dagger Δημοσ. 31 Ιουλίου 2005 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2005 Στις 12 Σεπτεμβρίου του 1957, ο ερευνητής εμπορίου James M. Vicary, συγκάλεσε συνέντευξη τύπου, για να ανακοινώσει τη δημιουργία της καινούργιας εταιρείας με την ονομασία the Subliminal Projection Company (Εταιρεία Υποσυνείδητης Προβολής), η οποία δημιουργήθηκε για να ερευνήσει μια μεγάλη ανακάλυψη στις διαφημίσεις: «Τα υποσυνείδητα Ερεθίσματα». Ο Vicary παρουσίασε τα αποτελέσματα από πείραμα 6 εβδομάδων που διεξήχθη σε κινηματογραφική αίθουσα του New Jersey, όπου ένας υψηλής ταχύτητας κινηματογραφικός προβολέας χρησιμοποιήθηκε στο να εκπέμπει τις φράσεις «πιες Coca Cola» και «φάε ποπκόρν» κατά τη διάρκεια της ταινίας, με ταχύτητα 1/3,000 του δευτερολέπτου ανά πέντε δευτερόλεπτα, χωρίς οι φράσεις αυτές να γίνονται αντιληπτές απο το μάτι των θεατών. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι κατά τις 6 εβδομάδες που διήρκησε το πείραμα οι πωλήσεις ανέβηκαν 57,5 % στο ποπκόρν και 18.1 % για την Coca Cola http://minimata.50webs.com
Super Moderators paredwse Δημοσ. 31 Ιουλίου 2005 Super Moderators Δημοσ. 31 Ιουλίου 2005 Προφανώς ο dikemou εννοεί "τι σχέση έχει με το παρόν forum;". Και δεν έχει άδικο, το θέμα ανήκει εδώ >>> http://www.insomnia.gr/vb3/showthread.php?t=101769
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.