advantix Δημοσ. 23 Ιουλίου 2005 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2005 Έχω γραμμή PSTN και για περίπου 5 μέρες λόγο βλάβης της γραμμής του τηλεφώνου μου από υπαιτιότητα υπαλλήλου του ΟΤΕ μιας και το πρόβλήμα ήταν στα καφάο που κάνουνε της συνδέσεις τους , είχα μείνει χωρίς τηλέφωνο μέχρι να έρθουνε να το φτιάξουνε. Αυτές της μέρες μπορώ να της απαιτήσω να αφαιρεθούνε από το πάγιο του λογαριασμού ? Έχει συμβεί κάτι παρόμοιο σε κάποιον άλλον ?
manosone Δημοσ. 23 Ιουλίου 2005 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2005 Hello.Φυσικα και θα το πεις να τις αφαιρεσουνε.Αν σου πουν τπτ πες τους να κοψουν τις μλκσ γιατι πιθανον να σου πουν ετσι.Καλο θα ηταν ομως κατα την γνωμη μου να βαλεις αλλη εταιρια και σταθερη τηλεφωνια.
SpectralQ Δημοσ. 23 Ιουλίου 2005 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2005 Ναι! Πάρε ξανά στο 121 και ζητησε το. Εμένα σε παρόμοια περίπτωση (με ADSL αλλά η γραμμή έφταιγε τελικά) μου έλαχε ενας καλός υπάλληλος που προθυμοποιήθηκε απο μόνος του και με ενημέρωσε οτι θα αφαιρεθούν οι μέρες απο το πάγιο μέχρι να φτιαχτεί η βλάβη. Όντως στον επόμενο λογαριασμό το έγραφε. Εκείνη τη φορά ήταν μονο για μια μέρα το πρόβλημα ενώ στο παρελθόν που με είχανε αφήσει χωρίς ΑDSL για πολλές μέρες πάλι λόγω γραμμής (και χοντρού λάθους υπαλλήλου) δεν είχαν αφαιρέσει τίποτα απ΄το πάγιο αλλά δεν το ήξερα τότε. Τα χρήματα ήταν ελάχιστα αλλά γιατί δηλαδή να πληρώνεις για υπηρεσία που δεν σου παρέχεται; Τελικά έχει να κάνει σε ποιον υπάλληλο θα πέσεις αλλά να ξέρεις οτι γίνεται και είναι δικαίωμα σου να το διεκδικήσεις.
EXARXEIA_CITY Δημοσ. 25 Ιουλίου 2005 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2005 siga more giati einai poli 5 meres pageio ? 23 euro einai gia 2 mines .
advantix Δημοσ. 1 Αυγούστου 2005 Μέλος Δημοσ. 1 Αυγούστου 2005 Εντάξει ευχαριστώ για της απαντήσεις σας. Θα πάω από το κατάστημα του ΟΤΕ και θα το κανονίσω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.