Προς το περιεχόμενο

Γνώμη για ACER 1692 WLMI


vision

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αξίζει το συγκεκριμένο μηχάνημα για γενική χρήση + τελευταία καλά games?

Προτείνετε κάποια άλλα στα ίδια λεφτά?

Δημοσ.

Πολύ καλό μηχάνημα ,ίσως το καλύτερο στην κατηγορία του από άποψη επιδόσεων.

Αλλά υπό έναν όρο. Αν σου κάτσει. Γιατί αν ΔΕΝ σου κάτσει..Την έβαψες..Θα τρέχεις και δεν θα φτάνεις με το service της Acer που αξίζει Oscar.

Από ποιότητα υλικών εγώ προσωπικά δεν είμαι ευχαριστημένος (έχω τον Acer 1682wlmi) αλλά ευτυχώς μου έκατσε καλά και δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα.

Απλά ντράπηκα λίγο όταν τον έβαλα δίπλα από ένα ίδιας κλάσης λάπτοπ satelite pro της Toshiba..Μιλάμε για δυο τελείως διαφορετικές διαστάσεις σε ποιότητα.

Ύστερα όταν έπιασα στα χέρια μου έναν IBM κατάλαβα τι σημαίνει ποιότητα.

Αλλά για αυτό τα σκας και παραπάνω..Για την ποιότητα και το service.

Προσωπικά επέλεξα Acer γιατί 1) Δεν γνώριζα για το service , 2)Ήθελα δυνατό λάπτοπ και είχα συγκεκριμένο ποσό να διαθέσω.Δεν ήθελα να χάσω δύναμη και να κερδίσω ποιότητα.

Στα ίδια λεφτά όμως ( νομίζω 1200 περίπου) αν ήταν να επιλέξω σήμερα, θα επέλεγα καθαρά ένα μοντέλο της Toshiba και ας ήταν με λιγότερες δυνατότητες ή απλά θα περίμενα να μαζέψω περισσότερα φράγκα .

 

Είναι λίγο ρίσκο το Acer με λίγα λόγια αλλά αν σου κάτσει ,αξίζει και θα είναι best value for money..όσο βέβαια μπορεί να στέκει αυτό που είπα μιας και..είναι ρίσκο!

Δημοσ.

Θα συμφωνήσω για την διαφορά ποιότητας, αν και παλαιότερα δεν ήταν τόσο τρανταχτή η διαφορά τουλάχιστον εμφανισιακά. Εγώ έχω το Acer 1623LMi 1 χρόνο και είμαι ευχαριστημένος, κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής :-) . Και επίσης είναι βέβαιο ότι όλα τα Acer προσφέρουν τον καλύτερο λόγο απόδοσης/τιμή.

 

Θα διαφωνήσω για το service. Τουλάχιστον εδώ Αγγλία που είμαι δεν είχε πρόβλημα κανένας από τους 1-2 γνωστούς που το δικό τους χρειάστηκε επισκευή. Αλλά και τελευταία άλλος γνωστός στην Ελλάδα που έστειλε το δικό του για αλλαγή DVD drive, δεν είχε παράπονο, αν και άργησαν λιγάκι. Η καθυστέρηση όμως ήταν λογική αν σκεφτείς ότι το έστειλε από Ηγουμενίτσα -> Θεσσαλονίκη. Αντίθετα παιδί από Σκωτία που έστειλε Fujitsu-Siemens επισκευή και άργησαν και δεν του έκαναν καλή δουλειά οπότε χρειάστηκε να το ξαναστείλει.

 

Γενικά το service σε όλα είναι λαχείο, το καλύτερο είναι να μην βγάζει βλάβες, αμα βγάλει......Επίσης όλα τα service στην Ελλάδα μην περιμένεις να είναι γρήγορα, ειδικά άμα έχουν να επιδιορθώσουν στην Αθήνα ή και στη Θεσσαλονίκη τα προβληματικά λάπτοπ απ'όλη την Ελλάδα....

Δημοσ.

Εγώ ξέρω περιπτώσεις και περιπτώσεις στην Ελλάδα που λαχτάρησαν κανονικά με το service, μιλάμε για τρελλές περιπτώσεις, ( έχω και λινκ σε φόρουμ για όποιον ενδιαφέρεται) .

Επίσης γνωρίζω ότι τα Λάπτοπ της Acer πηγαίνουν Ιταλία όταν πρόκειται για κάτι σοβαρό.

 

Όσον αφορά τις άλλες εταιρίες τώρα.. Για service η Dell είναι μακράν η κορυφή .

Για τσεκάρετε όμως και τις τιμές της..

Δημοσ.

Φτου να μην το ματιάξω το δικό μου μια χαρά δουλεύει. Το Acer 1673 WLMi έχω. το μόνο του πρόβλημα στην αρχή που εντόπισα και έλυσα ήταν ότι δεν δούλευε το πλήκτρο '\'. Η λύση μετά από ψάξιμο στο ιντερνετ ήταν αναβάθμιση bios...

Δημοσ.

Παιδες ενα θα σας πω. Αγορασα ACER 1692 στις 13 (σημαδιακο ε;) ιουλιου. Το θεωρησα το καλυτερο απο πλευρας τιμης/χαρακτηριστικων. Χαλασε μεσα σε 3 μερες (blank screen). Το εστειλα για σερβις και ακομα το περιμενω. η πλακα ειναι οτι μετα απο μια εβδομάδα οταν επικοινωνησα μαζι τους (τεραστια αναμονη παντα στο τηλεφωνο) μου ειπαν οτι παρηγγειλαν λάθος μητρικη απο ιταλία (ακουσον ακουσον, και μετα σου λενε επαγγελματίες, δεν ξερουν τι κομάτια εχει μέσα). και θελουν να πληρωσω εγω τα μεταφορικα να μου το στειλουν επιπλεον... ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΑΠ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ

Δημοσ.
Παιδες ενα θα σας πω. Αγορασα ACER 1692 στις 13 (σημαδιακο ε;) ιουλιου. Το θεωρησα το καλυτερο απο πλευρας τιμης/χαρακτηριστικων. Χαλασε μεσα σε 3 μερες (blank screen). Το εστειλα για σερβις και ακομα το περιμενω. η πλακα ειναι οτι μετα απο μια εβδομάδα οταν επικοινωνησα μαζι τους (τεραστια αναμονη παντα στο τηλεφωνο) μου ειπαν οτι παρηγγειλαν λάθος μητρικη απο ιταλία (ακουσον ακουσον, και μετα σου λενε επαγγελματίες, δεν ξερουν τι κομάτια εχει μέσα). και θελουν να πληρωσω εγω τα μεταφορικα να μου το στειλουν επιπλεον... ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΑΠ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ

 

Που το πηγες για service;Να το εχουμε υποψιν μας...

Δημοσ.

Δεν ειναι το θεμα που το πηγα. το service της ACER το εχει αναλάβει καποια εταιρία ονοματι MDI και επικοινωνει με τους υπαλλήλους της ACER μεσω e-mail!!!!!!!!!!!!! ΩΡΑΙΟ Ε: εν ετει 2005. δηλαδει αμα χαλαάσει κατι εσώ μαθαινεις μεσω τρίτων και τετάρτων τι γινεται. τρέχα να βγάλεις ακρη δλδ. περαστικά μου. για δοκιμη καλέστε το service της ACER 8015002000 να δείτε τι γίνεται ετσι για πλάκα οποιος εχει όρεξη

Δημοσ.
Παιδες ενα θα σας πω. Αγορασα ACER 1692 στις 13 (σημαδιακο ε;) ιουλιου. Το θεωρησα το καλυτερο απο πλευρας τιμης/χαρακτηριστικων. Χαλασε μεσα σε 3 μερες (blank screen). Το εστειλα για σερβις και ακομα το περιμενω. η πλακα ειναι οτι μετα απο μια εβδομάδα οταν επικοινωνησα μαζι τους (τεραστια αναμονη παντα στο τηλεφωνο) μου ειπαν οτι παρηγγειλαν λάθος μητρικη απο ιταλία (ακουσον ακουσον, και μετα σου λενε επαγγελματίες, δεν ξερουν τι κομάτια εχει μέσα). και θελουν να πληρωσω εγω τα μεταφορικα να μου το στειλουν επιπλεον... ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΑΠ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ

 

Καταλάβατε τώρα πιστεύω τι σημαίνει "Service για Oscar" :P

Δημοσ.
Δεν ειναι το θεμα που το πηγα. το service της ACER το εχει αναλάβει καποια εταιρία ονοματι MDI και επικοινωνει με τους υπαλλήλους της ACER μεσω e-mail!!!!!!!!!!!!! ΩΡΑΙΟ Ε: εν ετει 2005. δηλαδει αμα χαλαάσει κατι εσώ μαθαινεις μεσω τρίτων και τετάρτων τι γινεται. τρέχα να βγάλεις ακρη δλδ. περαστικά μου. για δοκιμη καλέστε το service της ACER 8015002000 να δείτε τι γίνεται ετσι για πλάκα οποιος εχει όρεξη

 

Σε μενα χτυπησε ο σκληρος. Το πηγα στην MDI στη θεσσαλονικη. Παρηγγειλαν απο Αγγλια καινουργιο σκληρο και πηρα πισω το notebook σε 14 μερες. Τα περι e-mail τα εχω υποψιν μου. Τι να πεις..;

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

Εγώ μετά απο 6 μήνες συμβίωσης με Acer 5652 αρχίζω και παρατηρώ ότι το πληκτρολόγιο διαλύεται.. Ήδη το Α θέλει διπλό πάτημα και τα υπόλοιπ πλήκτρα έχουν επίσης γίνει 'σκληρα'.. :(

 

Άντε να δούμε τώρα..!!

Δημοσ.

Ακούστε άλλη μία ιστορία μια που αρίσαμε. Αγόρασα στις 7 ιουλίου το ASPIRE 9113 και όπως καλα φανταστήκατε το μηχάνημα το αγόρασα χαλασμένο!!! Ναι ναι, τα μηχανηματά τους δεν περνάνε απο έλεγχο!! Το έστειλα στο σέρβις 2 φορές και μου το γύρισαν και τις 2 χαλασμένο και την δεύτερη μάλιστα μου είχαν σπάσει κάτι πλαστικά και είχαν αφήσει του πληκτρολόγιο ξεκούμπωτο με αποτέλεσμα να έχει γίνει κουτάλι!!!! Φοβεροί ε??/ Καταπληκτική εταιρία. Αφού τους είπα ότι θα τους πάω στα διακστήρια και μετά απο ταλαιπωρία ενός μήνα μου έστειλαν καινούριο πριν μία εβδομάδα... Τώρα είδωμεν....

Φιλαράκο θες ακόμα να πάρεις ACER???

Δημοσ.

ACER SUCKS!!!

 

οπωσδήποτε 3ετή εγγύηση αν το πάρεις...

 

γιατί θα χαλάσει σίγουρα...

 

2 φορές το έχω πάει στο service και περίμενω ενα μήνα γεμάτο την κάθε φορά... η εγγύηση λέει 5 μέρες :)

Δημοσ.

Ρε συ κρισ τι να την πληρώνεις την έξτρα εγγύηση αφού έτσι κι αλλιώς χαλάνε μέσα στον 1ο χρόνο! λολ!

Ακόμα όταν χαλάσουν καλύτερα να δοκιμάσεις να το φτιάξεις μόνος, παρά να στο έχουν 1 μήνα στο σέρβις..

 

Καμία ιδέα για το τι μπορώ να κάνω με το πλήκτρο στο keyboard??

Δημοσ.

Εγω εχω το 1692wlmi και ειμαι πααααρα πολυ ευχαριστημενος...

δεν εχει παρουσιασει τιποτα...Αν και το αφηνω μερονυχτα ανοιχτο,

εχει επανω την Χ700 256ΜΒ και αν και φορητος ειναι η απολυτη παιχνιδομηχανη...παιζει τα παντα στο full...ΟΧΙ θα δωσω 2000-3000 € για να παρω TOSHIBA η΄SONY ME INTEL GRAPHICS και να μην παιζει ουτε πακμαν!!!

Εβαλα και εναν σκληρο στις 7200 και αντε να το πιασεις το εργαλειο...Το συνηστω ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ!!!

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...