Προς το περιεχόμενο

WiFi στα Πανεπιστήμια;

baonurb

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είμαι Ελβετός φοιτητής και το Σεπτέμβριο θα περάσω μια εβδομάδα στην Αθήνα για σπουδές. Ξέρει κανείς αν στη Πανεπιστημιούπολη Ζωγράφου υπάρχει ασύρματη πρόσβαση Ίντερνετ (Wi-Fi) και αν θα χρειαστώ κώδικα (password); Αν δεν υπάρχει στη Ζωγράφου, σε ποιο επιστημονικό σημείο έχετε *ελεύθερη* πρόσβαση, είτε ασύρματη, είτε ενσύρματη (για μη φοιτητές της Αθήνας, δηλαδή χωρίς κώδικα); Ίσος σε άλλες βιβλιοθήκες; Ευχαριστώ!

Δημοσ.

Στο ΤΕΙ Πειραία υπάρχουν access points για πρόσβαση στο Internet στο κεντρικό κυλικείο και στον κεντρικό διάδρομο. Επειδή αυτή τη στιγμή είναι κλειστά για καλοκαίρι δεν μπορώ να διαπιστώσω αν λειτουργούν (πάντως μέχρι τον Ιούλιο έπαιζαν). Θα σου πω για σίγουρα από 20-25/8. Όπως και να έχει ο υπεύθυνος του Wi-Fi είναι φίλος οπότε κάτι θα γίνει :-)

Δημοσ.

Kai stin polutexnioupoli/Panepistimioupoli uparxei WiFi twra den 8imamai an 8elei passwords an kai nomizw oti oxi den 8elei.

Episis i A8ina dia8etei ena apo ta kalutera WiFi diktua tin Eurwpis. Kat ousia duo, ena free an 8imamai kala kai ena pou ontws xreiazesai password

Δημοσ.

Δεν υπάρχουν 2. Ένα ελεύθερο δίκτυο υπάρχει, το Ασύρματο Μητροπολιτικό Δίκτυο Αθηνών (http://www.awmn.gr) αλλά δεν μπορεί να συνδεθεί εύκολα κάποιος με laptop καθώς τα hotspots είναι ελάχιστα (καλύπτει κάποιες καφετέριες, πλατείες κλπ) γιατί η βασική δομή του είναι από ταράτσα σε ταράτσα. Επίσης η βασική του χρήση δεν είναι η παροχή internet αν και υπάρχει κατά περίπτωση.

Στην Αθήνα πέρα από το AWMN που είναι ελεύθερο δίκτυο υπάρχουν και διάφορα άλλα εταιρικά (πέρα από Hotspots των πανεπιστημίων) τα οποία χρειάζονται συνδρομή.

Δημοσ.

Έχουμε στο Πολυτεχνείο. Θέλεις όμως κωδικό επισκέπτη που προμηθεύεσαι από το κέντρο δικτύων και είναι προσωρινός. Δεν είμαι σίγουρος αν εσύ δικαιούσαι...Αλλά δεν νομίζω αν βρεις κάποιον εκεί να αρνηθεί να σε βοηθήσει...:)

• 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.