Προς το περιεχόμενο

ATI R520 Specs (Rumored)


Wolfidis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 58
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

re Ailure.. blepo edo ola sou ta post.. kai san nan mas kaneis poli ton kserola..

den sarese to halflife 2? giati? epidi katafere na to paiksei kai o filos sou me tin 9600se?!

mipos epidi den xriazetai 6800ultra gia to paikseis se 1024x768 me 16af kai 4aa?

 

tespa..

paratao to thread!

Δημοσ.

bill :)

re si.. kita, an ta exei kapios ta lefta, opos exo pei kai alli fora.. MAGIA TOU NA TA DOSEI!

kai ego sto kato kato, an eixa lefta pou tha mporousa na ta doso ola sto pc, tha ta edina.. eimai kai ego kolimenos oso na nai me to uprading apo pitsiriki!

alla, milao gia mia mikromegali tsepi... pou opos to eipes kai esi, tha einai panta kato apo tis megales tsepes!

to diskolo omos einai ayto! na ftiaxneis ena KALO pc me liga lefta! oi na to ftiaxneis me 3000eyro! ..ti pio eykolo?! lol ....alloste aytes einai kai oi apories tou kosmou, "aksizei na to paro"? "kalitera ayto?" "mipos ayto?" "tha ginei ayto?" ktl

ayta

Δημοσ.
kalh h prospatheia soy na apofygeis na apanthseis , alla thn pragmatikothta den mporeis na thn krypseis, proton to ps2 paroysiasthke h septembrh h oktombrh toy 1999 kai oxi toy 2000 opos eipes, kai kykloforhse ton marth toy 2000, pera apo ayth thn ashmanth sxetika leptomereia, h alitheia einai oti den yparxei pc toy 2000,2001,2002 poy na mporei na trexei shmera esto kai ena paixnidi, to diko moy einai toy 2003 kai pali den trexei ikanopoihtika thn syntriptikh pleiopshfia ton neon games, kai ayto panta stis xamhles analyseis xoris AA toy ps2 etsi, den milao gia 1600x1200, apo thn allh ego paizo burnout 3 kai god of war, sta 60fps sto aparxaiomeno hardware toy ps2, kai gia na thymiso giati kanoyme ayth thn koybenta, eipa oti oi PC developers den dikaioyntai na milane gia thn isxy ton konsolon otan den mporoyn na trexoyn ta paixnidia poy ftiaxnoyn tora esto kai se 2 xronon palio hardware

 

Παραμένει επιλογή των δημιουργών όμως να μην προσαρμόζουν το παιχνίδι να τρέχει σε μεγαλύτερη πλειοψηφία hardware. Την απαρχή με λίγο πιο προσαρμόσιμες μηχανές παιχνιδιών έκαναν δημιουργοί όπως οι CroTeam όπου το Serious Sam (first encounter) ενώ είχε υψηλές απαιτήσεις για την εποχή του έτρεχε σε έναν αρκετά μεγάλο αριθμό από πλατφόρμες απροβλημάτιστα.

 

Αφ΄εις στιγμής δεν υπάρχει κανείς να ασχοληθεί να ξαναγράψει μεγάλο μέρος του κώδικα ενός παιχνιδιού αυτό που μου ζητάς δεν είναι καν δυνατό.

 

Δεν είναι θέμα αν μπορούνε, είναι απλά θέμα ότι δεν θέλουν.

 

Τέλος δεν είναι το θέμα τι τρέχει, αλλά πως το τρέχει και υπό ποιές προυποθέσεις. Οι απαιτήσεις σε εύρος μνήμης είναι μηδαμινές στα 640*480, και στο PC η ανάλυση έγινε εγκαταλήφθηκε ήδη με την Voodoo2.

 

 

se antithesh me ta pc poy exartontai omos apokleistika stis gpu, stis konsoles metraei to synolo toy hardware, gia rixe mia matia se ayto to pdf http://www.research.ibm.com/people/a/ashwini/E3%202005%20Cell%20Blade%20reports/TRE%20demo%20-%20final.pdf

gia na pareis mia idea toy ti mporei na kanei o cell monos toy, me software rendering xoris thn boitheia tis GPU. Ayto to kalo exoyn oi kosnoles, oti mporoyn oi developers na xezoymisoyn kathe dynato poro toy systhmatos, xoris na prepei na laboyn ypopsin toys tyxon asymbatothtes.

 

Και ναι και όχι. Στο PC η CPU βρίσκεται απλά στην λάθος πλευρά του διαύλου και οι κονσόλες στην πλειοψηφία τους είναι UMA αρχιτεκτονικές και μοιράζονται αρκετούς πόρους μεταξύ τους. Oι πιθανότητες του ray casting και τα προτερήματα αλλά και μειονεκτήματά του έχουν συζητηθεί αρκετά αναλυτικά όπως και στο B3D μεταξύ άλλων. Μην πάμε εκεί όμως γιατί θα πάει μακριά η βαλίτσα.

 

 

koybenta kanoyme, kai hdh xefygame poly off topic, alla giati oxi, gia pes moy loipon giati oi cpu sta pc pane se multicore lyseis?

 

΄Εχω την αίσθηση ότι κάλυψε ήδη ο Typhoon. Να διαβάσω πρώτα τις συμμετοχές του.

Δημοσ.
Το πραγματικό ερώτημα νομίζω είναι γιατί πάμε σε multi-core λύσεις και όχι σε single-core με πιο πολλά execution cores. Η συχνότητα αυξάνει γραμμικά την κατανάλωση σε ένα CMOS κύκλωμα και από τη στιγμή που τα περιθώρια μείωσης της τάσης τροφοδοσίας για αντιστάθμιση (η κατανάλωση είναι ανάλογη και με το τετράγωνο της τάσης τροφοδοσίας) μειώνονται σιγά σιγά η αύξηση της συχνότητας γίνεται δύσκολη υπόθεση.

Θα μπορούσε κάποιος να κάνει και multithreading σε single core επεξεργαστή ίσως και πιο αποτελεσματικά από ότι σε dual-core (γιατί σε dual-core κάθε πυρήνας τρέχει 1 thread. Συνεπώς μπορεί στον ένα πυρήνα να υπάρχει ένα περίπλοκο thread και να πήζει και στον άλλον να τρέχει notepad :-). Dynamic Load Balancing είναι κάτι που θα δούμε στο μέλλον βέβαια φαντάζομαι). Το θέμα είναι ότι με multi-core λύσεις δημιουργεί κανείς μια ιεραρχική επεξεργαστική δομή η οποία είναι πιο εύκολα διαχειρίσημη' date=' μιας και το χάος έχει επέλθει προ πολλού στα control units των σύγχρονων (ειδικά των x86) CPU.[/quote']

 

:)

 

 

Ένας γενικού σκοπού κώδικα είναι από τη φύση του πολύ λιγότερο παραλληλίσιμος από μια εφαρμογή ειδικού σκοπού. Ειδικά ο κώδικας x86 είναι μαύρο χάλι στον τομέα αυτό. Μια αρχιτεκτονική VLIW τα πάει καλύτερα. Δεν μπορεί όμως να φτάσει μια εφαρμογή όπως τα γραφικά όπου ο παραλληλισμός πάει σύνεφο. Θεωρητικά θα μπορούσαμε να επεξεργαστούμε κάθε pixel σε ένα frame ταυτόχρονα αν είχαμε τη δυνατότητα για αρκετά pipelines.

 

Αν πεις σχεδόν VLIW για τις σημερινές GPU χτύπησες δεύτερη διάνα.

 

Γιατί έχει πολλές δεκάδες FPU ένω μια CPU 2-3 το πολύ ?

 

Oι πρώτοι Ρ4 είχαν μόνο μια μονάδα floating point, ενώ οι ανταγωνιστική Athlon δύο. Σε πραγματικό χρόνο σήμαινε ότι "clock for clock" και φυσικά κάτω από προυποθέσεις ήταν δύο φορές πιο γρήγορος από ένα Ρ4. Για αυτό και οι Athlon δεν έχουν ανέβει τόσο γρήγορα σε συχνότητα (ο 4000+ στα 2.4 GHz) και φυσικά δεν κατέστει ανάγκη.

 

 

Γιατί σε μια CPU για να γίνει αυτό χρειάζονται εκατοντάδες εντολές assembly (που σημαίνει εκατοντάδες κύκλοι ρολογίου ακόμα και άν θεωρήσουμε 1 εντολή ανά κύκλο). ενώ σε ένα GPU αυτό γίνεται από ειδικό hardware το οποίο είναι πολλές πολλές φορές πιο γρήγορα. Το συγκέκριμένο hardware όμως κάνει μόνο αυτή τη δουλεία.

 

Aκριβώς και για αυτό τον λόγο είπα ότι ένας επεξεργαστής είναι general purpose unit και μια GPU dedicated unit.

 

Δεν είναι απλώς εξειδικευμένες. Μια GPU δεν έχει την ίδια αρχιτεκτονική με μια CPU (τουλάχιστον ακριβώς). Δλδ σε μια GPU μπορεί να υπάρχει ένα κύκλωμα το οποίο να κάνει κάτι πολύ συγκεκριμένο, πράγμα που σε ένα CPU γενικού σκοπού δεν θα είχε νόημα. Πχ ένα unit που να κάνει culling. Πιθανότατα τα επόμενα χρόνια που θα δούμε unified shader αρχιτεκτονικές να μοιάζει πιο πολύ με CPU μια GPU. Αλλά και πάλι θα έχει μονάδες οι οποίες επιτελούν μια και μόνο λειτουργεία. Δεν λέγεται μαγεία λέγεται ASIC.

 

GPGPU (general purpose graphics processing unit). Σίγουρα μια κατεύθυνση που θα πάρουν οι GPU στο προβλεπόμενο μέλλον.

 

Πρόσφατα ρώτησα έναν από τους πατέρες του πάλαι ποτέ Transputer (και βετεράνος engineer) πως θα ονόμαζε ένα unified shader core και απάντησε μονολεκτικά CPU γελώντας ;)

 

H ATI μας απέδειξε ότι θα πάει σίγουρα του χρόνου σε USC, ακολούθησε η Imagination Technologies/PowerVR (αν και προς το παρών συγκεντρώνεται σε άλλες αγορές από το PC) με την ανακοίνωση του Eurasia και απομένει η NVIDIA, για την οποία έχω βάσιμες υποψίες ότι πρώτα θα πάει σε μια massive multi-threaded αρχιτεκτονική πριν προχωρήσει σε ολοκληρωτικά USC.

 

Το 2006 σίγουρα θα είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα χρονιά από άποψη τεχνολογικής εξέλιξης και ίσως να επιφυλλάσει και μερικές ευχάριστες εκπλήξεις και ανακατατάξεις στην αγορά και αυτό από κάτω προς τα πάνω ;)

[

Δημοσ.
re Ailure.. blepo edo ola sou ta post.. kai san nan mas kaneis poli ton kserola..

den sarese to halflife 2? giati? epidi katafere na to paiksei kai o filos sou me tin 9600se?!

mipos epidi den xriazetai 6800ultra gia to paikseis se 1024x768 me 16af kai 4aa?

 

tespa..

paratao to thread!

 

Και να είχαμε να χωρίσουμε κάτι δεν θα έκανες έτσι LOL. Μόνο ένα σύμφωνο χωρίζει το πάθος από το λάθος ;)

Δημοσ.
Παραμένει επιλογή των δημιουργών όμως να μην προσαρμόζουν το παιχνίδι να τρέχει σε μεγαλύτερη πλειοψηφία hardware. Την απαρχή με λίγο πιο προσαρμόσιμες μηχανές παιχνιδιών έκαναν δημιουργοί όπως οι CroTeam όπου το Serious Sam (first encounter) ενώ είχε υψηλές απαιτήσεις για την εποχή του έτρεχε σε έναν αρκετά μεγάλο αριθμό από πλατφόρμες απροβλημάτιστα.

 

Αφ΄εις στιγμής δεν υπάρχει κανείς να ασχοληθεί να ξαναγράψει μεγάλο μέρος του κώδικα ενός παιχνιδιού αυτό που μου ζητάς δεν είναι καν δυνατό.

 

Δεν είναι θέμα αν μπορούνε' date=' είναι απλά θέμα ότι δεν θέλουν.[/quote']

giayto kai to pc gaming einai kathe perysi kai kalytera (gia thn agora milao panta) giati o kosmos apla barethike na dinei kathe xrono lefta gia neo hardware prokeimenoyn na paixei kanena paixnidi, kai giayto ton logo strefontai stis konsoles , poy tha baleis to paixnidi mesa kai apla tha paixei, oyte thn tade karta tha soy zhthsei, oyte thn tade cpu, oyte tosh mnhmh, oyte to ena kai to allo patch prokeimenoyn na xekinhsei.

Kai epitrepse moy na bazo ton xeirotero console developer pano apo ton kalytero PC developer, giati magkas einai aytos poy ftiaxnei papades me periorismena resources, oxi aytos poy soy leei ego ayto eftiaxa kopse ton laimo soy na breis hardware poy tha to trexei. Opote sxolia apo PC developers gia thn isxy ton konsolon ta grafo ekei poy den pianei melani.

Δημοσ.
giayto kai to pc gaming einai kathe perysi kai kalytera (gia thn agora milao panta) giati o kosmos apla barethike na dinei kathe xrono lefta gia neo hardware prokeimenoyn na paixei kanena paixnidi, kai giayto ton logo strefontai stis konsoles , poy tha baleis to paixnidi mesa kai apla tha paixei, oyte thn tade karta tha soy zhthsei, oyte thn tade cpu, oyte tosh mnhmh, oyte to ena kai to allo patch prokeimenoyn na xekinhsei.

 

Το κάθε πέρισυ και καλύτερα αντιπροσωπεύεται με αριθμό πωλήσεων όσων αφορά τις εκάστοτε μονάδες; Γιατί αν ναι τότε η SONY πούλησε τα τέσσερα τελευταία χρόνια τόσα PS2, όσο η ΑΤΙ ή NVIDIA χωριστά και αυτό μέσα σε έναν και μοναδικό χρόνο. Και δεν αναφέρομαι φυσικά σε ενσωματωμένες λύσεις.

 

To PC ήταν, είναι και θα παραμείνει μια πλατφόρμα γενικής χρήσης, όπου το να παίζεις παιχνίδια είναι μόνο μια από τις πολλαπλές δυνατότητές του και η κονσόλα είναι κυρίως παιχνιδομηχανή (όσα στοιχεία και να δανειστεί από το PC, πάλι παιχνιδομηχανή θα παραμείνει).

 

΄Οχι μόνο υπάρχουν μεγάλες διαφορές μεταξύ των δύο αγορών και στις δύο αυτές πλατφόρμες, αλλά ένας πραγματικός gamer το πιθανότερο είναι να παίζει παιχνίδια και στο PC και στην κονσόλα, ιδιαίτερα αφού το κόστος στις δεύτερες είναι σχετικά μικρό (ειδικά σε συνάρτηση με την μακροζωία τους).

 

 

Kai epitrepse moy na bazo ton xeirotero console developer pano apo ton kalytero PC developer, giati magkas einai aytos poy ftiaxnei papades me periorismena resources, oxi aytos poy soy leei ego ayto eftiaxa kopse ton laimo soy na breis hardware poy tha to trexei. Opote sxolia apo PC developers gia thn isxy ton konsolon ta grafo ekei poy den pianei melani.

 

Θα το ξαναπώ ότι δεν πρόκειται για ικανότητες ή διαφορές αυτών αλλά για απλές διαφορές μεταξύ των δύο αγορών. Η κονσόλα πωλείται συνήθως πάντα μετά την εμφάνισή της με απώλεια, γιατί πολύ απλά το κέρδος των εταιριών έρχεται από τα παιχνίδια.

 

Ωστόσο αμφότερες αγορές είναι κατά την δική μου άποψη αλληλοτροφοδοτούμενες και σε επίπεδο hardware αλλά και σε επίπεδο λογισμικού. Υπάρχουν αρκετά παιχνίδια που μεταφέρονται και στις δύο πλατφόρμες, από όπου και αν ξεκίνησαν.

 

Eπίσης μιας και το έσοδα από τις PC GPU είναι τεράστια ανά έτος και οι εταιρίες ξοδεύουν επίσης τεράστια ποσά για R&D, ήταν εφικτό σε αρκετά μικρό σχετικά διάστημα οι 2 επερχόμενες κονσόλες (όπως φυσικά και τρίτη της Nintendo) να αποκτήσουν τόσο προηγμένες μονάδες γραφικών.

 

΄Ενας καλός δημιουργός είναι καλός στην δουλειά του με ότι πλατφόρμα και να ασχοληθεί. Το ίδιο ισχύει και για έναν μέτριο ή κακό δημιουργό. Μόνο και μόνο επειδή τυγχάνει να προτιμάς την μία πλατφόρμα, δεν σημαίνει ότι αναιρείται ούτε το ταλέντο ούτε η ως τώρα προσφορά του εκάστοτε δημιουργού. Απλή μικροκομματική μεροληψία είναι.

Δημοσ.
Το κάθε πέρισυ και καλύτερα αντιπροσωπεύεται με αριθμό πωλήσεων όσων αφορά τις εκάστοτε μονάδες; Γιατί αν ναι τότε η SONY πούλησε τα τέσσερα τελευταία χρόνια τόσα PS2, όσο η ΑΤΙ ή NVIDIA χωριστά και αυτό μέσα σε έναν και μοναδικό χρόνο. Και δεν αναφέρομαι φυσικά σε ενσωματωμένες λύσεις.

Den afora tis polhseis hardware poy den exoyn nohma sta pc, giati opos eipes einai plataforma genikhs xrhshs. Afora tis polhseis ton paixnidion kai aytes einai se synexh ptosh apo to 1998 mexri shmera, kai stis konsoles einai se synexh anodo. Gia to 2004 to meridio ths agoras gia ta PC htan sto 15%.

 

To PC ήταν, είναι και θα παραμείνει μια πλατφόρμα γενικής χρήσης, όπου το να παίζεις παιχνίδια είναι μόνο μια από τις πολλαπλές δυνατότητές του και η κονσόλα είναι κυρίως παιχνιδομηχανή (όσα στοιχεία και να δανειστεί από το PC, πάλι παιχνιδομηχανή θα παραμείνει).

Kai apla einai oikonomika symferon na pareis thn dynatothta gaming toy Pc kai na thn anatheseis se mia konsola, ayto leo.

Δημοσ.
Den afora tis polhseis hardware poy den exoyn nohma sta pc, giati opos eipes einai plataforma genikhs xrhshs. Afora tis polhseis ton paixnidion kai aytes einai se synexh ptosh apo to 1998 mexri shmera, kai stis konsoles einai se synexh anodo. Gia to 2004 to meridio ths agoras gia ta PC htan sto 15%.

 

Πράγμα που σημαίνει τι για την εκάστοτε από τις δύο αγορές; Είπα στις κονσόλες το κέρδος έρχεται από τα παιχνίδια, ενώ εν αντιθέση στο PC από το hardware. Σαν αγορά συνολικά η κονσόλα από άποψης εσόδων είναι σαφώς μικρότερη.

 

Τώρα για την πτώση των παιχνιδιών στο PC είναι θέμα που το έχουν υπόψιν τους οι δύο μεγάλες εταιρίες και αργά ή γρήγορα θα πρέπει να το αντιμετωπίσουν αν δεν θέλουν τα έσοδα τους να αρχίσουν να μειώνονται στο μέλλον.

 

Kai apla einai oikonomika symferon na pareis thn dynatothta gaming toy Pc kai na thn anatheseis se mia konsola, ayto leo.

 

Για κάποιον με περιορισμένες απαιτήσεις σαφώς. Πράγμα το οποίο ήδη γίνεται. Ο χρήστης έχει την τελική επιλογή ποιά πλατφόρμα θέλει να επιλέξει.

 

Το αστείο είναι ότι τον τελευταίο καιρό πληθαίνουν πάλι οι ιστορίες στο δίκτυο από διάφορους χρήστες πόσο έχει τελματίσει η αγορά του PC gaming και πόσο θα σώσουν την κατάσταση οι επερχόμενες κονσόλες κλπ. κλπ. Δεν θυμάμαι καμία κυκλοφορία κονσόλας να μην ακούγονται πάνω κάτω τα ίδια και σε δεδομένο χρόνο να ανακάμπτει τόσο γρήγορα η αγορά PC που ξεχνιούνται όλα πριν πει κανείς κύμινο. ΄Ηταν απολύτως προβλεπόμενο ότι το 2005 θα πέσουν όλα τα φώτα τεχνολογικά στις κονσόλες, μιας και οι PC GPU θα ήταν απλά μια από τα ίδια. Με την εμφάνιση του Vista και των WGF2.0 GPUs το επίκεντρο του ενδιαφέροντος θα επιστρέψει πάλι στο PC.

Δημοσ.
Πράγμα που σημαίνει τι για την εκάστοτε από τις δύο αγορές; Είπα στις κονσόλες το κέρδος έρχεται από τα παιχνίδια, ενώ εν αντιθέση στο PC από το hardware. Σαν αγορά συνολικά η κονσόλα από άποψης εσόδων είναι σαφώς μικρότερη.

e nai an to pareis etsi sigoyra ta pc exoyn megalyterh agora, giati bazeis mono tis vga san hardware? bale kai tis CPU, mnhmes, diskoys, dvd-roms, othones kai sigoyra tote exeis mia agora toylaxiston 100 fores megalyterh apo ayth ton konsolon.

Koinos MHN koroideyeis ton eayto soy, h gaming agora ton PC einai ta games kai mono ayta, to oti kathe PC poy poylietai exei mia VGA den shmainei apolytos tipota gia thn agora.

 

Το αστείο είναι ότι τον τελευταίο καιρό πληθαίνουν πάλι οι ιστορίες στο δίκτυο από διάφορους χρήστες πόσο έχει τελματίσει η αγορά του PC gaming και πόσο θα σώσουν την κατάσταση οι επερχόμενες κονσόλες κλπ. κλπ. Δεν θυμάμαι καμία κυκλοφορία κονσόλας να μην ακούγονται πάνω κάτω τα ίδια και σε δεδομένο χρόνο να ανακάμπτει τόσο γρήγορα η αγορά PC που ξεχνιούνται όλα πριν πει κανείς κύμινο.

Ethelotyfleis h moy fenetai? soy eipa oti h agora ton pc exei statherh ptosh apo to 1998 mexri kai shmera, thn anakampsh poy thn eides? a nai xesasa synexizoyn kai poyliontai VGA, opote ola kala.

Δημοσ.

paidia afiste ta auta. to eidate auto?

 

ATI’s Next-Gen Graphics Processors Certified by PCI-SIG.

ATI’s R520, RV515, RV530 Processors Ready for Production

 

ATI Technologies’ next-generation visual processing units (VPUs) have passed validation process at PCI-SIG, the industry body that leads the development of PCI and PCI Express busses, which means that the chips already exist in the final revision and are production ready.

 

According to the current PCI Express Integrators List, ATI’s R520, R520 GL, RV515 XT and RV530 XT chips for desktops have successfully passed validation procedures. Additionally, the list indicates that there are new mobile products from ATI Technologies, which are presumably based on the new R520 architecture and are made using the same manufacturing process, on the pipeline: M52GL, M54GL, M56 and M58, which are also officially PCI Express compliant.

 

According to executives of ATI Technologies, the R520, R520 GL, RV515 are to be made using 90nm process technology at TSMC. The company said during the most-recent conference call that it did not expect to ship its new generation product family for revenue before August, 2005. Given that the chips were production ready by the 25th of July, 2005, when the PCI-SIG Integrators List was last updated, graphics cards makers may receive final VPUs sometime in August.

 

ATI code-named R5-series of VPUs is projected to support Shader Model 3.0 and other innovations, which requires a totally new graphics architecture from ATI. Still, general specifications of ATI’s R520 as well as its derivative VPUs are unclear at this time.

 

http://www.xbitlabs.com

Δημοσ.
XA!!!

paizo se 15' crt (sony) kai ta 1024 non AA fainontai smooth as a baby's butt!!!!!

isos afti na einai i lisi!!!

kai me afti tin othoni gia games' date=' skeftomai na paro kai mia tft gia second monitor...

 

btw...oti kanei ena pc simera (pou den to kanoun oi konsoles) to ekane kai ena pc 3 xronia prin... (office, internet, klp) opote, me vasi to kanoniko mas (palio mas) pc kai ena (tsiparismeno) ps3 nomizo kaliptontai OLES oi anages mas...[/quote']

 

Entaksi psilo upervoles.....

Analogos tis efarmoges kai to poso apaititikos eisai.. Den amfivalo otikai prin 3 xronia kaname video encoding, alla epairne kai 12 ores............ :D

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...