Προς το περιεχόμενο

Intersys: Service ΠΟΥ ΧΑΝΤΑΚΩΝΕΙ ΤΟΥΣ Canon


xrrobithis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κανείς δεν διαφωνεί ότι η Canon παρέχει εξαιρετικά μοντέλα εκτυπωτών.

Τι γίνετε όμως όταν συμβεί κάποια βλάβη και πρέπει να πάει ο εκτυπωτής στο σέρβις; Θα αγόραζε κανείς Canon εκτυπωτή άμα γνώριζε ότι η εταιρία που έχει αναλάβει το σέρβις λειτουργεί με επαίσχυντο τρόπο για τον πελάτη και επιστρέφει τα προϊόντα τον κόκκινο Μάη;

Δυόμιση (2,5) μήνες! (και ακόμα μετράει) για έναν εκτυπωτή που πρέπει να επιδιορθώσουν είναι πολλοί έτσι δεν είναι;

Στις 17-05-2005 απέστειλα (με δελτίο αποστολής στην διάθεση οποιουδήποτε ενδιαφερομένου) στην Intersys έναν Canon Pixma 5000 που από την αγορά του είχε πρόβλημα και δεν λειτουργούσε. Από τότε έχω πληρώσει ένα σεβαστό ποσό σε αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα και μια ικανή διαρροή εκνευρισμού από τον Ιούλιο και μετά, αλλά οι υπάλληλοι που απαντούν είναι ψεύτες, ή ολόκληρη η εταιρία δουλεύει με βάση μια πολιτική απατεωνιάς! Πώς να το εξηγήσει κανείς όταν 9 στις 10 φορές που τηλεφώνησα η τηλεφωνήτρια λέει «Περιμένετε να σας συνδέσω με έναν υπεύθυνο…» και η αναμονή γίνετε τόσο μεγάλη που…περνάει το ωράριο λειτουργίας της εταιρίας!

Ακόμα και όταν μίλησα με κάποιο «υπεύθυνο» (ονόματι Τζώρτζης) 2-3 φορές, προσπάθησε να αποφύγει να δώσει μια «υπεύθυνη» απάντηση. Και ενώ έλεγε ότι θα καλούσε για να εξηγούσε το λόγω της αργοπορία, αυτό δεν το έκανε ποτέ. Ενώ όταν έδωσε τελικά μια ημερομηνία που θα παραλάμβανα τον εκτυπωτή μου, αυτή παρήλθε και φυσικά δεν έστειλαν τίποτα. Την τελευταία φορά τηλεφωνικής επικοινωνίας αγανακτισμένος τους απείλησα ότι αν δεν δώσουν μια υπεύθυνη απάντηση θα δημοσιευτεί σχετική επιστολή σε φόρουμ του διαδικτύου. Αλλά φυσικά και πάλι δεν ίδρωσε το αυτί τους και συνέχισαν τα ψέματα («Ναι , ναι , θα σας πάρουμε εντός της ημέρας να σας πούμε…).

Έτσι δυστυχώς αποδεικνύετε ότι η Canon έχει βασίσει το σέρβις των μηχανημάτων της σε ψεύτες, απατεώνες και αντιεπαγγελματίες που δεν δείχνουν σεβασμό στον πελάτη και στα χρήματα που επένδυσε. Το παρών κείμενο στέλνετε και στα e-mails της Intersys [email protected] & [email protected] σαν μοχλό πίεσης μπας και στείλουν τον εκτυπωτή μου! Είναι αυτό που λένε άμα δεν καταλαβαίνει ο γάιδαρος τον κλωτσάς!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θα πρότεινα να πας μια βόλτα από εκεί.....Είναι πολύ καλύτερα να τους έχεις πρόσωπο με πρόσωπο.....Τηλεφωνικά μπορούν άνετα να σε αποφύγουν.......Πήγαινε λοιπόν αυτοπροσώπως (αν έχεις και κανά φίλο δικηγόρο πάρε τον μαζί σου) και πίεσε τους όσο μπορείς.......Μπορείς να αναφέρεις ότι θα προβείς σε διαδικασίες για να δικαιωθείς και τελικά να εξυπηρετηθείς (νομικές, δημοσιεύσεις στον τύπο, κλπ).....Πιστεύω θα τους κάνεις να δώσουν παραπάνω σημασία στο πρόβλημά σου....

 

Επίσης αν όπως λες ο εκτυπωτής είχε πρόβλημα από την 1η μέρα, θα έπρεπε να απαιτήσεις αντικατάσταση. Έτσι θα γλίτωνες και όλη αυτή την ταλαιπωρία, και δεν θα χες μείνει και χωρίς εκτυπωτή.....

 

Κράτα μας ενήμερους ότι και να πράξεις, για να μάθουμε και μεις πως μας αντιμετωπίζει σαν πελάτες η Intersys....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ase file kai ego ta idia travao me mia mixani canon ixus 700. Kapoioi filoi mou tin agorasan alla oi anthropoi einai galloi kai den mporousan na diavasoun to manual . to cd pou perieixe i mixani einai distixos xalasmeno kai gia kaki mou tixi pesame pano stin intersys ... 20 meres tora zitao na mou steiloun to xalasmeno arxeio se ilektroniki morfi ena arxeio pdf milame tora me email kai oi anthropoi einai apisteytoi ....... den kanoun tipota ,.,.... Ego pados pira kai zitisa tin kyria papandreou pou einai i geniki dieythidria tou omilou kai ayrio tha tin xanaparo giati den vrisko akri ... Meta yparxei email stin cannon kai sto INKA.... Pados oi symperifora ton ypallilon i mallon tis etaireias einai gia ta klamata......Apisteytoi.... :-x

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ta idia me ena dvd player tis pioneer prin 1misi xrono (antiproswpeia i intersys) opou xreiastike poly ypomoni arxika, polla tilefwnimata sti synexeia kai telika xristopanagies kai apeili gia exwdika gia na ftiaxtei telika to dvd!! Basiko xaraktiristiko twn tilefwnimatwn i foveri anamoni otan zitouses kapoion ypeythino wste na anagkasteis na kleiseis!!

 

Apla aparadektoi.

 

Ps. O ip5000 einai foveros ektypwtis kai diavazontas tis parapanw grammes xairomai pou telika epelexa na ton agorasw apo pixmania glytwnontas 150 eyrw (tote) kai exontas 3 eti eggyisi kalis leitourgias.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς η κατάσταση με την Intersys μάλλον γίνεται όλο και χειρότερη. Μέχρι και τα καταστήματα που πουλάνε προϊόντα Canon σου δηλώνουν εξ αρχής ότι μπορεί να καθυστερήσει η παργγελία ή ότι είναι δύσκολη αντιπροσωπεία αν χρειαστεί κάτι. Πιστεύω ότι καλό θα ήταν και ένα e-mail στην ίδια την Canon γνωστοποιώντας την κατάσταση με την αντιπροσωπεία στην Ελλάδα. Δυστυχώς εγώ δεν έχω στοιχεία να υποστηρίξω διαμαρτυρία γιατι τίποτα από τα 4 προϊόντα τους που διαθέτω δεν έχει πάθει το παραμικρό (φτου φτου). Πάντως όσο περισσότερο παραπονιόμαστε για την οποιαδήποτε Intersys τόσο καλύτερο για μας ως καταναλωτές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 χρόνια αργότερα...

Καλησπέρα σε όλους.

Εγώ είδα τυχαία αυτό το Post και μιας και απο δευτέρα θα πρέπει να πάω στην canon για επισκευή μιας φωτογραφικής μηχανής άρχισα να ανχώνομαι με αυτά που διαβάζω εδώ.

Βέβαια είναι απο το 2005 αλλα ελπίζω να έχουν αλλάξει τα πράγματα εκει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 χρόνια αργότερα...

ΕΧΩ ΕΝΑ PRINTER IP3500  MOY ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΤΥΠΩΣΗ ( ΔΕΝ ΕΚΤΥΠΩΝΕΙ ΤΟ ΜΑΥΡΟ) ! ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥΣ ΑΛΛΑΓΗ ΜΕΛΑΝΙΩΝ  ΚΛΠ ΣΥΜΠΕΡΑΝΑ ΟΤΙ ΦΤΑΙΕΙ Η ΚΕΦΑΛΗ . ΤΟ ΠΗΓΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ  ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ 39 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟ ΜΕ 10 ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΩ ΝΑ ΤΟΝ ΦΤΙΑΞΩ ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ. ΕΝΑ ΠΡΟΧΕΙΡΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ( ΑΛΛΑΓΗ ΚΕΦΑΛΗΣ) ΕΙΝΑΙ ΓΥΡΟ ΣΤΑ 120 ΕΥΡΩ + ΦΠΑ

ΑΝ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΣΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΩ ΕΓΩ  ΚΟΣΤΟΣ 87+ ΦΠΑ

ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΩ ΤΟΝ  EPSON ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΓΟΡΑΣΑ  40 EYΡΩ

 

ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΑΚΡΗ ΓΙΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΟ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν αξίζει η επισκευή ενός τόσο φθηνού εκτυπωτή. Η κεφαλή είναι πιο ακριβή από τον ίδιο τον εκτυπωτή (50 ευρώ στην καλύτερη περίπτωση αν το ψάξεις online).

 

 

Αν είσαι τυχερός μπορείς να βρεις καμιά αγγελία ή κάποιον που να μην χρειάζεται τον εκτυπωτή του και να σου δώσει την κεφαλή.

Κρίμα όμως γιατί πριν από κάνα δίμηνο είχα πάει για ανακύκλωση τον ip3300... πιθανόν να σου έκανε η κεφαλή του! Σε εμένα είχε χαλάσει ο μηχανισμός μεταφοράς της κεφαλής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 9 μήνες μετά...

Τρεις εβδομάδες πριν έστειλα με μεταφορική ένα πολυμηχάνημα Canon MP640 με «error 6C10» στην Intersys, κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης, στην οποία συμφωνήθηκε να πληρώσω μόνο τα μεταφορικά, να γίνει δωρεάν ο έλεγχος και να με ενημερώσουν πριν προβούν σε οποιαδήποτε εργασία.

Μετά από μια βδομάδα χωρίς νέα τους, κάλεσα και έμαθα ότι δεν το παρέλαβαν επειδή δεν υπήρχαν στοιχεία αποστολέα έξω από το κουτί -- είχα όμως πλήρη στοιχεία εντός του κουτιού, μαζί με την περιγραφή του προβλήματος. Μου είπαν ότι θα το παραλάμβαναν και θα με ενημέρωναν.

Ακόμη μια βδομάδα αργότερα, δεν είχα καμία ενημέρωση, οπότε αποφασίζω να ενοχλήσω. Μαθαίνω ότι όχι μόνο το παρέλαβαν αλλά το επισκεύασαν κιόλας, χωρίς τη συγκατάθεσή μου. «Αφού το επισκευάσατε μόνοι σας, στείλτε το πάλι πίσω» τους λέω. Η κοπέλα μου είπε ότι θα με ξανακαλέσουν για να κανονίσουμε την αποστολή.

Σήμερα ήρθα σε επικοινωνία μαζί τους και μου ζητάνε είτε 40 ευρώ για την επισκευή, πατώντας μάλιστα στο γεγονός ότι καινούριο το μηχάνημα είχε 175 ευρώ, άρα με συμφέρει, είτε 10 ευρώ για τον έλεγχο και να το χαλάσουν πάλι και να το στείλουν πίσω. Όταν τους είπα για τη συμφωνία ότι δε θα χρεωθώ τα 10 ευρώ για τον έλεγχο, έκαναν την πάπια και ζητούσαν το όνομα του υπαλλήλου που είπε κάτι τέτοιο (δεν λέει κανένας τους όνομα όμως). Μόλις είπα στην κοπέλα να το χαλάσει και να το στείλει, με έδωσε σε κάποιον άλλο κύριο για να με πείσει να πληρώσω. Αφού τους έκραξα ότι δεν είναι εντάξει και ότι καμία σοβαρή εταιρεία δεν προβαίνει σε επισκευές πριν ενημερώσει τον πελάτη για το κόστος, τους ζήτησα να μου πουν έναν αριθμό λογαριασμού. Είπαν ότι θα με ξανακαλέσουν για λεπτομέρειες.

 

Αυτή δεν είναι συμπεριφορά αντιπροσωπείας του 2013, αυτή είναι συμπεριφορά κωλοχανείου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

 Αν κοιταξετε αυτην την στιγμη σε πολλα sites για audio, video PC, Λενε, "μακρυα απο Pionner και οτι αλλο αντιπροσωπευει η Intersys' Και πραγματι αυτο πρεπει να κανει ο καθε καταναλωτης μεχρι να μαθουν να σευονται το χρημα του. Ολοι παραπονα με το after sail service της Intersys εχουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...