Προς το περιεχόμενο

Αξιοπιστια καταστηματων...


dreamwebx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

-- Να μη με παιρνουν τηλεφωνο για επιβεβαιωση της παραγγελιας' date=' εκτος και αν εχουν κατι σημαντικο να με ρωτησουν.

[/quote']

 

 

Εδω στην Ελλάδα δεν εμπιστευόμαστε ούτε τη μάνα μας..

Αν δεν σε παίρνανε τηλέφωνο και σου έσκαγε απτο πουθενά μια κάρτα γραφικών 500 ευρώ επειδη καποιος "φιλος" ηθελε να σου κανει πλακα... θα τους φώναζες "καλα και δεν με πήρατε ενα τηλέφωνο για επιβεβαίωση?" :P

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Αγορα μεσω net.

Παραδοση στο σπιτι με λογικό ή καθόλου κόστος.

Τιμες τουλάχιστον στον μέσο όρο.

Αμεση αντικατάσταση οταν αυτο χρειαστεί.

 

Φυσικα θα ήθελα οι τιμες να είναι τσαμπα,αλλα αν εχω ολα τα αλλα που ζητησα δεχομαι να πληρωσω μια μικρη διαφορα εναντίον μου.

Δημοσ.
Εδω στην Ελλάδα δεν εμπιστευόμαστε ούτε τη μάνα μας..

Αν δεν σε παίρνανε τηλέφωνο και σου έσκαγε απτο πουθενά μια κάρτα γραφικών 500 ευρώ επειδη καποιος "φιλος" ηθελε να σου κανει πλακα... θα τους φώναζες "καλα και δεν με πήρατε ενα τηλέφωνο για επιβεβαίωση?" :P

 

Κοιτα σωστο και λογικό αυτο που λες' date=' πρεπει να γίνεται η επιβεβαίωση! Αλλα ΜΙΑ ΡΗΜΑΔΑ φορα να εχουν κρατήσει τα στοιχεία σου νομιζω πως επιβάλλεται! Την πρωτη φορά γίνεται λεπτομερής επιβεβαίωση του πελάτη και οι επιθυμίες επικοινωνίας διατηρούνται και ακολουθούνται ρητα: πχ. μεσω email , μέσω SMS , μέσω τηλεφωνου στις [b']συγκεκριμένες [/b] ώρες που εχεις δηλώσει κι οχι οταν πήζεις στην Μεσογείων κι εχεις τα νευρα σου...

 

==> Υποτίθεται πως εισαι ΠΕΛΑΤΗΣ (πολλα γέλια εδω!) κι οχι περαστικός που φουσκώνει το παντελόνι με ευρόπουλα, ειδες φως στο μαγαζι και μπήκες... Στα περισσότερα ελληνικά μαγαζιά και eshops η νοοτροπία ειναι να ξανα-συστήνεσαι καθε φορά που θελεις να αγοράσεις κάτι, σαν να εχεις αλτσχαιμερ! Αυτο συνεπάγεται με ακύρωση της φράσης "Ειμαι πελάτης σας, θα ήθελα...." ! Ειτε το λες ειτε οχι, γειωση θα φας....

 

 

Σε παλιότερη επικοινωνία μου με καταστήματα του εξωτερικού για να ζητήσω τιμές ή πληροφορίες ειχα διαπιστώσει με εκπληξη οτι "θυμούνται" προηγούμενες συναλλαγές ή συζητήσεις μας μεσω email (κι εδω πολλα γέλια για τους Ελληνάρες eshopιτες!) και συνεχίζουν την επικοινωνία σαν να μη πέρασε ουτε ημέρα. Ψιλα γράμματα για τις Ελληνικές μεγαλοεπιχειρήσεις, τι λεω τώρα εεε;

 

 

PS: Γιατι μου φαίνεται οτι θα φαει lock το θεμα παλι;; :P :p :P

Δημοσ.

Τιποτα παιδια το θεμα ερχεται σε προσωπικο επιπεδο.

αν εγω γνωριζω τον πωλητη ενος καταστηματος (οποιο και να ειναι)και εχω καταλαβει οτι ο πωλητης ειναι γνωστης και οτι θα κανω την δουλεια μου ευκολα και γρηγορα,αυτος απο την μερια του ξερει οτι ειμαι πελατης,δεν θα με νοιαξει να δωσω και κατι παραπανω γιατι θα εχω το κεφαλι μου ησυχο.

Και για να ξερουμε τι λεμε,αν ο πωλητης ενδιαφερθει θα γινει σωστα και γρηγορα η δουλεια(αντικατασταση,επισκευη,εξυπηρετηση)

Δημοσ.
ego thelo na kanoun lathi!!!

paragila prosfata mia Radeon X850 XT

kai mou stilan Radeon X850 XT Platinum Edition stin timi tis XT!

 

 

PES MAS TO MAGAZI NA PAROUME KAI EMEIS !

Δημοσ.
PES MAS TO MAGAZI NA PAROUME KAI EMEIS !

 

file mou epeidi mou exei tyxei ki emena mia fora afto den einai aparaitita kalo!! dioti mporei na erthei kapoia stigmi i antikatastasi logo vlavis kai ama tha tous pareis na tous peis oti xalase tha sou poune "paketo, emeis sas exoume steilei x800xt kai oxi pe. exete kai to sxetiko timologio..." kai ekei tros ta 400-500 evra sti mapam einai ola dika sou kai goustareis.... ;) einai na mi sou tyxei...

Δημοσ.
ego thelo na kanoun lathi!!!

paragila prosfata mia Radeon X850 XT

kai mou stilan Radeon X850 XT Platinum Edition stin timi tis XT!

Όταν από τους προμηθευτές μου μου έρθει κάτι παραπάνω ή κάτι μεγαλύτερο από αυτό που ζήτησα, το επιστρέφω αμέσως.

Ο λόγος είναι απλός.

Θέλω και όταν μου στείλουν κάτι μικτρότερο ή κάτι λιγότερο να δεχτούν ότι έκαναν το λάθος.

Αν υπάρχει εμπιστοσύνη μεταξύ πωλητή και αγοραστή (άσχετα αν είναι σε επίπεδο χονδρικής ή λιανικής) τα πράγματα είναι πάντα καλύτερα.

Και πάνω σε αυτό, δεν θα ήθελα ποτέ να ανακαλύψουν με οποιοδήποτε τρόπο ότι εγώ έχω κάτι παραπάνω και να με πάρουν τηλέφωνο να μου το πουν. ΞΕΦΤΙΛΑ.

 

Τέλος κανείς σας δεν έχει σκεφτεί την αξιοπιστία των πελατών.

Μιλάμε πάντα για την αξιοπιστία των καταστημάτων και αρκετοί κοιτούν πως θα καταστρέψουν μία μητρική ή ένα DRD-RW προς το τέλος της εγγύησης προκειμένου να πάρουν το νέο μοντέλο ή κάτι άλλο.

 

Κάπου πρέπει να υπάρχει μία ισορροπία.

Δημοσ.
Τέλος κανείς σας δεν έχει σκεφτεί την αξιοπιστία των πελατών.

Μιλάμε πάντα για την αξιοπιστία των καταστημάτων και αρκετοί κοιτούν πως θα καταστρέψουν μία μητρική ή ένα DRD-RW προς το τέλος της εγγύησης προκειμένου να πάρουν το νέο μοντέλο ή κάτι άλλο.

 

Σιγουρα συμβαινει και αυτο αλλα πρεπει να ξερεις πως αυτο αποτελει την "εξαιρεση" σε πελατες και οχι τον "κανονα" οπως συμβαινει με τα καταστηματα.

Δημοσ.
Σιγουρα συμβαινει και αυτο αλλα πρεπει να ξερεις πως αυτο αποτελει την "εξαιρεση" σε πελατες και οχι τον "κανονα" οπως συμβαινει με τα καταστηματα.

Πρόσφατα άκουσα από ένα πελάτη γνωστής αλυσίδας καταστημάτων:

"Μα καλά τόσο ζώα είναι ; Μας είχαν στην ουρά 20 λεπτά για να πληρώσουμε ένα μελάνι ;"

Την επόμενη φορά που χρειάστηκε μελάνι, πάλι εκεί πήγε.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...