Προς το περιεχόμενο

Ταινιες σταθμοι


paschalia

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 82
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

@manuel βασικα μετανιωσα που την ειδα....τεσπα, η βασικη αρχη ειναι η αναδρομη, και απο εκει και μετα παιζει και κανει weaving για να κολλησει με το προβλημα του πρωταγωνιστη...δεν ειναι δα και καμια τρομερη πρωτοτυπια...

  • Moderators
Δημοσ.

Οχι και δεν ειναι τρομερή πρωτοτυπία... (το "αναδρομή" το αφήνω ασχολίαστο). Το έχουμε ξαναδεί και αλλού πριν ;

 

Η ταινεία είναι σταθμός τόσο για τον Nolan όσο και για τον Guy Pearce. Και η όλη εξέλιξη της ταινείας (ανάποδα και παράλληλα κανονικά) με την αντιπαράθεση των καταστάσεων που ξαναζεί εν αγνοία του ο πρωταγωνιστής είναι εξαιρετική και απόλυτα δεμένη με την υπόθεση. Αντίθετα στο εκκεντρικό (imho) 21 grams η αστοχία στη χρήση της τεχνικής είχε χτυπήσει κόκκινο.

 

Δε λέω σωνει και καλά να σου αρέσει, αλλα μη λέμε και ό,τι μας κατέβει...

  • Moderators
Δημοσ.

Λες ε ; Μπα... αν ηταν στο χέρι μου θα τα μαγείρευα έτσι ωστε να μη βρεθει ποτε...lol

 

Αλλη ταινεία σταθμός:

Dead man walking , για Σαραντον και Πεν. Δε λέω ότι είναι ο απόλυτος σταθμός στην καριέρα τους. Αλλά αφού την είδα, κάθε φορά που τους βλέπω σε άλλη ταινεία μου έρχονται στο μυαλό πρώτα οι ρόλοι τους στην ταινεία του Tim Robbins.

Προφανώς για τη Σαράντον σταθμός είναι και το Thelma & Louise...

Δημοσ.

Νομίζω ότι διαφωνείτε σε άλλο πράγμα ο καθένας. Εντάξει BIAP, η τεχνική της ανάποδης ταινίας έχει ξαναχρησιμοποιηθεί, αλλά είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιείται με σκοπό την ταύτιση σου με τον πρωταγωνιστή, γιατί σε όλες τις άλλες ταινίες, όταν εσύ βλέπεις το τέλος (στην αρχή της ταινίας), ο πρωταγωνιστής έχει επίγνωση του τι έχει προηγηθεί. Δεν μπορώ να θυμηθώ άλλη ταινία που αυτή η τεχνική έχει αυτό το σκοπό. Αντίθετα συνήθως χρησιμοποιείται για να αποκτήσεις απόσταση από τα γεγονότα (είσαι παρατηρητής - Μπρεχτική μέθοδος).

 

Αυτά. Ελπίζω να κλείσαμε το θέμα, ε; ;-)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...