Προς το περιεχόμενο

Εκμετάλλευση καταναλωτών από εταιρείες σταθερής τηλεφωνίας καταγγέλλει ο ΟΤΕ


KostasV

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδες γι'αυτο δε θα δουμε τιποτα στη πρωτη σελιδα????? Αν το ειχε κανει ο ΟΤΕ ομως ε??? Αραγε ποτε θα καταλαβουμε ποσο μας δουλευουν ολες αυτες οι εταιριες που κανουν κηδεια με ξενα κολυβα???????????

 

 

 

 

Σε ανακοίνωσή του ο ΟΤΕ αναφέρει πως τον τελευταίο καιρό έχει δεχθεί πλήθος καταγγελιών από πελάτες του, οι οποίοι βρέθηκαν να πληρώνουν λογαριασμούς τηλεφώνου σε άλλες εταιρείες σταθερής τηλεφωνίας παρά τη θέλησή τους. Παρόμοιες καταγγελίες έχουν δεχθεί και πολλές καταναλωτικές οργανώσεις.

 

Σύμφωνα με τις καταγγελίες, οι μέθοδοι που χρησιμοποιούνται από εταιρείες σταθερής τηλεφωνίας ποικίλουν:

 

Συχνά διάφοροι αντιπρόσωποι εναλλακτικών παρόχων, παρουσιαζόμενοι ως συνεργάτες -ή ακόμα και ως υπάλληλοι- του ΟΤΕ, αφού πείσουν κατ' αρχήν τον πελάτη να δεχθεί κάποια ενημέρωση, στη συνέχεια καταγράφουν τα στοιχεία του και τον εγγράφουν στην εταιρεία, την οποία εκπροσωπούν.

 

Σε πολλές περιπτώσεις, μάλιστα, έχοντας αποσπάσει τα προσωπικά στοιχεία των καταναλωτών, τα χρησιμοποιούν για να ενεργοποιήσουν την προεπιλογή φορέα, παρά τη θέλησή τους, με αποτέλεσμα οι καταναλωτές εν αγνοία τους να πραγματοποιούν κλήσεις μέσω της εταιρείας αυτής.

 

Αλλες φορές, έπειτα από τηλεφωνική επικοινωνία με τον πελάτη, κάποιες εταιρείες σταθερής τηλεφωνίας προχωρούν σε ενεργοποίηση της προεπιλογής φορέα χωρίς την εξουσιοδότηση του πελάτη.

 

Σε κάποιες περιπτώσεις, ενώ έχει ζητηθεί άρση της προεπιλογής από τον πελάτη, εταιρείες σταθερής τηλεφωνίας έχουν αρνηθεί να προβούν στις απαραίτητες ενέργειες με αποτέλεσμα να στερούν από τον πελάτη τη δυνατότητα επιλογής.

 

Υπάρχουν και περιπτώσεις που έχουν καταγγελθεί ακόμη και απειλές ότι αν ο πελάτης δεν υπογράψει την αίτηση αλλαγής παρόχου σταθέρης τηλεφωνίας θα του κοπεί το τηλέφωνο.

 

Οι καταγγελίες που έχει δεχθεί ο ΟΤΕ, τόσο έγγραφες όσο και τηλεφωνικές, από όλη την Ελλάδα, έχουν πληθύνει ανησυχητικά τον τελευταίο καιρό. Το θέμα έχει εμφανιστεί και σε δημοσιεύματα στον Tύπο.

 

Ο ΟΤΕ ενημερώνει τους καταναλωτές ότι:

 

* Έχει ήδη καταγγείλει στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων ορισμένες εταιρείες που έχουν υποπέσει στις παράνομες αυτές τακτικές στηριζόμενος στις καταγγελίες των πελατών του -που υπερβαίνουν τις 500- ενώ θα προχωρήσει και σε νέες, όπου και όποτε χρειαστεί, προασπιζόμενος την ελευθερία των καταναλωτών στην επιλογή τηλεπικοινωνιακού παρόχου.

 

* Η τηλεφωνική σύνδεση παραμένει ενεργή και η δυνατότητα πραγματοποίησης κλήσεων δεν διακόπτεται σε καμία περίπτωση προεπιλογής.

 

Ο ΟΤΕ ζητά από τους καταναλωτές, στους οποίους έχουν τύχει παρόμοια περιστατικά, να καταγγέλουν αμέσως το γεγονός είτε στην ΕΕΤΤ, είτε στις ενώσεις καταναλωτών, είτε, εάν επιθυμούν, στο κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης 134 ή στο Δίκτυο Καταστημάτων ΟΤΕ.

 

news.in.gr

Δημοσ.

Εμένα με παίρνουν κάθε μήνα απο τον ΟΤΕ και προσπαθουν να μου αποδείξουν οτι είναι πιο φτηνοί απο τον ενναλακτικό φορέα που έχω και να μου στείλουν μια αίτηση για να τον βγαλω.. Μα έχουν γίνει σπαστικοί μιλάμε... !!

 

ΤΙ @@)@$ στη μαύρη λίστα έχουν όσους δεν χρησιμοποιούν τον οτε για τηλέφωνα?

Δημοσ.

Πάντως εδώ που τα λέμε οι εταιρείες σταθερής τηλεφωνίας δεν είναι πιο φθηνές από τον ΟΤΕ, πώς θα μπορούσαν άλλωστε αφού είναι ιδιωτικές και πρέπει να έχουν και κάποιο κέρδος, απλά έχουν κάποιες προσφορές που δελεάζουν αρχικά τους καταναλωτές ώστε να τις επιλέξουν και ύστερα "τους βαράνε στο κεφάλι". Εμείς πάντως την Tellas την βγάλαμε, αφού είδαμε μια διαφορά στο λογαριασμό προς... τα πάνω!!!

Δημοσ.

basika einai pio ftines alla endexomenos na xrisimopoieis kai ton ote asinaisthita...mou exei tyxei...giati les siga twra gia merika deuterolepta pou tha milisw...eidika an den mporeis na sindetheis (p.x telepassport se emena) kapoies fores..pantws den exei treli diafora apo ote egw pou exw telepassport gia kinita kai forthnet gia stathera....alla kati einai kai 5-10euro

oi etaireies autes kerdizoun giati p.x plirwnoun ena poso ston ote gia tis grammes kai apo ekei kai pera prospathoun na to kalipsoun mesw pollwn pelatwn pou proselkyoun me basi tin pio ftini apo ton ote xrewsi...(polu xondrika to perigrafw)pantws exw tin entypwsi oti o ote exwi faei mia mikri pikra apo oles autes tis etaireies...i opoia tha itan megalyteri ama den plironame ta pagia se auton...

Δημοσ.
Πάντως εδώ που τα λέμε οι εταιρείες σταθερής τηλεφωνίας δεν είναι πιο φθηνές από τον ΟΤΕ, πώς θα μπορούσαν άλλωστε αφού είναι ιδιωτικές και πρέπει να έχουν και κάποιο κέρδος

 

Mα ακριβως επειδη ειναι ιδιωτικες ,ειναι καλυτερα οργανωμενες (πλην ελαχιστων εξαιρεσεων)απο τον Οτε, λειτουργουν με μικροτερο κοστος απο οτι ο Οτε και για αυτο μπορουν και προσφερουν καλυτερες τιμες και εχουν και περιθωρια κερδους.Αν αναλογιστει κανεις οτι ο ιδιος ο προεδρος του Οτε εχει παραδεχθει οτι ο οργανισμος εχει τους διπλασιους εργαζομενους απο αυτους που χρειαζεται,τοτε ας σκεφτουμε ποιος τους πληρωνει αυτους τους εργαζομενους και ποσο διαφορετικες θα μπορουσαν να ειναι οι τιμες αν ο Οτε ειχε τους μισους (δλδ οσους χρειαζεται)εργαζομενους για να πληρωσει καθε μηνα.

Δημοσ.

Η cosmoline τουλάχιστον που έχω εγώ, είναι πολύ φτηνότερη του Οτε σε όλα τα είδη κλίσεων...

(για τα σταθερά μόνο teledome ,με 10cent μιλάς όσο θες)

 

Και επειδή με είχαν πρήξει και εμένα με τις Οτεπιλογές, που είναι φτηνότεροι συνολικά από τον δικό μου εναλακτικό , που με συμφέρει, που με ένα ναι με βάζουν στο πρόγραμμα και καταργούν τους άλλους, κλπ κλπ ..... τους ρώτησα πόσο ακριβώς χρεώνουν για κλήση σε panafon ενός αριθμού που έχεις επιλέξει στην οτεπιλογή , και δεν ήξερε κανένας τους ακριβώς!!!!

Τους ρώταγα να μου πουν ποιο είναι το μερίδιο του Οτε, να καταλάβω πόση έκπτωση έχουν και πόσο κοστίζει αυτή η κλήση , αλλά το μόνο που ήξεραν, και επέμεναν !!! ήταν πως με συμφέρει και είναι φτηνότεροι και από την cosmoline.

 

Δεν ξέρω αν οι ιδιωτικές εταιρίες κάνουν αυτά που ισχυρίζεται ο Οτε , αλλά εμένα με έχει ενοχλήσει ο τρόπος και η συμπεριφορά των Οτετζίδων για να σε πάρουν πίσω .

Δημοσ.

Πιο φτηνοί είναι οι εναλλακτικοί. Αλλιώς δεν θα υπήρχαν.

Δεν υπάρχει αλλο επιχείρημα -πλην της τιμης μοναδας- για να εχεις εναλλακτικό. Πρεπει να κανεις την αιτηση, να πληρώνεις άλλον ενα λογαριασμό (αφου το παγιο οτε θα συνεχισεις να πληρωνεις), και να πληκτρολογεις ενα 4ψηφιο (ή να βαλεις συσκευη αυτοματης προσθηκης του κωδικου, ή να κανεις προεπιλογή).

Φυσικά για να βλέπεις εστω και λίγη μειωση, πρεπει να προσέχεις πως πληρώνεις τους λογαριασμούς. Μονο με web banking και μηδέν προμήθειες!

Αν πηγαινεις γκισέ ή ταχυδρομείο ή προπατζή ή οπουδηποτε σου χρεώνουν εστω και 50 λεπτά ή χρειάζεται μετακίνηση, οσα γλυτώνεις απ τον οτε, τα δίνεις στον "εισπράκτορα" :grin:

 

 

 

Παντως ακόμα και τα ιδια λεφτα να ζηταγαν, παλι εναλλακτικό θα ειχα. Καλυτερα να πηγαινουν τα λεφτα μου σε εναν επιχειρηματια και τους ιδιωτικους του υπαλληλους, παρά στους διορισμένους κομματαρχες, τους ισόβιους 5-10-20+ χιλιαδες συνδικαλάρες, και τις παχυλές επιδοτούμενες "εθελούσιες" εξόδους τους, και τις ημέτερες διαφημιστικές και κανάλια που συντηρούν με τις καμπάνιες δεκάδων δις (για να με πείσουν να βάλω isdn!) .

Ειναι το ευχαριστώ μου για τις δεκαετίες ανάπαυσής τους επι τω σβέρκο μου, τις ταχύτατες διαδικασίες σύνδεσης DSL, και την αναγκαστική χρήση εξοπλισμού SokraCom που τόσο αγάπησα. :wink:

Δημοσ.
Παντως ακόμα και τα ιδια λεφτα να ζηταγαν' date=' παλι εναλλακτικό θα ειχα. Καλυτερα να πηγαινουν τα λεφτα μου σε εναν επιχειρηματια και τους ιδιωτικους του υπαλληλους, παρά στους διορισμένους κομματαρχες, τους ισόβιους 5-10-20+ χιλιαδες συνδικαλάρες, και τις παχυλές επιδοτούμενες "εθελούσιες" εξόδους τους, και τις ημέτερες διαφημιστικές και κανάλια που συντηρούν με τις καμπάνιες δεκάδων δις (για να με πείσουν να βάλω isdn!) .

Ειναι το ευχαριστώ μου για τις δεκαετίες ανάπαυσής τους επι τω σβέρκο μου, τις ταχύτατες διαδικασίες σύνδεσης DSL, και την αναγκαστική χρήση εξοπλισμού SokraCom που τόσο αγάπησα. :wink:[/quote']

 

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, και εγώ το ίδιο κάνω. Απλά έχω μια παρατήρηση. : Αν και οι εναλλακτικές είχαν την δύναμη του ΟΤΕ και αυτές τα ίδια θα έκαναν. Τυχαίνει η απληστία να είναι απο τα πιο εμφανή ανθρώπινα χαρακτηριστικά και ειδικά στην περίπτωση μας που πρόκειται για εμπόριο.

Δημοσ.

BlizardBill με τα νέα τιμολόγια της cosmoline η ελάχιστη χρέωση στις κλήσεις προς κινητά ανέβηκε στο ένα λεπτό (από 30 δευτ). Στον Οτε είναι 30 δευτ. Άρα σε αυτό ο ΟΤΕ είναι φτηνότερος για κλήσεις μέχρι και 1 λεπτό περίπου

Δημοσ.

Egw eixa provlima me tin Tellas.

 

Eixa balei tellas auto pou itan me 3 euro ta iperastika ginotan astika giati milousa poli iperastika (palia) XWRIS proepilogi forea. Oses fores kai na eixan parei gia proepilogi tous eixa pei oxi giati i poiotita den itan kali tote.

Gia to epomeno diastima otan eperna tilefono xwris to prothema tis TELLAS katalavena oti i epikoinonia den itan kali alla den edwsa simasia megali.

 

Xafnika blepw ton logariasto TELLAS na fouskwnei kai siniditopoiw oti eixe mpei proepilogi TELLAS. Milaw me ton OTE kai mou to epiveveose kai autos.

 

E, ton loagiasmo ekeino DEN to exw plirwsei akomi.

Otan me piran tilefono apo TELLAS tous eipa oti otan mou steiloun me FAX tin etisi pou eixa kanei kai zitousa proepilogi tote tha plirosw to logariasmo.

Etsi theloun. Na dw ti tha kanoume meta

Δημοσ.
BlizardBill με τα νέα τιμολόγια της cosmoline η ελάχιστη χρέωση στις κλήσεις προς κινητά ανέβηκε στο ένα λεπτό (από 30 δευτ). Στον Οτε είναι 30 δευτ. Άρα σε αυτό ο ΟΤΕ είναι φτηνότερος για κλήσεις μέχρι και 1 λεπτό περίπου

Ευχαριστώ, δεν το είχα προσέξει... και παίζει μεγάλο ρόλο αυτό πρακτικά, αφού πολλές κλήσεις σε κινητά είναι ανάμεσα στα 30 sec και το λεπτό .

Θα το ξαναψάξω τώρα, με ένα excel που είχα φτιάξει, να δω τι με συμφέρει.

(Πάντως τότε που με έπαιρναν από τον Οτε, ήταν όντος παντού φτηνότερη η cosmoline)

  • 6 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Παιδες γι'αυτο δε θα δουμε τιποτα στη πρωτη σελιδα????? Αν το ειχε κανει ο ΟΤΕ ομως ε??? Αραγε ποτε θα καταλαβουμε ποσο μας δουλευουν ολες αυτες οι εταιριες που κανουν κηδεια με ξενα κολυβα???????????

 

 

 

 

 

Σε ανακοίνωσή του ο ΟΤΕ αναφέρει πως τον τελευταίο καιρό έχει δεχθεί πλήθος καταγγελιών από πελάτες του, οι οποίοι βρέθηκαν να πληρώνουν λογαριασμούς τηλεφώνου σε άλλες εταιρείες σταθερής τηλεφωνίας παρά τη θέλησή τους. Παρόμοιες καταγγελίες έχουν δεχθεί και πολλές καταναλωτικές οργανώσεις.

 

 

Σύμφωνα με τις καταγγελίες, οι μέθοδοι που χρησιμοποιούνται από εταιρείες σταθερής τηλεφωνίας ποικίλουν:

 

 

Συχνά διάφοροι αντιπρόσωποι εναλλακτικών παρόχων, παρουσιαζόμενοι ως συνεργάτες -ή ακόμα και ως υπάλληλοι- του ΟΤΕ, αφού πείσουν κατ' αρχήν τον πελάτη να δεχθεί κάποια ενημέρωση, στη συνέχεια καταγράφουν τα στοιχεία του και τον εγγράφουν στην εταιρεία, την οποία εκπροσωπούν.

 

 

Σε πολλές περιπτώσεις, μάλιστα, έχοντας αποσπάσει τα προσωπικά στοιχεία των καταναλωτών, τα χρησιμοποιούν για να ενεργοποιήσουν την προεπιλογή φορέα, παρά τη θέλησή τους, με αποτέλεσμα οι καταναλωτές εν αγνοία τους να πραγματοποιούν κλήσεις μέσω της εταιρείας αυτής.

 

 

Αλλες φορές, έπειτα από τηλεφωνική επικοινωνία με τον πελάτη, κάποιες εταιρείες σταθερής τηλεφωνίας προχωρούν σε ενεργοποίηση της προεπιλογής φορέα χωρίς την εξουσιοδότηση του πελάτη.

 

 

Σε κάποιες περιπτώσεις, ενώ έχει ζητηθεί άρση της προεπιλογής από τον πελάτη, εταιρείες σταθερής τηλεφωνίας έχουν αρνηθεί να προβούν στις απαραίτητες ενέργειες με αποτέλεσμα να στερούν από τον πελάτη τη δυνατότητα επιλογής.

 

 

Υπάρχουν και περιπτώσεις που έχουν καταγγελθεί ακόμη και απειλές ότι αν ο πελάτης δεν υπογράψει την αίτηση αλλαγής παρόχου σταθέρης τηλεφωνίας θα του κοπεί το τηλέφωνο.

 

 

Οι καταγγελίες που έχει δεχθεί ο ΟΤΕ, τόσο έγγραφες όσο και τηλεφωνικές, από όλη την Ελλάδα, έχουν πληθύνει ανησυχητικά τον τελευταίο καιρό. Το θέμα έχει εμφανιστεί και σε δημοσιεύματα στον Tύπο.

 

 

Ο ΟΤΕ ενημερώνει τους καταναλωτές ότι:

 

 

* Έχει ήδη καταγγείλει στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων ορισμένες εταιρείες που έχουν υποπέσει στις παράνομες αυτές τακτικές στηριζόμενος στις καταγγελίες των πελατών του -που υπερβαίνουν τις 500- ενώ θα προχωρήσει και σε νέες, όπου και όποτε χρειαστεί, προασπιζόμενος την ελευθερία των καταναλωτών στην επιλογή τηλεπικοινωνιακού παρόχου.

 

 

* Η τηλεφωνική σύνδεση παραμένει ενεργή και η δυνατότητα πραγματοποίησης κλήσεων δεν διακόπτεται σε καμία περίπτωση προεπιλογής.

 

 

Ο ΟΤΕ ζητά από τους καταναλωτές, στους οποίους έχουν τύχει παρόμοια περιστατικά, να καταγγέλουν αμέσως το γεγονός είτε στην ΕΕΤΤ, είτε στις ενώσεις καταναλωτών, είτε, εάν επιθυμούν, στο κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης 134 ή στο Δίκτυο Καταστημάτων ΟΤΕ.

 

 

news.in.gr

 

6 χρόνια μετά...

 

Τηλέφωνο στον παππού μου: -Είμαστε ΟΤΕ αλλά με το όνομα Cosmoline διαχειριζόμαστε τα δίκτυα... Να σας βάλουμε στο εκπτωτικό μας πρόγραμμα;

 

Ο παππούς την πάτησε... (κι εγώ μαζί)

 

Ξέρει κανείς αν υπάρχει κάποια διαδικασία σε εξέλιξη για την Cosmoline; Ομαδική καταγγελία, ομαδική μήνυση, κάτι τέτοιο τέλος πάντων;

 

ευχαριστώ!

Δημοσ.

30 μήνες σε ''εναλλακτικό'' πάροχο,μόνο internet.

5 λάθος ή ''λάθος'' λογαριασμοί.

Συνολικά προσπάθησαν να μου αρπάξουν 120 ευρώ περίπου,κατά λάθος!!!

Την πρώτη πλήρωσα(γιατί δεν ήξερα),δύο ολόκληρους μήνες ενώ μου παρείχαν internet(DSL)μόνο 6 μέρες!(O OTE στην ίδια περίπτωση με χρέωσε μόνο τις 5-6 μέρες...)

Την δεύτερη ενώ ήταν καταχωρημένη στους υπολογιστές τους η πληρωμή του διμήνου,επέμεναν στο τηλέφωνο ότι δεν είχε γίνει!!

Δύο μήνες πριν φύγω ανεκάλυψα ότι ενώ ερχόταν ''μηνιαίος'' λογαριασμός,είχα προκαταβάλλει ποσό 3 μήνων!!!

Αφού έφυγα,έκαναν 2 φορές λάθος στον λογαριασμό που ήρθε μετά,τους τηλεφώνησα,λάθος και στον εκκαθαριστικό,νέο τηλέφωνο,όπου προσπαθούσαν να με ''ψαρέψουν'',να δουν αν ξέρω τι χρωστάω!!!(δεν χρωστούσα δεκάρα).

-Όταν τους το είπα,προσπάθησαν να με πείσουν ότι χρωστάω ένα μήνα ακόμα με γελοία δικαιολογία.Χρειάστηκε να τους πώ ότι θα καταφύγω στην ΕΕΤΤ,γιά να συμφωνήσουν ότι δεν χρωστάω...

Τελικά γιά να βρω άκρη με τον ρημάδι τον εκκαθαριστικό λογαριασμό έκανα πάνω από 10 τηλεφωνήματα και έχασα συνολικά(αναμονή,αποτυχημένες προσπάθειες,συνενοήσεις με Γενική Γραμ. καταναλωτή,ΕΕΤΤ κτλ) τουλάχιστον7-8 ώρες!!!

Ξέρετε από πόσους έχω ακούσει παρόμοια;

Να συνυπολογίσουμε και την ''ποιότητα'' των παρεχομένων υπηρεσιών;

Οι ''εναλλακτικοί'' φτηνότεροι;

Πλάκα με κάνετε;

Δημοσ.

4 χρονια με 5 εχω εναλλακτικο ποτε δεν μου εχει γινει στραβη με λογαριασμο.βγαινει ο λογαριασμος μου καθε 20 του δευτερου μηνα εχω μεσα αυτα ακριβως που εχω και ολα μια χαρα.

το μονο ποσο που μου ερχεται παραπανω ειναι οταν καμια φορα η μητερα μου ξεπερναει την μια ωρα προς κινητα.

Δημοσ.

Two times,ο ίδιος ο υπάλληλος του καταστήματος της εταιρίας,μου είπε πως το ίδιο πρόβλημα με το δικό μου,του ανέφερε το 15-20% των πελατών...

(Ζω βλέπεις στα Δυτικά Προάστια και δεν περισσεύουν λεφτά στον κόσμο γιά δωρεές στις ''δεινοπαθούσες επιχειρήσεις'' των εναλλακτικών παρόχων...)

Άρα,ή είσαι σε σωστή εταιρία,ή βρίσκεσαι στο υπόλοιπο 80% των ''τυχερών'' !

 

Η δική σου περίπτωση δεν αποδεικνύει ότι δεν γίνεται,

''Εκμετάλλευση καταναλωτών από εταιρείες σταθερής τηλεφωνίας''
Εκμετάλευση του απονήρευτου,καλόπιστου και καλοπροαίρετου απλού ανθρώπου,και της άγνοιας του,

''άγρια'',κατά την ταπεινή μου γνώμη.

Και τα φαινόμενα αυτά ήρθαν στη χώρα μαζί με αυτές τις εταιρίες...

Που καλώς υπάρχουν,καλύτερα όμως να σέβονται τους νόμους,και τους καταναλωτές(τους πελάτες!)

και να αντιμετωπίζονται ισότιμα με τον ΟΤΕ από την Ε.Ε.Τ.Τ,και τις αρμόδιες γιά ελέγχους κρατικές υπηρεσίες.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...