Προς το περιεχόμενο

Nea seira ths Nvidia 7


sotakas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Proton, poy paranomhses?

 

Θα παρανομήσω αν σου δείξω τα ανάλογα έγγραφα που αποδεικνύουν ακριβώς το αντίθετο.

 

Deyteron, den apodeixes apolytos tipota

 

Ο δικός μου νους προτρέχει από τα δάχτυλά μου αυτή την στιγμή και δες την παραπάνω παράγραφο.

 

Triton, gia poia exomalynsh milas?

 

Eίχαν το Playstation 1 & 2 οποιαδήποτε μορφή antialiasing; Οι λόγοι που η SONY για πρώτη φορά στην ιστορία της αγόρασε τεχνολογία γραφικών ήταν γιατί νιώθει ότι ο ανταγωνισμός όλο και δυναμώνει. Mε το XBox360 και την τετραπλή εξομάλυνση χωρίς ιδιαίτερη πτώση επιδόσεων (τουλάχιστον στα χαρτιά), είναι λογικό ότι η SONY όχι μόνο ήθελε ένα αρκετά δυνατό πυρήνα γραφικών αλλά να έχει κατά προτίμηση και δυνατότητες εξομάλυνσης.

 

Ουσιαστικά αμφότερες κονσόλες το πιθανότερο είναι να καταλήξουν με 2x/4xAA@720p ή 4xAA@640*480 στην πλειοψηφία των περιπτώσεων. Η εξομάλυνση τρώει και ρυθμό πλήρωσης (λίγο αλλά και πάλι και ειδικά με τα sample loops) και φυσικά εύρος μνήμης. Aμφότερες έχουν 128-μπιτη κεντρική μνήμη, με εξαίρεση το ΧΒοx360 που έχει και την ενσωματωμένη μνήμη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντελώς ΟΤ αλλά το Dreamcast είχε διπλό (τρόπο τινά) Supersampling, για αυτό και συχνά πυκνά νοσταλγοί της αναφέρονται στην υψηλότερη ποιότητα απεικόνισης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eίχαν το Playstation 1 & 2 οποιαδήποτε μορφή antialiasing;

e pes to antialiasing na katalabo giati pragma milas' date=' nai exeis dikio se ayto pantos.

 

Ουσιαστικά αμφότερες κονσόλες το πιθανότερο είναι να καταλήξουν με 2x/4xAA@720p ή 4xAA@640*480 στην πλειοψηφία των περιπτώσεων.

 

kato apo 1280x720 den tha doyme se kamia apo tis 2 konsoles (ston esoteriko framebuffer, giati me scaling tha bgazoyn kai mikroteres analyseis), h M$ exei pei oti ayth h analysh einai h apaitoymenh gia na dosei adeia na kykloforhsei ena paixndi sto 360, kai h Sony pithanotata tha akoloythisei thn idia strathghikh proton gia na mhn deixnei katoterh toy antagonismoy, kai deyteron giati thn symferei dipla na einai ta paixnidia se 16:9 analyseis mias kai h idia poylaei kai HDTV thleoraseis eno h M$ oxi, apo thn arxh opos exeis dei den diafonhsa oti h pleiopshfia ton games tha einai gia 720p, ayto omos den shmainei oti den tha bgoyn paixnidia gia 1080i sto 360 kai gia 1080p sto ps3, eidika paixnidia poy tha ftiaxei h Sony einai para poly pithanon mono kai mono gia logoys marketing na einai se 1080p akoma kai an xreiastei eite na meiosoyn to AA level se ayth thn analysh eite na to exoyn entelos off.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

kato apo 1280x720 den tha doyme se kamia apo tis 2 konsoles (ston esoteriko framebuffer, giati me scaling tha bgazoyn kai mikroteres analyseis), h M$ exei pei oti ayth h analysh einai h apaitoymenh gia na dosei adeia na kykloforhsei ena paixndi sto 360, kai h Sony pithanotata tha akoloythisei thn idia strathghikh proton gia na mhn deixnei katoterh toy antagonismoy, kai deyteron giati thn symferei dipla na einai ta paixnidia se 16:9 analyseis mias kai h idia poylaei kai HDTV thleoraseis eno h M$ oxi, apo thn arxh opos exeis dei den diafonhsa oti h pleiopshfia ton games tha einai gia 720p, ayto omos den shmainei oti den tha bgoyn paixnidia gia 1080i sto 360 kai gia 1080p sto ps3, eidika paixnidia poy tha ftiaxei h Sony einai para poly pithanon mono kai mono gia logoys marketing na einai se 1080p akoma kai an xreiastei eite na meiosoyn to AA level se ayth thn analysh eite na to exoyn entelos off.

 

XBox360=

 

480p, 480i, 720p, 1080i

 

PS3=

 

480i, 480p, 720p, 1080i, 1080p, two outputs for two separate displays simultaneously

 

Αν συνδέσεις μια εκ των δύο σε απλή CRT TV, τι ανάλυση θα δώσει;

 

΄Οντως οι M$ έχει δώσει σαν ελάχιστη προδιαγραφή στους δημιουργούς παιχνιδιών 720p, αλλά σαν ελάχιστη HDTV ανάλυση, που δεν σημαίνει τίποτε άλλο παρά ότι όταν θα συνδέεται σε HDTV τηλεόραση θα πρέπει να τρέχει το παιχνίδι κατά ελάχιστο στα 720p/HDTV.

 

΄Οσων αφορά τα 1080p ή 1920×1080 (via progressive scan), το πιθανότερο θα είναι να ξεμένει από εύρος μνήμης το σύστημα σε τόσο υψηλή ανάλυση (για να διατηρηθούν και οι ελάχιστες επιδόσεις 60/50Ηz ανάλογα). Για εξομάλυνση δεν θα έπρεπε καν να γίνεται λόγος σε αυτήν την περίπτωση, εκτός αν μιλάμε για παιχνίδια με απαιτήσεις που θα φαίνονται βαρετά και σε τωρινές κονσόλες ακόμα.

 

Μόνο με διπλή εξομάλυνση στα 720p το ΕΕR (edge equivalent resolution) είναι στα 2560*1440 όσων αφορά τις γωνίες και τα ενδιάμεσα των πολυγώνων.

 

Η παραπληροφόρηση/παρερμηνεία έρχεται από τέτοιου είδους άρθρα;

 

http://www.ps3focus.com/archives/35

 

΄Οταν το διαβάσει κανείς με λίγο παραπάνω προσοχή δεν επιτρέπει και πολλές παρερμηνείες.

 

΄Οπως και με όλες τις κονσόλες του παρελθόντος θα'πρεπε να κρατάτε μικρότερο καλάθι από αυτό που θέλει να σας παραμυθιάσει η εκάστοτε εταιρία.

 

Παρεπιπτόντως η ενότητα δεν έχει σαν θέμα τις κονσόλες, αλλά το G70/PC. Είμαστε ήδη πάλι αρκετά εκτός θέματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

For example, Doom 3 is able to run at 2048 x 1536 at almost 70fps on the 7800 GTX, however Battlefield 2 runs at less than 50 fps. Other games run at higher and lower frame rates; the fact of the matter is that the RSX won’t be able to guarantee 1080p at 60 fps in all games, but there should be some where it is possible. The question then becomes, as a developer, do you make things look great at 720p or do you make some sacrifices in order to offer 1080p support.

 

One thing is for sure, support for two 1080p outputs in spanning mode (3840 x 1080) on the PS3 is highly unrealistic. At that resolution, the RSX would be required to render over 4 megapixels per frame, without a seriously computation bound game it’s just not going to happen at 60 fps.

 

se auto anaferotan mallon o AILUROS. alla giati na paranomisei? afou to anaferei kathara o ANAND

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

auto pantos den einai kalo. me tosi ipologistiki dinami kai na mi exoun blepeis gia ta 1080p? diladi se ligo me tin hardwariki ipostiriksi ton gpus tha exoume kai sta pc mas ti dinatotita gia 1080p xoris kanena problima. apo tis mexri tora metriseis pano se ATI cards i xrisi tis cpu epese sta 33% otan etrexan hdtv video

 

ATI Leads High-Definition Video Transition On PCs

 

H.264 is a new video compression standard that's designed to have two to three times the compression efficiency of current schemes such as MPEG-2, while simultaneously improving overall image quality. This increased compression efficiency is highly computationally demanding, therefore graphics hardware assistance is crucial for real-time decoding of high bit-rate video. Working with industry leaders including CyberLink Corp., ATI's Radeon graphics acceleration technology meets the high-definition and computational demands of H.264.

 

The ATI demonstration at Computex features H.264 playback with Radeon technology and a CyberLink video player application. In addition to hardware acceleration of H.264, the Radeon processor is performing next generation video processing and showing off advanced display capabilities.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

auto pantos den einai kalo. me tosi ipologistiki dinami kai na mi exoun blepeis gia ta 1080p? diladi se ligo me tin hardwariki ipostiriksi ton gpus tha exoume kai sta pc mas ti dinatotita gia 1080p xoris kanena problima. apo tis mexri tora metriseis pano se ATI cards i xrisi tis cpu epese sta 33% otan etrexan hdtv video

 

Γιατί η σύνδεση της κεντρικής μνήμης σε αμφότερες κονσόλες είναι στα 128bit. 'Αρα 700MHz @ 128bit = 22.4 GB/sec.

 

H 7800GTX έχει 38.4 GB/sec εύρος μνήμης και παίζει ενίοτε παιχνίδια και στα 2048*1536*32, αλλά φυσικά όχι για πολύ.

 

Επίσης το RSX είναι χρονισμένο στα 550MHz. Αν πάρω σαν δεδομένο ότι θα έχει 6 τετράδες όπως και η 7800, τότε ο ρυθμός πλήρωσης του RSX σε σχέση με το εύρος μνήμης είναι ακόμα πιο δυσανάλογος. Σε αριθμούς:

 

7800GTX = 24 * 430 = 10320 MPixels/s @ 38.4 GB/s

RSX = 24 * 550 = 13200 MPixels/s @ 22.4 GB/s

 

Δεν μιλάμε για video, αλλά για παιχνίδια. Θα πάρεις κονσόλα για να βλέπεις βιντεάκια;

 

***edit: τι παραπονιέστε; τα 720p = 1280*720 είναι τεράστια βελτίωση μπρος στα 640*480 ως τώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

xexnas oti h RSX exei prosbash kai sthn XDR mnhmh toy systhmatos kai etsi exei alla 25GB/sec bandwidth

 

Αν το πάρω έτσι μπορώ να συνυπολογίσω και άλλα εύρη μνήμης του συστήματος. Για να τελειώνουμε με αυτήν την ιστορία, βασίζομαι σε ανεπίσημη δήλωση ενός από των σχεδιαστών του RSX.

 

Αυτό το άρθρο αποσύρθηκε:

 

http://groups-beta.google.com/group/alt.games.video.sony-playstation2/msg/62ff83d96ea78ea9?hl=en'>http://groups-beta.google.com/group/alt.games.video.sony-playstation2/msg/62ff83d96ea78ea9?hl=en

 

....και κατέληξε να δημοσιοποιηθεί ως εξής:

 

http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2453&p=1

 

 

Despite strong performance and support for 1080p, a large number of

developers are targeting 720p for their PS3 titles and won't support 1080p.

Those that are simply porting current-generation games over will have no

problems running at 1080p, but anyone working on a truly next-generation

title won't have the fill rate necessary to render at 1080p.

 

http://groups-beta.google.com/group/alt.games.video.sony-playstation2/msg/62ff83d96ea78ea9?hl=en

 

For example, Doom 3 is able to run at 2048 x 1536 at almost 70fps on the 7800 GTX, however Battlefield 2 runs at less than 50 fps. Other games run at higher and lower frame rates; the fact of the matter is that the RSX won’t be able to guarantee 1080p at 60 fps in all games, but there should be some where it is possible. The question then becomes, as a developer, do you make things look great at 720p or do you make some sacrifices in order to offer 1080p support.

 

http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2453&p=10

 

Highlighted part: είναι η στείρα υψηλότερη ανάλυση το Α και το Ω για καλύτερη ποιότητα απεικόνισης; Η απώλεια της εξομάλυνσης σε αυτήν την ανάλυση θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη, αν όμως χρειαστεί να μειωθούν οι υφές ή και γεωμετρία για μια τόσο ψηλή ανάλυση, τότε μάντεψε γιατί τα 720p σε τελική ανάλυση θα προσφέρουν πολύ υψηλότερη ποιότητα απεικόνισης. Ειδικά αν συνδυαστεί με εξομάλυνση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mporeis na baleis oti allo diathesimo bandwith exei h G70, to na les omos oti h RSX exei mono 22gb/sec bandwidth einai apla lathos, epishs mhn diabazeis toso epilektika,

In the end, Sony’s support for 1080p is realistic, but not for all games. For the first half of the console’s life, whether or not game developers enable AA will matter more than whether 1080p is supported. By the second half, it’s going to be tough to say.

Oti akribos yposthriza ex arxhs dhladh, se kapoia paixnidia tha doyme 1080p se kapoia alla oxi.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

popo exei ginei boukino i kinisi tou ANAND. akoma kai sto PCMAG tin exei:

 

Επεξεργαστές που δυσκολεύουν την ανάπτυξη κώδικα

 

Τo site Anandtech δημοσίευσε ένα άρθρο [το οποίο αργότερα "κατέβασε", γι' αυτό σας δίνουμε το link του site ArsTechnica] σχετικά με τις αντιδράσεις των διάφορων εταιρειών ανάπτυξης τίτλων παιχνιδιών για τους επεξεργαστές που φέρουν στο εσωτερικό τους οι νέες κονσόλες της Microsoft και της Sony. Ο ίδιος ο ιδρυτής του site, o Ινδός Anand, μίλησε με διάφορους προγραμματιστές που έχουν το hardware στα χέρια τους και εργάζονται πάνω σε αυτό, και κατέγραψε την απογοήτευσή τους τόσο για τις επιδόσεις των επεξεργαστών του Playstation 3 και του XBOX 360, όσο και για την αρχιτεκτονική τους, η οποία είναι προηγμένη μεν, δύσκολη στον προγραμματισμό δε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mporeis na baleis oti allo diathesimo bandwith exei h G70' date=' to na les omos oti h RSX exei mono 22gb/sec bandwidth einai apla lathos, epishs mhn diabazeis toso epilektika,

 

Oti akribos yposthriza ex arxhs dhladh, se kapoia paixnidia tha doyme 1080p se kapoia alla oxi.[/quote']

 

Αν σε ενδιαφέρει να παίξεις Quake3 ή κάτι ανάλογο σε μελλοντική κονσόλα σαφώς.

 

Το ποιός διαβάζει από τους δυό μας επιλεκτικά είναι άλλο θέμα, μιας και χρησιμοποίησες απόσπασμα από το μεταλλαγμένο άρθρο.

 

΄Οσον αφορά για το εύρος μνήμης πολλούς περίεργους υπολογισμούς θα μπορούσα να κάνω για να πιστοποιήσω τα εκάστοτε υγρά μου όνειρα, το αποτέλεσμα όμως και η πραγματικότητα θα με διαψεύσουν.

 

Παράδειγμα: 211GB/sec bandwidth to L1 texture cache (4 BPP * 4 samples * 24 SIMD channels *550 MHz); να βάλω τώρα και τα 7 caches του Cell να ξεπεράσω το Terrabyte μπας και αισθανθούμε όλοι καλύτερα;

 

'Οποιος θέλει τόσο υψηλές αναλύσεις στα μελλοντικά παιχνίδια θα του στοιχίσει, γιατί κάτω από 2*7800GTX@SLi δεν τα γλυτώνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...