nathanas Δημοσ. 22 Ιουνίου 2005 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2005 mesw enos filou to pira an rwtate emena. den ginetai etsi apla na pas na pareis.aplws aftos prepei na einai se poli kali thesi ekei mesa
diaitisia Δημοσ. 22 Ιουνίου 2005 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2005 Λοιπόν, έχουμε και λέμε : ποιότητα άριστη, servis άψογο (αν είναι εντός εγγύησης έχεις next day αντικατάσταση), πλήρες service on site, αξιόπιστη εταιρία στηριζόμενη καθαρά στο αμερικανικο πρότυπο εξυπηρέτησης που δίνει πάντα προτεραιότητα στον πελάτη και στην ποιότητα. Πολύ καλή επιλογή αν πάρεις dell. Το μυστικό τώρα. Μην κάνεις παραγγελία απο το site. Πάρε τηλέφωνο και μίλα με καποιον πωλητή. Αυτός θα σου κάνει μια προσφορά και θα σου την στειλει με e-mail. Συμπληρώνεις τα χαρτιά, τα στέλνεις με mail ή φαξ και μετα απο καμμιά 15αριά μέρες έχεις το προιόν σπίτι σου. Η καθυστέρηση οφείλεται στο οτι όλα τα προιόντα έρχονται κατα παραγγελία. Δεν υπάρχει στοκ. Το παραγγέλνεις, το φτιάχνουν, στο στέλνουν. Αυτά.
eso_etoimos Δημοσ. 22 Ιουνίου 2005 Μέλος Δημοσ. 22 Ιουνίου 2005 Αυτο που λες diaitisia γινεται και για παραγγελιες απο αμερικη ή απο ευρωπαικη χωρα?Τα στελνουν ελλαδα ή μονο απο το ελληνικο μπορω να παραγγειλω? Ρε παιδια σορυ για τις ερωτησεις που πεφτουν σωρηδον αλλα δεν εχω καθολου εμπειρια απο αυτα.
karib Δημοσ. 22 Ιουνίου 2005 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2005 diaitisia το αψογο σερβις οντως ισχυει και γινεται και στην ελλαδα? Για το εξωτερικο οντως η dell εχει αψογο σερβις.
diaitisia Δημοσ. 22 Ιουνίου 2005 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2005 Παιδιά το άψογο σέρβις ισχύει και στην Ελλάδα. Τηλεφωνική εξυπηρέτηση άμεση. Εμένα μου έχει συμβεί το εξής :. Έχω ενα pda Axim x30 που απο μαμακία μου στράβωσα την υποδοχή της βάσης για τη φόρτιση. Πήρα τηλ, είδαν οτι είναι εντός εγγύησης και μου λένε οτι την επόμενη μέρα μέχρι τις 6 το απόγευμα θα έρθει τεχνικός. Κατα τις 4.00 χτυπάει το κουδούνι, μπαίνει μέσα ένας τύπος της ΤΝΤ κούριερ, βγάζει απο το pda μου το stylus και τη secure digital, παίρνει το pda μου και μου δίνει ένα ολοκαίνουργιο στο κουτί του. Υπογράφω οτι το παρέλαβα και τέλος. Ρώτησα τι γίνεται στην περίπτωση που ξαναχαλάσει και μου είπε οτι σε κάθε εγγύηση για next day recovery καλύπτεσαι μια φορά με άμεση αντικατάσταση και τις άλλες απλά το κούριερ παίρνει το αντικείμενο και το διορθώνει η τεχνική υπηρεσία της DELL δωρεάν φυσικά. Όλα το προιόντα έρχονται απο το εξωτερικό, δεν υπάρχει αποθήκη στην Ελλάδα. Η Dell στην Ελλάδα έχει μόνο γραφεία στο Μαρούσι και όλα γίνονται απο εκεί. Μέσω του site παρακολουθείς την εξέλιξη της παραγγελίας σου. Πάρτε τηλέφωνο στη Dell και συζητήστε ότι θέλετε. Κάνουν και προσφορές.
karib Δημοσ. 22 Ιουνίου 2005 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2005 xμμμ... να υποθεσω το next day service οτι γινεται μονο σε 2-3 πολεις της ελλαδας?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.