Προς το περιεχόμενο

F.E.A.R. Measurements & MP Beta Availability


billpeppas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εδώ και λίγες ώρες θα πρέπει λογικά να είναι διαθέσιμο το Multiplayer Beta 2 ( PreDemo ) του παιχνιδιού

F.E.A.R. ( First Encounter Assault Recon ).

Είναι ένα παιχνίδι Horror-FPS με ωραία ατμόσφαιρα, πολύ καλά εφφέ, πολύ μα πάρα πολύ αίμα :D και γραφικά & φυσική επόμενης

γενιάς ( Next Gen Physics & Graphics ).

 

Κάποιες από τις "δυνατότητες" στα γραφικά ίσως να μην είναι διαθέσιμα στο public beta release που δόθηκε από την

Sierra.

Λογικά θα είναι αποκλειστικότητα του FilePlanet ( http://www.fileplanet.com ) μιας και οι δύο εταιρίες έχουν αρκετό

καιρό που συνεργάζονται στα Public Beta Testings.

 

Το game αυτό αναμένεται να κάνει θραύση, και να χτυπήσει πολύ το Doom III & οποιαδήποτε ιδέα της ID Software για

νέα επέκτασή του D3.

 

Το game αποδεικνύεται αρκετά βαρύ, πράγμα που θα το καταλάβετε από την πρώτη στιγμή ( το καλό που σας θέλω να έχετε

κάρτα γραφικών από 6600GT & άνω, 1GB RAM, και δυνατή CPU...αλλιώς αλίμονο )

 

Πρίν λίγες μέρες είχα κάτσει και είχα κάνει κάποιες μετρήσεις με το timedemo που έρχεται μαζί με την BETA ( πρέπει

να συμπεριλαμβάνεται και στην σημερινή Public Release ).

Περίμενα τους νέους drivers της ATi καθώς υπήρχαν μερικά "bugs" με την έκδοση 5,4 που έτρεχα στο PC.

 

Έτσι εχθές έκανα πρωτού την πέσω για ύπνο...το πρωί ( ! lol ) μερικές μετρήσεις με τους νεότερους drivers της ATi,

Catalyst v5,6

 

Στους drivers οι ρυθμίσεις έχουν ως εξής:

 

Anti-Aliasing & Anisotropic Filtering = Application Controlled

και τα υπόλοιπα στο Full Quality, με το Catalyst A.I. disabled.

 

Οι μετρήσεις:

 

Το σύστημα της δοκιμής

Motherboard: MSI K8N Neo2 Platinum 54g

CPU: AMD Athlon 64 3200+ WinChester ( Defaults )

RAM: 2x512MB OCZ PC4800EL Platinum ( DDR 400 2-2-2-6 1T )

HDD: Maxtor DiamondMAX Plus 9 200GB

VGA: HIS Excalibur Radeon X800PRO 256MB ( Defaults )

SPU: Creative SoundBlaster Audigy 2 ZS

 

 

1024x768, 32BIT, Minimum Details, No AA/AF:

minimum fps: 32

average fps: 79

maximum fps: 359

Distribution ( κατανομή ): 0% του χρόνου κάτω από τα 25fps, 3% του χρόνου μεταξύ 25 και 40fps, 97% άνω των 40fps

 

1024x768, 32BIT, Medium Details, No AA/AF:

minimum fps: 10

average fps: 34

maximum fps: 314

Distribution: 59% κάτω από 25fps, 30% μεταξύ 25 & 40fps, 11% άνω των 40fps

 

1024x768, 32BIT, Maximum Details, No AA/AF:

minimum fps: 7

average fps: 29

maximum fps: 301

Distribution: 66% κάτω από 25fps, 23% μεταξύ 25 & 40fps, 11% άνω των 40fps

 

Suicide run ( LOL ) 1024x768, 32BIT, Maximum Details, 4xAA 16xAF:

minimum fps: 3

average fps: 18

maximum fps: 245

Distribution: 89% κάτω από 25fps, 4% μεταξύ 25 & 40fps, 7% άνω των 40fps

 

 

Αύριο ( σ.σ. Σάββατο βράδυ-μεσάνυχτα ) θα κάνω και μετρήσεις με την CPU υψηλά χρονισμένη, με μνήμες ψηλά και με σκληρά timings, και overclocked την γραφικών.

Φαίνεται πως λόγω των αρκετά περίπλοκων & πολλών υπολογ. φυσικής & των heavy graphics έχουμε limitation και σε CPU & VGA.

 

Enjoy :D

Δημοσ.

Σας ανέβασα εδώ ένα βίντεο με σκηνές τραβηγμένες από το Benchmark του F.E.A.R.

 

Τρέχει στο σύστημα που αναφέρεται στο παραπάνω post, και σε ανάλυση 1024x768, 32BIT, Maximum Details, Full Quality, 4xAA 16xAF.

 

Enjoy :)

Δημοσ.

Το κατεβασα Bill :)

 

Να και τα δικα μου με 1024x768 max details full quality no AA/AF (cpu,gpu @ defaults)

 

min fps 11

average fps 48

max fps 274

 

17% below 25fps 44% between 25-40 and 39% above 40

Rig in sig..

 

Mου αρεσει πολυ το περιβαλλον και αν και φαινεται οτι θελει ακομα πολλες διορθωσεις ειναι πολυ ενδιαφερον.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...