Πέτρος Σ. Δημοσ. 4 Αυγούστου 2005 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2005 Παιδιά πείρα αυτή την TFT και όταν την έβαλα μετά από κανα μισάωρο άρχισε να τρεμοπαίζει λίγο και μετά περισσότερο. Έκανα επανεκκίνηση και μετά δεν έκανε τίποτα μέχρι που ανέβασα τα Hz από 60 σε 75 αλλά δεν τρεμόπαιξε για πολύ παρά για 1-2 δεύτερα. Είναι χαλασμένη; Θα πρέπει να πω πως το μεγάλο τρέμουλο το έκανε όταν άνοιξα το πρόγραμμα της κάρτας τηλεόρασης. Λέτε να έφταιγε κι αυτό; Και γιατί ενώ στην CRT που είχα έβλεπα με την PCTV PRO μια χαρά ενώ τώρα δεν έχει καλή εικόνα;
Mark100 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2005 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2005 Βεβαιώσου ότι δεν έχεις κινητά κοντά. Δοκίμασέ την και σε άλλο υπολογιστή.
Πέτρος Σ. Δημοσ. 4 Αυγούστου 2005 Μέλος Δημοσ. 4 Αυγούστου 2005 Όχι δεν έχω κινητό αλλά δεν βλέπω να κάνει κάτι τώρα. Δεν ξέρω τι γίνεται. Λες να είναι και επειδή δεν πείρε θερμοκρασία δωματίου ή επιδή είναι καινούρια να έκανε ότι έκανε στην αρχή ή θα τρέχω αργότερα; Το κακό είναι μόνο πως μετά απο πολύ καιρό ξαναεμπιστεύτικα το e-shop και φοβάμαι να μην την πάτησα και πάλι.
gv Δημοσ. 5 Αυγούστου 2005 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2005 H LG exei poly kalo after sales service ... partous til kai 9a sou tin alla3oun an exei provlima ...
Πέτρος Σ. Δημοσ. 7 Αυγούστου 2005 Μέλος Δημοσ. 7 Αυγούστου 2005 Πω ρε γαμ... το e-shop μου γαμ... Μέχρι τι ώρα μπορώ να βρω άτομο στην LG ρε παιδιά για να πάρω τηλέφωνο μην αρχίσω να βρίζω όλους τους υπαλλήλους του e-shop έναν έναν γμ... το κέρατό μου γμ... Σε όλες όσες παραγγελίες έχω κάνει όλο και από ένα από τα προϊόντα ήταν χαλασμένο και τώρα 323 ευρώ έδωσα για μια χαλασμένη TFT. Άι στον κόρακα πια τους βαρέθηκα ρε παιδιά. Πριν σας ρώτησα τι ώρα μπορώ να τους βρω γιατί από τις 7:00 το πρωί δουλεύω μέχρι όσο πάει μετά τις 5:00 το απόγευμα και δεν ξέρω αν του προλάβω ή όχι. Και το κακό είναι πως θα μου πάρουν λεφτά και για τα μεταφορικά λες και φταίω εγώ κιόλας για το μ@λ@κισμ3ν0 το e-shop. Αλλα να μου πείτε φταίω κι εγώ σε έναν βαθμό γιατί ενώ την είχα πατήσει κι άλλες φορές πήγα και ξανάκανα παραγκελία από το μπ0υρδ3λ0 τους.
sa1901 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2005 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2005 To e-shop και το κάθε μαγαζί δεν εμπλέκεται στο service των οθονών LG. H εγγύηση που παρέχεται είναι onsite από την αντιπροσωπεία. Αυτό σημαίνει ότι θα τους πάρεις τηλέφωνο, θα έρθουν σπίτι σου, θα σου πάρουν την χαλασμένη οθόνη και θα σου δώσουν μία καινούρια άμεσα, χωρίς εσύ να πας πουθενά ούτε φυσικά να πληρώσεις κανενός είδους μεταφορικά. 3 χρόνια On-Site στο χώρο σας σε όλη την Ελλάδα από την Alman (τηλ 210 - 2409150) http://www.quest.gr/price/sales/others/warranty_monitors.htm Τριετής ON-SITE Εγγύηση CRT και LCD οθονών LGE Η εγγύηση αυτή καλύπτεται με αντικατάσταση της οθόνης και για τα τρία χρόνια και παρέχεται σε όλη την Ελλάδα. Τηλέφωνο επικοινωνίας 210 2409150 Alman Hellas
Πέτρος Σ. Δημοσ. 7 Αυγούστου 2005 Μέλος Δημοσ. 7 Αυγούστου 2005 Τι Δηλαδή αυτοί απο Αθήνα θα έρθουν Φλώρινα που είναι το σπίτι μου και θα μου φέρουν άλλη για να πάρουν αυτή και δεν θα μου πάρουν τίποτα για τα μεταφορικά; Αν είναι έτσι να πάρω αύριο κιόλας τηλέφωνο για να δούμε τελικά τι θα κάνουμε.
sash Δημοσ. 7 Αυγούστου 2005 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2005 η εγγύηση ισχύει και αν την έχουμε αγοράσει από το εξωτερικό (pixmania)?
sa1901 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2005 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2005 η εγγύηση ισχύει και αν την έχουμε αγοράσει από το εξωτερικό (pixmania)? Δεν νομίζω ότι ισχύει εδώ, για έναν και μόνο λόγο: η εγγύηση της LG στο εξωτερικό δεν είναι 0 pixel. Συνήθως οι εταιρείες επιλέγουν διαφορετικό τρόπο κάλυψης της εγγύησης για τις οθόνες που εισάγουν οι ίδιες. Αυτό το ξέρω σίγουρα, τουλάχιστον για την ΕΙΖΟ.
Πέτρος Σ. Δημοσ. 8 Αυγούστου 2005 Μέλος Δημοσ. 8 Αυγούστου 2005 Παιδιά σήμερα έκανα ένα τηλεφωνάκι και είπαν πως θα στείλουν άλλη οθόνη με Courier και θα πάρουν αυτή. Γιατί πέρνουν τόσα στοιχεία όμως; Καλά ονοματεπώνυμο, διεύθηνση, πόλη και ταχυδρομικό κώδικα. Τώρα τον Serial No. και τον αριθμό ταυτότητας τι θα τα κάνουν; Α και κάτι άλλο. Ρε παιδιά το κουτί της οθόνης επειδή ήταν μεγάλο το πέταξα και τώρα τι θα κάνω αν μου ζητήσουν να είναι μέσα στην συσκευασία;
sa1901 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2005 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2005 To Serial Number το θέλουν για να επιβεβαιώσουν ότι έχεις αγοράσει οθόνη από αυτές που έχουν εισάγει επίσημα. Τον αριθμό της ταυτότητας σου δεν γνωρίζω τι τον θέλουν. Όσο για το κουτί μην ανησυχείς. Πάρε την οθόνη που θα σου φέρουν και μέσα στο κουτί αυτής, βάλε την παλιά σου ...
Πέτρος Σ. Δημοσ. 8 Αυγούστου 2005 Μέλος Δημοσ. 8 Αυγούστου 2005 Η οθόνη που θα μου φέρουν θα είναι προσορινή μέχρι να κάνουν την δική μου ή θα την έχω αυτή απο εκεί και πέρα; Και μόλις σήμερα είδα πως έχει και κάτω δεξιά ένα κοκκινάδι. Είναι καμμένο Pixel;
sash Δημοσ. 8 Αυγούστου 2005 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2005 To Serial Number το θέλουν για να επιβεβαιώσουν ότι έχεις αγοράσει οθόνη από αυτές που έχουν εισάγει επίσημα. Τον αριθμό της ταυτότητας σου δεν γνωρίζω τι τον θέλουν. Άρα αν είναι έτσι μάλλον δεν ισχύει η εγγύηση για αγορές από το εξωτερικό
Πέτρος Σ. Δημοσ. 8 Αυγούστου 2005 Μέλος Δημοσ. 8 Αυγούστου 2005 Φίλε πάρε ένα τηλεφωνάκι και θα μάθεις. Τώρα με το να πέρνεις υποθετικές απαντήσεις δεν νομίζω να σε βοηθάει έτσι δεν είναι; Φιλικά Πέτρος
sa1901 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2005 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2005 Άρα αν είναι έτσι μάλλον δεν ισχύει η εγγύηση για αγορές από το εξωτερικό H εγγύηση πρέπει να ισχύει (Εννοώ ότι οποιαδήποτε βλάβη θα την αναλάβει η αντιπροσωπεία. Δεν θα στείλεις την οθόνη στο εξωτερικό). Το 0 pixel δεν ισχύει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.