Godfath3r Δημοσ. 12 Ιουνίου 2005 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2005 Βιολί!Μέτρια κιθάρα και μέτριο πιάνο Αυτό που λέτε για τα ωδεία ισχύει δυστυχώς.... τουλάχιστον στο δικό μου ίσχυε σε μεγάλο βαθμό! Εγώ μάθαινα θεωρίες' date=' αρμονίες, μορφολογίες, ιστορίες της μουσικής..... καθ' όλα τα παιδικά μου χρόνια!!! Θα επιθυμούσα λίγο περισσότερη "ελευθερία".... Δεν το μετανοιώνω όμως που πήγα, σε καμμια περίπτωση![/quote'] Kαλά κάνεις και δεν το μετανοιώνεις...Δεν είμαι αντίθετος στην θεωρία...Αλλά στο να καθυστερεί το παιδί απο το progress πάνω στο όργανο (παικτικά) λόγω γραμμής απο το ωδείο δεν μπορώ να το δεχθώ σε καμμία περίπτωση...
hugelacky Δημοσ. 13 Ιουνίου 2005 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2005 ...Αλλά στο να καθυστερεί το παιδί απο το progress πάνω στο όργανο (παικτικά) λόγω γραμμής απο το ωδείο δεν μπορώ να το δεχθώ σε καμμία περίπτωση...Γι αυτόν ακριβώς τον λόγο σταμάτησα κι εγώ τα μαθήματα μπάσου στον Νάκα εδώ στην Πάτρα! Ο καθηγητής είναι μορφή στην ελληνική Jazz (όσοι ασχολούνται θα τον ξέρουν, Καστάνης λέγεται) αλλά ο Νάκας του πέρναγε γραμμή να καθυστερεί στην ύλη. Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά μου ζητάγανε αρχές Μάρτη να τους προπληρώσω μέχρι και τέλη Ιούνη δηλαδή 4 μήνες μπροστά! Οι κλέφτες!!! Μακριά από Νάκα! Μου τα έλεγαν κι εμένα φίλοι, και δεν τους πίστευα, έλεγα ...οκ, υπερβολές! Όσπου τα είδα τα χάλια του Νάκα και με τα μάτια μου! hugelacky ise patrinos????.....ego ime fititis patra 6 xronia tous ksero tous rainning pl. kai me tous gyro - gyro imaste poli filoi eho kani kai live edo patra sto rec ' date=' sto palio nosokomio klpklp..[/quote'] Όχι, φοιτητής είμαι κι εγώ εδώ, παρόμοιο έτος :razz: ,ήμουν ο παλιός μπασίστας των Serpentine, μπορεί να μας έχεις δεί σε κανα live. Ξέρω και τους Γύρω-Γύρω (στον στούντιο του Σταύρου κάναμε πρόβες και ηχογραφήσεις) και τους Raining Pleasure (κάναμε σχετική παρέα πριν κανα 3άρι χρόνια)
Επισκέπτης Δημοσ. 13 Ιουνίου 2005 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2005 Αυτό που λέτε για τα ωδεία ισχύει δυστυχώς.... τουλάχιστον στο δικό μου ίσχυε σε μεγάλο βαθμό!Εγώ μάθαινα θεωρίες' date=' αρμονίες, μορφολογίες, ιστορίες της μουσικής..... καθ' όλα τα παιδικά μου χρόνια!!! Θα επιθυμούσα λίγο περισσότερη "ελευθερία".... Δεν το μετανοιώνω όμως που πήγα, σε καμμια περίπτωση![/quote'] Το κακό με τα ωδεία, είναι ότι αντιμετωπίζει όλους τους μαθητές με τον ίδιο τρόπο, και μάλιστα λες και έχουν τους ίδιους στόχους. Προσωπικά έχω ζήσει τη μισή ζωή μου στα ωδεία και λατρεύω τα πράγματα που διδάχθηκα εκεί, αλλά ήταν και ο στόχος μου να μάθω ακριβώς αυτά τα πράγματα (αρμονία, μορφολογία, ιστορία κτλ) τα οποία δεν καταπιέζουν βέβαια το συναίσθημα όπως είπε κάποιος, αλλά το απελευθερώνουν. Ίσως να παρεξήγησα και αυτό που είπε, αλλά θα πω το εξής ούτως ή άλλως (όχι απαραίτητα απαντώντας) : Η θεωρία και η μαθηματική εξάσκηση στη μουσική, γίνεται ώστε να απελευθερωθείς ακριβώς από αυτές τις τεχνικές σκέψεις, ώστε να μπορείς να παίξεις μόνο μουσική. Είναι σκληρό, κρατάει χρόνια, αλλά όταν το κατακτήσεις, αξίζει τον κόπο κατά τη γνώμη μου. Αλλά, και εδώ είναι η μεγάλη μου αντίρρηση με τα ωδεία, δεν είναι δυνατόν να προσπαθείς να διδάξεις σε όλους τους μαθητές αυτό το στυλ εκτέλεσης μουσικής. Δεν έχουν όλη τη διάθεση ή την επιθυμία να γίνουν Σγούρος στο πιάνο. Ούτε είναι απαραίτητο να έχουν όλοι οι μαθητές πτυχία στα θεωρητικά (κάτι το οποίο γίνεται σαφώς για τα λεφτά). Βασικά αυτό που ήθελα να πω, είναι να μην υποτιμηθεί η δουλειά που γίνεται στα ωδεία, γιατί είναι πολύ σημαντική, αλλά καταλαβαίνω και απόλυτα αυτόν που ήρθε στο ωδείο να κάνει το μεράκι του, κέφι του (που σε αυτό μας χρησιμεύει η μουσική εδώ που τα λέμε), και προσπαθούν να του φάνε τα λεφτά μαθαίνοντας του πράγματα που δε θέλει να μάθει. Εμένα, ναι, μου είναι χρήσιμα, γιατί είμαι κατά κάποιο τρόπο φιλόσοφος της μουσικής, και θέλω και κάποτε να γράψω μουσική που να πηγάζει από τέτοιες γνώσεις (φιλοσοφίας). Αλλά...τα είπαμε. Πιάνο by the way. Και σας φτιάχνω και παρτιτούρες αν βρω χρόνο (που όμως δε το βλέπω...)
Lucifer Δημοσ. 13 Ιουνίου 2005 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2005 γιατί είμαι κατά κάποιο τρόπο φιλόσοφος της μουσικής Πάμε πάλι?
Επισκέπτης Δημοσ. 13 Ιουνίου 2005 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2005 Πάμε πάλι? Για ποιούς λόγους γράφει ή παίζει κανείς μουσική;
-nick- Δημοσ. 13 Ιουνίου 2005 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2005 Για ποιούς λόγους γράφει ή παίζει κανείς μουσική; [prosopika] 1) grafo (hlektronikh moysikh) prota apo ola gia na exo na akouo kati pou m'aresei kai na me taksideyei, deyteron gia na to moirazomai me oloys toys ypoloipoys kai na apolambanoyn kai autoi authn thn moysikh. 2) paizo klassikh kithara giati ...xmm pio dyskolo auto... giati m'aresei ?
polidis Δημοσ. 13 Ιουνίου 2005 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2005 Ade na po kai ego to organo pou paizo. :). Loipon se poli mikri ilikia me grapsane se filarmoniki kai epeza gia peripou 4 xronia TROMPONI. Epita megalosa kai ta paratisa. Meta apo merika xronia mou kolise to mikrovio na matho Bouzouki.Stin arxi to gargalousa monos mou epita piga se daskalo gia 3 xronia peripou. Epita metanastefsa sto exoteriko epeza sixna se orismenes ekdiloseis eki. Tora den asxoloume sxedon katholou logo elipsei xronou kai alon ypoxreoseon.
Επισκέπτης Δημοσ. 13 Ιουνίου 2005 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2005 nick['][prosopika]1) grafo (hlektronikh moysikh) prota apo ola gia na exo na akouo kati pou m'aresei kai na me taksideyei' date=' deyteron gia na to moirazomai me oloys toys ypoloipoys kai na apolambanoyn kai autoi authn thn moysikh. 2) paizo klassikh kithara giati ...xmm pio dyskolo auto... giati m'aresei ? [/quote'] ΟΚ. Άρα έχουμε πρώτο και σημαντικότερο την επικοινωνία. Αυτό ισχύει ούτως ή άλλως. Πιο γεινκά όμως, είναι (πολύ χοντρά τώρα) δύο λόγοι. Χαβαλές. Με την πολύ πολύ καλή έννοια. Απλά δεν μου έρχεται καλύτερη λέξη. Για να γουστάρουμε βρε αδερφέ. Και δεύτερον για φιλοσοφικούς λόγους. Δηλαδή για να ψάξουμε να βρούμε απαντήσεις σε ερωτήματα που μας βασανίζουν (και δε θα τις βρούμε ποτέ, αλλά ο άνθρωπος από τη φύση του αναζητάει). Δεν με πολυικανοποιεί η αναλυσούλα που έκανα, οπότε θα πω ένα παράδειγμα: Για τους ίδιους λόγους έγραφαν μουαική ο Μπετόβεν και ο Manu Chao; Για να προλάβω κάποιους, εννοείται ότι δε θεωρώ τον εαυτό μου Μπετόβεν, απλά δεν έχω το κόμπλεξ του ότι για να ασχοληθεί κανείς με φιλοσοφία πρέπει να είναι ιδιοφυία. Αντίθετα έχω γνωρίσει και ανθρώπους που έχουν αξιοπρόσεκτα χαμηλά επίπεδα ευφυίας να τους βασανίζει το "απο που ερχόμαστε;" Είναι απλά ένας τρόπος σκέψης. Κάποιοι άνθρωποι σκέφτονται συνέχεια. Όχι οι πιο έξυπνοι. Ούτε το θεωρώ απαραίτητα θετικό χαρακτηριστικό. Απλά κάποιοι άνθρωποι.
Rainman Δημοσ. 14 Ιουνίου 2005 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2005 Να πώ κι εγώ το όργανο που παίζω. Το βασικό όργανο που παίζω, και κάνω μαθήματα 7 χρόνια τώρα, είναι το βιολί. Πριν ένα χρόνο αγόρασα μια ηλεκτρικη κιθάρα και μαθένω μόνος μου, κυριώς συγχωρδίες, επίσης παίζω τουμπερλέκι και μαθαίνω τρομπετα στη φιλαρμονική της Ύδρας.
Verso Δημοσ. 15 Ιουνίου 2005 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2005 30 χρόνια στο μπάσο είναι πολλά? Έχω παίξει κι έχω παίξει...........
haris_ch02019 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2005 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2005 Το κακό με τα ωδεία' date=' είναι ότι αντιμετωπίζει όλους τους μαθητές με τον ίδιο τρόπο, και μάλιστα λες και έχουν τους ίδιους στόχους. Προσωπικά έχω ζήσει τη μισή ζωή μου στα ωδεία και λατρεύω τα πράγματα που διδάχθηκα εκεί, αλλά ήταν και ο στόχος μου να μάθω ακριβώς αυτά τα πράγματα (αρμονία, μορφολογία, ιστορία κτλ) τα οποία δεν καταπιέζουν βέβαια το συναίσθημα όπως είπε κάποιος, αλλά το απελευθερώνουν. Ίσως να παρεξήγησα και αυτό που είπε, αλλά θα πω το εξής ούτως ή άλλως (όχι απαραίτητα απαντώντας) : Η θεωρία και η μαθηματική εξάσκηση στη μουσική, γίνεται ώστε να απελευθερωθείς ακριβώς από αυτές τις τεχνικές σκέψεις, ώστε να μπορείς να παίξεις [b']μόνο[/b] μουσική. Είναι σκληρό, κρατάει χρόνια, αλλά όταν το κατακτήσεις, αξίζει τον κόπο κατά τη γνώμη μου. Αλλά, και εδώ είναι η μεγάλη μου αντίρρηση με τα ωδεία, δεν είναι δυνατόν να προσπαθείς να διδάξεις σε όλους τους μαθητές αυτό το στυλ εκτέλεσης μουσικής. Δεν έχουν όλη τη διάθεση ή την επιθυμία να γίνουν Σγούρος στο πιάνο. Ούτε είναι απαραίτητο να έχουν όλοι οι μαθητές πτυχία στα θεωρητικά (κάτι το οποίο γίνεται σαφώς για τα λεφτά). Βασικά αυτό που ήθελα να πω, είναι να μην υποτιμηθεί η δουλειά που γίνεται στα ωδεία, γιατί είναι πολύ σημαντική, αλλά καταλαβαίνω και απόλυτα αυτόν που ήρθε στο ωδείο να κάνει το μεράκι του, κέφι του (που σε αυτό μας χρησιμεύει η μουσική εδώ που τα λέμε), και προσπαθούν να του φάνε τα λεφτά μαθαίνοντας του πράγματα που δε θέλει να μάθει. Εμένα, ναι, μου είναι χρήσιμα, γιατί είμαι κατά κάποιο τρόπο φιλόσοφος της μουσικής, και θέλω και κάποτε να γράψω μουσική που να πηγάζει από τέτοιες γνώσεις (φιλοσοφίας). Αλλά...τα είπαμε. Πιάνο by the way. Και σας φτιάχνω και παρτιτούρες αν βρω χρόνο (που όμως δε το βλέπω...) gi'auto kai egw stamatisa tin kithara epeidi me eprizan apo to odeio mou stin theoria...!!! "re file tou elega egw goustarw na mathw osa xreiazetai gia na paizw tragoudia gia ton xavale mou kai mono..den thelw na ginw Miles Davis"!!! telika ta paratisa...
john1987 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2005 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2005 παιζω πιανο εδω και 9 χρονια! δυστυχως με τις γ*******ς τις πανελληνιες το συντηρησα απλως φετος,αλλα κανονικα σε 4 χρονια ελπιζω να παρω πτυχιο... παιζω κυριως κλασικα και απο ελληνικα λιγα συγχρονα και χατζιδακι και θεοδωρακη...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα