GordonFreeman Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2005 Μεγάλη συνέντευξη του IGN από τους δημιουργούς του TOO HUMAN. IGN: What are you proud of graphically-speaking about the game? Denis Dyack: We are happy with the fact that we feel we can now achieve Hollywood production value sets and design with the Xbox 360 that were previously not possible last generation. We feel we will be able to take the player on a graphical tour de force like never before. Although all of the screen shots are very early, the shots of the ice forest are really examples of some of the game's visual potential. The power of the Xbox 360 not only allows us to create a beautiful and believable game play area, but an expansive game play world as you will see in Too Human. IGN: Does Too Human feature substantial cinematics and voice acting? Denis Dyack: Too Human does feature substantial cinematics and voice acting. Gamers can expect to be treated to a cinematic script that we have been thinking about for over 10 years. Using the Xbox 360 as a foundation for creation, we feel we will present something that is unparalleled to our previous work. We hope to change gamers' expectations of entertainment with video games on this level with Too Human. IGN: Why should gamers who followed Too Human before be excited about the 360 games? Denis Dyack: Hardcore fans of Too Human should be excited about Too Human because with the Xbox 360 we finally have the tools available to realize our full vision for Too Human. Not only are we going to create what we planned previously with our designs but we will be able to take it far beyond what we ever could have done before. Too Human will appeal to all games on different levels, and the goal is that for hungry hardcore fans, the more they want to get out of the experience, the more they can take from it. It truly is that deep on all levels if the player wants it. IGN: What framerate are you striving for in the Too Human games? Denis Dyack: It is too early to really discuss this but we will aim for a frame rate that is most appropriate the game. With Eternal Darkness we averaged 60fps at a true 640x480 resolutions on the NGC, which not many other games achieved. However, we are not sure the players noticed this and in many respects we feel that reducing the frame rate to 30fps and adding substantially more effects as we did in MGS is more favorable to gamers. We are currently leaning towards a heavy effects approach in games for next generation as you see in games like MGS 4. The Xbox 360 is very powerful and the final hardware is beyond our expectations for performance and we are confident that it will allow us to go in any direction that we choose to during the development. Whichever path Too Human takes, we are very aware of the improved game experience a smooth and steady frame rate provides and we will always keep that paramount. http://xbox360.ign.com/articles/657/657404p1.html
GordonFreeman Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2005 Οι προβλέψεις από τους αναλυτές της αγοράς σχετικά με τις πωλήσεις του xbox360 συνεχίζονται με μία ακόμη που έρχεται από την Wedbush Morgan Securities. Μεταξύ άλλων προβλέπουν ότι οι πωλήσεις της κονσόλας για το 2006 θα φτάσουν τα 2,5 εκατομμύρια κομμάτια (1.5 εκατομμύριο στην Αμερική και οι υπόλοιπες στην Ευρώπη) , ότι η δυνατότητα παραγωγής xbox360 της Ms από 100.000 κομμάτια την εβδομάδα θα φτάσει τα 150.000 προς το τέλος του χρόνου , ότι η SONY θα αντιδράσει ρίχνοντας την τιμή του ps2 από τα 199$ στα 149$ και ότι αυτό θα συμβεί κοντά στο λανσάρισμα του 360. http://gamesindustry.biz/content_page.php?aid=12167
BlizardBill Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2005 Και τα 150.000 το μήνα δεν είναι πάρα πολλά ... ο ρυθμός αυτός δίνει 7.5εκ το χρόνο, ενώ ο μέσος όρος πωλήσεων του PS2 είναι σίγουρα πάνω από 15εκ . Είμαι περίεργος να δω αν θα υπάρχουν ελλείψεις ή όχι, κυρίως την πρώτη περίοδο που δεν θα υπάρχει και ανταγωνισμός... Λογικά, και αν δεν γυρίσει ο κόσμος την πλάτη του στο xbox360, δεν θα πρέπει να είναι εύκολο να βρεθεί τους πρώτους μήνες.
jimbrav Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2005 yparxei eliniko e-shop gia proparagelia? kserei kaneis ?
Slay Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2005 Kai allo arthro gia tis poly pithanes pleon eleipseis 360 se oles tis agores , ayth thn fora apo to BBC, tora h M$ mas leei oti yparxei logos poy kaneis allos den exei kanei worldwide launch , kai pos an xeran poy mplekan den tha to ekanan. In just a few weeks' time, it will unleash its great white hope of gaming, the Xbox 360, across the world. But rolling out a next generation games console in the US, Europe and Japan virtually simultaneously is proving to be a greater challenge than anyone imagined. "There's a reason no-one has done this before and we are figuring that out," said Xbox marketing boss Peter Moore. "If we knew what we were getting into, we might not have done it," he admitted at a recent Xbox event in Amsterdam. In the past console makers have staggered the release of a new machine, like Sony did with the PlayStation Portable. The device first saw the light of day in Japan, three months later in the US and almost a year later in Europe. http://news.bbc.co.uk/1/hi/technology/4332170.stm
privateer Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2005 ATI Releases Xbox 360 GPU Technology Papers http://news.teamxbox.com/xbox/9487/ATI-Releases-Xbox-360-GPU-Technology-Papers/
GordonFreeman Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2005 yparxei eliniko e-shop gia proparagelia?kserei kaneis ? Φίλε από ότι είδα στο Παπασωτηρίου μπορείς να κάνεις προπαραγγελία. Πάντως εγώ δεν σκοπεύω να κάνω κάτι τέτοιο ακόμα. Θα περιμένω μέχρι τον άλλο μήνα για να δω πως θα πάνε τα πράγματα. Σχετικά με τα παιχνίδια που είχες ρωτήσει , καλύτερα να περιμένεις να διαβάσεις μερικά reviews όταν θα κυκλοφορήσουν. Το καλό είναι ότι στην Αμερική θα κυκλοφορήσουν πιο μπροστά και έτσι θα έχουμε την ευκαιρεία να δούμε reviews πριν έρθει η κονσόλα στην Ελληνική αγορά. Επίσης άμα δεν είσαι πολύ βιαστικός το καλύτερο θα ήταν να περιμένεις πριν πάρεις παιχνίδι να έρθει η κονσόλα στα μαγαζιά. Λογικά τα μεγάλα καταστήματα θα βάλουν playable demos σε HD οθόνες οπότε θα έχεις την ευκαιρεία να δεις από κοντά και ίσως να δοκιμάσεις κάποιο από αυτά. Αυτή η τακτική (review-demo και μετά αγορά) νομίζω ότι είναι η πιο ασφαλής από την στιγμή μάλιστα που θα έχει και 60ευρω το παιχνίδι και δεν λέει να τα δώσεις και μετά να το μετανιώσεις.
jimbrav Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2005 Φίλε από ότι είδα στο Παπασωτηρίου μπορείς να κάνεις προπαραγγελία.Πάντως εγώ δεν σκοπεύω να κάνω κάτι τέτοιο ακόμα. Θα περιμένω μέχρι τον άλλο μήνα για να δω πως θα πάνε τα πράγματα. Σχετικά με τα παιχνίδια που είχες ρωτήσει ' date=' καλύτερα να περιμένεις να διαβάσεις μερικά reviews όταν θα κυκλοφορήσουν. Το καλό είναι ότι στην Αμερική θα κυκλοφορήσουν πιο μπροστά και έτσι θα έχουμε την ευκαιρεία να δούμε reviews πριν έρθει η κονσόλα στην Ελληνική αγορά. Επίσης άμα δεν είσαι πολύ βιαστικός το καλύτερο θα ήταν να περιμένεις πριν πάρεις παιχνίδι να έρθει η κονσόλα στα μαγαζιά. Λογικά τα μεγάλα καταστήματα θα βάλουν playable demos σε HD οθόνες οπότε θα έχεις την ευκαιρεία να δεις από κοντά και ίσως να δοκιμάσεις κάποιο από αυτά. Αυτή η τακτική (review-demo και μετά αγορά) νομίζω ότι είναι η πιο ασφαλής από την στιγμή μάλιστα που θα έχει και 60ευρω το παιχνίδι και δεν λέει να τα δώσεις και μετά να το μετανιώσεις.[/quote'] σε ευχαριστω για τιν απαντηση σου.θα ακολουθησω αυτα που λες που τα βρισκω σωστα.κατι αλλο - σημερα πουλησα το crystal xbox μου και νιωθω λιγο αδειος!!!!αλλα παρηγορουμαι με το φοβερο half life 2 sto pc!!!
GordonFreeman Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2005 Καινούργια gameplay videos από το GameTraillers.com 99NIGHTS: GAMEPLAY HD VIDEO http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2044 PERFECT DARK ZERO: HD SINGLE PLAYER VIDEO & HD MULTIPLAYER VIDEO http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2184
privateer Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2005 Xbox 360 hands-on preview http://www.engadget.com/entry/1234000153062828/
privateer Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2005 Crackdown Trailer http://movies.teamxbox.com/xbox360/crackdown/crackdown_x05.wmv
privateer Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2005 Since the announcement of the Xbox 360, gamers have been waiting in anticipation to play the console firsthand. However if what sources have been revealed to GameInsider is correct, the wait to sample the Xbox 360 may be over the week of Oct 24th. According to retailer sources which have told GameInsider today that on the week of October 24 2005, Microsoft plans to distribute Xbox 360 demo kiosks to all major retailers in North America. Our sources have also told us that the kiosks were planned to be launched this week but were delayed by Microsoft for unspecified reasons. Details about the kiosks are scarce, our sources have informed us that we should expect to see the Xbox 360 console running both playable demos and gameplay trailers of launch titles. As to which launch titles will be shown, we were unable to verify through our source. More details will be presented to our audience as soon as we get them. http://www.gameinsider.com/comments.php?id=1338&catid=1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.