nestorn Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2005 Share Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2005 Kala den exeis parei Metroid' date='Metroid 2,Phantasy Star,gia na min sinexiswKai egw 3 xronia to exw alla exw parei kamia 10aria games,den eimai k fanatikos na agorazw games alla ama ta briskw ftina giati na min parw?[/quote'] Aν και είμαστε offtopic θα σου πώ: Tα Metroid δεν τα πήρα γιατί δεν μου αρέσουν τα First Person Shooters και το Phantasy Star το είχα στο dreamcast εδώ και αιώνες.... Αλλα και εσύ δεν βλέπω να πήρες πολλά πάντως, δεκα games σε 3 χρόνια είναι λίγα για να συντηρήσουν μια εταιρία... Για PS2 στο ίδιο διάστημα πήρα καμια 15αρα games και μάλιστα πολλά τα παράβλεψα λόγω έλλειψης χρόνου.... Όπως καταλαβαίνεις το Revo για να είναι οικονιμικά βιώσιμο και να πετύχει χρειάζεται games ακόμα και αν είναι μπούρδες....Γιατί καλές οι καινοτομίες και μπορεί το Zelda να είναι χτυπάει καθε φορά όλα τα βραβεία, όμως ενα-δυο games ΔΕΝ κάνουν τη διαφορά πλέον... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panther_512 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2005 Share Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2005 Δεν ξέρω ρε παιδιά. Εγώ πιστεύω ότι με το συγκεκριμένο controller η Nintendo θα χτυπήσει χρυσορυχείο. Η απλότητα που προσφέρει είναι ικανή να ξαναφέρει τις παλιές καλές εποχές του NES. Τα σημεία κλειδιά είναι (κατά την άποψή μου πάντα) το σωστό marketing και η χαμηλή τιμή. Πάντως με ανακοινώσεις τύπου ταυτόχρονης παγκόσμιας κυκλοφορίας, πιστεύω ότι η μεγάλη Ν κινείται στο σωστό δρόμο. Πάντως γενικά στο internet που κοιτάω, υπάρχει πολύ μεγάλος ενθουσιασμός για το Revo και βλέπω πολλούς να σκέφτονται με το τρόπο που το βλέπω εγώ. Αλλά να το πάρουμε και από την άλλη. Ας πούμε ότι βγήκε το Revo, και ο controller είναι τόσο καλός όσο λένε. Και έχω αγοράσει το Metroid. Φυσικά ο controller αυτός θα δίνει τρομερή ανταπόκριση σε fps, δίνοντας απόλυτα φυσική αίσθηση στο παιχνίδι, αίσθηση που θα συγκρίνεται μόνο με το mouse (αν όχι καλύτερη). Και έχω λοιπόν και τον κολλητό μου, ο οποίος αγόρασε π.χ ΧΒΟΧ360 και παιδεύεται στα fps με τα 2 analog sticks να βρεί το στόχο, ενώ τα δάχτυλά του θα έπαθαν αγκίλωση προσπαθώντας να χειριστούνε τα 10 διαφορετικά του κουμπιά. Είμαι σίγουρος ότι αν έπαιζε 2-3 φορές το Metroid με το καινούργιο controller, μετά θα αναρωτιόταν τί στο καλό κάνει αυτός με το δικό του "παρωχημένης" τεχνολογίας controller. Είμαι σίγουρος ότι στον επόμενο μήνα θα ήταν και αυτός με ένα Revo. Πρίν αρχίσουν οι fan του XBOX να φωνάζουν, το παραπάνω παράδειγμα το ξέρω είναι υπερβολικό. Απλώς λέω μιά υπόθεση. Τίποτα παραπάνω. Το κακό με τις καινοτομίες είναι ακριβώς αυτό, δηλαδή δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι πώς θα τις δεχτεί ο κόσμος. Όμως στη περίπτωση της N, κάθε της καινοτομία μεχρι στιγμής έχει υοθετηθεί από τις άλλες εταιρίες. Επίσης με φτηνά dev kits, ίδιο προγραμματισμό όπως του Gamecube και πιθανότατα με ένα απλό προσσέσορα (για εύκολο port παιχνιδιών), πιστεύω ότι όλα αυτά είναι πολύ έξυπνες στρατηγικές κινήσεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nestorn Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2005 Επίσης με φτηνά dev kits, ίδιο προγραμματισμό όπως του Gamecube και πιθανότατα με ένα απλό προσσέσορα (για εύκολο port παιχνιδιών), πιστεύω ότι όλα αυτά είναι πολύ έξυπνες στρατηγικές κινήσεις. Kαλά όλα όσα λές και συμφωνώ όμως τα παραπάνω που σου επισημαίνω δεν είναι εξακριβωμένα και δεν είμαι καθόλου σίγουρος αν ισχύουν.... Φθηνά dev kits....χμμμ έχεις κάποιο συγκεκριμένο λόγο που το λές αυτό ή απλά τα λόγια της nintendo? Γιατί και η sony και η MS πετάνε κάτι τετοια αλλά δεν βλέπω να επιβεβαιώνονται απο τους developers.... Όσο για την CPU αν επιτέλους μας κάνει την τιμή η Ninty να μας πεί περι τίνος πρόκειται τότε θα μπορούμε να έχουμε πιο σφαιρική άποψη.... Τελοσπάντων τα παρακάτω απο το http://www.revo-europe.com Αν ισχύουν είναι ευχάριστα πάντως.... Breaking: Nintendo Europe's Jim Merrick talks about the Revolution's graphical power, and says the system will recieve a worldwide release over no more than 14 weeks! Talking to Spanish gaming wesbite Meristation, NoE's Jim Merrick began by discussing the Wi-Fi Connection, and revealed that over 25,000 hotspots will be set up across Europe for the DS/Revolution compatible service. He confirmed USB Wi-Fi Adapters will retail alongside Mario Kart on November 25th in Europe for ?39.95, and said that the adapter will be fully compatible with the Revolution. Now for the really interesting news. Merrick said that the Revolution would get a worldwide launch within 14 weeks, meaning that no more than 14 weeks after it is released in Japan, it'll be in America, Australia and even Europe. Multiplayer mode on the Revolution will be similar to the DS' Download Play function: multiple players can play with only one copy of the game. As for retro titles, you'll be able to download them from different regions (for instance, an European user could download Super Mario RPG for the SNES from the US server). He also said that when played on Revolution, N64 games will have better framerate, but there won't be significant graphical improvements. On the Revolution games themselves, none will be shown during 2005, but he said there would be no significant differences in their graphics compared to the other systems. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bourdoulas Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2005 Ρε παιδιά πως είστε σίγουροι πως το χειριστήριο της νέας κονόλας θα έχει απείχηση στους νέους παίχτες;Μόνο η πορεία θα το δείξει... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panther_512 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2005 Ρε παιδιά πως είστε σίγουροι πως το χειριστήριο της νέας κονόλας θα έχει απείχηση στους νέους παίχτες;Μόνο η πορεία θα το δείξει... Εδώ έχει απείχηση χειρηστήριο με 2 αναλογικά sticks, 4-way pad, 10 κουμπιά και δεν θα έχει απείχηση χειρηστήριο με πλήρες motion detection και ένα κουμπι??? Είναι φώς φανάρι ότι η ακρίβειά του θα είναι επιπέδου mouse σε PC. Και όλοι όσοι παίζουν σε PC δεν αλλάζουν την ακρίβεια keyboard-mouse με τίποτα. Και μή ξεχνάς ότι μέχρι στιγμής όλες οι καινοτομίες της Nintendo είχαν 100% απείχηση από το κόσμο, αλλά καί από τις ανταγωνίστριες εταιρίες που τις αντιγράψαν. Τα προβλήματα κατ' εμέ είναι 3: 1) Το χειρηστήριο είναι τόσο ευαίσθητο όσο λένε? Αλλά σε αυτό το ερώτημα μας απαντήσαν όλοι όσοι είχαν την πολυτέλεια για hands-on στο χειρηστήριο και όλοι αναφέραν ότι το χειρηστήριο είναι εξαιρετικά ευαίσθητο, με ταχύτατη ανταπόκριση και πάνω απ'όλα άνετο και προσφέρει τελείως φυσική αίσθηση στο παιχνίδι. 2) Από τίτλους τί θα γίνει? Θα έχουμε απλώς τα γνωστά Zelda, Mario και τίποτα άλλο της προκοπής? Εδώ δεν μπορούμε να ξέρουμε ακόμα τίποτα, αλλά η Nintendo δείχνει αποφασισμένη να προσελκύσει developers τόσο μεγάλου όσο και μικρού βεληνεκούς. Επίσης, σύμφωνα με τα λεγόμενά τους, το Revo θα είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να γίνεται εύκολο port παιχνιδιών που θα βγαίνουν και στις 3 κονσόλες. 3) Η τιμή. Η τιμή του Revo πρέπει να είναι πολύ χαμηλότερη των άλλων δύο κονσόλων. Στον κόσμο δεν αρέσει να πειραματίζεται με τα λεφτά του. Αν η τιμή είναι πολύ χαμηλή, τότε έχει πολλές ελπίδες για μεγάλες πωλήσεις. Εμένα με ενθουσιάζει το Revo για το λόγο ότι είναι η μοναδική κονσόλα αυτή τη στιγμή όπου μπορούμε να βιώσουμε κάτι πραγματικά διαφορετικό. Οι καινοτομίες που θα δούμε στο gameplay θα είναι απίστευτες. Μακάρι οι devs να ασχοληθούν σοβαρά μαζί του... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bourdoulas Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2005 Η καινοτομία του Ν64 δεν είδα να έχει μεγάλη απήχηση στον κόσμο κι ας ήταν καλύτερο απ’ το PSX. Και το DS δεν είδα να έχει την ίδια απήχηση που είχε το PSP. Ναι το χειριστήριο με 2 αναλογικά sticks, 4-way pad και 10 κουμπιά μπορεί να έχει μεγαλύτερη απήχηση γιατί είναι ο παραδοσιακός τρόπος παιχνιδιού...αν εσύ σε όλη σου τη ζωή οδηγάς με τιμόνι και ταχύτητες και σου λένε όλα αυτά θα τα κάνεις με την φωνή τι θα κάνεις; Μπορεί να είναι κι ατυχές το παράδειγμα μου. Μην παίρνεις στα σίγουρα την επιτυχία του χειριστηρίου κι ας φαίνεται εκπληκτικό...το θέμα είναι να έχει διάρκεια αυτό...τι θέλω να πω; Να μην πιάσω το χειριστήριο να πω α ωραία είναι και μετά από λίγο να βαρεθώ\κουραστώ\δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο και το αφήσω... Εάν το gameplay περνάει σε άλλη διάσταση, οι τίτλοι δεν έχουν και τόσο μεγάλη σημασία υπό την έννοια ότι έτσι κι αλλιώς θα προσφέρουν διαφορετική εμπειρία απ’ τα προηγούμενα πχ μάριο....τώρα αυτό για το port δεν νομίζω ότι γίνεται είναι τρεις εντελώς διαφορετικές κονσόλες, θέλω να πω δεν υπάρχει εύκολο port. Τώρα για την τιμή του αν ο κόσμος δεν αρέσκεται στο να πειραματίζεται με τα λεφτά του, τότε δεν πρόκειται να δώσει έτσι κι αλλιώς πάνω από 100 ευρώ για μια κονσόλα που δεν ξέρει τι τον περιμένει.....για παράδειγμα δες το PSP και η κουτσή Μαρία έτρεξε να το πάρει κι κοστίζει 100 ευρώ περισσότερο απ’ το DS. Εγώ πραγματικά ελπίζω να πετύχει αλλά έχω βαρεθεί τις μυστικοπάθειες τις Ν, αν θέλει να τραβήξει κόσμο δεν θα το κάνει απλά με το χειριστήριο όσο επαναστατικό κι αν είναι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panther_512 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2005 Κοιτά, τα χειρηστήρια των 3 κονσόλων μέχρι τώρα είναι 100% εξέλιξη των καινοτομιών της Nintendo. Να δείς που ανεξάρτητα αν πετύχει το Revo ή όχι, η νέα γενιά χειρηστηρίων καί για τις 3 κονσόλες θα είναι εξελίξεις του συγκεκριμένου controller. Το psp δεν έκανε μπάμ στις πωλήσεις. Αυτό ήταν κάτι πλασματικό που το προώθησαν τα ΜΜΕ. Στην Ιαπωνία, όταν το PSP βγήκε στην αγορά, πούλησε στο πρώτο μήνα 160,019 κομμάτια έναντι 198,892 DS στον ίδιο μήνα. Όταν το DS βγήκε στην αγορά ένα μήνα νωρίτερα, πούλησε στο πρώτο μήνα 468,883 κομμάτια. Από τότε μέχρι και σήμερα, το DS κάθε μήνα σχεδόν έχει διπλάσσιες ή τριπλάσσιες πωλήσεις από το PSP. Σύνολο μόνο για την Ιαπωνία: 3.2 εκατομμύρια DS και μόλις 1.7 εκατομμύρια PSP, ενώ η ψαλίδα μεγαλώνει συνεχώς. http://www.codepoetsolutions.com/myth/dsvspsp.html Παγκοσμίως τώρα, η Νintendo υπολόγιζε σε 4 εκατομμύρια πωλήσεις μέχρι το Μάρτιο του 2005, και όταν έφτασε ο Μάρτιος είχε περάσει τα 5 εκατομμύρια. Αντίθετα η Sony υπολόγιζε να πουλήσει 3 εκατομμύρια μέχρι το Μάρτιο. Στα τέλη του Μαρτίου άγγιζε δειλά δειλά τα 2.5 εκατομμύρια. Πίο πρόσφατα τώρα, το NintendoDogs μόλις έφτασε στην Ευρώπη έκανε το μεγαλύτερο μπάμ σε πωλήσεις software, ανεβάζοντας 400%-700% τις πωλήσεις. http://www.gamepro.com/lofi/article.cfm?article_id=49067 Από που κι ως πού λοιπόν λές ότι και η κουτσή Μαρία προτιμά το PSP??? Κάτι παρόμοιο περιμένω να συμβεί και με το Revo. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Kraken Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2005 Εδώ έχει απείχηση χειρηστήριο με 2 αναλογικά sticks, 4-way pad, 10 κουμπιά και δεν θα έχει απείχηση χειρηστήριο με πλήρες motion detection και ένα κουμπι??? Καλά τα λέμε αλλά κάτσε να το δοκιμάσουμε πρώτα... Και σε παιχνίδια απαιτητικά. Το χειριστήριο που αναφέρεσαι ότι έκανε απήχηση, θεωρώ ότι είναι απο τα καλύτερα που υπάρχουν σε κονσόλα για να παίξεις παιχνίδια. 2) Από τίτλους τί θα γίνει? Θα έχουμε απλώς τα γνωστά Zelda' date=' Mario και τίποτα άλλο της προκοπής?[/quote'] Όταν πρωτοκυκλοφόρησε το Revo, περιμέναμε κάποιο αξιόλογο τίτλο Zelda & Mario. Βγήκε το Mario Sunshine και το Zelda: The Winder Waker τα οποία καλά μεν, όχι αυτά που περιμέναμε δε. (Εγώ προσωπικά σαν fan του Metroid από το NES ακόμα, περίμενα και ένα Metroid 2D ή 3D αλλά το κύμα της εποχής ανάγκασε να βγάλουνε FPS ) Ελπίζω με το Revo να ξαναγυρίσει στον παλιό καλό εαυτό της και να μην αντιγράψει απλώς τα ίδια της τα παιχνίδια κάνωντας τα απλά από 2D -> 3D σαν να μας λέει "βαριέμαι ή δεν έχω πλέον άλλες ιδέες". Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dark_son20 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2005 xmmm afto to eidate? http://arstechnica.com/articles/paedia/hardware/revolution.ars/1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panther_512 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2005 Όταν πρωτοκυκλοφόρησε το Gamecube' date=' περιμέναμε κάποιο αξιόλογο τίτλο Zelda & Mario. Βγήκε το Mario Sunshine και το Zelda: The Winder Waker τα οποία καλά μεν, όχι αυτά που περιμέναμε δε. (Εγώ προσωπικά σαν fan του Metroid από το NES ακόμα, περίμενα και ένα Metroid 2D ή 3D αλλά το κύμα της εποχής ανάγκασε να βγάλουνε FPS ) Ελπίζω με το Revo να ξαναγυρίσει στον παλιό καλό εαυτό της και να μην αντιγράψει απλώς τα ίδια της τα παιχνίδια κάνωντας τα απλά από 2D -> 3D σαν να μας λέει "βαριέμαι ή δεν έχω πλέον άλλες ιδέες".[/quote'] Συμφωνώ απολύτως. Για αυτό και έχω αφήσει τις ελπίδες μου πάνω στο νέο χειρηστήριο. Και αυτό γιατί κυρίως μέσα από τα δικά τους παιχνίδια είναι που θα μας δείξουν τις δυνατότητές του νέου controller, οπότε ευελπιστώ σε φρέσκο gameplay για τα παιχνίδια αυτά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panther_512 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2005 Από το περιοδικό Edge, το οποίο είναι από τα διασημότερα περιοδικά για κονσόλες: Edge Magazine Previews Revolution Controller by Shawn White (10/25/05) The November 2005 issue of Edge magazine, a United Kingdom-based multiplatform publication, previews the Nintendo Revolution controller after receiving hands-on time at Tokyo Game Show 2005. According to the magazine, the controller is “unthreatening and uncomplicated,” and “begs to be picked up.” Continuing on, it “makes you feel like a magician, becoming so settled in your hand there might as well be nothing there.” Speaking on the physical surface of the controller, Edge states that “there’s a soft, rubbery finish on both [the crook in the underside and the main action button]...meaning although the handset looks hard, sharp-edged, and slippery, the sensation of holding it is effortless.” For those concerned that using the Revolution’s controller could prove tiring if played with for too long, Edge affirms that “there’s no immediate reason to believe that playing with Revolution will need any more playing with a mouse: rest your arm on your knee or sofa arm, and direct the action with gentle tilts and turns.” Describing the controller's degree of precision, Edge assures that "the controller isn't a clumsy compromise: it's fast and sensitive. Although the understandable anxieties still exist that using it will feel like wrestling a gumed-up ballmouse, the sensation is more like swooping a high-res optical mouse across a decent mat. If anything, it's too quick, too precise." As a final note, the UK publication says that “returning to TGS’s show floor after playing the [Revolution] demos [was] a faintly surreal process. Suddenly, the 360 looks incredibly old-fashioned. Picking up a DualShock for a quick play of Rogue Galaxy seems preposterous. The [Revolution] controller makes it instantly apparent how much of a cheap fudge the 3-D controls of the last two generations have been.” You can read the full article in issue 156 of Edge magazine, available now in certain bookstores. Revolution Report will have more on Nintendo's next-generation console and its unique controller as the year progresses. http://www.revolutionreport.com/articles/read/148 Μου άρεσε πάρα πολύ αυτό που λέει, ότι παίζοντας με αυτό το controller, τον έκανε να νιώσει ότι τα χειρηστήρια του XBOX360 και PS2 είναι απαρχαιωμένα :grin: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Slay Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2005 Xmmmm na doyme kai ta paixnidia, pantos oso akoyo gia to sygkekrimeno toso to thelo, kai an malista bgei opos eikazetai sta 200 eyro, e tote tha ginei arga h grhgora h deyterh moy konsola. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panther_512 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2005 Nintendo Revolution Online Tidbits Nintendo 64 games downloaded onto the Revolution to sport improved frame rates, and online multiplayer with a single copy of a game possible Nintendo Europe's senior marketing director Jim Merrick touches base with some further morsels concerning the DS WiFi in Europe, not to mention the Revolution home console, in an interview with Spanish game site Meristation. While Nintendo has partnered with WayPort and FatPort to allow the DS to connect to supporting WiFi hotspots here in North America, the company is also planning for Europe. Their current goal is to 25,000 hotspots in PAL territories, though it wasn't mentioned whether this would be in time for a European launch of Nintendo WiFi's service, or even which countries. Merrick also plays up the (somewhat) global Revolution launch hinted by Nintendo prez Satoru Iwata earlier this month when he pins hope on releasing the console in "all major territories" within 14 weeks of each other. On the topic of the Revolution, Merrick explains that the console will be compatible with the USB WiFi adapter which will be released for the portable DS, allowing it to go online should you not possess a compatible wireless router. Assuming nothing as lost in the translation, online multiplayer gaming on the Revolution could require only one of the players to own the game, though it's likely Merrick implied that this will be up to the developers' discretion. Back catalog games can be downloaded onto the Revolution globally. Nintendo 64 games emulated and downloaded in this way should also be improved, in the form of better frame rates. http://www.neoseeker.com/news/story/5117/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panther_512 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2005 Nintendo to keep Revolution spec a secret Nintendo Europe executive Jim Merrick has said that the company has no plans release the specification of their secretive Revolution console. Speaking to Dutch magazine [N]Gamer, Merrick said: "Regarding the specifications, we will probably never 'release' this information as we feel that it is largely irrelevant," and he couldn't resist a little swipe at the competition. "While some of our competitors enjoy comparing specifications, it has little or nothing to do with how satisfied the consumers will be with the system and the games once they are released." Advertisement Merick also talked about the development of Revolution versions of Zelda, Mario, Smash Brothers and Metroid, stating that that they are all "progressing well", but did mention that not all games will use the much discussed 'freehand' controller, reaffirming that a "classic-style expansion controller" will also be available. "This option is there for new games that will be created that are most suited to a traditional style of controller. We are not trying to say that the 'traditional' controller design is not valid, in fact Nintendo is responsible for most of the features that are found on today's traditional controllers," said Merrick. http://www.pro-g.co.uk/news/nid/1758/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panther_512 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2005 The Engadget & Joystiq Interview: Nintendo’s Shigeru Miyamoto Αποσπάσματα: That actually leads me into my next question about the Revolution, specifically about the new controller which was unveiled recently. How much of a risk do you think Nintendo is taking with this new controller design? Do you think that the gaming public — as well as the wider public that you might be trying to attract, to branch out to — do you think that they’re ready for this new approach to gaming? To be honest, I’m just truly confident in our plan. Obviously, we’ve been talking a lot about the new interface, the new functionality of the Revolution controller and the new types of game play it’s going to offer, but although we’ve mentioned it, we haven’t really talked too much about how it does have an expansion slot on the bottom of the controller. And what that expansion slot allows for are controller expansions. From our perspective the Revolution controller is the new controller, everything else is now the classic controller. And with this expansion, you’ll be able to have a classic controller that expands the functionality of the core unit. And to be honest, we’ve already— It’ll have that more traditional form factor Exactly. We’ve got something that would be very similar in style and form to the Wave Bird already complete. What that allows us to do is that we have all of these new features. We have the new functionality of the Wave Bird controller and we have new ways that players will be able to interact with games. But at the same time, we’ve retained all the functionality of the classic-style controller, so that people who are familiar with games and familiar with that style of game play are going to be able to have the types of experiences that they’re expecting, on top of all of these new experiences that they’ve never imagined before. And so in that sense, to be honest, I think it’s a spectacular plan and we’re very confident. Obviously we’ve doing a lot of experiments with interfaces over the years and we think that that experience has really taken us in a direction that’s going to be very successful for us. All that’s left for us is to take a look at the software to support the controller. Personally, I feel that first-person shooters are really well-suited for this controller. I’ve worked on them in the past in the Metroid Prime Series. And to be honest, I felt that first-person shooter controls on a classic controller were kind of clunky. They didn’t feel very—they didn’t feel very right. Whereas with this controller, with the nunchuck-style of controller it’s extremely natural and extremely intuitive. First-person shooters are a genre that are very popular in the United States, and I think that when gamers get their hands on this controller and start playing first-person shooters with it they’re going to find it’s probably the best way to play that kind of game. Do you think that most of the games that will be available on launch will actually take full advantage of the new controller? Or do you think it’s something that will have to evolve over time? Well, as we’ve seen with the Nintendo DS it’s taken us about six months for games like Nintendogs and the Brain Training games we’ve introduced in Japan to came out, and these are software that can only be achieved on a Nintendo DS. So in that sense, it took us a little while to get full functionality out of the DS. But for the Revolution launch we’re trying to have software that takes as much advantage of the Revolution controller as possible. The one advantage we have in this area is that the Revolution development can actually be done on the Game Cube development environment. So the development kits are going to have a very similar structure to the Game Cube development kits, which makes it very easy for people who have started projects on the Game Cube development kits to just switch over the interface and continue working and have those games ready for the Revolution. We’re thinking that we’re going to be able to have a pretty strong launch. Do you think that the Revolution will go on sale before the PlayStation 3? Nintendo PR representative: We’re really not disclosing all the Revolution details right now. I know everybody’s anxious to hear about it. Fair enough, but speaking of your competition, what do you think is Nintendo’s specific advantage over Microsoft and Sony? What makes Nintendo different from those companies? You have a longer history in gaming, but besides franchises like Mario and Zelda and things like that, what else makes the company really different from those two? Well, I think that Sony and Microsoft have studied Nintendo’s business model. They’ve looked at the current genres of games and the types of games that have been launched in the past, and they’ve found a way to take advantage of technology and push those games further, using technology. And I think that both of those companies are very strong in that role. I think the difference is that Nintendo, itself, is an entertainment company. And for many years, we’ve been looking for ways to take ideas that can entertain people and turning those ideas into entertainment products. I think we’re very strong in that area and I think we’ll continue to be strong in that area. And I also think that because we’re a company that is selling not only the hardware, but also the software, that we’re putting those two pieces together as a product. That’s another strength of ours, the fact that we have software development teams that work in conjunction with hardware development teams. And it’s a tremendous strength that we have, one that I don’t think some of the other companies have. Oλόκληρη η συνέντευξη: http://www.engadget.com/entry/1234000297061506/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.