Προς το περιεχόμενο

που είναι τα παλιά καλά strategy???


stormrider

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Λοιπόν παιχνίδι "στρατηγικής" κατά την αυστηρή έννοια του όρου, σημαίνει παιχνίδι που βασίζεται αποκλειστικά και μόνο στην σκέψη και στην στρατηγική που θα ακολουθήσει ο παίκτης. Κατά τη γνώμη μου το μοναδικό 100% στρατηγικής παιχνίδι είναι το σκάκι. Μετά ακολουθούν τα turn-based strategy (civilization, master of orion κλπ) τα οποία έχουν μέσα και τον παράγοντα "τύχη". (βλέπε επίθεση σε battleship με phalanx και χάνει το battleship!!!!!) Βέβαια τα νεώτερα turn based προσπαθούν να περιορίσουν τον παράγοντα τύχη (με hit points κλπ) χωρίς όμως να τον εξαλείψουν. Ας πούμε λοιπόν ότι αυτά είναι 80% stategy-20% luck. Μετά πάμε στα real time τα οποία έχουν μέσα και τον παράγοντα ταχύτητα (χρόνος αντίδρασης του παίκτη, κινήσεις του mouse pointer, hotkeys κλπ). Αυτά θα έλεγα ότι είναι περίπου 40% strategy-40%speed-20%luck. Ας πάει κάποιος να παίξει warcraft3 χωρίς να ξέρει hotkeys ή να έχει ελαττωματικό ποντίκι... Και παίζουν κάτι όροι clicks per second (cps) για αξιολόγηση του παίκτη κλπ!

Ε τελικά τα λέμε όλα strategy αλλά οι διαφορές μεταξύ τους είναι τεράστιες....

Το dawn of war είναι πολύ καλό, θυμίζει starcraft κάπως. Μου φαίνεται περίεργο που δεν έχει διαδοθεί τόσο...

Δημοσ.

Φιλε bomberb17,συμφωνω εν μερει με αυτα που λες...Προσωπικα,η μετατροπη των παλαιοτερων turn-based strategy σε rts μου φαινεται οτι ανεβασε το επιπεδο της στρατηγικης που πρεπει να ακολουθησεις(εχω παιξει civilization και πιστευω οτι μπορω να εκφερω γνωμη)...Ας μην ξεχναμε οτι η ταχυτητα ειναι ενα κυριο κομματι στρατηγικης...Οποιο strategy και να παιξεις,αν δεν μπορεις να χειριστεις καλα και γρηγορα τα units σου καθως και να αναπτυσσεσαι γρηγορα ειναι πολυ πιθανο να χασεις...Ενας ορος που χρησιμοποιειται για αυτο το λογο σε τετοια παιχνιδια ειναι το rush.Το να εισαι γρηγορος και να αιφνιδιαζεις τον αντιπαλο ειναι σημαντικο κομματι στρατηγικης.Κατι που δε διαθετουν παιχνιδια σαν το civilization που μπορεις να κανεις καμια ωρα να αλλαξεις γυρο...Οσο για τον παραγοντα τυχη,αυτος βρισκεται σε ολα τα παιχνιδια,αφου δε στηριζεσαι μονο στις δικες σου δυναμεις αλλα περιμενεις και τις κινησεις του αλλου...

Δημοσ.

ego exo na anafero ektos apo to skaki einai kai to kineziko GO to opoio einai safos terastio stins epiloges kiniseon oxi opos sto skaki pou eisai periorismenos kai giauto oi ipologistes de mporoun na kanoun kali prosomoiosi opos sto skaki oste na einai to idio dinatoi oso o anthropos.

 

kai na anafero ena allo strategy pou den to exete anaferei kai einai poli prosfato akoma de to exo dei stin ellada. to DUNGEON SIEGE 2 fisika

Δημοσ.
Φιλε bomberb17,συμφωνω εν μερει με αυτα που λες...Προσωπικα,η μετατροπη των παλαιοτερων turn-based strategy σε rts μου φαινεται οτι ανεβασε το επιπεδο της στρατηγικης που πρεπει να ακολουθησεις(εχω παιξει civilization και πιστευω οτι μπορω να εκφερω γνωμη)...Ας μην ξεχναμε οτι η ταχυτητα ειναι ενα κυριο κομματι στρατηγικης...Οποιο strategy και να παιξεις,αν δεν μπορεις να χειριστεις καλα και γρηγορα τα units σου καθως και να αναπτυσσεσαι γρηγορα ειναι πολυ πιθανο να χασεις...Ενας ορος που χρησιμοποιειται για αυτο το λογο σε τετοια παιχνιδια ειναι το rush.Το να εισαι γρηγορος και να αιφνιδιαζεις τον αντιπαλο ειναι σημαντικο κομματι στρατηγικης.Κατι που δε διαθετουν παιχνιδια σαν το civilization που μπορεις να κανεις καμια ωρα να αλλαξεις γυρο...Οσο για τον παραγοντα τυχη,αυτος βρισκεται σε ολα τα παιχνιδια,αφου δε στηριζεσαι μονο στις δικες σου δυναμεις αλλα περιμενεις και τις κινησεις του αλλου...

 

Rush μπορείς να κάνεις και σε turn based. Π.χ. αν κάθεσαι και κάνεις tech και στην πέσει ο άλλος με 10 horsemen (civ3) ή με 10 frigates με missiles (Moo2) άντε γεια... Τώρα για την ταχύτητα που λες, άλλο ταχύτητα και άλλο στρατηγική. Είναι 2 διαφορετικά πράγματα..

Δημοσ.

Αφου οπως λες ο ενας ασχολειται με την αναπτυξη του λαου του και ο αλλος επικεντρωνεται στη γρηγορη επιθεση δεν ακολουθουν δυο διαφορετικες στρατηγικες??Εξ αλλου δε νομιζω να διαφωνεις οτι ο αιφνιδιασμος ειναι κι αυτος μια στρατηγικη...Επομενως το να εισαι ταχυτερος και παραλληλα να μη μενεις ακαλυπτος στην αμυνα κτλ. θελει μια καποια στρατηγικη...Αν βαλεις 10 ατομα να κανουν rush και να εχουν εξασφαλησει τα νωτα τους στην αμυνα,πιστευω 2-3 θα το καταφερουν...Οι υπολοιποι θα παρουν ο,τι units εχουνε και θα ορμηξουνε...Αρα για να εχεις ταχυτητα και να εχεις επιτυχια πρεπει να εχεις και καποια στρατηγικη.

Επειδη λοιπον η ταχυτητα και ο αιφνιδιασμος ειναι αλληλενδετα, ταχυτητα και στρατηγικη δεν ειναι διαφορετικα πραγματα, αλλα το ενα στηριζεται στο αλλο...

Δημοσ.

δεν πρέπει να παρεξηγούμε την έννοια του "πραγματικού χρόνου". όταν λέω τα rts δεν είναι strategy το λέω πιό πολύ με την έννοια ότι έχουν πολλά στοιχεία action παιχνιδιών. το rts σηκώνει στρατηγική, αλλά στρατηγική έχει και το street fighter (πότε επιτήθομαι, πότε φιλάω τα νώτα μου, τι λαβή κάνω πότε κτλ). όταν ένα παιχνίδι είναι turn-based, αναγκαστικά αφού δεν υπάρχει το gameplay των αντανακλαστικών έχει δωθεί περισσότερο βάρος στη διαχείρηση πόρων, κατάστρωση σχεδίων, προγραμματισμό παραγωγής μονάδων κτλ.

Δημοσ.
Αφου οπως λες ο ενας ασχολειται με την αναπτυξη του λαου του και ο αλλος επικεντρωνεται στη γρηγορη επιθεση δεν ακολουθουν δυο διαφορετικες στρατηγικες??Εξ αλλου δε νομιζω να διαφωνεις οτι ο αιφνιδιασμος ειναι κι αυτος μια στρατηγικη...Επομενως το να εισαι ταχυτερος και παραλληλα να μη μενεις ακαλυπτος στην αμυνα κτλ. θελει μια καποια στρατηγικη...Αν βαλεις 10 ατομα να κανουν rush και να εχουν εξασφαλησει τα νωτα τους στην αμυνα' date='πιστευω 2-3 θα το καταφερουν...Οι υπολοιποι θα παρουν ο,τι units εχουνε και θα ορμηξουνε...Αρα για να εχεις ταχυτητα και να εχεις επιτυχια πρεπει να εχεις και καποια στρατηγικη.

Επειδη λοιπον η ταχυτητα και ο αιφνιδιασμος ειναι αλληλενδετα, ταχυτητα και στρατηγικη δεν ειναι διαφορετικα πραγματα, αλλα το ενα στηριζεται στο αλλο...[/quote']

 

Όταν λέω ταχύτητα δεν εννοώ την ταχύτητα που επιτίθεσαι, αναπτύσσεσαι κλπ. Εννοώ την ταχύτητα που παίζεις το παιχνίδι!! Δηλαδή πόσο γρήγορα χειρίζεσαι πληκτρολόγιο-mouse-Hotkeys, και πόσο γρήγορα δίνεις μια εντολή, ο χρόνος αντίδρασης σου κλπ. Αυτά είναι ζωτικής σημασίας για ένα rts, αλλά άχρηστα για ένα turn-based. Αυτό λέω.

Δημοσ.

Τα rts δεν στερούνται στρατηγικής αλλά έχουν πιο μεγάλες πιθανότητες ατυχίας (δεν πρόλαβες να κάνεις κλίκ στο σωστό σημείο ή να διαχειριστείς τον στρατό σου) .

Τα tbs δίνουν λιγότερη σημασία στην τύχη , και περισσότερη στην στρατηγική σκέψη .

Οσον αφορά το civ , όντως δεν γίνεται τα battleship να χάνουν από τοξότες . Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν το έχουν διορθώσει ακόμα ...

Δημοσ.

Πολλές και διαφορετικές μονάδες , φανταστικά βίντεο , καλό σενάριο .

Όμως τελείωσε γρήγορα ...

Δημοσ.

Το act of war μου εκανε πολυ καλη εντυπωση για τα εξαιρετικα γραφικα και χαρακτηρες και τις πολλες επιλογες...μονο που για να το μαθεις ολο και να ξερεις ολες τις επιλογες του θα σου παρει πολλη ωρα...Κατα τα αλλα ειναι πολυ πειστικο,αφου εχει γινει με συνεργασια αμερικανου αξιωματικου του στρατου και ξεφευγει απο τα προηγουμενα του ειδους...

Δημοσ.

ego pisteyo pos ta rts einai STRATEGY...

simfono bebaia kai me sena bomber.

Alla tha ithela na sxoliaso to warcraft3 frozen throne.

To game:

-thelei na ksereis kala ta races.

-na exeis grigori skepsi!

-to apofasiseis pios einai o kaliteros tropos gia na antimetopiseis ton antipalo.. (px, enas tipotenios footman, einai ikanos na rimaksei 3 toksotries tvn night elf!)

-na scoutareis ton antipalo gia na matheis ti skopeyei na kanei.. gia na antapodoseis me ta "sosta" unit

-grigori anaptiksi, ALLA, na ksereis pou na stamatas to product unit (giati iparxei to "UPKEEP")

-sosto simeio pou tha ftiakseis towers.

-prosoxi sto pedio maxis! (den prepei na eisai xamila!!!!!!! se exoun tsakisei!)

...kai ola ayta se REal time!

...EPISIS SEBOMAI TA MASTER OF ORION kai HEROES OF MIGHT AND MAGIC (APO TA AGAPIMENA MOU) KAI OLA ta kala oldies!!! ;)

 

..alla ayto pou gia mena exei pethanei einai ta adventures.. ektos thematos ..signomy

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...