john1987 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2005 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2005 τωρα τι μου το θυμισες???πρεπει να το δω ρε γμτ... να προσθεσω και το scarface που το ειδα σημερα!!!
Sanctu82 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2005 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2005 tote na prostheso kai ego pos tainia stathmos einai to "tis kakomoiras" me ton ziko ton mpakalogato
Red_Phantom Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2005 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2005 Χιτσκοκ - Ψυχω Κιούμπρικ - Οδυσσεια του διαστήματος Κιούμπρικ - Κουρδιστο πορτοκάλι Ταρκοφσκι - Solaris Blade Runner
BIAP Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2005 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2005 @manuel βασικα μετανιωσα που την ειδα....τεσπα, η βασικη αρχη ειναι η αναδρομη, και απο εκει και μετα παιζει και κανει weaving για να κολλησει με το προβλημα του πρωταγωνιστη...δεν ειναι δα και καμια τρομερη πρωτοτυπια...
Moderators Praetorian Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2005 Moderators Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2005 Οχι και δεν ειναι τρομερή πρωτοτυπία... (το "αναδρομή" το αφήνω ασχολίαστο). Το έχουμε ξαναδεί και αλλού πριν ; Η ταινεία είναι σταθμός τόσο για τον Nolan όσο και για τον Guy Pearce. Και η όλη εξέλιξη της ταινείας (ανάποδα και παράλληλα κανονικά) με την αντιπαράθεση των καταστάσεων που ξαναζεί εν αγνοία του ο πρωταγωνιστής είναι εξαιρετική και απόλυτα δεμένη με την υπόθεση. Αντίθετα στο εκκεντρικό (imho) 21 grams η αστοχία στη χρήση της τεχνικής είχε χτυπήσει κόκκινο. Δε λέω σωνει και καλά να σου αρέσει, αλλα μη λέμε και ό,τι μας κατέβει...
Moderators Praetorian Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2005 Moderators Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2005 Λες ε ; Μπα... αν ηταν στο χέρι μου θα τα μαγείρευα έτσι ωστε να μη βρεθει ποτε...lol Αλλη ταινεία σταθμός: Dead man walking , για Σαραντον και Πεν. Δε λέω ότι είναι ο απόλυτος σταθμός στην καριέρα τους. Αλλά αφού την είδα, κάθε φορά που τους βλέπω σε άλλη ταινεία μου έρχονται στο μυαλό πρώτα οι ρόλοι τους στην ταινεία του Tim Robbins. Προφανώς για τη Σαράντον σταθμός είναι και το Thelma & Louise...
Επισκέπτης Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2005 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2005 Νομίζω ότι διαφωνείτε σε άλλο πράγμα ο καθένας. Εντάξει BIAP, η τεχνική της ανάποδης ταινίας έχει ξαναχρησιμοποιηθεί, αλλά είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιείται με σκοπό την ταύτιση σου με τον πρωταγωνιστή, γιατί σε όλες τις άλλες ταινίες, όταν εσύ βλέπεις το τέλος (στην αρχή της ταινίας), ο πρωταγωνιστής έχει επίγνωση του τι έχει προηγηθεί. Δεν μπορώ να θυμηθώ άλλη ταινία που αυτή η τεχνική έχει αυτό το σκοπό. Αντίθετα συνήθως χρησιμοποιείται για να αποκτήσεις απόσταση από τα γεγονότα (είσαι παρατηρητής - Μπρεχτική μέθοδος). Αυτά. Ελπίζω να κλείσαμε το θέμα, ε; ;-)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.