abeness Δημοσ. 21 Αυγούστου 2005 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2005 Τελικά αυτό που μας μένει σε ένα Laptop δεν είναι η τιμή, αλλά η αντιμετώπιση εκ μέρους των εταιριών στο After Sales Service. Είχατε πρόβλημα;;; 1) Τι μάρκα και μοντέλο είχατε; 2) Αν ήταν μέσα στην εγγύηση το δέχτηκε η εταιρία ή τα χρέωσε σε εσάς;;; 3) Πόσο καιρό έκανε να σας το επισκευάσει;;; 4) Σας το επέστρεψε σώο ή είχε και γρατσουνιές;;; 5) Τα μεταφορικά ποιος τα πλήρωσε;;; 6) Τελικά θα προτείνατε σε κάποιον την συγκεκριμένη μάρκα;;; Και γενικά ότι έχει να προσθέσει κάποιος… Αν ψάξει κάποιος εδώ στα forum θα δει ότι το service της Acer δεν είναι ότι καλύτερο… χωρίς όμως να παρουσιάζουν τα συγκεκριμένα Laptop τα πολλά προβλήματα που θα φανταζόταν κάποιος για Ιταλική εταιρία… Για την Toshiba είδα τα καλύτερα λόγια αλλά ένας γνωστός μου καταστηματάρχης μου είπε ότι η IDEAL κλείνει!!! Από εμπειρία φίλων, έχω να καταθέσω τα εξής: Το service της Fujitsu-Siemens όσον αφορά για της οθόνες είναι δίπλα δίπλα με αυτό της Acer. Βέβαια αυτό δεν λέει τίποτα. Ο φίλος μου πάντως αν και ταλαιπωρήθηκε για να το βρει τελικά το φτιάξανε χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα…
laptopmaniac Δημοσ. 23 Αυγούστου 2005 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2005 Μια φορά απο το γραφείο στείλαμε siemens στην Alman Hellas για αλλαγή board και έγινε σε 5 μέρες. Στην ίδια εταιρεία στείλαμε Acer για αλλαγή DVD-Recorder και έκαναν 1 μήνα!!! Ουδέν συμπέρασμα... Acer στην MDI για αλλαγή Board το λάπτοπ ενός μήνα και όταν ήρθε πίσω είχε κλείσει αισίως τον τρίτο του μήνα ζωής...
palawiaris Δημοσ. 23 Αυγούστου 2005 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2005 Να επιβραβεύσουμε και τις χειρότερες:Fujitsu-Siemens με Amilo A 1630
k_w_t Δημοσ. 23 Αυγούστου 2005 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2005 Acer Laptop στην ΑΛΜΑΝ γυρισε μετα απο 1 μηνακαι το προβλημα παρεμεινε (εσβηνε η οθονη) Λυση: Τηλεφωνο Acer Italy και με TNT courier το εστειλα στην Ιταλια με δικη τους χρεωση γυρισε σε 7 μερες με νεα οθονη!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.