Προς το περιεχόμενο

The Official Nintendo Wii topic {8 Δεκεμβρίου κυκλοφορία σε Ευρώπη/250?}


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Sumfwnw apoluta!

 

Einai omws enas eksupnos kai texnhtos tropos na megalwsei to paixnidi,

an ginontai diafores perioxes prosbasimes mono apo enan xarakthra

'h an prepei na guriseis olo to paixnidi ksana kai ksana me diaforetikh morfh gia na breis kati pou sou leipei.

  • Απαντ. 2,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Τι ήθελα και το 'πα? Να'το το creepy εξωγηινάκι... Το έχουν βαφτισει midna και είναι και θηλυκό τρομάρα του, απ'ότι διαβάζω...

Δημοσ.
Τι ήθελα και το 'πα? Να'το το creepy εξωγηινάκι... Το έχουν βαφτισει midna και είναι και θηλυκό τρομάρα του, απ'ότι διαβάζω...

 

Έχει και ένα χέρι από πάνω του.:roll:

 

Εμενα μ'αρέσουν οι μεταμορφώσεις, ειδικά τοτε που ο Link γινόταν κουνέλι. Ηταν παρα πολυ έξυπνο.

Δημοσ.

Μαζί σου, έξυπνο ήταν, αλλά για κάποιο λόγο (imho πάντα) όταν ήσουν μεταμορφωμένος, το gameplay κατέληγε κουραστικό από ένα σημείο και μετά, μου έσπαγε τα νεύρα. Ειδικά εκείνο το βλαμμένο το Deku Link στο Majora's Mask δεν ξεχνιέται.

 

Ι say Link και πάλι Link. Καβάλα στην Epona , με Iron Boots , Hover Boots (επικές στο ΟοΤ), με οτιδήποτε, αλλά L-I-N-K !

Δημοσ.

Ναί βρε heyou, μήν ποστάρεις τα ίδια πράγματα με πρίν....

 

Οι φώτο του Zelda ήταν πολύ ωραίες και καινούργιες.

 

Οι φώτο του Red Steel, οι δύο πρώτες, είναι οι πρώτες screenshots που έδωσε η Ubi για το παιχνίδι πρίν καί από την Ε3.

 

Η τρίτη έχει ποσταριστεί εδώ και 2 εβδομάδες και αποτελεί την πρότελευταία φουρνιά που μας έδωσε η Ubi.

 

Την τελευταία φουρνιά την πόσταρα 1-2 σελίδες πρίν.

 

Αλλά καί το Metroid Prime πιστεύω θα δείξει πολύ ωραία γραφικά...

Δημοσ.

Δεν μπορώ να παρακολουθώ ολα τα ποστ. Εγραψα στην 'αναζήτηση' red steel και μου έβγαλε...500 ποστ, που προφανώς δεν μπορούσα να τα κοιτάξω όλα (δεν είμαι και παλιός στο thread να τα θυμάμαι).

Τεσπα, παραθέτω τα παρακάτω για το Zelda: Twilight Princess(είναι καινούρια δεν νομίζω να έχουν εμφανιστεί σε προηφούμενα ποστ εκτός από το δεύτερο box art).

 

 

zeldatpboxwii.jpg zeldatpboxlcewii.jpg zeldatpboxgc.jpg

 

 

Nέες εικόνες από το Wii play

 

b1c11f8db0de9cc49c6a06f020ef034b.jpg

 

eb59fd35895699c262ec656ec5ced92f.jpg

Δημοσ.

Eyes-on Call of Duty 3

Activision gives us the 411 on all things Call of Duty for Wii. Plus, exclusive new Wii screenshots.

Περιληπτικά:

 

- Το Call of Duty 3 θα αποτελεί launch τίτλο

 

- Η ιστορία αφορά φυσικά διάσημες μάχες του 2ου Παγκοσμίου πολέμου

 

- Με κινήσεις των χεριών σας θα στοχεύετε, θα πετάτε χειρομβοβίδες, θα κοπηλατήσετε, θα οδηγήσετε οχήματα, θα παλέψετε στα χέρια με τους εχθρούς και άλλα πολλά...

 

- Το σκίψιμο και η έρπηση γίνονται με τα 2 κουμπιά του nunchuck.

 

- Η στόχευση και το στρίψιμο και πάλι γίνονται με το "αόρατο" τετράγωνο. Δηλαδή, όσο ο στόχος βρίσκεται εντός του τεραγώνου, απλώς στοχεύετε και μόλις φτάσετε στα όριά του, τότε στρίβετε. Ο χειρισμός εν ολίγης είναι πανομοιότυπος με αυτόν του Red Steel και Metroid Prime και αποτελεί άξιον απορίας για πιό λόγο προτιμάται αυτός ο τρόπος χειρισμού, αντί του "fixed" στόχου στο κέντρο της οθόνης, όπως το mouse στον υπολογιστή μας.

 

Η πιό πιθανή απάντηση είναι η έλειψη επανακεντρισμού του κέρσορα. Στα PC FPSs, όταν θέλουμε να ξανακεντράρουμε το στόχο, απλώς σηκώνουμε το ποντίκι στον αέρα και το επανατοποθετούμε στη θέση που επιθυμούμε. Αυτό δεν μπορεί να γίνει με το Wiimote. Πιθανώς να σκεφτούν κάποια λύση μελλοντικά.

 

Όπως και να έχει όμως, είναι γεγονός ότι το Wiimote έχει pixel-perfect ακρίβεια, κάτι που διαπιστώνεται και στο COD 3.

 

- Το παιχνίδι είναι βασισμένο εξ'ολοκλήρου στην έκδοση του XBOX360. Έγινε downgrade στα textures ώστε να το σηκώνει το hardware του Wii.

 

Παρ'όλο όμως το γεγονός ότι τα textures υποβιβάστηκαν, έκπληξη αποτελεί το ότι όλα τα εφφέ και η έντονη δράση (πολλοί χαρακτήρες στην οθόνη) είναι ίδια με την XBOX360 έκδοση.

 

Ανατινάξεις, καπνοί, και λοιπά εφφέ παραμένουν τα ίδια καί στις 2 εκδόσεις.

 

Το ίδιο ισχύει και για το destructable περιβάλλον. Ακριβώς όπως και στις άλλες εκδόσεις, μπορείτε να καταστρέψετε το περιβάλλον γύρω σας και είτε να αποκαλύψετε κακούς που κρύβονται από πίσω ή να το εκμεταλευτείτε για άλλο σκοπό.

 

Εν ολίγης, πέρα από το γραφικό downgrade που έγινε στο παιχνίδι, όλα τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά παραμένουν ακριβώς τα ίδια.

 

Επίσης ποτέ δεν μειώθηκε ο αριθμός των fps ανεξαρτήτως της δράσης στην οθόνη.

 

- Το παιχνίδι υποστηρίξει 480p και widescreen.

 

- Only single player.

 

- Δεν πρόλαβαν να βάλουν τη χρήση του Wiimote speaker στο παιχνίδι.

 

As a final note on the game's engine, Call of Duty 3 is essentially running an adaptation of the 360 engine (when looking at physics and visual effects), and features tons of destructible objects, motion/firing blurring which gives the experience a very solid feel, and the same smoke and dust effects found in the sister versions of Call of Duty 3. The game has a very promising feel and a few great ways to use the Wii-mote.

 

call-of-duty-3-20060929051915369.jpg

 

call-of-duty-3-20060929051916869.jpg

 

call-of-duty-3-20060929052357006.jpg

 

call-of-duty-3-20060929051918290.jpg

Δημοσ.
Δηλαδή, όσο ο στόχος βρίσκεται εντός του τεραγώνου, απλώς στοχεύετε και μόλις φτάσετε στα όριά του, τότε στρίβετε

 

ennoeis to point pou iparxei se kathe fps?

Δημοσ.
ennoeis to point pou iparxei se kathe fps?

 

Xmmmm, δεν κατάλαβα ακριβώς την ερώτησή σου.

 

Σε όλα τα FPSs στις κονσόλες καί στα PC, ο στόχος (το point) είναι πάντα στο κέντρο της οθόνης. Όταν μετακινάς το mouse ή τα analog sticks, ο στόχος παραμένει στο κέντρο και όλη η οθόνη μετακινείται σύμφωνα με τις κινήσεις που κάνεις.

 

Αλλά πάντα ο στόχος μένει καρφωμένος στο κέντρο και η οθόνη μετακινείται.

 

Στο Wii, μέχρι στιγμής γίνεται διαφορετικά.

 

Φαντάσου ένα αόρατο τετράγωνο στο εσωτερικό της οθόνης. Αν πούμε ότι η οθόνη σου είναι 32'', το τετράγωνο αυτό θα είναι π.χ 21''.

 

Όσο στοχεύεις στο εσωτερικό αυτού του τετραγώνου, η οθόνη μένει σταθερή και κινείται μόνο ο στόχος.

 

Μόλις ο στόχος σου φτάσει σε κάποια από τις πλευρές του αόρατου τετραγώνου, τότε αρχίζει η οθόνη να στρίβει προς εκείνη τη κατεύθυνση. Αναλόγως του πόσο εκτός του τετραγώνου είναι ο στόχος είναι και η ανάλογη ταχύτητα στριψίματος.

 

Μόλις βάλεις το στόχο εντός του αόρατου τετραγώνου, η οθόνη παραμένει ακίνητη.

 

Πρέπει να δείς βίντεο για να το πιάσεις 100%.

 

Το θέμα απλώς είναι ότι το στρίψιμο κατά αυτόν τον τρόπο δέν έχει την αμεσότητα που έχεις με το ποντίκι.

 

Λένε ότι αυτό το κάνουν για να μή ζαλίζεσαι, επειδή το χειριστήριο είναι εξαιρετικά ευαίσθητο.

 

Πάντως, στο IGN, όπου έκαναν hands on στο MetroiD Prime, στο οποίο έβαλαν ρυθμιζόμενη ευαισθησία, με full ευαισθησία στο χειριστήριο είπαν ότι το Wiimote προκαλεί το keyboard-mouse στην ανταπόκριση.

 

Βασικά στην ουσία, μίκρυναν το αόρατο τετράγωνο και αύξησαν τη ταχύτητα στριψίματος, ουτως ώστε, λίγο να φύγει ο στόχος από το κέντρο, αρχίζει η οθόνη να μετακινείται, με αποτέλεσμα να έχεις σχεδόν την ίδια αίσθηση με το keyboard-mouse.

Δημοσ.

nai swsta.kinitai i othoni.poli kali idea ti briskw.tha to doume sti praksi bebaia.mono to stripsimo me apasxolei,alla idiaiterws auto to sensitivity.bebaia tha iparxei rithmisei k giauto,na to ferneis sta metra sou

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...