Προς το περιεχόμενο

Banner?


CHRIS_MALL

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
αρκει να εχουν μεγαλη επισκεψιμοτητα και να ειναι καλη στο μπλα μπλα ;)

Apla anarwtiemai an yparxei axiopistos metrhths episkepsimothtas diaforetikwn atomwn kai 2on dld o kathenas pou ftiaxnei kalo site arxizei kai vazei diafhmiseis gia na diafhmistoun sto site tou i' stelnei e-mails stous operators?

Δημοσ.

Checkare to http://www.alexa.com/

 

I Alexa einai mia thigatriki tou amazon kai ousiastika epeksergazetai ta statistika pou klevoun ana ton kosmo oi internet explorer. Metraei tin episkepsimotita ton sites kai ta katatasei analoga me auti se mia klimaka apo to 1 os oso paei anamesa sta ekatomiria sites tou internet. px to yahoo.com einai sto noumero 1 giati exei tin megaliteri episkepsimotita apo ola ta sites tou internet, meta to msn stin thesi 2, to google stin 3 thesi kai paei legontas. Genikotera einai arketa ipologisima statistika se thema marketing kai ta xrisimopoioun polles eteries gia na prosegisoun pelates. an katafereis na eisai monima mes sta 30.000 sites eisai protos kai den einai efkolo. ego katafera na ftaso konta sto 50.000 gia kana mina.

Δημοσ.

Aντίστοιχος με τον Alexa δείκτης είναι και το Google Page Rank (PR). Μπορείς να δείς το PR σου εδώ: http://www.mypagerank.net/

 

Ο δείκτης PR παίρνει τιμές από 0 μέχρι 10. Με το μέγιστο 10 βαθμολογούνται σελίδες με την μεγαλύτερη δημοτικότητα. Ο PR μετράει την δημοτικότητα ξεχωριστών σελίδων και όχι ολόκληρου του site. Ετσι για παράδειγμα το δικό μου site η index σελίδα έχει PR 5 ενώ η σελίδα των downloads έχει 3.

 

Ο τρόπος υπολογισμού του PR από το Google είναι αρκετά πολύπλοκος αλλά βασικά έχει να κάνει με τον συνολικό αριθμό των ιστοσελίδων που έχουν links στο site μας. 'Οσο περισσότερα links προς το site μας υπάρχουν τόσο μεγαλύτερο PR θα έχουμε.

 

Το PR είναι σημαντικό γιατί σε συγκεκριμένους όρους αναζήτησης εμφανίζονται πρώτα τα sites με το μεγαλύτερο PR. Για παράδειγμα, εάν έχουμε ένα site με θέμα τα ringtones. Ο στόχος μας θα ήταν όταν οι χρήστες ψάχνουν στο Google με συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά (σχετικές με ringtones), το site να εμφανίζεται όσο ποιο ψιλά γίνετα στα αποτελέσματα. Π.χ. όταν κάποιος ψάχνει: free nokia ringtones οι σελίδες με το μεγαλύτερο PR θα εμφανίζονται στις πρώτες θέσεις.

Aυτό που εξηγώ βέβαια δεν έχει να κάνει μόνο με το PR αλλά και με πολλές άλλες λεπτομέρειeς οι οποίες έχουν να κάνουν με τον όρο SEO (Search Engine Optimazation).

 

Όλα πάντως στο τέλος καταλήγουν σε αυτό που είπε ο NiCkReD:

 

αρκει να εχουν μεγαλη επισκεψιμοτητα

 

Και το βασικό για να το πετύχεις αυτό πέρα από τα διαφορά SEO κόλπα είναι να κάνεις ένα χρήσιμο site με αξιόλογο περιεχόμενο. Πλέον είμαστε στην εποχή που το περιεχόμενο είναι αυτό που μετράει και όχι οι διάφορες τεχνικές εντυπωσιασμού.

Δημοσ.

Nomizw pws katalava oti yparxoun axiopista ergaleia pou metroun thn episkepsimothta enos site.Apla anarwtiemai pws gia paradeigma an tyxon valw mia diafhmish tou dikou sou site esy pws tha me plhrwneis?Profanws enas tropos einai me prosymfwnia toswn xrhmatwn to mina alla exw akousei pws yparxoun site pou plirwnontai analoga me ta click pou ginontai apo to ena site gia na perasoun sto allo (kati san pososta).Afto pws mporei na symbei?

Δημοσ.
yparxoun site pou plirwnontai analoga me ta click pou ginontai apo to ena site gia na perasoun sto allo (kati san pososta).Afto pws mporei na symbei?

 

Ένας τρόπος να είναι διασφαλισμένοι και οι δύο (άν δεν υπάρχει εμπιστοσύνη -τι-λέω-μα-την-Άγια-Σοκολάτα) είναι να βάλει ο διαφημιζόμενος ένα συγκεκριμένο αρχείο για κάθε μέρος όπου διαφημίζεται: ΠΧ. Εγώ διαφημίζω το site μου στο Insomnia (λέμε τώρα). Δημιουργώ ένα αρχείο που το ονομάζω index-ref-insomnia.html και το οποίο έχει μέσα τον εξής κώδικα:

 

>
<html>
<head>
<title>
www.mysite.gr
</title><meta http-equiv="Content-Type" content="text/html;  charset=iso-8859-7">

<meta http-equiv="refresh"  content="0; URL=http://www.mysite.gr/index.html"> 
</head >

<body> Αν ο περιηγητής σας (ο browser gia na to leme ellinika) δεν σας μεταφέρει αυτόματα, τότε πάρτε firefox και πατήστε και <a href="www.mysite.gr">εδώ</a>

</body></html>

 

Το banner που βάζω στο insomnia (λεμε τώρα) έχει ώς target το www mysite gr/index-ref-insomnia.html

Φροντίζω να μην δώσω το συγκεκριμένο link πουθενά αλλού.

Στο τέλος κάθε μήνα, κοιτάζω τα στατιστικά μου και βλέπω πόσα hits είχα μέχρι τώρα στο συγκεκριμένο αρχείο και έτσι εγώ (ο πελάτης) ξέρω ότι αυτά που μου ζητάει το Insomnia (στην περίπτωση που έχω συμφωνία για per click τιμή) είναι σωστά ή όχι...

 

 

Βέβαια, το πιό σημαντικό στοιχείο της όλης υπόθεσης είναι αυτό που έγραψε ο NiCkReD

και να ειναι καλη στο μπλα μπλα

 

Το θέμα είναι πόσο καλά μπορείς να πείσεις τον άλλο ότι ο κόσμος που μπαίνει στο site σου είναι ο ίδιος που θα μπεί στο δικό του, ότι θα κάνει click, και ότι μετά θα αγοράσει και από το δικό του...

Δηλαδή στο τέλος, αυτό που χρειάζεται είναι το marketing...

Όπως έγραφε πρόσφατα και κάποιος σε ένα blog (μαγώτο δεν έχω Link)..."Με μία πίτσα δώρο, σας δίνουμε έναν προγραμματιστή.... Πωλητές μας λοίπουν"

Δημοσ.

Βασικά υπάρχουν δύο κατηγορίες διαφημίσεων ανάλογα τον τρόπο χρέωσης:

 

1. Ανά τον συνολικό αριθμό των εμφανίσεων (impressions). Εδώ ο διαφημιζόμενος αγοράζει πακέτα εμφανίσεων π.χ. 10.000 impressions για ένα μήνα. Βέβαια υπάρχουν και άλλοι παράμετροι που καθορίζουν την τελική τιμή όπως είναι η θέση των διαφημίσεων στην σελίδα και φυσικά το μέγεθος.

 

2. Ανά τα clicks στην διαφήμιση (pay per click - PPC). Παράδειγμα τέτοιων διαφημίσεων είναι τα Google AdSense. Μια δημοφιλή παραλλαγή των PPC είναι η BPC (Buy Per Click) που σημαίνει ότι παρακολουθούνται (με κάποιο cookie) και οι αγορές που τυχόν θα γίνουν στο site του διαφημιζόμενου.

 

Και στις δύο παραπάνω περιπτώσεις ο διαφημιστής μπορεί να παρέχει κάποιου είδους πίνακα ελέγχου στο site του, στο οποίο ο διαφημιστής μπορεί να συνδε8εί και να παρακολουθήσει όλες τις λεπτομέρειες των διαφημίσεων. Άλλοι τρόποι ελέγχου έχουν να κάνουν με μεθόδους σαν το παράδειγμα που του koyan.

 

Τώρα σχετικά με το marketing και το μπλα, μπλα για να πουλήσουμε διαφημίσεις βεβαίως και είναι ουσιώδη για να βρούμε πελάτες αν και sites με μεγάλη επισκεψιμότητα δεν τα έχουν ανάγκη γιατί πουλάνε από μόνα τους. Αυτό που μετράει είναι τα στατιστικά του site και αυτά πρέπει να μελετήσουμε όταν εξετάζουμε έναν υποψήφιο διαφημιστή μαζί με το ίδιο το site και τους διάφορους δείκτες του.

 

;-)

Δημοσ.

Χρησιμοποιώντας Php αρχείο ως target μπορείς να καταχωρήσεις κάπου (σε ένα txt αρχείο ή σε μία βάση δεδομένων άν χρησιμοποιείς) τις IP που ζήτησαν το συγκεκριμένο αρχείο...

Μετά φτιάχνεις μια ανάλυση αυτών των IP και βλέπεις αν υπάρχουν μπουζουκιές μέσα....

 

Αυτά πάντα από την πλευρά του πελάτη έτσι...

Δημοσ.

ego peitho tous diafimizomenous toso meso tou alexa alla kai epeidi to alexa poli sixna dinei stoixeia maimou dino mkai kateytheian screenshots apo ta statistika tou server mou . (akoma kai xronous paramonis klp) . ama exeis kinisi opos eipe kai kapoios se proigoumeno post oi portes einai anoixtes .

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...