Trelospektis Δημοσ. 4 Ιουνίου 2005 Share Δημοσ. 4 Ιουνίου 2005 iparxei periptwsi na bgei karta grafikwn 1024 ston epomeno xrono k an bgei pote asxetws xronou tha ta doume ola se apopsi games apodoseis klp ta grafika sta games tha einai opws diaforwn games ta videos? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 5 Ιουνίου 2005 Share Δημοσ. 5 Ιουνίου 2005 Υποθέτω ότι με 1024 εννοείς την ποσότητα μνήμης. Αν ναι τότε η απάντηση για το 2006 είναι αρνητική. 512ΜΒ θα είναι το μέγιστο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Trelospektis Δημοσ. 5 Ιουνίου 2005 Μέλος Share Δημοσ. 5 Ιουνίου 2005 krimmaaa ante na doume poso akoma tha perimenoume stin anamoni apo mia apopsi kalo einai giati an arxisw n a mazevw apo twra gafra isws parw otan bgei xexexexexexe Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pseira Δημοσ. 5 Ιουνίου 2005 Share Δημοσ. 5 Ιουνίου 2005 Κρίμα για ποιό λόγο; τα ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ τα 1024ΜΒ και στενοχωρέθηκες; Αν θές υπάρχει η Realizm 800 με άφθονη μνήμη... ρίξε μια ματιά Εδω τα 256ΜΒ είναι σε πολλά καινούρια παιχνίδια περιττά...Να δούμε τα 512ΜΒ. Και μη ξεχνάμε οτι η αύξηση της μνήμης σε μια κάρτα γραφικών συνεπάγεται αμέσως και αύξηση τιμής. Και για GDDR3 το χρήμα είναι αρκετό... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Trelospektis Δημοσ. 5 Ιουνίου 2005 Μέλος Share Δημοσ. 5 Ιουνίου 2005 apla gia kaliteri analisi se themw grafikwn fisika Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 5 Ιουνίου 2005 Share Δημοσ. 5 Ιουνίου 2005 apla gia kaliteri analisi se themw grafikwn fisika Tι οθόνη έχεις και με τι μέγιστη ανάλυση; Εδω τα 256ΜΒ είναι σε πολλά καινούρια παιχνίδια περιττά...Να δούμε τα 512ΜΒ. Και μη ξεχνάμε οτι η αύξηση της μνήμης σε μια κάρτα γραφικών συνεπάγεται αμέσως και αύξηση τιμής. Και για GDDR3 το χρήμα είναι αρκετό... Σε γενικές γραμμές ναι. Αν όμως στο άμεσο μέλλον κάποιος πάρει για παράδειγμα ένα σύστημα Crossfire, τότε τα 256 μνήμη ανά κάρτα δεν θα αργήσουν να στενεύουν στα επερχόμενα παιχνίδια αν έχει κάποιος την τρέλλα να παίξει στα 1600*1200 με 12x- απλή εξομάλυνση. 6xAA ανά GPU και άρα μόνο ~115MB μνήμης για την εξομάλυνση και μόνο. Το βασικότερο ερώτημα είναι γιατί δεν έχουν αποδεχτεί οι εταιρίες και η Microsoft πιο αποτελεσματικές μεθόδους συμπίεσης υφών από τις ήδη υπάρχουσες. Σε αυτήν την περίπτωση θα καθυστερούσε για λίγο η συνεχώς αυξανόμενη απαίτηση για περισσότερη μνήμη. Στο απώτερο μέλλον ένα μεγάλο μέρος των υφών θα αντικατασταθεί από shader math tables, αλλά μέχρι τότε έχουμε πολύ δρόμο ακόμα.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kakofonixx Δημοσ. 5 Ιουνίου 2005 Share Δημοσ. 5 Ιουνίου 2005 Το βασικότερο ερώτημα είναι γιατί δεν έχουν αποδεχτεί οι εταιρίες και η Microsoft πιο αποτελεσματικές μεθόδους συμπίεσης υφών από τις ήδη υπάρχουσες. Σε αυτήν την περίπτωση θα καθυστερούσε για λίγο η συνεχώς αυξανόμενη απαίτηση για περισσότερη μνήμη. Μα φυσικα γιατι αυτοι οι "κυριοι" θελουν να κανουν το πισι μας κουμπαρα! Τι νομιζες? οτι αγοραζοντας μια hi-end καρτα σημερα τελειωσες? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 6 Ιουνίου 2005 Share Δημοσ. 6 Ιουνίου 2005 Μα φυσικα γιατι αυτοι οι "κυριοι" θελουν να κανουν το πισι μας κουμπαρα!Τι νομιζες? οτι αγοραζοντας μια hi-end καρτα σημερα τελειωσες? Δεν μας αναγκάζει όμως και κανένας, για να είμαστε αντικειμενικοί. Υπήρξαν προτάσεις προς την Microsoft, οι οποία όμως τις απέρριψε γιατί ζήτησε συμπίεση τουλάχιστον της τάξης του 16:1 χωρίς αισθητή αλλοίωση της ποιότητας, πράγμα ανέφικτο για τα σημερινά δεδομένα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BadBoy Δημοσ. 6 Ιουνίου 2005 Share Δημοσ. 6 Ιουνίου 2005 Μόνο που η Realizm 800 κάνει γύρω στα 2000 δολλάρια. Ευκαιρία είναι, τρέξτε! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dark Scizor Δημοσ. 6 Ιουνίου 2005 Share Δημοσ. 6 Ιουνίου 2005 Με μια τέτοια πλάκα πλάκα το Doom 3 που είναι και OpenGL θα τρέχει λες και το βάλανε να τρέξει πάνω στον Blue Gene/L. Τι Geforce, Radeon και βλακείες. Βάλτε το σε καμιά Quadro , καμιά FireGL ή στην Wildcat Realizm και μετά να δείτε καρέ που θα βγάζει, χεχε! ;-) ;-) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 6 Ιουνίου 2005 Share Δημοσ. 6 Ιουνίου 2005 E kala tora to Doom trexei sta high kai me 9600...alla mou arese i psuktra sto kartidi...mmm...pci mono omos etsi? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 7 Ιουνίου 2005 Share Δημοσ. 7 Ιουνίου 2005 Με μια τέτοια πλάκα πλάκα το Doom 3 που είναι και OpenGL θα τρέχει λες και το βάλανε να τρέξει πάνω στον Blue Gene/L. Τι Geforce' date=' Radeon και βλακείες. Βάλτε το σε καμιά Quadro , καμιά FireGL ή στην Wildcat Realizm και μετά να δείτε καρέ που θα βγάζει, χεχε! ;-) ;-)[/quote'] Μάλλον θα συνέβαινε ακριβώς το αντίθετο μιας και οι κάρτες αυτές (ειδικά οι Wildcat) δεν έχουν σχεδιαστεί για παιχνίδια και δεν έχουν και τους ανάλογα προσαρμοσμένους οδηγούς. Σε επίπεδο Hardware μια Quadro έχει ελάχιστες διαφορές από μια GeForce. Μέσω Rivatuner μετατρέπεις με δύο κλικ μια GeForce σε Quadro, μόνο που το Doom3 και όλα τα άλλα παιχνίδια έχουν κατά πολύ χαμηλότερες επιδόσεις. Εν αντιθέση σε επαγγελματικές εφαρμογές του τύπου SpecViewPerf μια Quadro/FireGL/Wilcat θα στείλουν μια GeForce ή Radeon για πρωινό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 7 Ιουνίου 2005 Share Δημοσ. 7 Ιουνίου 2005 E kala tora to Doom trexei sta high kai me 9600...alla mou arese i psuktra sto kartidi...mmm...pci mono omos etsi? Mε τι επιδόσεις και σε τι ανάλυση; Μπορούμε να προσγειώσουμε λίγο τις υπερβολές; Eίπαμε η Wildcat είναι μόνο για πολὐ απαιτητικούς επαγγαλμετίες που τρέχουν και τις ανάλογες εφαρμογές με υψηλές γεωμετρικές απαιτήσεις. ΄Ενας έξυπνος χρήστης ωστόσο θα πάρει δύο GeForce 6800GT, θα τις βάλει σε SLi, θα τις υπερχρονίσει ελαφρώς και θα έχει μεγαλύτερες επιδόσεις ακόμα και από μια Realizm. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Panathachamp Δημοσ. 8 Ιουνίου 2005 Share Δημοσ. 8 Ιουνίου 2005 E kala tora to Doom trexei sta high kai me 9600 Αμέ...υποστηρίζει το monitor σου ανάλυση 96x120; :grin: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.