Προς το περιεχόμενο

Αξιοπιστια καταστηματων...


dreamwebx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

To '95 αγόρασα ένα μηχάνημα 850,000δρχ μετρητοίς.

Το πήρα μετά από ένα μήνα με επεξεργαστή πουσαρισμένο και κόλλαγε επί μία εβδομάδα.

Από το '97 δεν υπάρχουν καταστήματα για μένα...

Θα με έκανε πελάτη :

1) Η σιγουριά των υλικών και σωστής κατασκευής/ελέγχου πριν την παράδοση στον χρήστη.

2) Η υποστήριξη 24/7 τηλεφωνικά χωρίς χρέωση.

3) Η επί τόπου αντικατάσταση/επισκευή.

4) Η τεχνογνωσία του πωλητή/ιδιοκτήτη καταστήματος.

5) Η πρόβλεψη από τον κατασκευαστή για εύκολο backup σε πρωτάρηδες.

Δημοσ.

Σορρυ κιολας αλλα -και λογικα και κατα την αποψη μου- μεσα σε 10 σχεδον χρονια η αγορα εχει αλλαξει (δραματικα μπορω να πω) για να λες κατι τοσο απολυτο οπως το '' Από το '97 δεν υπάρχουν καταστήματα για μένα...'' .

Δημοσ.
To '95 αγόρασα ένα μηχάνημα 850' date='000δρχ μετρητοίς.

Το πήρα μετά από ένα μήνα με επεξεργαστή πουσαρισμένο και κόλλαγε επί μία εβδομάδα.

Από το '97 δεν υπάρχουν καταστήματα για μένα...

Θα με έκανε πελάτη :

1) Η σιγουριά των υλικών και σωστής κατασκευής/ελέγχου πριν την παράδοση στον χρήστη.

2) Η υποστήριξη 24/7 τηλεφωνικά χωρίς χρέωση.

3) Η επί τόπου αντικατάσταση/επισκευή.

4) Η τεχνογνωσία του πωλητή/ιδιοκτήτη καταστήματος.

5) Η πρόβλεψη από τον κατασκευαστή για εύκολο backup σε πρωτάρηδες.[/quote']

 

Μαζι σου φιλε...

Δημοσ.

Θα μιλησω μονο για online μαγαζια γιατι μονο απο το δικτυο αγοραζω τα τελευταια χρονια.

 

-- Πληρες site με μεγαλη ποικιλια, το οποιο να μην "πεφτει" καθε τρεις και λιγο.

-- Ανταγωνιστικες τιμες.

-- Μικρος κοστος αποστολης.

-- Γρηγορη αποστολη.

-- Να μη μου ερθει ουτε μια φορα λαθος παραγγελια.

-- Αν εχει προβλημα το προιον, να μου το αλλαξει με δικα του εξοδα και ταλαιπωρια (ιδανικα να στειλει courier σπιτι μου, ο οποιος να το παρει και να το επιστρεψει αμεσα).

-- Να μην εχει προβλημα το προιον :) Αλλα αυτα καμμια φορα συμβαινουν, τι να κανουμε.

-- Να μη με παιρνουν τηλεφωνο για επιβεβαιωση της παραγγελιας, εκτος και αν εχουν κατι σημαντικο να με ρωτησουν.

-- Να δεχονται πιστωτικες καρτες.

 

Αυτα :) Ειμαι λιγο απαιττητικος, αλλα τα θεωρω αυτονοητα τα παραπανω.

Δημοσ.

SATELLITE2SATELLITE & πόσο θα ήσουν διατεθειμένος να πληρώσεις ένα pc από τέτοιο κατάστημα παραπάνω από την αξία του;

 

 

/sc

Δημοσ.

οι επαγγελματίες του χώρου (του ιδιου χωρου με τα "μαγαζια" ισως; ...) εχουν αλλα κριτήρια απο τον μέσο χρήστη.

Δημοσ.

Η αληθεια ειναι οτι εμεις τα καταντησαμε τα καταστηματα ετσι οπως ειναι.

Η μανια μας να αγορασουμε οσο φτηνοτερα γινεται καθως και η ανυπαρξια νομοθετικου πλαισιου λειτουργιας τους, τα εχει οδηγησει λογο ανταγωνισμου, να προσφερουν κακιστες υπηρεσιες(για να ριξουν τις τιμες).

Πλεον αγοραζω απο επωνυμα e-shop του εξωτερικου, τα οποια προσφερουν τουλαχιστον βασικες υπηρεσιες(γρηγορη αλλαγη ελλατωματικων προιοντων, επιστροφη αν δεν σε ικανοποιουν, κλπ.).

Δημοσ.

Για μενα προσωπικα το περισσοτερο βαρος το ριχνω στο θεμα αντικαταστασης και σε τπτ αλλο,αγοραζω μονο απο γνωστα μαγαζια και ευτυχως η αντικατασταση γινεται αμεσα!

Τωρα το θεμα ποιοτητας του προιοντος μονο ο καταναλωτης ευθυνεται γιατι αυτος επιλεγει αναμεσα στο φτηνο και ασιμο προιον και στο ακριβο και επωνυμο προιον,κατα δευτερον λογο του οτι ασχολουμε χρονια με Η/Υ και σαν τεχνικος δεν με απασχολουν οι γνωσεις των πωλητων/τεχνικων που τις περισσοτερες φορες δεν ξερουν που πανε τα τεσσερα και αμα ξερουν προσπαθουν να σου πασαρουν οτι εχει μεινει σαν οτι πιο καινουργιο,ασε που τις περισσοτερες φορες βολευει να μην ξερουν γιατι εχεις αμεση αντικατασταση σε χαλασμενο και δεν περιμενεις να το ελεγξουν!Μονο μια φορα την πατησα με την αγορα ενος τροφοδοτικου πριν 2 χρονια περιπου που η εταιρια Thermaltake αρνιοταν να μου κανει επισκευη η αντικατασταση του προιοντος και αυτο μου το ειπαν υστερα απο 5 μηνες που το ειχα παει....τελικα με ενα τηλ στο ΙΝΚΑ για ενημερωσει δικαιωματων πηρα ολο το ποσο στα χερια μου!

Και ποτε μην την πατατε οταν εχεις παρει ενα ετοιμο συστημα και σου λενε οτι αν το ανοιξεις χανεις την εγγυηση!!!!Εγγυηση εχει ενα ενα ξεχωριστα και η αποδειξη πρεπει να λεει αναλυτικα τα εξαρτηματα ωστε να γινει η αντικατασταση η επισκευη του καθε προιον!

Δημοσ.

Πλέον και εγώ δίνω σημασία στην εγγύηση και στην πολιτική αντικατάστασεις ενός προϊόντος, είμαι διατεθιμένος να πληρώσω κάτι παραπάνω για να αγοράσω από κάπου όπου ξέρω ότι θα μου αλλάξουν το προϊόν κατευθείαν.

 

Επίσης με ενδιαφέρει η ύπαρξη ενός site ώστε να μπορώ να δω τι έχει το κάθε κατάστημα.

 

Βέβαια, πάντα βολεύει να υπάρχει και κάνα 'μικρό' κατάστημα που να κάνει κάποιες 'διευκολύνσεις' π.χ. δοκιμές μνημών ή ανταλλαγές κτλ...

Δημοσ.

Καταστήματα αλλά και e-shops υπάρχουν πολλά.Και νομίζω ότι κατά διαστήματα όλοι μας έχουμε δει το κάκο τους πρόσωπο .Δυστηχώς Τετοιες καταστάσεις θα συνέχισουμε να βλέπουμε για πολύ καιρό ακόμα .Η υπαρξη site από τα περισσότερα είναι ένα βήμα προς την σωστή κατεύθυνση . Νομίζω πως τώρα που έρχονται και δύο ξένες αλυσίδες μέσα στον χειμώνα θα βελτιωθουν τα πράγματα περισσότερο ....

Δημοσ.
Τίποτα παραπάνω αν ήμουν σταθερός πελάτης.

Αλλοιώς' date=' το πολύ 5% ανεξάρτητα από τον τρόπο πληρωμής.[/quote']

 

Ανοιξε μαγαζί ρε φίλε..... άνοιξε και αν δεν κλείσεις σε 2μηνάκια πες το μας να μην ξαναπατήσουμε σε κανένα Πλαίσιο κλπ να δεις τί τζίρο θα σου κάνουμε εμείς εδω!!

 

Μην τρελαθούμε κιόλας...παίξε σε καμιά διαφημιση της ΤΙΜ καλύτερα...

Μπορώ να έχω?? Οχι δεν μπορείς....

Δημοσ.
Νομίζω πως τώρα που έρχονται και δύο ξένες αλυσίδες μέσα στον χειμώνα θα βελτιωθουν τα πράγματα περισσότερο ....

 

...και τοτε θα παρατηρήσουμε με γέλια (για εμας) και κλάμματα (για αυτους) πως αλλάζει ευκολα η αλαζονεία και η πολιτική ψευτομαγκιάς ορισμένων eshop και μετατρέπεται αυτομάτως σε πελατειακό .....σλουρπ :)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...