ndou.lf Δημοσ. 23 Αυγούστου 2005 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2005 Τα έχω πάρει!! αγόρασα ένα usb stick 128 mb από ένα eshop και ήρθε άλλο προιόν από ότι στην φωτογραφία. εντελώς διαφορετικό. και με χαλάει πάρα πολύ. Τι μπορω να κάνω σε αυτή την περίπτωση? Μπορώ να ζητήσω επιστροφή χρημάτων?
skevo_kos Δημοσ. 23 Αυγούστου 2005 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2005 Katarxas pare ena tilefwno kai rwta ti egine. Lathi dustuxws ginontai. Analoga se poio e-shop ekanes tin agora tha breis kai to analogo after-sales, opote ekei pera paizoun ola (antikatastasi, epistrofi xrimatwn ktl). A, kai kati simantiko! PANTA anoigoume ta demata poy mas fernei o courier kai an den exei mesa akribws poy agorasame, apla arnoumaste na ta paralaboume.
MariaTs. Δημοσ. 23 Αυγούστου 2005 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2005 Άντε πάλι το e-shop! Τόσοι και τόσοι την έχουν 'πατήσει' γιατί επιμένεται να κάνετε τις αγορές σας από εκεί;
laskos0 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2005 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2005 Άντε πάλι το e-shop! Τόσοι και τόσοι την έχουν 'πατήσει' γιατί επιμένεται να κάνετε τις αγορές σας από εκεί; Δεν είπε για το e-shop Μαρία...αυτή τη φορά η καταγγελία αναφέρεται "σε κάποιο" eshop ...Οι καταγγελίες για το e-shop.gr έχουν ρεπό σήμερα :grin:
MariaTs. Δημοσ. 23 Αυγούστου 2005 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2005 laskos0 έχεις δίκιο! :? Με το που είδα την 'μαγική λέξη', φούντωσα! Και είπα:"Όχι πάλι!!!". Αλλά όπως και να'χει πάλι για ηλεκτρονικό διαδικτυακό κατάστημα πρόκειτε, οπότε...
Dikemou Δημοσ. 23 Αυγούστου 2005 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2005 e mi ta isopedonoume ola.... exo idiaitera kales (kai fisika kai kakes) empeiries apo eshops (genika) kai sigoura kai polloi alloi
MariaTs. Δημοσ. 23 Αυγούστου 2005 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2005 Εντάξει! Με καλή διάθεση έκανα το σχόλιο...
billpeppas Δημοσ. 23 Αυγούστου 2005 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2005 Για την επιστροφή χρημάτων Μπορείς μέχρι και την 15η μέρα από την ημερομηνία έκδοσης ( που αναγράφεται πάνω στην απόδειξη αγοράς/τιμολόγιο ) να δώσεις πίσω το προϊόν ( αρκεί να μην το έχεις καταστρέψει ) και να πάρεις πίσω τα χρήματά σου.Cash όχι πιστωτικά και ταρζανιές των πονηρών καταστηματάρχων. Είναι καλυμένο νομικά αυτό. Απλά μερικοί προσπαθούνε όσο μπορούνε να πείσουν τον ανύποπτο πελάτη ότι δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων. Μόλις ανεβάσεις λίγο τόνο ή αναφέρεις την μαγική λέξη..."ΙΝΚΑ" όλα ξαφνικά αλλάζουν και παίρνεις πίσω τα λεφτά σου στο χέρι.
nk_surfer Δημοσ. 23 Αυγούστου 2005 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2005 Πολλά sites καταστημάτων (eshops κ μη) έχουν πολλά λάθη στα προϊόντα τους, στις φοτο και στις περιγραφές των χαρακτηριστικών.......Θέλει πολύ προσοχή σε αυτό το θέμα..... Τώρα αν έπεσες στην περίπτωση να είναι η φοτο σωστή και αντίστοιχη της περιγραφής του προιόντος αλλά να ήρθε άλλο προιόν, δώστο πίσω ασυζητητί...... Ο επαγγελματισμός και η σωστή αντιμετώπιση έχουν καταντήσει να ναι έννοιες με εγκυκλοπαιδικό νόημα......
Highlander Δημοσ. 23 Αυγούστου 2005 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2005 Για την επιστροφή χρημάτωνΜπορείς μέχρι και την 15η μέρα από την ημερομηνία έκδοσης ( που αναγράφεται πάνω στην απόδειξη αγοράς/τιμολόγιο ) να δώσεις πίσω το προϊόν ( αρκεί να μην το έχεις καταστρέψει ) και να πάρεις πίσω τα χρήματά σου.Cash όχι πιστωτικά και ταρζανιές των πονηρών καταστηματάρχων. Είναι καλυμένο νομικά αυτό. Απλά μερικοί προσπαθούνε όσο μπορούνε να πείσουν τον ανύποπτο πελάτη ότι δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων. Μόλις ανεβάσεις λίγο τόνο ή αναφέρεις την μαγική λέξη..."ΙΝΚΑ" όλα ξαφνικά αλλάζουν και παίρνεις πίσω τα λεφτά σου στο χέρι. Σχετικά τα λεγόμενά σου Billy, αφού δεν ισχύουν σε όλες τις περιπτώσεις. Σε περίπτωση λάθους ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να γίνει επιστροφή χρημάτων, ή αλλαγή αν ο πελάτης το θελήσει. Τώρα, αν ο πελάτης επειδή έτσι του ήρθε, θέλει επιστροφή, είναι στην κρίση της εταιρίας να επιλέξει τι θα κάνει. Αν ήταν υποχρεωτικό, θα είχαμε γεμάτες τις αποθήκες με επιστροφές.
Dikemou Δημοσ. 23 Αυγούστου 2005 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2005 pantos genika se polla online shops kapou leei me mikra grammata oti i foto den einai aparaitita antiprosopeutiki tou proiontos...
nk_surfer Δημοσ. 23 Αυγούστου 2005 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2005 Τώρα' date=' αν ο πελάτης επειδή έτσι του ήρθε, θέλει επιστροφή, είναι στην κρίση της εταιρίας να επιλέξει τι θα κάνει.Αν ήταν υποχρεωτικό, θα είχαμε γεμάτες τις αποθήκες με επιστροφές.[/quote'] Υπάρχει ευρωπαϊκός νόμος ο οποίος υποχρεώνει την εταιρία να παραλάβει πίσω οποιοδήποτε προιόν πούλησε σε πελάτη της, αν αυτός δεν είναι ευχαριστημένος με την αγορά (για οποιοδήποτε λόγο) μέσα σε κάποιο καθορισμένο χρονικό διάστημα βέβαια από την αγορά (και βέβαια όταν το προιόν επιστρέφεται με τη συσκευασία του κανονικά όπως πουλήθηκε)..... Τώρα τι γίνεται στο Ελλαδιστάν είναι μια άλλη ιστορία....
billpeppas Δημοσ. 23 Αυγούστου 2005 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2005 Υπάρχει ευρωπαϊκός νόμος ο οποίος υποχρεώνει την εταιρία να παραλάβει πίσω οποιοδήποτε προιόν πούλησε σε πελάτη της' date=' αν αυτός δεν είναι ευχαριστημένος με την αγορά (για οποιοδήποτε λόγο) μέσα σε κάποιο καθορισμένο χρονικό διάστημα βέβαια από την αγορά (και βέβαια όταν το προιόν επιστρέφεται με τη συσκευασία του κανονικά όπως πουλήθηκε)..... Τώρα τι γίνεται στο Ελλαδιστάν είναι μια άλλη ιστορία....[/quote'] Exactly. Μπορείς ΚΑΝΟΝΙΚΑ και με τον ΝΟΜΟ να το επιστρέψεις μέσα στο 15ήμερο πλαίσιο, έστω και με την δικαιολογία ότι δεν σε ικανοποιεί τελικά.
drm Δημοσ. 23 Αυγούστου 2005 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2005 Ακριβώς, αυτό το γνωρίζω και εγώ, μπορείς χωρίς καμία δικαιολογία εντός 15 μερών από την αγορά του προϊόντος να το επιστρέψεις και να πάρεις πίσω τα λεφτά σου.
EXARXEIA_CITY Δημοσ. 24 Αυγούστου 2005 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2005 kai ti ginete me tis siskevasies pou gia na tis anoixseis prepei na tis kopseis giati i plastiki siskevasia den anoigei allios ?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.