poulinos Δημοσ. 18 Ιουλίου 2005 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2005 ola ta xepernas alla kalitera na min ftaseis mexri ekei.
Bspus Δημοσ. 20 Ιουλίου 2005 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2005 I moni periptosi pou den xepernietai einai i kryptografisi. Kai auto AN svistei to account sou, i kaneis format kai sou meinoun arxeia. O kodikos tou account den exei sxesi me kryptografisi. Diladi ana xaseis ton kodiko sou kai ton "xanavreis" tha exeis prosvasi sta kryptografimena arxeia. Kai an to psaxeis, ola ta topika accounts einai prosvasima me kapoio tropo.
poulinos Δημοσ. 20 Ιουλίου 2005 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2005 kai i kriptografisi spaei alla poles fores o xronos pou apaitite xepernaei kata poli tin zoi pou exoume na zisoume.
snk7 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2005 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2005 logo tis fisis tou NTFS o kathe xristis mporei na exei tin epilogi na kanei ta arxeia tou private opos eipane oi perisoteroi, Tora ama esi valeis kodiko se enan xristi ALLA den kaneis private arxeia kai fakelous tote mporeis na tous deis (fakelous kai arxeia) meso allou account arkei na ksereis tin diadromi tous(arxeion,fakelon), An eisai admin kai ksexaseis to pass sou iparxei tropos me boot cd na sviseis to password, ara vale password afova... min kaneis private tous fakelous sou afou eisai o monos xristis, kai eisai complete Na simioso oti an eisai admin kai den kaneis private ta arxeia sou tote pali mporeis na ta deis apo allo account.
poulinos Δημοσ. 22 Ιουλίου 2005 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2005 apla na po oti otan iparxoun kai users mesa tote sinithos oi users den mporoun na doun ta documents tou allou xristi.einai kapo private apo default.ama pas na ta deis tha sou bgalei ena oraio access denied.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.