Προς το περιεχόμενο

Apories gia to msn messenger

geo1st487

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Poia diafora anamesa ston apokleismo kai sthn diagrafh mias epafhs sto msn?

An apokleiso h an diagrapsw mia epafh tote 8a diagrafh h epafh mou apo thn lista epafwn tou allou h oxi? Exw sthn lista mou kapoies epafes pou exw na tis dw on-line poly kairo kai den kserw mhpos me exoun diagrapsei apo thn lista tous

Δημοσ.

otan kaneis block se mia epafi simainei oti auto to atomo den tha mporei na vlepei pote eisai on-line,xoris na ton diagrafeis omos.otan diagrafeis mia epafi auti apla diagrafetai apo ti lista sou xoris na einai blocked.vevaia otan pas na diagrapseis mia epafi se rota an theleis parallila na kaneis block s'auti tin epafi...opote afou exeis kairo na deis merika atoma apo tis epafes sou,auto simainei eite oti exoun paei diakopes,i oti se exoun kanei block,i oti se exoun diagrapsei kai blockarei... :)

Δημοσ.
otan kaneis block se mia epafi simainei oti auto to atomo den tha mporei na vlepei pote eisai on-line,xoris na ton diagrafeis omos.otan diagrafeis mia epafi auti apla diagrafetai apo ti lista sou xoris na einai blocked.vevaia otan pas na diagrapseis mia epafi se rota an theleis parallila na kaneis block s'auti tin epafi...opote afou exeis kairo na deis merika atoma apo tis epafes sou,auto simainei eite oti exoun paei diakopes,i oti se exoun kanei block,i oti se exoun diagrapsei kai blockarei... :)

Pos mporw na kserw an me ekanan block h an me exoun diagrapsei?

Kalo 8a htan otan kapoios me blockarei h me diagrafei apo thn lista epafwn tou na enhmerwnome apo to msn. Mporei na ginei kati tetoio?

Δημοσ.

tools-options-privacy kai meta

see who has added you in their contact list

ama den briskeis kapoia epafh sou ekei se exei diagrapsei

an einai ekei tote h mpainei me status offline h' se exei block h'den mpainei msn giauto exeis kai kairo na ton deis on-line

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...