gk1 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2005 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2005 Απαντηση στον gk1..σ'ευχαριστω για τα καλα σου λογια και να ξερεις οτι τον μισθο μου και το ΜΙΣΟ εφαπαξ τα πληρωνεις οντως εσυ,το αλλο μισο εγω απο παρακρατηση στην μισθοδοσια μου(αν εβλεπες αντιγραφο μισθοδοσιας θα καταλαβαινες).Οσο αφορα την συνομιλια σου με τον καθε υπαλληλο οχι μονο θα πρεπει να σου μιλαει ευγενικοτατα αλλα θα πρεπει να νομιζει οτι σ'εχει ερωμενη του.....με το συμπαθειο.Για την αδεια καταγραφης συνομιλιων απο εισαγγελεα ...ο ΟΤΕ δεν μπορει να κανει τιποτα,παρα να ακολουθησει την εντολη αυτη.... eyxaristw file kai sto ksanalew EINE MEGALI MAGIA NA MIN KRIBESE EKEI POY KRIBONTE ALI KAI NA IPERASPIZESE ESTO TON EAYTOO SOY ME OLES TIS SINEPIES POY MPOREIS NA EXEIS!:):) egw eyxaristo pantos poy mas apantises ekmeroys toy ote (oso mporeses dld!)
JK81 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2005 Καλησπέρα, παιδιά. Ως χρήστης ADSL γραμμής και ως κάτοχος -κάποιων έστω- γνώσεων επί του αντικειμένου με πολύ ενδιαφέρον διαβάζω το οτιδήποτε έχει σχέση με αυτήν την υπηρεσία. Διάβασα το πρόβλημα του φίλου με τον τεχνικό του ΟΤΕ και του ρίχνω δίκιο, δικαιολογώ τον εκνευρισμό του, έχω όμως να προσθέσω τα εξής... Έχω απασχολήθεί για 2 οκτάμηνα στον ΟΤΕ και συγκεκριμένα στο 134. Το ένα δούλεψα στο τμήμα Ψηφιακών Ευκολιών και το άλλο στο τμήμα ADSL και συνδέσεων OTEnet. Από την εμπειρία μου εκεί να σας πω, πως οι εργαζόμενοι εκεί χωρίζονται σε 2 κατηγορίες: τους μόνιμους, που μετά από χρόνια υπηρεσίας και μη δυνάμενοι να παρακολουθήσουν τις εξελίξεις στην τεχνολογία (έχοντας και τη σιγουριά της μονιμότητας) είναι δύστροποι πολλές φορές και χωρίς υπομονή και τους έκτακτους (με συμβάσεις οκταμήνου), οι οποίοι είναι φοιτητές, πολλοί δε από αυτούς Πληροφορικής, που κάνουν καλή δουλειά. Πάντα μιλάω για το 134. Οι έκτακτοι, λοιπόν, ενώ οι μόνιμοι κάθονται μακάριοι στις θεσούλες τους είναι αυτοί, που βγάζουν αφενός τη δουλειά και αφετέρου παρακολουθούνται από το σύστημα σχετικά με το πως εξυπηρετούν και όταν κάνουν κάτι λάθος πέφτουν από το Μαρούσι κεραυνοί...αλλά μόνο στους έκτακτους! Το ίδιο συμβαίνει και στις άλλες υπηρεσίες. Βέβαια, δε γνωρίζω ειδικά για το 121 (το βλαβοληπτικό), στο οποίο θα κάλεσε το παληκάρι, τα ποσοστά εκτάκτων-μονίμων και αν υπάρχουν έκτακτοι, καθώς θεωρώ, ότι χρειάζεται μια ειδίκευση για το συγκεκριμένο τμήμα. Τουλάχιστον, όσον αφορά στο 134, αν συνδεθείτε με το τμήμα ADSL, το οποίο στελεχώνεται από φοιτητές και σωστή συμπεριφορά θα βρείτε και καλή εξυπηρέτηση. Όσον αφορά στο καθάρισμα της γραμμής, τι γίνεται. Τα καλώδια του ΟΤΕ (που βρίσκονται στο χώμα) σε κάποιες περιοχές, όπου ακόμα δεν έχουν αντικατασταθεί, έχουν φθαρεί και εκεί οφείλονται πολλές φορές οι χαμηλές ταχύτητες. Ήταν κάτι που μου τύχαινε συχνά και σ' αυτή την περίπτωση ο συνδρομητής παραπέμπεται στο 121, για να επιληφθούν του θέματος οι τεχνικοί. Τώρα τι γίνεται εκεί, δεν το γνωρίζω. Τουλάχιστον όσον αφορά στο θέμα εξυπηρέτησης και ειδικά στο 134, όποιος τηλεφωνήσει θα αντιμετωπίσει σωστή συμπεριφορά και μην ξεχνάτε, ότι ο όποιος υπάλληλος δεν ευθύνεται α τ ο μ ι κ ά για τυχόν δυσλειτουργίες της γραμμής. Αν σέρνεται το ADSL σου, δε φταίει ο υπάλληλος.Δεν έχει προηγούμενα μαζί σου. Τα ακάλυπτα προσπαθεί να καλύψει, που λέει ο λόγος. Φταίει ο ΟΤΕ σαν οργανισμός, γιατί δεν έχει αντικαταστήσει σε όλες τις περιοχές τα καλώδια, γιατί απασχολεί (στις τεχνικές υπηρεσίες του και στα συνεργεία) 50άρηδες, που ούτε υπολογιστή δεν ξέρουν να ανοίξουν και δε στελεχώνει αυτές τις υπηρεσίες με νέα παιδιά από τεχνικές σχολές, να μειωθεί και το πρόβλημα της ανεργίας εν τέλει. Φταίει γενικά η τεχνολογική εξέλιξη στην Ελλάδα, που ενώ το ADSL αποτελεί τετριμμένη πραγματικότητα για τις χώρες του εξωτερικού, εδώ νομίζουμε πως, επειδή ήρθε το ADSL πιάσαμε τον Πάπα από τα αρχ....! Οπότε ελάτε να κάνουμε ένα κίνημα να κάνουμε ντου στο Μαρούσι να πλακώσουμε τους μεγαλομαλ...κες του ΟΤΕ, που αποφασίζουν και που βγάζουν την επαγγελματική τους ευσυνειδησία στα φοιτητάκια και αφήνουν τους μόνιμους στο απυρόβλητο πολλές φορές.Επίσης, μην ξεχνάτε, πως ό,τι και να λέμε για τη μονιμότητα, μην ξεχνάμε ότι φταίει και η νοοτροπία του Έλληνα και πως ίσως όλοι λίγο-πολύ να τα γράφαμε, αν είχαμε τη μονιμότηρα στα χέρια. Βέβαια, αυτό δεν επιχείρημα υπέρ της πλημμελούς εξυπηρέτησης, καθώς κάτι τέτοιο δε δικαιολογείται εκ των πραγμάτων. Σαν άνθρωπος, που δούλεψα στο ADSL και από όσα έχω ψάξει κατά καιρούς για δική μου γνώση, έχω να συμβουλέψω το εξής. Επειδή η Ελλάδα είναι λίγο πίσω, καλό είναι όταν έρχεται καινούργια τεχνολογία στις τηλεπικοινωνίες να αφήνετε να δοκιμαστεί καναδυό χρόνια, για να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα της εισαγωγής της, να βελτιωθεί το δίκτυο και να αποκτήσουν εμπειρία οι διαχειριστές, υπάλληλοι και πωλητές κάθε εταιρίας στην αντιμετώπιση ενδεχόμενου προβλήματος κατά τη λειτουργία της και να πέσουν και οι τιμές. Όσον αφορά τους άλλους Τηλεπικοινωνιακούς φορείς (ForthNET, HOL, Vivodi κτλ.), δε σώζουν σε καμία περίπτωση την κατάσταση. Πρώτον, σαν υπάλληλος άκουσα πολλά παράπονα από συνδρομητές για τις παροχές τους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, ένα παληκάρι, με το οποίο συνομίλησα στο 134, είχε πάρει το ADSL in a box της ForthNET. Αυτό πωλείται σφραγισμένο, το αγοράζεις και το πληρώνεις 100+ euro, πας σπίτι και η σύμβαση βρίσκεται μέσα στο σφραγισμένο κουτί. Την υπογράφεις και τη στέλνεις, προκειμένου να γίνει η ενεργοποίηση σου στο δίκτυο της. Περνούσαν οι μέρες και ADSL δεν ενεργοποιείτο, γιατί στην περιοχή του τότε δεν υπήρχε διαθεσιμότητα. Η ForthNET, επειδή είχε ανοίξει το κουτί δεν το δέχτηκε πίσω, ούτε τον αποχρέωσε. Αγόρασε δηλαδή χωρίς να είχε ενημερωθεί αφ'ενός για τη διαθεσιμότητα, ως όφειλε σαν καταναλωτής, αφ' ετέρου για τυχόν προβλήματα στη γραμμή του, που μπορεί να εμπόδιζαν την εγκατάσταση ADSL στην γραμμή του (πχ PCM ή αλλιώς φερέσυχνο δίκτυο, εξωτ.ΜΟΔ κτλ). Τουλάχιστον στον ΟΤΕ, όταν καλείς για να κάνεις αίτηση κάνουν αυτόν τον έλεγχο και σε ενημερώνουν σχετικά και στη σπάνια περίπτωση, που πληρώσεις χωρίς να συνδεθείς, αποχρεώνεσαι.Επίσης ο κολλητός μου έπαθε νίλα στη Vivodi. Δεν καθαγιάζω σε καμία περίπτωση τον ΟΤΕ, καθώς τώρα δε μου δίνει να τρώω, ούτε ποτέ είχα βλέψεις μονιμότητας. Δόξα τω Θεώ το πτυχίο μου έχει ακόμα αντίκρυσμα στην αγορά εργασίας και δουλεύω μια χαρά. Απλά, το πρόβλημα του δικτύου είναι πανελλαδικό και ο ένας ή ο άλλος τηλεπικοινωνιακός φορέας τις ίδιες δυσχέρειες αντιμετωπίζει. Μια καλή λύση θα ήταν,όλες αυτές οι εταιρίες να προχωρήσουν σε επενδύσεις πλάι στον ΟΤΕγια την ανβάθμιση του δικτύου και να μην αρκούνται σε απλά μεταπώληση των υπηρεσιών, που έγιναν με επενδύσεις του ΟΤΕ. Γι΄αυτό και χρεώνεται το ADSL ακριβά. Ας ανοίξουν τους τορβανάδες όλοι, ΟΤΕ και άλλοι, να μοιραστούν τα ποσά των επενδύσεων, έτσι ώστε και οι τιμές να πέσουν και να αντέξει το πορτοφόλι μας την εξέλιξη. Ας μην το παίζουν οι εταιρίες αυτές "φτωχοί συγγενείς", γιατί όλοι τους τα "χώνουμε" και ποιότητα δεν είδαμε ακόμα. Είτε ΟΤΕ είτε όχι, όλοι προσφέρουν τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες και όλοι έχουν μερίδιο εύθύνης στην κατάσταση αυτή και οφείλουν να συνεργαστούν. Με τα ξένα λεφτά και εγώ το παίζω Πάροχος. Και μη μου πείτε, ότι μια εξαιρετικά βιώσιμη υπηρεσία σαν τη FothNET δεν έχει λεφτά. Αυτά προσπαθεί να επιτύχει η Επιτροπή Ανταγωνισμού και η Εθνική Επιτροπή Ταχυδρομείων και Τηλεπικοινωνιών, αλλά δε μπορεί να πιάσει κανέναν από το αυτί... Θα τεθεί θέμα κρατικού παρεμβατισμού βλέπετε! Συγνώμη για το μακροσκελές της τοποθέτησης μου, αλλά συμπερασμαρικά να πω, ότι το θέμα συμπεριφοράς καθε υπαλλήλου είναι θέμα νοοτροπίας και αγωγής και όχι πάντα εργοδότη και τυχόν δυσλειτουργία της υπηρεσίας ADSL πρέπει να αντιμετωπιστεί από όλους του Παρόχους. Πληρώνουμε που πληρώνουμε τον καθένα, ας δούμε και υπηρεσίες της προκοπής.Ας ενωθούμε όλοι και θα γίνουν θαύματα.Πώς ενωθήκαμε και πήρε το Ελενάκι τη Eurovision στις ποδάρες της;Έτσι! Φιλικά.... Γιάννης
JK81 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2005 Όσον αφορά δε στο γιατί δε δίνουν τα ονόματα οι τηλεφωνητές (εγώ παρεμπιπτόντως το έδινα, παρά την απαγόρευση) είναι γιατί όταν μια τηλεφωνήτρια πχ έχει ωραία φωνή και ο συνδομητής λιγούρης μπορεί να ψάξει να τη βρει. Κι όμως έχει σημειωθεί τέτοιο περιστατικό. Δεν ξέρετε, αν δεν έχετε δουλέψει σε τέτοιο πόστο οπουδήποτε τι μπορεί να ακούσετε και να αντιμετωπίσετε. Έχω ιστορίες να σας πω, που μου έτυχαν 2 χρόνια... άπειρες και τελείως κουφές. Στις υποδείξεις περί της μη αναφοράς του ονόματος ως δικαιολογία είναι ακριβώς η ανωριμότητα ορισμένων συνδρομητών. Αυτό συμβαίνει σε όλες τις εταιρίες με τηλεφωνικά κέντρα εξυπηρέτησης πελατών, είτε είναι ο ΟΤΕ, είτε η ForthNET, είτε η Vodafone, είτε η Pizza FAN... σε όλες. Είναι δηλαδή γενικό το φαινόμενο και εδράζεται σε αυτό που είπα παραπάνω. Μπορεί να σας φανεί περίεργο, όμως ΟΛΕΣ οι εταιρίες ακολουθούν αυτή την πολιτική. Και αν πότε δουλέψετε σε τέτοια υπηρεσία θα καταλάβετε το γιατί.
JK81 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2005 Ενδεχόμενη χαμηλή ταχύτητα μπορεί να είναι όντως θέμα provider, γιατί υπάρχει πχ υπερφόρτωση στο δίκτο του ή πρόβλημα στον server τη δεδομένη στιγμή. Αυτά έπαθα πριν μέρες με τη ΗOL στη δουλειά. Μόνο αν το πρόβλημα παραμένει χρονικά τίθεται θέμα "καθαρισμού" της γραμμής. Ίσως δεν το έδωσες στον έναν τεχνικό να το καταλάβει καλά και γι'αυτό υπήρξε διάσταση στις απόψεις. Και όπως είπες ο ένας ήταν ευγενέστατος. Γι' αυτό λέω σε προηγούμενο μήνυμα, ότι κακή ενδεχομένως συμπεριφορά είναι θέμα ανθρώπου, αγωγής και όχι γενικά υπαλλήλων ή υπηρεσίας.
eliask Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2005 Το θέμα είναι πως πήρα τηλ εντελως ανυποψίαστος για το τι θα άκουγα ... H συμπεριφορά του συγκεκριμένου τύπου με έβγαλε από τα ρούχα μου .....Και δεν έχω πρόβλημα να πω πως υπάρχουν πολλοί ανθρωποί στον οτε που κάνουν τι δουλειά τους και με το παραπάνω !Ομώς και παρόλο που πήρα την έπομενη τηλ στον ότε και διαμαρτυρήθηκα για την συμπεριφορά του κυρίου αυτού δεν υπήρχε τμήμα αρμόδιο ή τουλάχιστον δεν με παρεπεψάν σε κάποιο ώστε να μου δώσουν καποιά απάντηση .Απλώς κατεγραψάν το πάραπονο μου ....Δυστηχώς ή ευτήχως σιγά σιγά έχουμε μάθει να μην ανεχώμαστε τέτοιες απαράδεκτες συμπεριφορές Όσο αφορά το θέμα των ταχυτήτων το πρόβλημα παραμένει αφού οι ταχύτητες μου έδω ( Ν.Σμύρνη ) μένουν χαμηλές .Απλώς τώρα τελευταία που έχω την σύνδεση της HOL έχω ακόμα ποιό χαμηλές ....
JK81 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2005 Όντως για παράπονα δεν έχουμε κάποιο τηλέφωνο να δώσουμε, γιατί ό,τι τηλέφωνο διαθέταμε εν υπηρεσία ήταν για ό,τι είχε σχέση με τη δουλειά. Εγ΄ώ πάντως θυμάμαι΄, ότι υπήρχε ένα. Θα προσπαθήσω να το βρω και θα στο δώσω-αχρείαστο να είναι γιατί αν το χρειαστείς πάλι πρόβλημα με το ADSL σου θα έχεις για να καλέσεις και δε στο εύχομαι. Για κάνε κανα τσεκάρισμα στον υπολογιστή σου, μην έχει μπει κανας dialer και στέλνει δεδομένα εν αγνοία σου, πράγμα που επηρεάζει την ταχύτητα και -αν και υποθέτω θα το έχεισ κάνει- κάνε ADSL TEST στο adsltest.forthnet.gr και τι να πω....εύχομαι το καλύτερο.
telegamesvg Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2005 Mpa toulaxiston egw "de 8a parw" (gia tin ixografisi). Poli aneta o OTEtzhs mporei na ton kanei minisi epeidh den h3ere oti i sinomilia ixografeite.. kai meta na doume pio bgainei apo pano Ναι...δυστυχως .... Μονο οι αλητες οι δημοσιογραφοι μπορουν να ηχογραφουν συνομιλιες χωρις να τρεχει τιποτα ...εμεις δεν μπορουμε να προστατευθουμε με τιποτα .....
telegamesvg Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2005 Εκανα το test στο adsl.forthnet.gr και με 384 γραμμη πηρα τα εξης αποτελεσματα.. running 10s outbound test (client to server )....... 44,35 kb/s running 10s inbound test (server to client) ........98,64 kb/s η γνωμη σας ???
offtime Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2005 Κύριοι, μπορείτε να κάνετε το εξής το οποίο το δοκίμασα και έχει πολύ πλάκα! Γράφεται στο word ευγενικά μιά επιστολή με το συμβάν και το πρόβλημά σας συμπεριλαμβάνοντας τις ώρες και το ονόματα αυτών με τους οποίους μιλήσατε, το υπογράφετε και το στέλνετε με fax. 1.Στο τμήμα δημοσίων σχέσεων του ΟΤΕ. 2.Στην ΕΕΤΕ (εθνική επιτροπή τηλεπικοινωνιών κλπ) Fax καταγγελιών 210 610 5049 3.Στο ΙΝΚΑ (Ινστιτούτο καταναλωτών) Η πλάκα αρχίζει ώς εξής: -Τηλεφωνείτε στον ΟΤΕ 11888 και ζητάτε έναν αριθμό fax για να στείλετε μια καταγγελία. -Αμέσως τρέχουν να σας ρωτήσουν γιατί και πώς κλπ και σας σας λύσουμε το πρόβλημα κλπ. -Μή μασήσετε, μιλήστε τους απλά, σοβαρά και σταθερά και στείλτε το fax. Μή ξεχάσετε να τους αναφέρετε ότι το fax έχει σταλεί και στην ΕΕΤΤ και στο ΙΝΚΑ. -Στείλτε το FAX και στην ΕΕΤΤ. -Στο ΙΝΚΑ δεν το έστειλα τελικά -Μόλις η ΕΕΤΤ λάβει το φάξ, απευθύνετε στο ΟΤΕ ο οποίος πρέπει εγγράφως να αναντήσει στην ΕΕΤΤ. ΕΔΩ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΚΑ ΟΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥΣ. -Η μεγαλύτερη πλάκα είναι ότι την απάντηση του ΟΤΕ πρός τη ΕΕΤΤ θα σας την στείλει η ΕΕΤΤ συστημένη και σε σας! Η μέθοδος έχει δοκιμαστεί και σοβαρό πρόβλημα 8 μηνών λύθηκε σε 2 μέρες. ΄(Δύο μέρες μετάτην καταγγελία, μπουλτόζες έσκαψαν τη μισή γειτονιά για να μου περάσουν γραμμή τηλεφώνου)
telegamesvg Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2005 ΕΥΓΕ αγορι μου .....πολυ καλα εκανες ... Εχω δοκιμασει παρομοια σταση σε αλλες συναλλαγες μου και ειχα πολυ καλα αποτελεσματα ... Να ξερουμε ολοι μας οτι ολοι αυτοι οι καρεκλοκενταυροι τεμπεληδες ρουσφετοσυντηρουμενοι (και μιλαω για φυσικα και νομικα προσωπα) στηριζονται στην αγνοια μας και στο οτι θα τους "φοβηθουμε" και θα μασησουμε με αυτα που μας λενε... ΟΧΙ λοιπο..κυνηγηστε τους διεκδικηστε και οπως λεγαν και οι αρχαιοι ημων προγονοι .. kick their asses !!
yiah Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2005 ΑΞΙΟΣ!! ΑΞΙΟΣ!! ετσι ντε να βγαινουν οι μπουλντοζες!! γραψε καμμια απο τις δικαιολογιες να γελασουμε :grin:
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.