Προς το περιεχόμενο

Τιτανικός: Όχι ευχαριστώ;


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ.
Συμφωνω απολυτα για αυτο και αλλωστε απο τις ταινιες που τουλαχιστον εγω αναφαιρω δεν ειναι οι αγαπημενες μου οι εξης.

 

Μονομαχος

Αρχοντας των Δακτυλιδιων

Τιτανικος

Εκτη αισθηση

 

Παρολα αυτα θεωρω πως σε λιγο η πολυ καιρο θα θεωρηθουν ως κλασικες αν δεν εχουν ηδη θεωρηθει καποιες απο αυτες.

 

Νομίζεις ότι ο Τιτανικός θα ξαναμπεί κάποτε στις συζητήσεις μας; Εγώ έχω 5 χρόνια τουλάχιστον να ακούσω κάτι για αυτήν την ταινία. Και τι ν'ακούσω δηλαδή που σιγά την υπόθεση. Ένα σαχλό love story είναι, με φόντο το ναυάγιο. Τι παραπάνω να συζητήσει κανείς σχετικά ή τι να βοηθήσει κινηματογραφίκα τους επόμενους σκηνοθέτες. Προσωπικά, όπως είπα και πριν, είμαι πεισμένος ότι ήταν ένα πυροτέχνημα και έσβησε ήδη, και δεν πρόκειται να ξαναναφερθεί μετά από 10 χρόνια.

 

Το ίδιο θα έλεγα και για τον Μονομάχο (που τη βρήκα εξαιρετική ταινία), αλλά πολύ απλά, δεν συζητιέται πια.

 

Ενώ η 6η αίσθηση και ο Άρχοντας είναι ακόμα στις συζητήσεις μας, και είναι πιθανό να παραμείνουν για πολύ καιρό ακόμα.

  • Απαντ. 63
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

O titanikos isos den sizititai pia logo tou oti pleon ta efe tou mporoun na theorithoun akoma kai xeperasmena. As lene oi alloi oti theloun, h tainia htan basismeni sta efe kai oxi stous xaraktires. Rixane kai ton Dicaprio pou htan kai tis modas kai pire h tainia ta pano tis.

Pisteuo tha sizititai mono kai mono ws h megaliteri hspraktiki tainia ton 90's.

Δημοσ.
Νομίζεις ότι ο Τιτανικός θα ξαναμπεί κάποτε στις συζητήσεις μας; Εγώ έχω 5 χρόνια τουλάχιστον να ακούσω κάτι για αυτήν την ταινία. Και τι ν'ακούσω δηλαδή που σιγά την υπόθεση. Ένα σαχλό love story είναι' date=' με φόντο το ναυάγιο. Τι παραπάνω να συζητήσει κανείς σχετικά ή τι να βοηθήσει κινηματογραφίκα τους επόμενους σκηνοθέτες. Προσωπικά, όπως είπα και πριν, είμαι πεισμένος ότι ήταν ένα πυροτέχνημα και έσβησε ήδη, και δεν πρόκειται να ξαναναφερθεί μετά από 10 χρόνια.

 

Το ίδιο θα έλεγα και για τον Μονομάχο (που τη βρήκα εξαιρετική ταινία), αλλά πολύ απλά, δεν συζητιέται πια.

 

Ενώ η 6η αίσθηση και ο Άρχοντας είναι ακόμα στις συζητήσεις μας, και είναι πιθανό να παραμείνουν για πολύ καιρό ακόμα.[/quote']

 

Πρωτα απο ολα η ταινια δεν ειναι απλως με love story (δεν ειναι αυτος ο σκοπος) . Αυτο υπαρχει μονο και μονο για να μπορέσει να ειπωθεί μια ιστορια και ενα τρυκ θα λεγα για να μπορέσει η ταινια να τραβήξει περισσότερο κοινο (γυναικείο κατα βαση).

Το ακριβως αντιθετο ειναι. Το μεγαλύτερο ναυαγιο με φοντο ενα love story.

Σκηνοθετικά η ταινια δεν αφηνει κανενα περιθωριο .

Τι εννοω; Τοσο λεπτομερή καταγραφή πραγματικού γεγονοτος και ερευνα δεν εχει ξαναγινεί σε ταινια

Υπαρχουν και αλλα στοιχεια της αξια αναφορας. που δεν θα θελα τωρα να αναλυσω.

 

Για αυτο και αλλωστε ειναι σχετικα απιθανο να ξαναγυριστει τανια με το ιδιο θεμα καθως εχει καλυφθεί τοσο ολοκληρωμένα το συγκεκρυμενο που η οποιαδήποτε προσπαθεια απο καποιον αλλον σκηνοθετη θα έπεφτε πιθανότατα στο κενο.

Μερικοι μπορει να μην το καταλαβαίνουν αλλα η τανια σκηνοθετικά ειναι πολυ δύσκολη καθως μιλαμε για την προσπαθεια να κοντρολαριστει η μεγαλυτερη παραγωγη ως τωρα. Και δεν εννοω μεγαλη επειδή κοστισε ακριβα στην δημιουργία της (αυτο τελικα θεωρείτε φυσικο επακόλουθο)

Παντως βοηθα και το γεγονος οτι η ταινία αφηγείται το ναυαγιο του Τιτανικου μια ιστορια που απο μονης της συζητείται εδω και ενα αιωνα ποσο αλλο οταν πρόκειται για την πιο λεπτομερή και πειστική της μεταφορα στην μεγαλη οθονη.

Πολλες ταινιες που ειδαμε στο παρελθον και δεν πιστευαμε ποτε ότι μπορει να θεωρηθουν κλασικές τωρα αποκαλούνται ετσι.

Παράδειγμα το πρωτο alien.

Ποιος θα το περιμενε πως θα ηταν ο λογος και η αφορμη να έλθουν και αλλοι δημιουργοί να φτιαξουν παρόμοιες ταινιες θελοντας να αντιγράψουν την δομη της τον τροπο αφήγηση της ακομα και το θεμα της.

Και αυτο ακομα ειναι μια απόδειξη του κλασσικου.

Τετοιου ταινιες ειναι αφετηρία και σχολη θα ελεγα για την δημιουργία και αλλων.

Μια ακομη που μου ερχετε στο μυαλο ειναι και η τριλογια Indiana Jones.

Η συγκεκριμένη ξεκινησε ως καθαρο B movie και εφτασε μετα απο 24 χρονια να συζητείτε η τεταρτη συνεχεια του ενώ πολλες φορες εχει γινει εν τω μεταξυ η προσπαθεια αντιγραφης της.

Θα συμφωνησω πως και η εκτη αισθηση εχει αυτο το στοιχειο καθως ο τροπος γραφης της ηταν πρωτοτυπος και στο μέλλον θα δουμε πολλους να προσπαθούν κανουν κατι παρομοιο.

Τελος να πω για τον Μονομαχο πως ανηκει και αυτος σε αυτην την κατηγορια και δεν συμφωνω πως δεν συζητιέται (αν και αυτο δεν ειναι το ζητούμενο) .

Πολυ συντομα θα εχουμε και αλλες ταινιες τετοιου τυπου (και εχουμε ηδη τετοιες προσπάθειες )

Σχολη που ομως που στην νεοτερη κινηματογραφικη ιστορια την ξεκινησε το κατα πολυ καλυτερο Braveheart.

Επισκέπτης
Δημοσ.
Πρωτα απο ολα η ταινια δεν ειναι απλως με love story (δεν ειναι αυτος ο σκοπος) . Αυτο υπαρχει μονο και μονο για να μπορέσει να ειπωθεί μια ιστορια και ενα τρυκ θα λεγα για να μπορέσει η ταινια να τραβήξει περισσότερο κοινο (γυναικείο κατα βαση).

Το ακριβως αντιθετο ειναι. Το μεγαλύτερο ναυαγιο με φοντο ενα love story.

Σκηνοθετικά η ταινια δεν αφηνει κανενα περιθωριο .

Τι εννοω; Τοσο λεπτομερή καταγραφή πραγματικού γεγονοτος και ερευνα δεν εχει ξαναγινεί σε ταινια

 

Για αυτο και αλλωστε ειναι σχετικα απιθανο να ξαναγυριστει τανια με το ιδιο θεμα καθως εχει καλυφθεί τοσο ολοκληρωμένα το συγκεκρυμενο που η οποιαδήποτε προσπαθεια απο καποιον αλλον σκηνοθετη θα έπεφτε πιθανότατα στο κενο.

 

Κατ'αρχάς' date=' αν ο σκηνοθέτης ανέλυε κυριώς το ναυάγιο, να με συγχωρεί η χάρη του αλλά δεν το κατάλαβα. Το 80% της ταινίας είναι η ιστορία μεταξύ των δύο. Και από κει και έπειτα, μήπως παραείσαι ενθουσιώδης όσον αφορά την καταγραφή του γεγονότος; Η ταινία είναι γεμάτη ανακρίβειες και πολύ συνειδητά μάλιστα. Όπως ας πούμε το γεγονός ότι οι άνθρωποι της 3ης θέσης ήταν πίσω από κάγκελα και δεν τους αφήναν να προσπαθήσουν να σωθούν, καθώς και διάφορα άλλα. Και για ταινίες ιστορικές ή που καταγράφουν πραγματικά γεγονότα, έννοια σου και υπάρχουν κάτι ταινιάρες, που δεν έχουν φόντο ένα love story, έτσι για να τραβήξουμε κόσμο, αλλά χρησιμοποιούν άλλες ιστορίες για να δείξουν πράγματα για το ίδιο το γεγονός. Και οι πλούσιες, ερωτεύονται φτωχούς που βρωμάνε, όχι φτωχούς που μόλις βγήκαν από το κομμωτήριο. Και τέλος είμαι απόλυτα σίγουρος ότι υπάρχουν πολύ καλύτεροι σκηνοθέτες από τον Κάμερον (που είναι παραμυθάς) για να γυρίσουν ένα τέτοιο θέμα.

 

Μερικοι μπορει να μην το καταλαβαίνουν αλλα η τανια σκηνοθετικά ειναι πολυ δύσκολη καθως μιλαμε για την προσπαθεια να κοντρολαριστει η μεγαλυτερη παραγωγη ως τωρα. Και δεν εννοω μεγαλη επειδή κοστισε ακριβα στην δημιουργία της (αυτο τελικα θεωρείτε φυσικο επακόλουθο)

 

Ναι, είναι πολύ δύσκολο να λες στους άλλους "Θέλω να γίνει αυτό" και να ξοδεύουν αυτοί μερικά εκατομμύρια δολάρια για να σ'ευχαριστήσουν.

 

ποσο αλλο οταν πρόκειται για την πιο λεπτομερή και πειστική της μεταφορα στην μεγαλη οθονη.

 

Αυτό ισχύει (αν ισχύει) γιατί δεν ασχολήθηκε κάποιος μεγάλος σκηνοθέτης ακόμα.

 

Πολλες ταινιες που ειδαμε στο παρελθον και δεν πιστευαμε ποτε ότι μπορει να θεωρηθουν κλασικές τωρα αποκαλούνται ετσι.

Παράδειγμα το πρωτο alien.

 

Μια ακομη που μου ερχετε στο μυαλο ειναι και η τριλογια Indiana Jones.

 

Σωστός! Αυτές οι ταινίες όμως δε σταμάτησαν να συζητιούνται και αντιγράφτηκαν από πάρα πολύ κόσμο και για πολλά χρόνια. Βλέπεις εσύ κανένα αντίγραφο του τιτανικού; Για κανά 2 χρόνια βγήκαν κάτι ταινίες με θέμα ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ συνοδευόμενο από LOVE STORY' date=' και αυτό ήταν όλο.

 

Θα συμφωνησω πως και η εκτη αισθηση εχει αυτο το στοιχειο καθως ο τροπος γραφης της ηταν πρωτοτυπος και στο μέλλον θα δουμε πολλους να προσπαθούν κανουν κατι παρομοιο.

 

Εγώ ήδη έχω δει ένα κάρο τέτοιες ταινίες, και απ'ότι κατάλαβα δεν πρόκειται να σταματήσουν να βγαίνουν για λίγο καιρό. Αλλά φυσικά, αυτό που μου έκανε η 6η αίσθηση δεν πρόκειται να αντιγραφεί από άλλον. Τώρα πια βλέπω τέτοιες ταινίες και όχι απλά δεν με ξαφνιάζει, αλλά θεωρώ απόλυτα αναμενόμενες τέτοιου είδους ανατροπές.

 

Τελος να πω για τον Μονομαχο πως ανηκει και αυτος σε αυτην την κατηγορια και δεν συμφωνω πως δεν συζητιέται (αν και αυτο δεν ειναι το ζητούμενο) .

Πολυ συντομα θα εχουμε και αλλες ταινιες τετοιου τυπου (και εχουμε ηδη τετοιες προσπάθειες )

Σχολη που ομως που στην νεοτερη κινηματογραφικη ιστορια την ξεκινησε το κατα πολυ καλυτερο Braveheart.

 

Απ'ολα αυτά που είπες, το συμπέρασμα είναι ότι κλασική ταινία θα παραμείνει το Braveheart, και όχι ο Μονομάχος, παρ'όλο που όπως είπα το βρίσκω κλάσεις ανώτερο, όπως το ίδιο συμβαίνει με το "Οι άλλοι" και το "Η 6η αίσθηση".

Δημοσ.
Κατ'αρχάς, αν ο σκηνοθέτης ανέλυε κυριώς το ναυάγιο, να με συγχωρεί η χάρη του αλλά δεν το κατάλαβα. Το 80% της ταινίας είναι η ιστορία μεταξύ των δύο.

 

Πως είναι δυνατόν να μην κατάλαβες την σκηνοθετική άποψη; Στην ιστορία αγάπης στάθηκαν μόνο οι πιτσιρικάδες που πήγαν και είδαν την ταινία γιατί έπαιζε ο ΝτιΚάπριο! Όλοι οι άλλοι πήγαν να δουν τον τρόπο που σκηνοθετήθηκε η ταινία και κατά πόσο ήταν αληθοφανής! Δυστυχώς δεν κατάφερα να την δω στον κινηματογράφο (η προσπάθεια μου πήγε πάτο' έφτασε στον γκισέ και μου λέει η ταμίας: τέλος των εισητηρίων), την είδα στην τηλεόραση. :(

Βασίστηκε στις μέχρι στιγμής έρευνες και πιστεύω ότι θα είχε από κοντά και τον Μπάλαρντ (αυτός που ανακάλυψε το ναυάγιο) για να του δίνει οδηγίες! Η ιστορία αγάπης για μένα δεν ήταν παρά το κερασάκι στην τούρτα!

Απ'την άλλη όμως Manuel είναι και θέμα διάθεσης' αν στραβώσει κανείς απ΄την αρχή με την υστερία που επικρατεί για κάποια ταινία στα σκαριά, πάει λέγοντας το πράγμα! Στραβώνει και με την προβολή και με όλα τα άλλα... :D

To τελευταίο σχόλιο δεν θέλω να το πάρεις προσωπικά! :neutral:

Είναι και θέμα προτίμησης! Ανάλογα τι ταινίες θέλει ο καθένας να βλέπει! Δεν έχει όλος ο κόσμος τις ίδιες προτιμήσεις!

Επισκέπτης
Δημοσ.
Απ'την άλλη όμως Manuel είναι και θέμα διάθεσης' αν στραβώσει κανείς απ΄την αρχή με την υστερία που επικρατεί για κάποια ταινία στα σκαριά' date=' πάει λέγοντας το πράγμα! Στραβώνει και με την προβολή και με όλα τα άλλα... :D

To τελευταίο σχόλιο δεν θέλω να το πάρεις προσωπικά! :neutral:[/quote']

 

Δεν υπάρχει λόγος να λες να μην το πάρω προσωπικά. Πράγματι ισχύει αυτό που λες για μένα. Και ειδικά επειδή εκείνο τον καιρό ήμουν ο μόνος στο σχολείο μου που πήγαινε σινεμά, είχα δει το τρέιλερ πολύ πριν από όλους τους άλλους, και μάλιστα είχα ενθουσιαστεί τότε γιατί πάντα με ενδιέφερε ο Τιτανικός σαν θέμα. Αφού λοιπόν έλεγα σε όλους "Παιδιά βγαίνει ταινία με θέμα τον Τιτανικό να πάμε" κτλ, και οι αντιδράσεις όλων ήταν "Ναι, ναι, καλά Μανώλη, μη μας πρήζεις τώρα", και μετά από 2 μήνες, οι ΙΔΙΟΙ άνθρωποι μου λέγαν "Άκουσες γι'αυτήν την καινούργια καταπληκτική ταινία; Πρέπει να είναι η καλύτερη ταινία των εποχών! Εγώ προτείνω να πάμε να κάτσουμε 3 ώρες στην ουρά για να τη δούμε!" και όλο αυτό κράτησε για 5 μήνες τουλάχιστον (πλούσιος έγινε αυτός που είχε το σινεμά), ε φυσικό ήταν να τσατιστώ με όλα αυτά. Μάλιστα αυτό που έλεγα τότε είναι χαρακτηριστικά "Ο Τιτανικός δεν είναι καμιά φοβερή ταινία. Απλά δεν βλέπετε ταινίες στο σινεμά και αυτή είναι η μόνη που είδατε, γι'αυτό σας άρεσε τόσο πολύ". Το οποίο ειλικρινά πιστεύω ότι είναι από τους λόγους που η ταινία "άρεσε".

 

Από κει και έπειτα, ρε παιδιά, δεν μπορώ να καταλάβω πώς σας φαίνεται ότι ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ θέλει να δώσει το love story σε δεύτερο πλάνο. Μα δεν ασχολείται με τίποτα άλλο η ταινία για πάνω από 10 λεπτά. Και κρατούσε και πολύ ώρα αν θυμάμαι καλά. Τέλος πάντων, υποθέτω ότι δεν έχει νόημα να το συζητήσουμε άλλο. Απλά μου κάνει εντύπωση πώς έχετε αυτήν την ανάμνηση από την ταινία...Και μένα οι μόνες σκηνές που μου άρεσαν δεν έχουν αν κάνουν με τους δύο, αλλά αυτές ήταν μετρημένες. Η σκηνή όταν βυθίζεται που δείχνει μια μαμά να λέει παραμύθια στα παιδιά της, οι παππούδες που φιλιούνται στο κρεβάτι, η γιαγιά και οι αφηγήσεις της...αυτά μου άρεσαν και μένα. Αλλά δεν επικεντρώνεται σ'αυτά το έργο. Anyway...

Δημοσ.
Κατ'αρχάς, αν ο σκηνοθέτης ανέλυε κυριώς το ναυάγιο, να με συγχωρεί η χάρη του αλλά δεν το κατάλαβα. Το 80% της ταινίας είναι η ιστορία μεταξύ των δύο. Και από κει και έπειτα, μήπως παραείσαι ενθουσιώδης όσον αφορά την καταγραφή του γεγονότος; Η ταινία είναι γεμάτη ανακρίβειες και πολύ συνειδητά μάλιστα. Όπως ας πούμε το γεγονός ότι οι άνθρωποι της 3ης θέσης ήταν πίσω από κάγκελα και δεν τους αφήναν να προσπαθήσουν να σωθούν, καθώς και διάφορα άλλα. .

 

Μάλλον εισαι προκατειλημμένος και αυτη την στιγμη κανεις αυτο για το οποιο ειχες αναφερθεί εσυ στη αρχη.

Δηλαδή δεν θεωρεις κατι κλασικό επειδή σε σενα δεν αρεσε καθόλου.

Αλλα δεν ειναι αυτο που κρινει κινηματογραφικά μια ταινια.

 

Δειγμα αυτων που λες ειναι και το γεγονος πως υπερβάλεις λεγοντας οτι το 80% ηταν love story.

Η ταινια ηταν μεν χωρισμένη σε δυο μερη εκ των οποιων στο πρωτο οντως υπηρχε αρκετα αυτο το στοιχειο αλλα εντωμεταξύ σου εδειχνε ξεκάθαρα η μάλλον ανεδείκνυε την βαβελ που δημιούργησε ο ανθρωπος και που συντομα με την ματαιοδοξία που τον διακατέχει θα αυτοκαταστρεφόταν μαζι της.

Στο δευτερο μερος ειναι πιο ωμός ο σκηνοθέτης δειχνοντας θλιβερες σκηνες τετοιες που προκαλεσαν εντονες διαμαρτυρίες απο συγγενείς των θυματων την περίοδο που προβληθηκε. Επισης (και δεν ξερω απο που το εμαθες αυτο) ειναι απολυτως ακριβές το γεγονος οτι σε πολλα σημεια του πλοιου (οχι σε ολα) κλειδώθηκαν οι πορτες για να μην ανέβουν στο καταστρωμα οι επιβατες της τριτης θεσης.

 

Δεν ειναι τυχαιο πως αν ησουν αντρας και επιβατης της τριτη θεσης ειχε πιθανοτητα να διασωθείς μολις 20% , ενω αντιθετως γυναικα και στην πρωτη θεση 100%.

 

 

Ναι, είναι πολύ δύσκολο να λες στους άλλους "Θέλω να γίνει αυτό" και να ξοδεύουν αυτοί μερικά εκατομμύρια δολάρια για να σ'ευχαριστήσουν..

 

Αυτο νομιζεις πως κανει ενας σκηνοθέτης;

Αν ειναι ετσι γιατι δεν γίνεσαι και συ;

Νομιζεις πως ειναι τοσο ευκολο να εχεις ενα επιτελειο απο 300 ατομα που να σου εχουν ομως εμπιστοσυνη και να κανουν αυτο που εσυ οραματίσθηκες;

Και σίγουρα δεν εδωσαν 200 εκατομυρια στο Καμερον για να τον ευχαριστήσουν.

Του τα εμπιστεύτηκαν γιατι πιστεψαν (με τα χιλια ζορια βεβαια - για οσους ξερουν το παρασκήνιο) πως μπορει να τους τα φέρει πισω. Και ευκολα 200 εκατομμύρια δεν βγαινουν ακομα και τωρα. Που 1 δις.

 

 

Αυτό ισχύει (αν ισχύει) γιατί δεν ασχολήθηκε κάποιος μεγάλος σκηνοθέτης ακόμα..

 

Οπως σου ειπα , θα πρεπει να ειναι καποιος τρελός να ασχοληθεί ξανα με αυτο το θεμα. H version του Καμερον προς το παρον δεν αφήνει τετοια περιθωρια. Ισως μετα απο πολλα χρονια και που παλι ριψοκίνδυνο μου φαίνετε

 

Σωστός! Αυτές οι ταινίες όμως δε σταμάτησαν να συζητιούνται και αντιγράφτηκαν από πάρα πολύ κόσμο και για πολλά χρόνια. Βλέπεις εσύ κανένα αντίγραφο του τιτανικού; Για κανά 2 χρόνια βγήκαν κάτι ταινίες με θέμα ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ συνοδευόμενο από LOVE STORY, και αυτό ήταν όλο...

 

Pearl Harbor. Η απολυτη αποτυχία απομίμησης και μαλιστα οχι με πολλα χρονια διαφορα απο τον Τιτανικο.

Ναι μεν ηθελαν αλλα με Michael Bay σκηνοθετη δεν γινετε.

 

 

Απ'ολα αυτά που είπες, το συμπέρασμα είναι ότι κλασική ταινία θα παραμείνει το Braveheart, και όχι ο Μονομάχος, παρ'όλο που όπως είπα το βρίσκω κλάσεις ανώτερο, όπως το ίδιο συμβαίνει με το "Οι άλλοι" και το "Η 6η αίσθηση...

 

Οχι .Θεωρω πως θα μεινουν και οι δυο κλασικές .Απλως εμενα το Braveheart μου αρεσε περισοτερο το και θεωρω καλυτερο.

Απο την αλλη το να προσπαθήσει καποιος να μιμηθεί κατι με επιτυχια δεν ειναι κακο.

Πραγμα που το καταφερε με τον Μονομαχο ο R. Scott και μπραβο του.

 

Τελος να κανω ενα σχόλιο σχετικα με το ποσο love και το ποσο ιστορια ειναι μια ταινια.

Αν ειναι μονο ιστορια τοτε καταντα ντοκυματερ.

Και κανενα ντοκυματερ δεν το θυμαται κανεις μετα απο χρονια .

Επισκέπτης
Δημοσ.
Δειγμα αυτων που λες ειναι και το γεγονος πως υπερβάλεις λεγοντας οτι το 80% ηταν love story.

 

Ε, όλα τα άλλα τα χωνεύω. Το μόνο που δεν μπορώ να χωνέψω είναι αυτό. Με το ρολόι να κάτσω να μετρήσω, πρέπει να είναι το 80% love story, δεν μπορεί. Που την είδες την υπερβολή; Την είδα 3 φορές στο σινεμά την ταινία. Την έχω προσέξει αρκετά καλά.

 

Επισης (και δεν ξερω απο που το εμαθες αυτο) ειναι απολυτως ακριβές το γεγονος οτι σε πολλα σημεια του πλοιου (οχι σε ολα) κλειδώθηκαν οι πορτες για να μην ανέβουν στο καταστρωμα οι επιβατες της τριτης θεσης.

 

Όχι σε πολλά σημεία. Σε κάποια σημεία. Αλλά αυτά ήταν θέματα κυρίως πανικού και προβλημάτων επικοινωνίας γιατί οι πιο πολλοί από τους επιβάτες 3ης θέσης ήταν ξενόγλωσσοι. Δεν είναι αυτό που παρουσιάζει η ταινία ότι τους μισούσαν επειδή είναι φτωχοί.

 

Δεν ειναι τυχαιο πως αν ησουν αντρας και επιβατης της τριτη θεσης ειχε πιθανοτητα να διασωθείς μολις 20% , ενω αντιθετως γυναικα και στην πρωτη θεση 100%.

 

Όλοι οι άντρες είχαν πολλοί λιγότερες πιθανότητες να σωθούν, γιατί πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις σώζονται πρώτα τα γυναικόπαιδα. Από τους επιβάτες της τρίτης θέσης σώθηκαν 1 στους 4. Δεν είναι και τόσο άσχημα σε σχέση με το συνολικό ποσοστό επιβατών που σώθηκε.

 

Αυτο νομιζεις πως κανει ενας σκηνοθέτης;

Αν ειναι ετσι γιατι δεν γίνεσαι και συ;

 

Δεν πιστεύω ότι αυτό κάνει ένας σκηνοθέτης. Πιστεύω ότι αυτό κάνει ο Κάμερον. Για πες του να γυρίσει ταινία με λίγα χρήματα και θα σου πω έγω τι θα βγάλει. Α! Και δεν υπάρχει ταινία που να διαφημίστηκε όσο ο Τιτανικός και να μην έβγαλε τα λεφτά της' date=' ανεξαρτήτου σκηνοθέτη.

 

Οπως σου ειπα , θα πρεπει να ειναι καποιος τρελός να ασχοληθεί ξανα με αυτο το θεμα. H version του Καμερον προς το παρον δεν αφήνει τετοια περιθωρια. Ισως μετα απο πολλα χρονια και που παλι ριψοκίνδυνο μου φαίνετε

 

Το θέμα δεν το έχει ακουμπήσει καθόλου η ταινία. Για μένα είναι πολύ δύσκολο να κάνει κάποιος κάτι χειρότερο από αυτήν την ταινία με θέμα τον Τιτανικό.

 

Pearl Harbor. Η απολυτη αποτυχία απομίμησης και μαλιστα οχι με πολλα χρονια διαφορα απο τον Τιτανικο.

Ναι μεν ηθελαν αλλα με Michael Bay σκηνοθετη δεν γινετε.

 

Αυτό ακριβώς που έλεγα και εγώ λοιπόν. Μονο για λίγα χρόνια συνέχισαν να παράγονται τέτοιες ταινίες' date=' και ούτε και αφήσαν τίποτα. Αηδίες βγάλανε. Α! Και το Περλ Χαρμπορ τα έβγαλε τα λεφτά του και χωρίς τον Καμερον, όσο αποτυχία και αν το θεωρείς.

 

[i']Budget

$135,250,000 (estimated)

Opening Weekend

$75,177,654 (USA) (27 May 2001) (3,214 Screens)

£3,075,147 (UK) (3 June 2001) (458 Screens)[/i]

 

I rest my case.

 

Αν ειναι μονο ιστορια τοτε καταντα ντοκυματερ.

Και κανενα ντοκυματερ δεν το θυμαται κανεις μετα απο χρονια .

 

Ε, αυτό φυσικά δεν ισχύει. Απλά επειδή δε βλέπεις ντοκυμαντέρ, δεν έχεις συναίσθηση της πορείας που διαγράφουν.

Δημοσ.

Ε καλα τωρα οτι και να λεμε εσυ ολα θα τα βλεπεις μαυρα.

Εσυ το ειδες τρεις φορες εγω 23. (λες αυτο να εχει καμια σημασία;)

 

Πουθενα δεν παρουσιάζει οτι μισούσαν τους φτωχους (εκτος απο τον πρωταγωνιστή)

Απλως οπως και στις μερες ετσι και τοτε οι πλούσιοι εβλεπαν κάπως, τους ανθρωπους χαμηλοτερου εισοδηματος.

3) Ο Καμερον πριν φτάσει στο σημειο να τον εμπιστεύονται οι παραγωγοι εκανε ταινιες με ελαχιστα μεσα και χρηματα.

Ο εξολοθρευτης το 1 στοίχισε μονο 5 εκατομμύρια και μαλιστα γυρίστηκε μονοφωνικά για οικονομικους λογους.

Και μάλλον πιστευεις πως απο τοτε και εως τωρα καμια ταινια δεν ειχε διαφημιστεί τοσο πολυ.

Μην τρελλαθουμε;

Απο την αλλη ομως ειναι η μοναδικη που εφτασε παγκοδμιως τα 1.2 δισ $.

Αληθεια γιατι δεν υπαρχουν και αλλες με τετοια τρελά νουμερα;

 

 

Για μένα είναι πολύ δύσκολο να κάνει κάποιος κάτι χειρότερο από αυτήν την ταινία με θέμα τον Τιτανικό..

 

Τωρα που θα ξαναδιαβάσεις αυτο που εγραψες ισως να μην χρειαστεί να απαντησω.

Ειπαμε… οχι και ετσι

 

Το Περλ Χαρμπορ είναι μια βλακεια και μιση. Μην μου πεις οτι δεν διακρίνεις τις διαφορες; Επισης πρεπει να ξερεις πως πηγαίνανε για πολυ περισσότερα αλλα δεν τους εκατσε.

Το Rush Hour 2 εκανε περισσότερα εισητηρια .Οχι βεβαια πως χασανε τα λεφτα τους αλλα για Jerry Bruckheimer δεν ηταν το καλυτερο.

 

Και τελος δεν μπορεις να ξερεις αν παρακολουθω ντοκυματερ. Μην λες πραγματα για τα οποια δεν μπορεις να εχεις γνωση.

Επισκέπτης
Δημοσ.

Ουφ...Πάμε πάλι τα ίδια:

 

Ε καλα τωρα οτι και να λεμε εσυ ολα θα τα βλεπεις μαυρα.

Εσυ το ειδες τρεις φορες εγω 23. (λες αυτο να εχει καμια σημασία;)

 

Όταν έχεις δει μια ταινία από 3 φορές και πάνω' date=' μπορείς να πεις 5 πράγματα παραπάνω. Η μια φορά με τις τρεις, έχει τεράστια διαφορά. Οι 3 με τις 23, δεν έχει σχεδόν καθόλου διαφορά.

 

Πουθενα δεν παρουσιάζει οτι μισούσαν τους φτωχους (εκτος απο τον πρωταγωνιστή)

Απλως οπως και στις μερες ετσι και τοτε οι πλούσιοι εβλεπαν κάπως, τους ανθρωπους χαμηλοτερου εισοδηματος.

 

Α, μόνο με τον πρωταγωνιστή είχαν πρόβλημα. Με τους άλλους φτωχούς τα είχαν πολύ καλά.

 

Ο Καμερον πριν φτάσει στο σημειο να τον εμπιστεύονται οι παραγωγοι εκανε ταινιες με ελαχιστα μεσα και χρηματα.

Ο εξολοθρευτης το 1 στοίχισε μονο 5 εκατομμύρια και μαλιστα γυρίστηκε μονοφωνικά για οικονομικους λογους.

 

5 εκατομμύρια είναι πάρα πολλά για ταινία. Οι πιο πολλοί σκηνοθέτες γυρίζουν με πολύ λιγότερα. Τώρα αν είσαι σκηνοθέτης του Χόλυγουντ και σου δίνουν εκατομμύρια για να γυρίζεις ταινίες' date=' ε, πρέπει να είσαι πολύ μ....ς για να μην βγάλεις κάτι τουλάχιστον καλό. Προσωπικά, τα τελευταία 10 χρόνια, ότι ταινία και να βγάζει το Χόλυγουντ μου φαίνεται σκηνοθετικά άψογη (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι μου αρέσουν, αλλά τεχνικά είναι πολύ άρτιες).

 

Και μάλλον πιστευεις πως απο τοτε και εως τωρα καμια ταινια δεν ειχε διαφημιστεί τοσο πολυ.

Μην τρελλαθουμε;

Απο την αλλη ομως ειναι η μοναδικη που εφτασε παγκοδμιως τα 1.2 δισ $.

Αληθεια γιατι δεν υπαρχουν και αλλες με τετοια τρελά νουμερα;

 

Η απάντηση σου βρίσκεται 5 σειρές παραπάνω από της ερώτηση. Και δεν είναι κάτι που πιστεύω. Είναι γεγονός ότι τα λεφτά που ξοδεύτηκαν για τον Τιτανικό σε διαφήμιση ήταν τα περισσότερα που έχουν ξοδευτεί ποτέ. Για να μην τρελαθούμε...

 

Τωρα που θα ξαναδιαβάσεις αυτο που εγραψες ισως να μην χρειαστεί να απαντησω.

Ειπαμε… οχι και ετσι

 

Ξέρεις πόσοι αξιόλογοι σκηνοθέτες υπάρχουν στον κόσμο' date=' που έχουν το βάθος, την παιδεία και το ένστικτο να γυρίσουν μια ταινία σε σχέση με τον Τιτανικό; Το πιο απλό πράγμα θα σου πω: Όταν γυρίζεις μια ταινία βασισμένη σε αληθινά γεγονότα, και η μέθοδος που έχεις για να αναλύσεις τα γεγονότα είναι πράγματα του τύπου "Ε, να ο τάδε ήταν κάπως μ@λ@κας, ενώ αυτός ήταν καλός άνθρωπος" και άλλα τέτοια παραμύθια που λέμε στα παιδάκια, σημαίνει ότι δεν μπορείς να αναλύσεις μια κατάσταση και να καταλάβεις τι οδήγησε αυτούς τους ανθρώπους σε αυτές τις πράξεις. Και έτσι οι Αμερικάνοι έχουν βρει πια τη δικαιολογία, και λένε για ότι δεν τους αρέσει και δεν καταλαβαίνουν "Α, αυτοί είναι κακοί, ενώ αν ήταν καλοί άνθρωποι θα έκαναν αυτό που έπρεπε". Υπάρχει μια τέτοια αντίληψη για τα πράγματα, που την έχουν υιοθετήσει για να καλύψουν το κόμπλεξ τους, επειδή δεν μπορούν να κατανοήσουν άλλους πολιτισμούς ή (για να πάω παραπέρα) τον ίδιο τον άνθρωπο. Καλά και τα παραμύθια, αλλά όχι και να τα βγάλουμε ντοκυμαντέρ.

 

Το Περλ Χαρμπορ είναι μια βλακεια και μιση. Μην μου πεις οτι δεν διακρίνεις τις διαφορες; Επισης πρεπει να ξερεις πως πηγαίνανε για πολυ περισσότερα αλλα δεν τους εκατσε.

Το Rush Hour 2 εκανε περισσότερα εισητηρια .Οχι βεβαια πως χασανε τα λεφτα τους αλλα για Jerry Bruckheimer δεν ηταν το καλυτερο.

 

Δεν είδα το Pearl Harbor, αλλά δεν είναι καν αυτό το θέμα. Το πόσο καλή είναι μια ταινία δεν είναι κάτι αντικειμενικό. Και αυτό το ξέρουν πολύ καλά αυτοί που τη γυρίζουν. Γι'αυτό και δεν "πάνε" για να βγάλουν Α χρήματα από την τάδε ταινία. Απλά γυρίζουν και βλέπουν. Δεν μπορούν να κάνουν προβλέψεις που αφορούν εκατομμύρια δολάρια. Έχεις την αίσθηση ότι όταν μιλάμε για νούμερα εκατομμυρίων ανθρώπων, μπορείς να βγάζεις συμπεράσματα για το πόσο καλή είναι μια ταινία; Για μένα, όταν μια ταινία αρέσει σε πολύ κόσμο, αυτό είναι κακό, γιατί σημαίνει ότι η ταινία δεν έχει βάθος. Δες σχετικά εδώ:

 

http://www.insomnia.gr/vb3/showthread.php?t=113698

στο #17

 

Και τελος δεν μπορεις να ξερεις αν παρακολουθω ντοκυματερ. Μην λες πραγματα για τα οποια δεν μπορεις να εχεις γνωση.

 

Ε, τώρα συγγνώμη, αλλά αφού είναι ολοφάνερο ότι δεν παρακολουθείς ντοκυμαντέρ, γιατί προσπαθείς να μου την πεις; Κάποιος που βλέπει ντοκυμαντέρ, γνωρίζει ότι είναι διαχρονικά. Αμα μου λες "Κανείς δε θα θυμάται ντοκυμαντέρ μετά από χρόνια", ε, αυτό σημαίνει βέβαια ότι είσαι εντελώς έξω από τους κύκλους που βλέπουν ντοκυμαντέρ. Είναι σαν να έρθει ένας που δεν ακούει κλασική μουσική και να μου πει ότι "κανείς δε θυμάται σήμερα την όπερα". Ε, τράβα στην Ιταλία να δεις ποιός θυμάται τι. Κάτι αντίστοιχο.

 

Το χειρότερο με όλα αυτά είναι ότι δυστυχώς αυτή η κουβέντα δεν βγάζει πουθενά. Εσύ προσπαθείς να με πείσεις ότι ο Τιτανικός είναι μια "αντικειμενικά" καλή ταινία, τη στιγμή που εγώ θεωρώ ότι δεν υπάρχει "αντικειμενικότητα", ενώ εγώ ταυτόχρονα προσπαθώ να δείξω ακριβώς αυτό, δηλαδή το ότι δεν έχει καν σημασία το πόσο καλή "αντικειμενικά" είναι μια ταινία, αφού ο άνθρωπος έχει πολύ μικρό εγκέφαλο για να αντιληφθεί τη ζωή και το γιατί η ανθρωπότητα χρειάζεται ή όχι κάποιες ταινίες. Εσύ όμως προφανώς δεν έχεις τη δυνατότητα να σκεφτείς με τον τρόπο μου, ενώ εγώ έχω απορίψει τον δικό σου εδώ και χρόνια. Άρα η συζήτηση δεν πρόκειται να βγάλει πουθενα...

Δημοσ.

Πραγματι αυτη η συζήτηση δεν μπορει να καταλήξει πουθενα.

Και φυσικα σε καμια περίπτωση δεν επιθυμώ να σε πεισω για τιποτα καθως θεωρώ χαμενο χρονο την οποιαδήποτε προσπάθεια για κατι τετοιο.

Ειμαι πεπεισμένος πως αδικα χανω τον χρονο μου απατωντας σε ανοητα επιχειρήματα που μονο την νοημοσύνη μου μπορουν να προσβάλουν.

 

 

Π.Χ.

1) Όταν έχεις δει μια ταινία από 3 φορές και πάνω' date=' μπορείς να πεις 5 πράγματα παραπάνω. Η μια φορά με τις τρεις, έχει τεράστια διαφορά. Οι 3 με τις 23, δεν έχει σχεδόν καθόλου διαφορά.

 

2) 5 εκατομμύρια είναι πάρα πολλά για ταινία. Οι πιο πολλοί σκηνοθέτες γυρίζουν με πολύ λιγότερα. Τώρα αν είσαι σκηνοθέτης του Χόλυγουντ και σου δίνουν εκατομμύρια για να γυρίζεις ταινίες, ε, πρέπει να είσαι πολύ μ....ς για να μην βγάλεις κάτι τουλάχιστον καλό. Προσωπικά, τα τελευταία 10 χρόνια, ότι ταινία και να βγάζει το Χόλυγουντ μου φαίνεται σκηνοθετικά άψογη

 

3) Είναι γεγονός ότι τα λεφτά που ξοδεύτηκαν για τον Τιτανικό σε διαφήμιση ήταν τα περισσότερα που έχουν ξοδευτεί ποτέ. Για να μην τρελαθούμε...

 

4) Το πόσο καλή είναι μια ταινία δεν είναι κάτι αντικειμενικό. Και αυτό το ξέρουν πολύ καλά αυτοί που τη γυρίζουν. Γι'αυτό και δεν "πάνε" για να βγάλουν Α χρήματα από την τάδε ταινία. Απλά γυρίζουν και βλέπουν. Δεν μπορούν να κάνουν προβλέψεις που αφορούν εκατομμύρια δολάρια....[/quote']

 

Θα μπορουσα να γραψω δεκαδες παραδείγματα που αναιρούν ολα τα παραπανω.

Θα ταν χαμενος χρονος

 

Και ενα πενταχρονο καταλαβαίνει πως αυτα που αναφέρεις στερούνται σοβαρότητας για αυτο και δεν θα συνεχίσω.

Δεν ξερω ποσο χρονων εισαι για να εχεις κιολας προλάβει να απορρίψεις λογικες , αλλα απο οτι καταλαβαίνω πήγαινες ακομα σχολείο την εποχη του τιτανικού και συνεπως εισαι αρκετα μικροτερος απο μενα .

Δεν θα λεγα λοιπον πως εχεις προλαβει ΤΙΠΟΤΑ.

Οταν βρεθεις σε μια ηλικια που θα μπορεις να βλεπεις το δεντρο και οχι το δακτυλο ισως να μπορέσεις να καταλάβεις καποια πράγματα.

Προσωπικά το θεωρώ απιθανο καθως το ξυλο αν στραβώσει δεν ισιώνει.

Απο την άλλη ομως ελπίζω σε πολλα να βρεις τον δρομο σου.

Δημοσ.

Έλατε βρε παιδιά τώρα! Το πράγμα πάει αλλού! Ξαφνικά τόοοοοοοοοση κουβέντα για τον 'Τιτανικό'; Ο καθένας από τη δική του οπτική γωνία βλέπει ποιες ταινίες θα παραμείνουν κλασσικές! Δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να δεχόμαστε απόλυτα και την γνώμη του. Εγώ σημείωσα ότι ο 'Τιτανικός' και ο 'Άρχοντας των Δαχτυλιδιών' θα παραμέινουν κλασσικές και η 'Έκτη Αίσθηση' που ξέχασα, αλλά με πρόλαβαν κάποιοι άλλοι' όμως αυτό δεν σημαίνει ότι όλοι θα συμφωνήσετε με την γνώμη μου! Προς Θεού! Το σημειώσα και πιο πίσω, ότι είναι καθαρά θέμα προτίμησης' και τι αρέσει στον καθένα να βλέπει! Αυτά... Ας συνεχιστούν οι απαντήσεις του θέματος ποιες ταινιες των τελευταιων 10 χρονων νομιζετε πως θα γινουν κλασικες? :D

Επισκέπτης
Δημοσ.

cinemusic συγχαρητήρια. Οι απαντήσεις σου ήταν πολύ ώριμες και σοβαρές. By the way, εγώ δεν σε έθιξα ούτε άρχισα να λέω για την ηλικία σου. Να προσέχεις καλύτερα τα λόγια σου. Ανόητα επιχειρήματα; Και να μου λείπουν κουβέντες του τύπου "Οταν βρεθεις σε μια ηλικια που θα μπορεις να βλεπεις το δεντρο και οχι το δακτυλο ισως να μπορέσεις να καταλάβεις καποια πράγματα" από έναν άνθρωπο που θαύμασε τον Τιτανικό.

 

Τέλος πάντων, όπως είπα και παραπάνω, είναι χαρακτηριστίκο γνώρισμα των ανθρώπων που δεν μπορούν να καταλάβουν τον κόσμο και τους ανθρώπους, να χρησιμοποιούν επιχειρήματα του τύπου "Ε, αυτό συμβαίνει επειδή είναι μ@λ@κας" ή "Είσαι ανώριμος" ή "get a life" και διάφορα τέτοια αόριστα και ανώριμα παιδιάστικα.

 

Σου φάνηκαν τα επιχειρήματα μου 5 χρονών παιδιού; Με τι 5χρονα μιλάς εσύ δηλαδή;

 

"Προσωπικά το θεωρώ απιθανο καθως το ξυλο αν στραβώσει δεν ισιώνει.

Απο την άλλη ομως ελπίζω σε πολλα να βρεις τον δρομο σου."

 

Αν είναι δυνατόν! Εσύ θεωρείς δηλαδή ότι ένας άνθρωπος για να είναι σωστός στη ζωή του πρέπει να του αρέσει ο Τιτανικός ή να σκέφτεται με τη λογική σου;! Και θεωρείς τον εαυτό σου ότι έχει δει πράγματα στη ζωή του και είναι ώριμος;!

 

Δεν ήθελα να συζητήσω σε τέτοιο επίπεδο, αλλά όχι να μας την πεις κιόλας.

 

Και είμαι 21 χρονών (σε περίπτωση που σου φαίνεται σημαντικό).

Δημοσ.

Αχ! Μανώλη μου! Θα μπορούσες να είσαι ...γιος μου! :shock:

Αλλά βρε παλικάρι μου, δώσε ένα τέλος κι εσύ σε αυτή την αντιπαράθεση! Είναι κρίμα να κλειδωθεί το θέμα! :(

Δημοσ.

Οι διατυπώσεις και οι χαρακτηρισμοί μου είναι πολύ προσεκτικοί.

Και σε κάθε σου μυνημα επιβεβαιώνονται ξανα και ξανα.

Δεν νομιζω πως θα πρεπε να απολογηθώ εγω για αυτό. Μάλλον θα πρεπε εσυ να αναρωτηθείς γιατι συμβαίνει αυτό.

Αυτό φυσικα δεν προκειται να γινει ποτε γιατι εσυ τα ξερεις ολα. Και εχεις προλαβει στα 21 σου να απορρίψεις λογικές να σκεφτείς και να αποκτήσεις γνώσεις που αλλοι στα σαραντα τους ακομα τις ψαχνουν.

Συμβουλή.

Υπομονή διάβασμα ψάξιμο και ταπεινότητα , γιατί δεν τα ξέρεις όλα

Τα παραπάνω και ελπίζω αυτή την φορά να το καταλάβεις , δεν αφορούν τον Τιτανικό η οποιοδήποτε Τιτανικό.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...