georgep800 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2005 Μέλος Δημοσ. 16 Ιουλίου 2005 ...και πρόσεχε γιατί η συκοφαντική δυσφήμιση είναι παράπτωμα. Είναι παράπτωμα που λέω την αλήθεια; Για κάθε τι που αναφαίρω παραπάνω μπορώ να το αποδείξω...
Yorps Δημοσ. 16 Ιουλίου 2005 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2005 Είναι παράπτωμα που λέω την αλήθεια; Για κάθε τι που αναφαίρω παραπάνω μπορώ να το αποδείξω... Για να εισαι σωστος θα πρεπει να κοινοποιησεις την αναφορα σου και στην εταιρεια που κατηγορεις (πραγμα που δεν μας εχεις πει οτι εχεις κανει).Επισης,επειδη βλεπω οτι το παρατραβας το θεμα,αν δεν το κανεις εσυ θα το κανω εγω (αν και με την συγκεκριμενη εταιρεια δεν εχω συναλλαγες).Τελος,πραγματικα θα ηθελα να μας δωσεις τις αποδειξεις που εχεις π.χ. τις αποδειξεις με τις ημερομηνιες απο τα ταχυδρομεια ή courier ή οποιονδηποτε τροπο επελεξες για να σου στειλουν την παραγγελια σου.Να ξερεις παντως πως στο εξωτερικο (οπως και στην Ελλαδα) οταν κατηγορειται μια εταιρεια ενημερωνεται απο τον παθοντα !!!!!!Περιμενω με ιδιαιτερο ενδιαφερον τις αποδειξεις και πραγματικα αν σου εχουν δημιουργησει τοσο μεγαλο προβλημα,θα σε βοηθησω οσο πιο πολυ μπορω. Φιλικα, Yorps
tzoykas Δημοσ. 16 Ιουλίου 2005 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2005 Yorps, συμφωνώ με όλα αυτά που αναφέρεις, απλά θα παραθέσω τα εξής: Έχω να κάνω αγορά ηλεκτρονικής συσκευής από Ελληνικό κατάστημα πάνω από 1.5 χρόνο (και έχω αγοράσει απο έξω ΠΟΛΥ πράμα). Αυτή η κατάσταση έχει διαμορφωθεί από 2 πολυ σημαντικούς παράγοντες: 1. Τιμές 2. Σχεδόν ΚΑΜΜΙΑ εταιρία ή κατάστημα δεν έχει απαντήσει στα e-mails που έχω στείλει ρωτώντας για πληροφορίες για ένα συγκεκριμένο προϊόν. Υπάρχουν κάποιες λαμπρές εξαιρέσεις σε αυτό αλλά είναι άλλο τόπικ. Αυτή η κατάσταση με τις ιστοσελίδες και τα emails υφίσταταί γιατί ο έλληνας έμπορος είναι κοντόφθαλμος και κουτοπόνηρος. Του είπε κάποιος ότι αν κάνει μια σελίδα και βάλει ένα email θα αυξήσει το τζίρο του. Δε κάθησε ποτέ να ασχοληθεί ως σοβαρός επαγγελματίας με το τι του προσφέρει το internet και ποιες είναι οι δικές του ευθύνες απέναντι σε ένα πελάτη που δε βλέπει. O georgep800, έχει ζήσει μια εμπειρία που νομίζω ο καθένας μας έχει ζήσει μια φορά στη ζωή του (όχι με το συγκεκριμένο κατάστημα απαραίτητα). Και όλοι γνωρίζουμε ότι αυτά περί αποδείξεων είναι λογικά και σεβαστά αλλά δυστυχώς το παλληκάρι δε μπορεί να αποδείξει ότι έπαιρνε τηλέφωνο όλο το πρωί και δε το σήκωνε κανένας. Αλλά όλοι ξέρουμε ότι συμβαίνει καθημερινά. Το forum και όλα τα fora είναι ένας αρκετά αξιόπιστος τρόπος για να μάθει κάποιος περισσότερα για ένα κατάστημα που δεν έχει χρησιμοποιήσει. Προσωπικά έχω χρησιμοποιήσει 3 φορές το εν λόγω κατάστημα και είμαι ευχαριστημένος (αν και δεν έτυχε να χρειαστώ after sales support οπότε και δε ξέρω κατά πόσο ευσταθούν αυτά που γράφονται. Όμως δεν έχω και λόγο να μη πιστέψω τις διάφορες αρνητικές γνώμες που έχουν αρχίσει να πληθαίνουν ....). Οπότε καλά κάνουν όλοι και κράζουν όταν χρειάζεται. Αυτό που δε ξέρουμε βέβαια είναι το ποσοστό των απογοητευμένων πελατών. Πάντως σχεδόν όλα τα ελληνικά e-shops απέχουν πολύ απο το να γίνουν pixmania (που κάνεις την παραγγελία online και μετά από 3 λεπτά χτυπάει το τηλέφωνό σου για να επιβεβαιώσουν την παραγγελία, μιλώντας σου στα ελληνικά και ας ξεκινάει από 0033 το τηλεφωνικό νούμερο που σε καλεί...)
Yorps Δημοσ. 16 Ιουλίου 2005 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2005 Yorps' date=' συμφωνώ με όλα αυτά που αναφέρεις, απλά θα παραθέσω τα εξής:Έχω να κάνω αγορά ηλεκτρονικής συσκευής από Ελληνικό κατάστημα πάνω από 1.5 χρόνο (και έχω αγοράσει απο έξω ΠΟΛΥ πράμα). Αυτή η κατάσταση έχει διαμορφωθεί από 2 πολυ σημαντικούς παράγοντες: 1. Τιμές 2. Σχεδόν ΚΑΜΜΙΑ εταιρία ή κατάστημα δεν έχει απαντήσει στα e-mails που έχω στείλει ρωτώντας για πληροφορίες για ένα συγκεκριμένο προϊόν. Υπάρχουν κάποιες λαμπρές εξαιρέσεις σε αυτό αλλά είναι άλλο τόπικ. Αυτή η κατάσταση με τις ιστοσελίδες και τα emails υφίσταταί γιατί ο έλληνας έμπορος είναι κοντόφθαλμος και κουτοπόνηρος. Του είπε κάποιος ότι αν κάνει μια σελίδα και βάλει ένα email θα αυξήσει το τζίρο του. Δε κάθησε ποτέ να ασχοληθεί ως σοβαρός επαγγελματίας με το τι του προσφέρει το internet και ποιες είναι οι δικές του ευθύνες απέναντι σε ένα πελάτη που δε βλέπει. O georgep800, έχει ζήσει μια εμπειρία που νομίζω ο καθένας μας έχει ζήσει μια φορά στη ζωή του (όχι με το συγκεκριμένο κατάστημα απαραίτητα). Και όλοι γνωρίζουμε ότι αυτά περί αποδείξεων είναι λογικά και σεβαστά αλλά δυστυχώς το παλληκάρι δε μπορεί να αποδείξει ότι έπαιρνε τηλέφωνο όλο το πρωί και δε το σήκωνε κανένας. Αλλά όλοι ξέρουμε ότι συμβαίνει καθημερινά. Το forum και όλα τα fora είναι ένας αρκετά αξιόπιστος τρόπος για να μάθει κάποιος περισσότερα για ένα κατάστημα που δεν έχει χρησιμοποιήσει. Προσωπικά έχω χρησιμοποιήσει 3 φορές το εν λόγω κατάστημα και είμαι ευχαριστημένος (αν και δεν έτυχε να χρειαστώ after sales support οπότε και δε ξέρω κατά πόσο ευσταθούν αυτά που γράφονται. Όμως δεν έχω και λόγο να μη πιστέψω τις διάφορες αρνητικές γνώμες που έχουν αρχίσει να πληθαίνουν ....). Οπότε καλά κάνουν όλοι και κράζουν όταν χρειάζεται. Αυτό που δε ξέρουμε βέβαια είναι το ποσοστό των απογοητευμένων πελατών. Πάντως σχεδόν όλα τα ελληνικά e-shops απέχουν πολύ απο το να γίνουν pixmania (που κάνεις την παραγγελία online και μετά από 3 λεπτά χτυπάει το τηλέφωνό σου για να επιβεβαιώσουν την παραγγελία, μιλώντας σου στα ελληνικά και ας ξεκινάει από 0033 το τηλεφωνικό νούμερο που σε καλεί...)[/quote'] Δεν λεω οτι εχει αδικο.Αντιθετα ισως εχει δικιο,ομως παιδια εχετε σκεφτει ποτε οτι το e-commerce στην Ελλαδα ειναι ακομα στην αρχη?Ειναι δυνατον να συγκρινεται ελληνικες εταιρειες με αυτες του εξωτερικου οι οποιες εχουν ενα ομιλο πισω τους να τους στηριζει?Ειναι καλο να κανουμε παραπονα και να το λεμε και στα καταστηματα για να μαθαινουν τους κακους τομεις τους.Θελετε να κλεισουμε τα e-shops στην Ελλαδα???Οκ να το κανουμε,μετα ομως θα παραπονιομαστε για τα υπολοιπα!Δυστυχως στην Ελλαδα εχουμε αλλη νοοτροπια και αυτο ειναι πολυ κακο.Αυτο ειναι που με εχει κανει να βαρεθω αυτη τη χωρα.Γενικως το μικρο το κανουμε μεγαλο και οταν πραγματικα γινει μεγαλο τοτε προσπαθουμε να το κανουμε μικρο (δες τι εγινε με την Eurovisio)!!!!Αληθεια,ειναι δυνατον μια εταιρεια να εχει μπει στον χωρο για να κανει μια αρπαχτη,οταν αλλοι ειναι χρονια στον χωρο και δεν εχουν κανει ουτε αποσβεση?Προφανως αυτα τα λενε ατομα εντελως ασχετα με τον χωρο. Αυτο που με εκνευριζει αφανταστα ειναι πως οι περισσοτεροι εδω μεσα ειναι μικροτεροι των 18 ετων και δεν εχουν ουτε την πειρα αλλα ουτε και την ικανοτητα να σκεφτουν πως μια κακως διατυπωμενη διμαρτυρια μπορει να κανει τεραστια ζημια σε μια εταιρεια.Δεν παιρνω το μερος του e-shop αλλα μιλαω γενικα.Με κανει να σκεφτομαι πονηρα,επειδη ο φιλος μας δεν εχει πει κουβεντα για κοινοποιηση της διαμαρτυριας του στο e-shop.Πριν καιρο ειχε βγει ενας τυπος σε καποιο forum και κατηγορουσε ευθεως αλλη εταιρεια,στο τελος βρεθηκε οτι ο ιδιος ειχε δικη του εταιρεια και μαλιστα προτεινε στον κοσμο να αγοραζει απο την δικη του εταιρεια (χωρις βεβαια να το δηλωσει) κανοντας διαφημιση μεσω της δισφημισης.Εγω επιμενω πως θελω να δω τις αποδειξεις καθως και την απαντηση της εταιρειας (μουλαρωσα ) Φιλικα, Yorps
tzoykas Δημοσ. 16 Ιουλίου 2005 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2005 Βρε καλά κάνεις και μουλαρώνεις. Δε κατηγορώ ούτε διαφωνώ και με σένα και με το φίλο που άρχισε το θέμα. Και σε καμμιά περίπτωση δεν προτείνω ή αποσκοπώ στο να κλείσουν τα e-shops στην Ελλάδα. Ούτε διαφωνώ με το ότι είναι σε πρώιμο στάδιο. Όμως αυτό δε μπορεί να αποτελεί αιώνια δικαιολογία για οτιδήποτε καινούριο. Ειδικά στην περίπτωση της Ελλάδας που ΔΕΝ είναι πρωτοπόρος στο ζήτημα και θα έπρεπε να έχει μάθει από αυτά που οι άλλοι κάνουν πολλά χρόνια τώρα και φυσικά με επιτυχία. Και κάπου εδώ κολλάει το ζήτημα με τους Έλληνες εμπόρους. Η απάτη που αναφέρεις βέβαια είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα του πως δουλεύουν ..... Απλά η άποψή μου είναι ότι για να είσαι σωστός επαγγελματίας θα πρεπε να καλύπτεις πρώτα τους υπάρχοντες πελάτες και μετά να κοιταξεις την απόκτηση νέων. Καλώς ή κακώς ζούμε σε κοινωνία πληροφορίας και αυτό που δεν έχουν αντιληφθεί τα ελληνικά καταστήματα είναι ότι τα στραβά δε θα μείνουν άγνωστα στο κοινό που αγοράζει απο αυτά γιατί αυτοί που έχουν πρόσβαση σε ένα e-shop (με το γενικό όρο) έχουν πρόσβαση και στα fora που συζητιούνται τέτοια θέματα. Έτσι εννοώ το κοντόφθαλμος. Είμαι ο πρώτος που θα θελα να έχουμε πιάσει το θέμα σοβαρά και ζεστά ως Έλληνες αλλά με θλίβει το γεγονός ότι κάθε φορά σκοντάφτω σε τέτοια συμβάντα. Ακριβώς το ίδιο έγινε με τα software houses στην Ελλάδα. Όλοι τότε (1985 και μετά) γίνανε ειδήμονες και τώρα που φάνηκε πόσο υστερούν σε σχέση με το εξωτερικό πατώσανε. Έχω απλά κουραστεί να βλέπω το επεισόδιο "στους τυφλούς επικρατεί ο μονόφθαλμος". Δυστυχώς δεν έχω ούτε το κεφάλαιο, ούτε το επιχειρηματικό πνεύμα για να ανοίξω το δικό μου πρωτοποριακό e-shop αλλά αυτό που κάνω θέλω να το κάνω καλά. Και περιμένω και οι άλλοι αυτό που επέλεξαν να κάνουν, να το κάνουν σωστά. Τίποτα λιγότερο και τιποτα περισσότερο. Να ξανατονίσω ότι προσωπικά έχω μόνο καλές εμπειρίες με το συγκεκριμένο κατάστημα (και ότι αισίως προχωράω προς τα 32 έτη ...)
Yorps Δημοσ. 16 Ιουλίου 2005 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2005 Φιλε Tzoyka,χαιρομαι που συμφωνουμε και καταλαβαινω οτι εχω να κανω με εναν ανθρωπο που ειναι γνωστης του χωρου.Οπως γνωριζεις και ο ιδιος,δεν υπαρχει ουτε μια εταιρεια στον κοσμο που να μην εχει δυσαρετημενους πελατες.Παντα θα υπαρχει καποιο προβλημα,οσο καλη και αν ειναι.Αυτο δεν σημαινει οτι δεν πρεπει μια εταιρεια να κανει την προσπαθεια της ωστε να βελτιωθει!Πως ομως να κανει προσπαθεια οταν ο καλοπροαιρετος φιλος μας georgep800 δεν τους κοινοποιει το παραπονο του?Επισης,καπου αναφερει πως την επομενη ημερα η περιγραφη στην σελιδα αλλαξε!Αυτο δειχνει εταιρεια που δεν την ενδιαφερει το παραπονο του πελατη??????Ο georgep800 δεν αναφερει καπου οτι του αρνηθηκαν το λαθος,αν και εντεχνα χρησιμοποιησε την αλλαγη στην σελιδα,θεωροντας οτι θα τον εβγαζαν τρελλο.Αν κανεις μιας καλη αναγνωση θα δεις οτι ο φιλος μας βλεπει λιγο μονοπλευρα τα πραγματα.Την ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ εντυπωση ομως -γιατι εγω αυτο εκανα σε παρομοια περιπτωση- μου κανει το οτι δεν κοινοποιηθηκε η διαμαρτυρια στην εταιρεια,καθως επισης δεν εχω δει τις αποδειξεις που αναφερει ο φιλος.Γενικα παντως,ο georgep800 λεει το εξης: Εστειλα ενα e-mail για το οποιο ηθελα να μου απαντηθει μετα απο 2 δευτερολεπτα,πηρα και 3 τηλεφωνα και σε 2 ημερες πηρα αυτο που ζητησα με courier (τα εξοδα της courier ειναι συνηθως τα 2πλασια απο αυτα που βγαζει μια εταιρεια απο μια πωληση 100 dvd-r discs).Ενταξει,αν αυτο κανει μια εταιρεια να πρεπει να σκεφτεται σοβαρα το λουκετο,τοτε να αγορασουμε ολοι μαζι ενα τεραστιο λουκετο να το βαλουμε στην χωρα που ζουμε.Εγω ενημερωνω απο εδω πως αν μεχρι την Δευτερα ο georgep800 δεν εχει κανει την κοινοποιηση στην εταιρεια,θα παρω εγω την πρωτοβουλια να το κανω.Ακομα χειροτερα θα ειναι αν δεν υπαρχουν αποδειξεις.....Η σηκοφαντικη δυσφημιση ειναι αξιοποινη πραξη και δυστυχως για τον φιλο μας αν δεν εχει αποδειξεις και η εταιρεια κινηθει νομικα απεναντι του,τοτε θα πεσει πολυ γελιο:) georgep800:Δεν εχω κατι μαζι σου,δεν εχω κατι με το e-shop απλως θα με ενδιεφερε να δω στην περιπτωση που ενας απο τους 2 αποφασισει να κινηθει νομικα,μιας και το θεμα εχει παρει τεραστιες διαστασεις.Σε παρακαλω πολυ κανε οτι ειναι απαραιτητο. Φιλικα, Yorps
Johnnie Δημοσ. 16 Ιουλίου 2005 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2005 Εγώ έχω να πω το εξής : Πολλά topics έχουν ανοιχτεί, μέχρι σήμερα, με αρνητικά σχόλια για το e-shop. Μπήκε ποτέ στον κόπο κάποιος από το e-shop να γράψει δυο λόγια για να δικαιολογήσει (έστω τυπικά) όλ' αυτά που διαβάζουμε ; Εγώ τουλάχιστον δεν έχω δει τίποτα (μπορεί βέβαια να κάνω και λάθος). Αυτό το γεγονός, νομίζω, λέει πολλά... :? 8) 8) 8)
iccon Δημοσ. 16 Ιουλίου 2005 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2005 File georgep800 einai dinaton na epernes sinexeia tilefono kai na min apantouse kaneis ? Egw apo periergia pira simera savato 2 tilefona kai apantisan. Tin deuteri meta apo wra alla apantisan. Mono gia erwtiseis.. Den parigila tipota. Mou fenete ligaki apithano, alla afinw kai tin pithanotita na min eixan grammi diathesimi otan pires. Sigoura to e-shop (oxi to katastima) einai sta arxika vimata stin ellada. Exei peripou 7-8 xronia zwis kai mathenei sinexws. Alla opos anaferan kai oi filoi prin, oloi mathemoume apo ta lathoi mas. Etsi kai to eshop (to katastima) otan tous pires kai tous eipes to lathos pou egine, diorthosan tin selida tous kai telika pires kai tin case. Ousiastika anagnorisan oti ekanan lathos. Sou ta esteilan kai me dika tous exoda opos les. An ontos itan anaxiopisto tha sou elegan oti den ginete kai alla tetoia. Auto den einai to thema ? Hthelan ma meineis ikanopoiimenos kai telika zimiothikan oi idioi me ta exoda courier.
Yorps Δημοσ. 16 Ιουλίου 2005 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2005 Εγώ έχω να πω το εξής : Πολλά topics έχουν ανοιχτεί' date=' μέχρι σήμερα, με αρνητικά σχόλια για το e-shop. Μπήκε ποτέ στον κόπο κάποιος από το e-shop να γράψει δυο λόγια για να δικαιολογήσει (έστω τυπικά) όλ' αυτά που διαβάζουμε ; Εγώ τουλάχιστον δεν έχω δει τίποτα (μπορεί βέβαια να κάνω και λάθος). Αυτό το γεγονός, νομίζω, λέει πολλά... :? 8) 8) 8)[/quote'] Kamia etaireia den mpainei se topics kai na dikaiologeitai!!!!!An mou vreis mia 8a se paradextw! An htan etsi,na eixan enan ypallhlo ka8e etaireia kai na psaxnei ka8e mera ti grafoun sta forums.Skepsou oti yparxoun kai atoma ta opoia den exoun ti na kanoun olh thn hmera kai mpainoun na kraksoun kosmo.Proswpika gnwrizw atomo to opoio otan den exei ti na kanei paei kai kanei mynhseis se oti la8os vrei se katasthmata,dhmous,dhmosio ktl (einai arrwsthmenh katastash auth).Oi etaireies den mpainoun na apanthsoun stis kritikes alla vlepoun ta parapona kai veltionontai.An kai sthn arxh hmoun me to meros tou georgep800 siga-siga vlepw oti den einai kai toso tragika ta pragmata.Epishs,h psyxologia tou pelath otan autos ais8anetai pws adikeitai einai tetoia wste akoma kai thn trixa na thn kanei trixia (se olous mas exei symvei).Kai sto katw-katw,ok afou den se eksyphrethse to katasthma pou agorases,mhn ksanapsoniseis,alla edw mou kanei entypwsh oti kanei toso 8orybo gia to tipota kai sto telos den exei kanei vasikes kinhseis (exei apokrypsei thn dhmosieush tou paraponou tou,den exei apodeikseis,auta pou grafei ta dramatopoiei). Filika, Yorps
tzoykas Δημοσ. 16 Ιουλίου 2005 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2005 Αν κατάλαβα σωστά Yorps, η βασική σου διαφωνία είναι στο ότι το παιδί δεν κοινοποιησε στην εταιρία το παράπονό του. Εγώ διαβάζοντας αυτά που γράφει στο 1ο post βλέπω ότι: 1. Ουδέποτε έλαβε απάντηση στο e-mail για το παράπονο/διευκρίνηση. 2. Κανείς δε σήκωσε το τηλέφωνο το απόγευμα της ίδιας μέρας (αυτό πως το αποδεικνύεις. 3. Του πήρε 45 λεπτά την επόμενη μέρα για να του πούνε ότι θα του στείλουν τη θήκη. Μέχρι εκείνο το σημείο το μοναδικό παράπονο που θα είχα θα ήταν τα 45 λεπτά στο τηλέφωνο που ΕΓΩ πληρώνω για μια υπόθεση που θα έπρεπε να είναι 3 λεπτών. 4. Μετά από μία εβδομάδα δεν έχει παραλάβει ακόμα τίποτα. 5. Τα τηλέφωνα που έγιναν δεν απαντήθηκαν ΞΑΝΑ. Αν δεν είχα δει με τα δικά μου μάτια ΠΟΤΕ να συμβαίνει αυτό που περιγράφει με το τηλεφωνικό κέντρο ο φίλος, θα δεχόμουν αυτό που λες Yorps ότι μπλοκάρισμα κλήσης απαγορεύεται (ε και; και να περνάς με κόκκινο απαγορεύεται). Δε μιλάω για μπλοκάρισμα βέβαια (george απλά σε αγνόησαν). Όμως έχω δει με τα μάτια μου αφεντικό να λέει: "άστο, θα βαρεθεί και δε θα ξαναπάρει". 6. Επαναλαμβάνεται το σπασμένο τηλέφωνο της πρώτης φοράς. 7. Τον διαβεβαίωσαν ότι θα τον καλέσουν αυτοί αλλά αυτό δεν έγινε ποτέ. 8. Τους ξανακαλεί ο ίδιος για να τους αναγκάσει να κάνουν τη δουλειά τους. Μετά από όλα αυτά νομίζω ότι το παράπονο του πελάτη είναι κάτι παραπάνω από έκδηλο και δικαιολογημένο. Και σαν ιδιώτης δεν έχω τα χρήματα να κυνηγάω δικαστικά τον κάθε τυχάρπαστο που δε κάνει σωστά τη δουλειά του. Κάποιους μήνες πριν, τέθηκε ένα ζήτημα με την Hellas on Line και την παραπλανητική της διαφήμηση (ένα search θα σας διαφωτίσει). Τότε είχαν γίνει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ νύξεις στους υπευθύνους με πολλά έννομα μέσα (ΙΝΚΑ κτλ.). Αποτέλεσμα; ΜΗΔΕΝ. Η εταίρία συνέχισε την παραπλανητική διαφήμιση χωρίς να ιδρώσει το αυτάκι της. Καταλαβαίνω απόλυτα Yorps αυτά που θέτεις και τα σέβομαι, όμως πέσμου με τα δεδομένα ως έχουν, τι ακριβώς είναι η συκοφαντική δυσφήμιση στην Ελλάδα και πως βρίσκει το δίκιο του ένας πελάτης, που δεν έχει το σεντούκι με τις λίρες για να ταϊζει δικηγόρους; Δε θέλω να δικαιολογήσω το φίλο που ίσως χρησιμοποιήσε και κάποιος πιο έντονο ύφος στο ποστ του απ' οτι θα πρεπε αλλά δε νομίζω ότι ο συνήγορος του πολίτη μπορεί να ανταπεξέλθει στο χάος της κοινωνίας μας τουλάχιστον αυτή τη χρονική στιγμή. Στο κάτω κάτω μια εταιρία που κάνει σωστά τη δουλειά της δεν έχει να φοβηθεί ούτε τη συκοφαντική δυσφήμιση ούτε το πελατολόγιό της . Για μένα η αντιμετώπιση που θα πρεπε να υπάρχει είναι: "Κύριε έχετε δίκιο, έγινε λάθος στην περιγραφή" ή "έχετε δίκιο θα σας το στείλουμε αμέσως", όχι 40 λεπτά από τηλέφωνο σε τηλέφωνο. Πρόσφατα θέλησα να πάρω καινούριο κινητό. Παίρνω σε κάποιο καταστημα και τους λέω θέλω αυτό. Υπάρχει; Μου λένε ότι θα το έχουν την Τετάρτη και θα το έχω Πέμπτη στα χέρια μου (Δευτέρα το τηλέφωνο). Τίποτα μέχρι την επόμενη Τρίτη οπότε και ξαναπαίρνω τηλέφωνο. "Δεν τα χουμε παραλάβει ακόμα". Πότε περιμένετε να τα παραλάβετε; Πέμπτη μου λένε. Τίποτα μέχρι την επόμενη Τρίτη. Τρίτο τηλέφωνο. Τι έγινε ρε παιδιά με κείνη την παραγγελία; "Δεν τα χουμε παραλάβει ακόμα, θα έρθουν αυτή την Πέμπτη". Ακυρώνω την παραγγελία. Παίρνω σε άλλο κατάστημα την Παρασκευή. Ευγενικότατος ο κύριος στη γραμμή. Θέλω αυτό, υπάρχει; "Όχι ετοιμοπαράδοτο. Θα το έχω άυριο (Σάββατο) και θα έρθει σε σας με courier την Τρίτη γιατι θα το στείλουμε Δευτέρα". Εντάξει, κάνω την παραγγελία. Το κινητό το είχα στα χέρια μου Τρίτη πρωί μόνο και μόνο επειδή δε προλάβαινα τη Δευτέρα το απόγευμα να το πάρω από την courier ..... Νομίζω η διαφορά είναι αντιληπτή .... Υ.Γ. Ακόμα και όταν αυτό που απαιτείς είναι ένα κουτί που κάνει 0.02 Ευρώ
Yorps Δημοσ. 16 Ιουλίου 2005 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2005 Αν κατάλαβα σωστά Yorps' date=' η βασική σου διαφωνία είναι στο ότι το παιδί δεν κοινοποιησε στην εταιρία το παράπονό του. Εγώ διαβάζοντας αυτά που γράφει στο 1ο post βλέπω ότι:1. Ουδέποτε έλαβε απάντηση στο e-mail για το παράπονο/διευκρίνηση. 2. Κανείς δε σήκωσε το τηλέφωνο το απόγευμα της ίδιας μέρας (αυτό πως το αποδεικνύεις. 3. Του πήρε 45 λεπτά την επόμενη μέρα για να του πούνε ότι θα του στείλουν τη θήκη. Μέχρι εκείνο το σημείο το μοναδικό παράπονο που θα είχα θα ήταν τα 45 λεπτά στο τηλέφωνο που ΕΓΩ πληρώνω για μια υπόθεση που θα έπρεπε να είναι 3 λεπτών. 4. Μετά από μία εβδομάδα δεν έχει παραλάβει ακόμα τίποτα. 5. Τα τηλέφωνα που έγιναν δεν απαντήθηκαν ΞΑΝΑ. Αν δεν είχα δει με τα δικά μου μάτια ΠΟΤΕ να συμβαίνει αυτό που περιγράφει με το τηλεφωνικό κέντρο ο φίλος, θα δεχόμουν αυτό που λες Yorps ότι μπλοκάρισμα κλήσης απαγορεύεται (ε και; και να περνάς με κόκκινο απαγορεύεται). Δε μιλάω για μπλοκάρισμα βέβαια (george απλά σε αγνόησαν). Όμως έχω δει με τα μάτια μου αφεντικό να λέει: "άστο, θα βαρεθεί και δε θα ξαναπάρει". 6. Επαναλαμβάνεται το σπασμένο τηλέφωνο της πρώτης φοράς. 7. Τον διαβεβαίωσαν ότι θα τον καλέσουν αυτοί αλλά αυτό δεν έγινε ποτέ. 8. Τους ξανακαλεί ο ίδιος για να τους αναγκάσει να κάνουν τη δουλειά τους. Μετά από όλα αυτά νομίζω ότι το παράπονο του πελάτη είναι κάτι παραπάνω από έκδηλο και δικαιολογημένο. Και σαν ιδιώτης δεν έχω τα χρήματα να κυνηγάω δικαστικά τον κάθε τυχάρπαστο που δε κάνει σωστά τη δουλειά του. Κάποιους μήνες πριν, τέθηκε ένα ζήτημα με την Hellas on Line και την παραπλανητική της διαφήμηση (ένα search θα σας διαφωτίσει). Τότε είχαν γίνει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ νύξεις στους υπευθύνους με πολλά έννομα μέσα (ΙΝΚΑ κτλ.). Αποτέλεσμα; ΜΗΔΕΝ. Η εταίρία συνέχισε την παραπλανητική διαφήμιση χωρίς να ιδρώσει το αυτάκι της. Καταλαβαίνω απόλυτα Yorps αυτά που θέτεις και τα σέβομαι, όμως πέσμου με τα δεδομένα ως έχουν, τι ακριβώς είναι η συκοφαντική δυσφήμιση στην Ελλάδα και πως βρίσκει το δίκιο του ένας πελάτης, που δεν έχει το σεντούκι με τις λίρες για να ταϊζει δικηγόρους; Δε θέλω να δικαιολογήσω το φίλο που ίσως χρησιμοποιήσε και κάποιος πιο έντονο ύφος στο ποστ του απ' οτι θα πρεπε αλλά δε νομίζω ότι ο συνήγορος του πολίτη μπορεί να ανταπεξέλθει στο χάος της κοινωνίας μας τουλάχιστον αυτή τη χρονική στιγμή. Στο κάτω κάτω μια εταιρία που κάνει σωστά τη δουλειά της δεν έχει να φοβηθεί ούτε τη συκοφαντική δυσφήμιση ούτε το πελατολόγιό της . Για μένα η αντιμετώπιση που θα πρεπε να υπάρχει είναι: "Κύριε έχετε δίκιο, έγινε λάθος στην περιγραφή" ή "έχετε δίκιο θα σας το στείλουμε αμέσως", όχι 40 λεπτά από τηλέφωνο σε τηλέφωνο. Πρόσφατα θέλησα να πάρω καινούριο κινητό. Παίρνω σε κάποιο καταστημα και τους λέω θέλω αυτό. Υπάρχει; Μου λένε ότι θα το έχουν την Τετάρτη και θα το έχω Πέμπτη στα χέρια μου (Δευτέρα το τηλέφωνο). Τίποτα μέχρι την επόμενη Τρίτη οπότε και ξαναπαίρνω τηλέφωνο. "Δεν τα χουμε παραλάβει ακόμα". Πότε περιμένετε να τα παραλάβετε; Πέμπτη μου λένε. Τίποτα μέχρι την επόμενη Τρίτη. Τρίτο τηλέφωνο. Τι έγινε ρε παιδιά με κείνη την παραγγελία; "Δεν τα χουμε παραλάβει ακόμα, θα έρθουν αυτή την Πέμπτη". Ακυρώνω την παραγγελία. Παίρνω σε άλλο κατάστημα την Παρασκευή. Ευγενικότατος ο κύριος στη γραμμή. Θέλω αυτό, υπάρχει; "Όχι ετοιμοπαράδοτο. Θα το έχω άυριο (Σάββατο) και θα έρθει σε σας με courier την Τρίτη γιατι θα το στείλουμε Δευτέρα". Εντάξει, κάνω την παραγγελία. Το κινητό το είχα στα χέρια μου Τρίτη πρωί μόνο και μόνο επειδή δε προλάβαινα τη Δευτέρα το απόγευμα να το πάρω από την courier ..... Νομίζω η διαφορά είναι αντιληπτή .... Υ.Γ. Ακόμα και όταν αυτό που απαιτείς είναι ένα κουτί που κάνει 0.02 Ευρώ[/quote'] ΣΥμφωνω σε ολα,ομως εισαι σιγουρος οτι τα πραγματα εγιναν ΑΚΡΙΒΩΣ οπως τα λεει ο φιλος μας????????Εγω ξερω πως οταν ειχα προβλημα,ενημερωσα την εταιρεια οπως οφειλα,και δεν ειχα κρυφτει μεσα σε ενα forum και να σταζω χολη!Δεν μου αρεσουν πολυ τα forums επειδη δεν ξερω αν αυτος που γραφει κατι ειναι γνωστης,ειναι λογικος,ειναι εξυπνος κτλ. Αληθεια,εχεις μπει σε ξενα forums να δεις διαφορα επιπεδου???Καμια σχεση.Δεν προχωρω παρακατω γιατι ισως πω πραγματα που δεν θελω.Σταματαω εδω και δεν δημοσιοποιω αλλη αποψη μου.Απλως θα κανω αυτο που επρεπε να κανει ο georgep800,θα ενημερωσω την εταιρεια.
iccon Δημοσ. 16 Ιουλίου 2005 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2005 Στο κάτω κάτω μια εταιρία που κάνει σωστά τη δουλειά της δεν έχει να φοβηθεί ούτε τη συκοφαντική δυσφήμιση ούτε το πελατολόγιό της . File mou den einai etsi.. Otan bgainoun kapoia atoma kai sikofantoun kapoio katastima xwris apodixeis kai stirizomaste oloi emeis pou ta diavazoume sta legomena tou kai mono, tote auto epireazei neous agorastes. Tous palious kai euxaristimenoun sigoura den tous epireazei alla dimiourgoun entexna klima arnitiko. An brw xristi me palia egrafi sto forum pou na einai disarestimenos autos tote tha to pistepsw poli eukolotera oti exei dikio. Alla otan blepw sinexos atoma me poli mikro arithmo post kai me egrafi 2004/05 na kanoun parapona mou xinizei. De lew kai egw exw mikro arithmo post alla eimai edw apo to 1998 (nea eggrafi to 2000 logo allagis sto insomnia.Opoios einai palios edw xerei).
iagouaros Δημοσ. 16 Ιουλίου 2005 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2005 File mou den einai etsi..Otan bgainoun kapoia atoma kai sikofantoun kapoio katastima xwris apodixeis kai stirizomaste oloi emeis pou ta diavazoume sta legomena tou kai mono' date=' tote auto epireazei neous agorastes. Tous palious kai euxaristimenoun sigoura den tous epireazei alla dimiourgoun entexna klima arnitiko. An brw xristi me palia egrafi sto forum pou na einai disarestimenos autos tote tha to pistepsw poli eukolotera oti exei dikio. Alla otan blepw sinexos atoma me poli mikro arithmo post kai me egrafi 2004/05 na kanoun parapona mou xinizei. De lew kai egw exw mikro arithmo post alla eimai edw apo to 1998 (nea eggrafi to 2000 logo allagis sto insomnia.Opoios einai palios edw xerei).[/quote'] Άσχετο, τι σημαίνει αυτό; Όσοι δεν έχουν ικανοποιητικό αριθμό post ή είναι νέοι στο forum δεν πρέπει να εκφράζουν την αποψή τους; ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ακόμα και στo forum; Σοβαρευτείτε ρε παιδιά, τι είναι αυτά που γράφετε;
stehellas Δημοσ. 16 Ιουλίου 2005 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2005 e8iksa kati prhn alla den sxoliastike apo kanenan kai to ksanalew h PARAPLANITIKH diafimisi sth selida tous me to proion to exete perasei sto ntouko e nai lipon auto pou kanoun legete APATH ka8onte kai lene tha ta paroune 100 atoma tha parapone8i enas opote kerdismenh einai . etsi mou fenete emena
iccon Δημοσ. 16 Ιουλίου 2005 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2005 Άσχετο' date=' τι σημαίνει αυτό; Όσοι δεν έχουν ικανοποιητικό αριθμό post ή είναι νέοι στο forum δεν πρέπει να εκφράζουν την αποψή τους;ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ακόμα και στo forum; Σοβαρευτείτε ρε παιδιά, τι είναι αυτά που γράφετε;[/quote'] Den eipa kati tetoio oute thelw na thixw kanena. Den apagoreusa POTE se kanena na to kanei auto oute exw to dikaioma auto. H eleutheria apopsis einai dikeoma olwn. Apla ekfrazw tin apopsi mou, opos oloi edw mesa.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.