Προς το περιεχόμενο

TELEDOME και εξυπηρέτηση πελατών


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχω μια 3μηνη προπληρωμένη συνδρομή 384 στην Teledome.

Διανύω τον δεύτερο μήνα της συνδομής μου και γενικά είμαι ευχαριστημένος με την ποιότητα της γραμμής (πιθανόν λόγω των καλοκαιρινών μηνών).

Το πρόβλημα είναι το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.

Η τηλεφωνική επικοινωνία είναι μια κακή εμπειρία - ατελείωτη αναμονή - ηλίθια διαφημιστικά μηνύματα και μεγάλη χρέωση (για να ακούς αυτά τα ηλίθια διαφημιστικά μηνύματα - πρώτη φορά συμβαίνει να πληρώνει ο πελάτης για να παρακολουθεί διαφημίσεις).

Πριν από μερικές μέρες (17/8) τους έστειλα ένα mail με κάποιες ερωτήσεις, στο οπίο δεν πήρα απάντηση. Στις 25/8 έστειλα πάλι το αρχικό mail με την προσθήκη ότι αν δεν μου απαντήσουν και πάλι θα το δημοσιοποιήσω. Όπως καταλαβαίνετε δεν πήρα μέχρι σήμερα (27/8) απάντηση.

Επισυνάπτω το δεύτερο αυτό mail.

post-26091-129062924377_thumb.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σου ειναι ευκολο να μας γραψεις τι λες ή να βαλεις την φωτο με μεγαλυτερη αναλυση?

 

Δεν μπορούσα να βάλω μεγαλύτερη ανάλυση γιατί αυξάνεται το μέγεθος και δεν το δέχεται. Έτσι παραθέτω το κείμενο.

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Είναι το δεύτερο email που σας στέλνω, στο πρώτο δεν πήρα απάντηση.

Το τρίτο θα κοινοποιηθεί και στα διάφορα forums (adslgr.com - inssomnia.gr κ.τ.λ.)

 

Δημήτρης *********

 

-----Original Message-----

From: Dimitris ********* [mailto:*********@teledomedsl.gr]

Sent: Wednesday, August 17, 2005 9:07 AM

To: '[email protected]'

Subject: newsgroups

 

 

Παρακαλώ να με ενημερώσετε για τις ρυθμίσεις που πρέπει να γίνουν στο πρόγραμμα ανάγνωσης των ομάδων συζητήσεων

(newsgroups), δηλ. News Server, Port και ότι άλλο χρειάζεται.

 

Ευχαριστώ

Δημήτρης *********

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορούσα να βάλω μεγαλύτερη ανάλυση γιατί αυξάνεται το μέγεθος και δεν το δέχεται. Έτσι παραθέτω το κείμενο.

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Είναι το δεύτερο email που σας στέλνω' date=' στο πρώτο δεν πήρα απάντηση.

Το τρίτο θα κοινοποιηθεί και στα διάφορα forums (adslgr.com - inssomnia.gr κ.τ.λ.)

 

Δημήτρης *********

 

-----Original Message-----

From: Dimitris ********* [mailto:*********@teledomedsl.gr']

Sent: Wednesday, August 17, 2005 9:07 AM

To: '[email protected]'

Subject: newsgroups

 

 

Παρακαλώ να με ενημερώσετε για τις ρυθμίσεις που πρέπει να γίνουν στο πρόγραμμα ανάγνωσης των ομάδων συζητήσεων

(newsgroups), δηλ. News Server, Port και ότι άλλο χρειάζεται.

 

Ευχαριστώ

Δημήτρης *********

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Mα καλά..ΔΕΝ έχει ευαισθοποιηθεί κάποιος από το support της Teledome? Δεν τους ενδιαφέρει που δυσφημίζεται η εταιρεία τους κι αυτοί κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...