Προς το περιεχόμενο

e-shop.gr ~ Το πιο ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ηλεκτρονικό κατάστημα


georgep800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 68
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

to thema einai pos h ellada einai poli pisw se auta ta themata///dhladh stis paragelies mesw net....kalitera na paragelneis apo eksoteriko telika kai as eine kai makria h eksipirethsh einai kaliterh....ti na pw ,,a re P*t*na ellada...mia zwh se olous tous tomhs ELLada....

Δημοσ.
giati tosh lasph re paidia? mallon kati paizei me sas.

 

Να 'τα τα παιδια τα ζουμπουρλούδικα .... Που 'στε βρε! σας πεθυμησα ;)

Το αλεξίπτωτο σου αστο στην γκαρνταρόμπα, οπως μπαινεις δεξια....

Δημοσ.

Μέχρι σήμερα, εμένα δεν μου έχουν κάνει νερά...

 

Μάλιστα μία φορά που καθυστερούσαν τους πήρα τηλέφωνο και μου είπαν "Α, δεν τα στείλαμε γιατί τελείωσαν οι δισκέτες που παραγγείλατε" οπότε τους είπα αφήστε τις.

 

Μία άλλη με πήρε τηλέφωνο το e-shop point της πόλης που μένω για να μου φέρει κάποια πράματα αλλά δεν εμφανίστηκε την ώρα που είπε. Πριν τις 19:00 παίρνω τηλέφωνο στην Αθήνα για παράπονα και στις 20:00 εμφανίστηκε ο διανομέας σπίτι μου.

 

Πάντως στον πατέρα μου τα είχαν μπλέξει λίγο με 2 παραγγελίες που ήθελαν να τις ενώσουν, αλλά με τηλέφωνο στο λογιστήριο λύθηκε το πρόβλημα.

Δημοσ.
to thema einai pos h ellada einai poli pisw se auta ta themata///dhladh stis paragelies mesw net....kalitera na paragelneis apo eksoteriko telika kai as eine kai makria h eksipirethsh einai kaliterh....ti na pw ,,a re P*t*na ellada...mia zwh se olous tous tomhs ELLada....

 

Φίλε μου τι να πώ, μπορεί να είναι και έτσι...

Έχω πάρει απο πολλά και διαφορετικά καταστήματα, όλοι ήταν άψογοι!!

Μόνο στο e-shop.gr βρήκα τέτοια αντιμετόπιση...

Δημοσ.

Για να μην εχουμε παρεξηγήσεις με τον απολογισμό μου, αφου δυστυχως πολλοι σ'αυτη την κακούργα την κοινωνία που "ψαχνονται" για καυγα, οφειλω απλως:

 

α) να θυμίσω οτι το eshop είχε μπει απο τους περισσότερους σε μια ατυπη περιοδο χάριτος ως προς την κακή συμπεριφορά των πωλητών του και τα προβλήματα επικοινωνίας, εξυπηρέτησης, αποστολής και σέρβις , που κυριως αποδόθηκαν σε τεχνικούς λόγους (μετακόμιση, απότομα μεγάλη αυξηση πελατών). Η περίδος χάριτος λογικά πέρασε...

 

β) να συμφωνήσω οτι υπάρχουν 100αδες ευχαριστημένοι αλλα και 100αδες δυσαρεστημένοι πελάτες, για πολλούς και διάφορους λόγους. Προσωπικά θα με ικανοποιούσε ενα ποσοστο 10% δυσαρεστημένων, γι'αυτο και διατυπώνω τις απόψεις μου.. Αν ομως το μαγαζι ειναι ικανοποιημένο με την αναλογία 50% -που μαλλον ειναι- εμενα δε μου πέφτει λόγος, ουτε λογιστής τους ειμαι, ουτε μάνατζερ τους.

 

γ) Μου φαίνεται ειλικρινά απίστευτο να συνεχίζονται φαινόμενα που μας ενόχλησαν στο παρελθον (με τα emails, τα τηλεφωνα, τις παραγγελιες κτλ) ενω λύνονται λογικά ευκολα προσλαμβάνοντας τους απαραίτητους υπαλλήλους, οπως εξίσου λυπηρο ειναι οτι ακολουθούν και εξυπηρετούν κατα γράμμα τη νοοτροπία του κακού Ελληνα αγοραστή (κουτοπονηριά, φτήνια ανευ ορων, διχως ερευνα αγοράς, λογική σουπερμαρκετ) αντι να ανέβουν ενα-δυο σκαλια στην ποιοτική κλίμακα, προσβλέποντας σε άνοδο της ποιότητας του αγοραστικού κοινού τους.

 

 

Και κάτι αστείο για επιδόρπιο: η περίοδος σκοταδισμού και φασκελοκουκουλώματος πέρασε ανεπιστρεπτί, γι'αυτο καλυτερα οι ειδικοι απεσταλμένοι καμικάζι-λασποκαθαριστές ας ασχοληθούν με την παραγγελιά κανενος χριστιανού κι ας αφήσουν τα φορουμ :) :) :)

Δημοσ.

Re gia na min ginontai pareksigiseis osoi "krazoun" tin kaki eksipiretisi apo 1 magazi -anagastika- ta pernoun apo 1 allo magazi.(mipos na klisoume kai to forum?)

Arxisame pali......

 

YG:Poios exei nick na teriazei me onoma politi tou e-shop edopera????

Δημοσ.

για το θέμα των ε-mail Πάντως είναι πολύ γύφτοι... (για να μην πω τίποτα χειρότερο), γενικά είμαι ευχαριστημένος από τις τιμές τους αλλά ΠΟΤΕ δεν έχουν απαντήσει σε e-mail και έχω στείλει 3-4 κατα καιρούς για διάφορους ΄λόγους

Δημοσ.
Να 'τα τα παιδια τα ζουμπουρλούδικα .... Που 'στε βρε! σας πεθυμησα ;)

Το αλεξίπτωτο σου αστο στην γκαρνταρόμπα' date=' οπως μπαινεις δεξια....[/quote']

gelasame file mpravo!

Δημοσ.

Καταρχήν όσοι αναρωτήθηκαν το "γιατί τόση φασαρία για μια θήκη" απλά βάλτε στη θέση της θήκης οτιδήποτε θα μπορούσατε να παραγείλετε από το εν λόγω κατάστημα.

Το θέμα που έθιξε εδώ ο georgep800 είναι η συμπεριφορά του e-shop προς τους πελάτες τους, για όσους ακόμα δεν το καταλάβανε. Αν κάνανε αυτό για μιά θήκη που δεν τους κοστίζει τπτ, τί θα κάνανε άραγε για κάτι που θα τους ζημίωνε οικονομικά.

 

Κατά 2ον είναι θεμιτό να αναφέρονται θετικά κ πόσο μάλλον αρνητικά περιστατικά στο forum, προς όφελος των υπόλοιπων users. Τα καταστήματα που δεν έχουν τον αυτοσεβασμό να προσέχουν τους πελάτες τους κ αγνοούν την έννοια της λέξεως "after sales" είναι λογικό να μειώνουν την πελατειακή τους βάση, κ να δημιουργούν ατμόσφαιρα της αρπαχτής. Δεν το λέω εγώ - το λένε οι νόμοι της αγοράς.

 

Ευχαριστούμε τον georgep800 για τον χρόνο του κ την αναφορά του περιστατικού. Ας ξεχωρίζουμε σιγά σιγά τα χλωρά από τα ξερά.

 

 

 

/sc

Δημοσ.

"Δεδομένου ότι στο ηλεκτρονικό εμπόριο δεν υπάρχει προσωπική επαφή μεταξύ πωλητή και πελάτη, ποιες είναι οι στρατηγικές πώλησης που ακολουθείτε;

 

Οι στρατηγικές πώλησης διαφέρουν από πελάτη σε πελάτη. Υπάρχουν πελάτες που ήδη έχουν άποψη και θέλουν ένα συγκεκριμένο προϊόν, οπότε ο πωλητής θα εξυπηρετήσει τις παραγγελίες τους πιο γρήγορα. Υπάρχουν, όμως, και οι λιγότερο έμπειροι πελάτες. Σε τέτοιες περιπτώσεις, ο πωλητής αναλαμβάνει να πληροφορήσει τον πελάτη και να τον βοηθήσει ουσιαστικά να καταλάβει, ποιο προϊόν είναι κατάλληλο για τις ανάγκες και τις δυνατότητές του, αλλά και την ποικιλία επιλογών που έχει. H σχεδίαση της ιστοσελίδας, η παροχή πληροφοριών μέσα από αυτήν και η επικοινωνία μέσω email /τηλεφώνου /e-shop point, συμβάλλουν στο να επιλυθεί οποιοδήποτε πρόβλημα ή απορία προκύψει"

 

Το παραπανω κομματι ειναι αποσπασμα απο μια συνεντευξη ενος συνιδρυτη του e-shop. Το link ειναι: http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.php?e=A&f=18279&m=N36&aa=1

 

Στη θεωρια καλα τα λεει ο κυριος αυτος.Στη πραξη τι γινεται ομως.Δεν εχω παραγγειλει ακομη απο το e-shop αλλα δε νομιζω να παραγγειλω και ποτε.Γελασα αρκετα παντως με αυτο:

 

"η επικοινωνία μέσω email /τηλεφώνου /e-shop point, συμβάλλουν στο να επιλυθεί οποιοδήποτε πρόβλημα ή απορία προκύψει"

 

Ευτυχως και στη περιπτωση του φιλου georgep800 η επικοινωνια βοηθησε στο να επιλυθει το προβλημα. :) :)

Δημοσ.

Αν και σπάνια κάνω σχόλια για καταστήματα, συνέβει σε πελάτη μου το εξής:

Στήναμε ένα μηχανάκι αλλά κάποια πράγματα δεν μπορούσα να του τα φέρω εγώ.

Έκανε παραγγελία από το eshop το Cooler Master LLC-U01-UX.

Μαζί με αυτά και 2 καλώδια IDE Round κόκκινα, (ευκαιρία ήταν...).

Παραγγελία περίπου 40 euro, + 5,5 τα μεταφορικά.

Αυτό υποτίθεται ότι είναι σε χρώμα μαύρο.

llc-u01_2.jpg

Αντί αυτού του έστειλαν το το ασήμί, που νομίζω ότι είναι το Νο 2.

llc-u02.jpg

 

Δυστυχώς όταν μίλησε μαζί τους τους είπαν να επιστρέψει με χρέωση δική τους το Cooler Master LLC-U01-UX αλλά φυσικά ούτε λόγος για να του επιστρέψουν τα μεταφορικά που ήταν το 50% της αξία των καλωδίων πλέον.

Δημοσ.

Paidia diavasa ola ta post(eutixos itan liga auti ti fora) kai pragmatika aporw me kapoious..

Arxika na pw oti katalavenw pws aisthanonte osoi eixan problimata me to e-shop kai oti den tha ithela na mpw stin thesi tous.

 

Pisteuw omos oti orismenoi ta paralene.

 

Prosopika oses fores exw parei tilefono sto e-shop PANTA kapoios apantise kai me exipiretise. Eite gia na rwtisw eite gia na paragilw.

Pote den eixa problima stis sinalages mazi tous.

 

Gia kapoion filo pou eipe oti den exei fisiki ipostasi na pw oti kanei lathos.

Auti ti stigmi exei 6 e-shop points kai to kentriko sto Xalandri stin athina.

 

Pisteuw oti kamia epixirisi den thelei disarestimenous pelates giati apo autous zei. Etsi kai to e-shop.

 

Episis oso megalwnei mia epixirisi tosa perisotera problimata antimetopizei. Logiko einai.

 

Apla skefteite... simferei sto e-shop, pou logika exei xamilo pososto kerdous se kathe part, na exei disarestimenous pelates ??

Δημοσ.

Κι εδώ το ίδιο θέμα...δεν έχεις αφήσει φόρουμ για φόρουμ....

Ηρέμησε βρε παιδί μου...και πρόσεχε γιατί η συκοφαντική δυσφήμιση είναι παράπτωμα.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...