pantoflinos Δημοσ. 6 Αυγούστου 2005 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2005 Γειά χαρά σε όλους.Από την αρχή του χρόνου έχω αγοράσει κάποια κομμάτια για τον υπολογιστή μου από γνωστό κατάστημα και δυστυχώς 4 από 6 χρειάστηκε να τα επιστρέψω επειδή ήταν προβληματικά!!!Ελπίζω να μην είμαι ο μόνος (γκαντέμης) που του έχει συμβεί κάτι τέτοιο!Μετά από όλη αυτή την περιπέτεια που είχα (δε μπαίνω στη διαδικασία να γράψω λεπτομέρεις εκτός αν ζητηθούν) αναρωτιέμαι: 1ον)από ποιό κατάστημα να αγοράζω τελικά computer parts? 2ον)η ελληνική αγορά μήπως έχει γεμίσει από προϊόντα μούφες που πωλούνται σε υψηλές τιμές για να έχουν κέρδος κάποιοι και να ταλαιπωρούνται οι υπόλοιποι? 3ον)τα ελαττωματικά προϊόντα μήπως διοχετεύονται ξανά στην αγορά σε μια προσπάθεια μείωσης της ζημίας της κάθε αντιπροσωπείας/εταιρείας? Δεν μου αρέσει να σκορπάω τα λεφτά μου ειδικά τώρα που όσο περνάει ο καιρός ακριβαίνει η ζωή ενώ οι υπηρεσίες που προσφέρουν κάποιες εταιρίες και τα προϊόντα τους είναι επιεικώς χάλια. ΥΓ: Συγνώμη για το μεγάλο post.Σίγουρα θα κουράσει κάποιους.......
billpeppas Δημοσ. 6 Αυγούστου 2005 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2005 Τα ελαττωματική parts αν τα αγόρασες καινούργια, και όχι από κατάστημα μεταχειρισμένων έρχονται έτσι από το εργοστάσιο παραγωγής, και έτσι είναι θέμα τύχης σε ποιό μαγαζί θα βρεθεί τέτοιο. Δεν ευθύνεται σε καμία περίπτωση το οποιοδήποτε κατάστημα. 3ον) No way.Εντελώς άκυρο.
pantoflinos Δημοσ. 6 Αυγούστου 2005 Μέλος Δημοσ. 6 Αυγούστου 2005 Δε νοζίζω να είναι τυχαίο 4 στα 6 parts που αγόρασα (εκ των οποίων το ένα έγραφε στο πίσω μέρος του κουτιού με μεγάλα γράμματα BAD) να μη δουλεύουν. Βρωμάει η δουλειά..........
madsc Δημοσ. 6 Αυγούστου 2005 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2005 pantoflinos δεν υπάρχει λόγος να απολογείσαι - δεν είναι καθόλου μεγάλο ή κουραστικό το post σου, ( που να δεις μερικά δικά μου ) Επί του θέματος δεν θα βρείς 1 μαγαζί καθολικά καλύτερο από τα υπόλοιπα. Άλλα έχουν φτηνότερα το x προϊόν άλλα το ψ, άλλα έχουν πιο ενημερωμένους πωλητές άλλα καλύτερο after sales από τα υπόλοιπα. Σε κάποια είναι διαθέσιμο το x,ψ part σε άλλα μόνο το ψ κοκ. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις το Search του forum για να δεις "αντικειμενικές" (όσο αυτό είναι εφικτό) εμπειρίες μελών του insomnia με keyword το όνομα του κάθε καταστήματος ώστε να σχηματίσεις δικιά σου άποψη. Για το θέμα των RMA (επιστροφή ελαττωματικού προϊόντος εντός εγγύησης) δεν είναι απαραίτητα υπεύθυνο το κάθε κατάστημα λιανικής που αγόρασες. Πίσω από τα καταστήματα λιανικής υπάρχουν οι τοπικές αντιπροσωπείες οι οποίες κ αυτές με τη σειρά τους προκαλούν ή λύνουν προβλήματα. Προσωπικά, τα "αναλώσιμα" hw (π.χ. hd/ram/dvdr) που στατιστικά έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα να είναι/βγούν ελαττωματικά τα ψωνίζω από καταστήματα/αντιπροσωπείες που δεν θα με ταλαιπωρήσουν/καθυστερήσουν στην αλλαγή. Αναγνωρίζω ότι είναι επαγγελματίες κ εν γνώση μου τους ακουμπάω x ευρώ παραπάνω (από τον ανταγωνιστή) για έκαστο κομμάτι. Μητρικές/επεξεργαστές/τροφοδοτικά κτλ από τα καταστήματα/αντιπροσωπείες που έχουν/μου κάνουν την καλύτερη τιμή στο προϊόν που ζητάω τη δεδομένη στιγμή αποφεύγοντας διά ροπάλου τα καταστήματα/εταιρείες που έχουν σχηματίσει άσχημη φήμη μέσα από το insomnia. (ξαναλέω δεν είμαστε περιοδικά/tomshardware με κερδοσκοπικό χαρακτήρα να έχουμε συμφέροντα - μια παρέα είμαστε). /sc
pantoflinos Δημοσ. 6 Αυγούστου 2005 Μέλος Δημοσ. 6 Αυγούστου 2005 Φίλε madsc θα εκτιμούσα ιδιαίτερα τη βοήθειά σου αν μπορούσες να μου προτείνεις κάποια καταστήματα - εταιρείες (είτε στο forum είτε με ένα pm) που θεωρείς αξιόπιστες έτσι ώστε να αποφύγω (αν το θέλει και η τύχη) στο μέλλον αδικαιολόγητες και περίεργες ταλαιπωρίες.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.