panther_512 Δημοσ. 10 Απριλίου 2006 Share Δημοσ. 10 Απριλίου 2006 Και για όσους επειμένουν ότι η Ν θα αποσκοπεί πάλι σε 8-χρονα: NIBRIS Revamps Site, Provides New Game Details About Sadness: Sadness (working title) Category: Horror Platform: Revolution Date of Release: 2007 (tentative) "...In my head there is a voice, different from the others. Whenever it answers it overwhelms the remaining voices, it mixes up thoughts and destroys peace. It tells me that I'm only mixed up in a thought which yearns to prove its own existence. The voice which whispers that I'm not really who I am and the perceived reality is only an abstraction created by my own mind. It is the original voice, which wants to free itself from my head, to free itself from the logic and reason it is being stifled by. The voice of animal endurance at all costs, which forces into unimaginable things. It is the voice of chaos which is now screaming frightfully in my head for me to take an axe resting against the wall and cut off my father's head." ~Maria Lengyel The study of fear and the borders of human imagination... A trip to the darkest corners of consciousness, in all of us... A trip to the hell of the subconscious and not necessarily to return... This gothic-horror (atmosphere) is not the an action game. If you're counting on shooting, liters of blood and piles of dead bodies then unfortunately you won't find this here. We are preparing for a mood which will not leave you until the very end of the game. An irregular scenario decides on such issues as schizophrenia or narcolepsy. Apart from an extremely complex and rich-in-shock-factor scenario, the power of our production is an innovative use of the Revolution controller. Imagine driving away rats with a torch, throwing a rope (as a lasso) when you want to climb over the wall, or slitting the throat of a persecutor with a piece of glass... All of this with the help of the Revolution controller. And this is only the beginning... We'll take you on a journey to which no one has taken you before. The only question is are you ready to experience it? Attention! Game only for adult players with strong nerves. link---> Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
p3tran Δημοσ. 10 Απριλίου 2006 Share Δημοσ. 10 Απριλίου 2006 apple μη μας δινεις ομως για παραδειγμα γραφικων το RE4, γιατι ηταν ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ, και φτιαγμενο απο την κορφη μεχρι τα νυχια για το nintendo, και τα γραφικα ηταν τοσο εντυπωσιακα ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΠΟΥ ΗΤΑΝΕ ΦΤΙΑΓΜΕΝΟ ΤΟ GAME, και οχι επειδη το nintendo ειχε σουπερ προδιαγραφες. ποσα αλλα RE4 υπαρχουνε? θα το χτυπησω το κονσολακι. θα εχει ενδιαφερον σιγουρα! δεν πιστευω ομως οτι θα μπορει να καλυψει τις αναγκες μου σαν βασικο συστημα παιχνιδιων. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
apple64 Δημοσ. 10 Απριλίου 2006 Share Δημοσ. 10 Απριλίου 2006 Από το ΧΒΟΧ πάντως είναι δυνατότερο. Όποιος ξέρει να διαβάζει πίσω από απλούς αριθμούς (733ΜΗz vs 485MHz) δεν έχει καμία αμφιβολία. Τα αυτονόητα συζητάμε. Μιλάμε για RISC τεχνολογία!!! Κουράστικα να το λέω... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
p3tran Δημοσ. 10 Απριλίου 2006 Share Δημοσ. 10 Απριλίου 2006 απο το xbox1 εννοεις? αν ναι, εγω πλεον μονο δεμενος και καταναγκαζμενος θα επαιζα xbox πια. (το ιδιο για ps2/gamecube κλπ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panther_512 Δημοσ. 10 Απριλίου 2006 Share Δημοσ. 10 Απριλίου 2006 Ναί από το XBOX1 εννοεί το παιδί. Η RISC τεχνολογία είναι μεγάλη υπόθεση. Μιλάμε για διπλάσσια απόδοση (και παραπάνω) μεταξύ RISC και CISC επεξεργαστών στα ίδια MHz Θα τολμούσα να πώ ότι τα 729MHz του επεξεργαστή του Revo, θα έχουν απόδοση 1.5GHz ή και παραπάνω ενός κανονικού επεξεργαστή. Για να το αναλύσω για αυτούς που δεν ξέρουν, οι RISC επεξεργαστές, επεξεργάζονται τις περισσότερες εντολές σε ένα κύκλο ρολογιού, ενώ οι CISC σε 2,3,4 ή και παραπάνω κύκλους ρολογιού. Άρα στον ίδιο χρόνο, ο RISC επεξεργαστής επεξεργάζεται πολλαπλάσιες εντολές σε σχέση με ένα CISC. Γι'αυτό και η απόδοση του RISC είναι το λιγότερο διπλάσσια από αυτή ενός CISC στα ίδια MHz. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
p3tran Δημοσ. 10 Απριλίου 2006 Share Δημοσ. 10 Απριλίου 2006 ...ελπιζω να ξερει τι λεει αυτος ο han_soloς και να ειναι το revo ενα μικρο 360 με γιαπωνεζικα games.. η προσδοκωμενη ελλειψη υψηλων αναλυσεων ειναι ξενερωμα μεν (μεγαλο), αλλα αν το χειριστηριο βγει τοσο καλο, χαλαλι του. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
apple64 Δημοσ. 10 Απριλίου 2006 Share Δημοσ. 10 Απριλίου 2006 Εννοείτε... Μιλάω για *ΧΒΟΧ vs GameCube. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panther_512 Δημοσ. 10 Απριλίου 2006 Share Δημοσ. 10 Απριλίου 2006 Λίγο δύσκολο το κόβω όλα αυτά που είπε ο Solo να είναι αληθή. Δεν χωράνε όλα αυτά τα πράγματα μέσα σε ένα τόσο μικρό κουτάκι σαν αυτό του Revo. Τουλάχιστον όχι όταν μιλάμε για μιά τόσο χαμηλή τιμή όση είναι αυτή των $199 ή $150 που συζητιέται. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xrest Δημοσ. 10 Απριλίου 2006 Share Δημοσ. 10 Απριλίου 2006 auto lew k gw.an itan etsi tote i timi tou thatan megali,k den thaxan logo na lene oti to revo einai 2-3 fores pio dinato apo to cube..tote thatan thiriaki Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
p3tran Δημοσ. 10 Απριλίου 2006 Share Δημοσ. 10 Απριλίου 2006 για να λεμε και του ...στραβου το δικιο, η nintendo δεν ξερει που της παν τα τεσσερα απο specs.. πχ. ενω σαν θεωριτικο peak αποδοσης του cube ητανε τα 9εκατομμυρια, το re4 εζμπρωχνε περιπου τα διπλασια.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panther_512 Δημοσ. 10 Απριλίου 2006 Share Δημοσ. 10 Απριλίου 2006 Ναί, αλλά να μή ξεχνάμε ότι αυτά που λέει όμως η Ν τα εννοεί. Δεν μας μπαλαμουτιάζει με θεωρητικά νούμερα και ιστορίες για αγρίους. Και ο ντόρος με το ΡΕ4 στο GC, έγινε γιατί το παιχνίδι είχε διπλάσσια πολύγωνα από αυτά που αρχικά είχε ανακοινώσει η Ν ότι θα μπορούσε να απεικονίσει το GameCube. Oπ! Με πρόλαβες p3tran Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Daredevil Δημοσ. 10 Απριλίου 2006 Share Δημοσ. 10 Απριλίου 2006 για να λεμε και του ...στραβου το δικιο, η nintendo δεν ξερει που της παν τα τεσσερα απο specs..πχ. ενω σαν θεωριτικο peak αποδοσης του cube ητανε τα 9εκατομμυρια, το re4 εζμπρωχνε περιπου τα διπλασια.. nai pisteyw oti einai mia etaireia pou to hype den paei synnefo... nta3 kai isws sto telos se real perfomace na mhn ypolypete (ektos tou HD fysika) twn allwn konsolwn. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
p3tran Δημοσ. 10 Απριλίου 2006 Share Δημοσ. 10 Απριλίου 2006 Oπ! Με πρόλαβες p3tran ε φυσικα! I run on 360 devil, θα υπολειπεται περαν της αναλυσης οσο υπολειπεται σε harware. ειπαμε, αλλο πραγμα θα δεις στο 360 στην χαμηλη αναλυση με 100.000 φιλτρα απο πανω, και αλλο στο xbox1. δεν λεω οτι θα ειναι xbox1 το revo, απλα ελπιζω να ειναι ενα μικρο 360. (θα το λεω αυτο μεχρι να συμβει ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panther_512 Δημοσ. 10 Απριλίου 2006 Share Δημοσ. 10 Απριλίου 2006 Kι εγώ κάπως έτσι το κόβω. Να είναι κάτι σαν μικρό 360. Όχι με όλα τα οπτικά καλούδια του 360, αλλά κάτι κοντά (ή μακριά.......αλλά όχι πολύ μακριά) στο 360. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostacurtas Δημοσ. 10 Απριλίου 2006 Share Δημοσ. 10 Απριλίου 2006 Harrison Talks Revolution Box Inclusions Two Revmote Packed Into The Revolution Box? While we recently reported on George Harrisonʼs Game Informer interview, I came upon a piece of information that Computer and Video Games reported on that I hadnʼt seen yet. While we did report that Mr. Harrison said their could be another controller packed into the Revo box besides the Revmote and analog stick, we didnʼt make mention of what it could be. The article I found today states that Mr. Harrison comments on the possibility of an additional Revmote packed into the Revo box. I wonder why Mr. Harrison would make that statement…either Nintendo wants to push the local multiplayer aspects of the Revolution, or they may have a few titles in the works that make use of double Revmotes. http://www.computerandvideogames.com/r/?page=http://www.computerandvideogames.com/news/news_story.php?id=136953 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.