Pytzamarama Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2005 Kat arxin egw den mpika se kouventa tou typou 'giati i Ati..'... Apantisa me to klasiko tropo pou kanw panta otan akouw ipervoles. Iparxei edw mesa kapoios pou gnwrizei pws metafrazontai se isxi ta specs tou RSX(ousiastika tou 7800 me kati MHZ parapanw?) kai malista se sxesi me to Xenos? To Xenos den einai pio mprosta texnologika apo to mbagiatiko pleon 7800? To na anevasw ta Mhz einai technologiko alma?(an nai dwste mou to nobel dioti den exw afisei CPU pou na min tin pushare sto theo!!!)
GordonFreeman Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2005 Βρε panther για αυτό έδωσα το τρίτο link για να πάρεις πιθανή απάντηση στην ερώτησή σου που είναι και ερώτηση πολλών άλλων. Αν το διάβασες και έχεις να κάνεις κάποια τοποθέτηση ας την συζητήσουμε.
panther_512 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2005 Χίλια συγνώμη Gordon! 'Ημουνα δουλειά όταν έκανα το τελευταίο post και δεν πρόλαβα να διαβάσω το link που έδωσες (έπρεπε να φύγω από το γραφείο). Όντως στο link που έδωσες δίνονται αναλυτικότατες πληροφορίες για την στρατηγική της ΑΤΙ και την αρχιτεκτονική του chip. Το chip φαίνεται πολλά υποσχόμενο, αν και υπό τη μορφή που έχει στο XBOX δεν καλύπτει τις προδιαγραφές του WFG2.0, αλλά και πάλι αυτό δεν χρειάζεται στο XBOX. Η unified αρχιτεκτονική του μου άρεσε, διότι κατα αυτόν τον τρόπο ο GPU δεν παρουσιάζει bottlenecks, μιάς και δεν διαχωρίζει pixel και vertex shaders. Ελπίζω να τα πάει καλά. και το λέω αυτό γιατί και στο παρελθόν είχαμε πρωτοποριακές ιδέες σε GPUs αλλά πατώσανε. Θυμάται κανείς την KYRO II κάρτα γραφικών της Hercules? Η αρχιτεκτονική της ήταν τόσο πρωτοποριακή, που αν την ακολουθούσαν η ΑΤΙ και η Nvidia, τώρα θα είχαμε GPUs διπλάσσιας ισχύος. Πάντως στο συγκεκριμένο link δίνονται πολύ καλές εξηγήσεις. Παρακαλώ το προηγούμενο post μου να παραβλεφθεί.
Slay Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2005 To Xenos den einai pio mprosta texnologika apo to mbagiatiko pleon 7800? giati? epeidh exei toys unified shaders? kai poy xereis esy oti apodidoyn kalytera? mono aplh logikh xreiazetai kaneis (san ton panther gia paradeigma) gia na katalabei , oti an ontos h ATI eixe mia poio apodotikh arxitektonikh sta xeria ths den tha distaze na thn bgalei sta PC gia na polemhsei thn Nvidia, to gegonos oti h X1800XT einai me thn klassikh arxitektonikh ton xehoriston shaders leei polla pisteyo.
panther_512 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2005 Koίτα Slay, βάση αυτών που γράφονται στο link,υπάρχει καποια λογική. Αν ο επεξεργαστής βγεί υπό αυτή τη μορφή για PC, θα υπάρχουν ασυμβατότητες με πολλά παιχνίδια. Αυτό το είχε πάθει η KYRO II. Παρ'ότι ήταν μια εξαιρετικά δυνατή GPU, λόγω της διαφορετικής αρχιτεκτονικής της, αναγκάζονταν να βγάζουν patches σχεδόν για κάθε παιχνίδι που έβγαινε και ειδικά της ΕΑ. Αν το βγάλουν τώρα για PC, σίγουρα θα πατώσουν. Πάντως συμφωνώ μαζί σου ότι στην ουσία είναι πείραμα, που μπορεί να πετύχει μπορεί και όχι. Με το XBOX έχουν τη δυνατότητα να το παίξουν εκ του ασφαλούς, χωρίς να ρισκάρουν πολλά. Και αν το πείραμα πετύχει, τότε η Nvidia θα τα βρεί λίγο σκούρα. Όμως από το πείραμα μέχρι την επιτυχία έχει πολύ δρόμο. Υ.Γ: Υπάρχουν στοιχεία αν το Revo θα έχει την ίδια GPU με το XBOX360? Νομίζω όχι αλλά δεν είμαι σίγουρος.
Slay Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2005 Αν ο επεξεργαστής βγεί υπό αυτή τη μορφή για PC' date=' θα υπάρχουν ασυμβατότητες με πολλά παιχνίδια. Αυτό το είχε πάθει η KYRO II. Παρ'ότι ήταν μια εξαιρετικά δυνατή GPU, λόγω της διαφορετικής αρχιτεκτονικής της, αναγκάζονταν να βγάζουν patches σχεδόν για κάθε παιχνίδι που έβγαινε και ειδικά της ΕΑ. Αν το βγάλουν τώρα για PC, σίγουρα θα πατώσουν.[/quote'] xexe ta idia akribos leme agaphte moy apla me alla logia. h ATI paroles tis megalostomes koybentes ths oti ayth h arxitektonikh kanei kalytero utilisation kai ta sxetika, sthn pragmatikothta kati tetoio den isxyei kai xoris optimised kodika gia thn Unified shader arxitektonikh ths troei skonh apo thn Nvidia, sthn oysia dhladh dokimazei mia nea arxitektonikh pano sthn plath ths M$ an dei oti exei apotelesmata (mexri tora den exo dei ego kati tetoio) tha thn perasei kai sto PC, h tha thn beltiosei kai tha thn perasei sto PC, to gegonos einai omos oti an ebgaze tora mia tetoia karta , h 7800 tha thn elione se epidoseis[/b']. kai an eixes diabasei to thread apo thn arxh tha eblepes oti otan eixe bgei to arthro poy ekane post o GordonFreeman, elega oti h arxitektonikh einai poly endiaferoysa, menei na apodeixtei sthn praxh poso kala tha doyleyei to automatic load balanancing, kai genika poso pragmatika apodotikh tha einai, kai ta mexri tora paixnidia gia to 360 poy exo dei (pera apo 1-2 exereseis) den me peitoyn oyte gia thn dynamh toy xenos, oyte gia thn eykolia me thn opoia tha epairne oti kodika kai na toy petages kai tha ton etrexe me 95% utilisation.
Stormwatch Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2005 Μερικοι εδω ξεχνουν οτι το αρχικο σκεπτικο της Sony για το PS3 ηταν να χρησιμοποιησει περισσοτερους απο ενα Cell για ολες τις εργασιες.Να μην χρησιμοποιησει δηλαδη καποιο chip γραφικων απο τριτο κατασκευαστη αφου οι Cell θα καλυπταν αυτες τις αναγκες. Για διαφορους λογους ομως (δεν χρειαζεται να το ψαξουμε αυτο τωρα) ειδε οτι η ιστορια με τους Cell δεν βγαινει οποτε αναγκαστηκε να παρει το chip γραφικων απο την Nvidia, η οποια φυσικα Nvidia δεν εφτιαξε καποιο συγκεκριμενο chip για το PS3 (δεν προλαβαινε βεβαια) αλλα τους διεθεσε αυτο που ειχε στα σκαρια για τα PC (βλεπε 7800). Απο την αλλη η Ati με την MS δουλεψαν 2 χρονια για το Xenos, το οποιο δημιουργηθηκε εξ αρχης για το επομενο ΧΒΟΧ. Η μεν Sony δηλαδη, αναγκαστηκε να επιλεξει μια λυση απο αναγκη (γιατι δεν ηρθαν τα πραγματα ετσι οπως τα ειχε υπολογισει) και να "φορεσει" στο PS3 ενα chip που δεν ειχε σχεδιαστει απο την Nvidia με το μυαλο στο PS3, αλλα που προοριζονταν για τα PC. H δε MS με την Ati σχεδιασαν το Xenos για να κανει μια συγκεκριμενη δουλεια σε ενα συγκεκριμενο περιβαλλον απο την αρχη. Προσωπικα ελπιζω περισσοτερο σε κατι που εχει σχεδιαστει σωστα εξ'αρχης παρα σε κατι που ειναι προιον "μπαλωματος"...
privateer Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2005 PGR3 80 megs of gameplay footage: http://www.xboxyde.com/news_2102_en.html 1up's PGR3 hands-on: http://1up.com/do/previewPage?cId=3144359&did=1 Kameo: gameplay video http://www.xboxyde.com/news_2099_en.html
GordonFreeman Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2005 Πολύ σωστός ο stormwatch και o panther. Tο θέμα δεν είναι μόνο ότι η Nvidia φοβάται να ποντάρει στην τεχνολογία και παίζει εκ του ασφαλούς με πουσαρισμένες κάρτες . Αλλά ενώ στην ουσία το Xenos έχει φτιαχτεί για να πατάει με το ένα πόδι στο DirectX10 και με το άλλο στους shaders 3.0 , η Nvidia είναι η εταιρεία που σνομπάρει το directx. Μήπως θυμάται κανείς το στραπάτσο που έπαθε με το Dx9 ? Η σειρά fx δεν το είχε πάρει σοβαρά και το υποστήριζε μόνο στα χαρτιά ενώ η ΑΤΙ το υποστήριξε από την αρχή γιατί κατάλαβε την σημασία του. Το αποτέλεσμα ήταν όσοι πήραν (όπως εγώ) τα ακριβά μοντέλα της Νvidiafx 5900/5950 το σύστημά τους να σέρνεται σε dx9 :? Τελικά η unified shader language θα είναι το μέλον και στα pc kai κάποια στιγμή σύντομα η Nvidia θα αναγκαστεί να ακολουθήσει ανάλογη αρχιτεκτονική για να μην ξαναπάθει το ίδιο στραπάτσο. Ενώ και η ΑΤΙ θα φροντίσει να περάσει την αρχιτεκτονική με τις ανάλογες μετατροπές στις pc κάρτες. Ως τότε ώμος θα την χαίρονται μόνο οι κάτοχοι 360 :grin: By the way μιλόντας για optimized κώδικα θυμήθικα ότι οι developers του PS3 θα πρέπει να κλειστούν στο Αγιο όρος σε περιβάλον ηρεμίας και κατάνυξης για 2,3 χρόνια προκειμένου να βγάλουν κώδικα που θα επωφελείται από τις δυνατότητες του υβριδικού cell
epote Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2005 Τελικά η unified shader language θα είναι το μέλον και στα pc kai κάποια στιγμή σύντομα η Nvidia θα αναγκαστεί να ακολουθήσει ανάλογη αρχιτεκτονική για να μην ξαναπάθει το ίδιο στραπάτσο. says who? By the way μιλόντας για optimized κώδικα θυμήθικα ότι οι developers του PS3 θα πρέπει να κλειστούν στο Αγιο όρος σε περιβάλον ηρεμίας και κατάνυξης για 2,3 χρόνια προκειμένου να βγάλουν κώδικα που θα επωφελείται από τις δυνατότητες του υβριδικού cell παμε αλλη μια says who?
BlizardBill Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2005 Η μεν Sony δηλαδη' date=' αναγκαστηκε να επιλεξει μια λυση απο αναγκη (γιατι δεν ηρθαν τα πραγματα ετσι οπως τα ειχε υπολογισει) και να "φορεσει" στο PS3 ενα chip που δεν ειχε σχεδιαστει απο την Nvidia με το μυαλο στο PS3, αλλα που προοριζονταν για τα PC.[/quote'] Οχι ακριβώς ... η Sony τα έχει όλα με το μέρος της αυτή τη φορά, μπορεί να συνεργαστεί από θέση ισχύος με τις μεγαλύτερες εταιρίες από όλους τους χώρους, και μπορεί να δώσει το καλύτερο αποτέλεσμα χωρίς να διακινδυνέψει τίποτα . Οι άλλοι πρέπει να ρισκάρουν και να πειραματιστούν , μήπως να μπορέσουν να επιβιώσουν απέναντι στον γίγαντα με τις μεγαλύτερες συνεργασίες και επενδύσεις στον χώρο , που φαίνόταν από πριν ότι θα βγάλει το καλύτερο προϊόν.
Stormwatch Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2005 "kai ola ayta gia ena paixnidi me to engine toy Doom 3, na doyme kai ta recomenended specs?" Για να δουμε τι γινεται και με το Call of Duty 2... "The Xbox 360 version shares several similarities with the PC version. Both are filled with well-animated soldiers, ornamented with highly detailed environments, and they all moved at crisp framerates. The 360 game held at a constant 60 fps, and the PC, at least right now, runs at 30 FPS. The Xbox 360 appeared to show a slight advantage over the PC with a little more detail and slightly longer draw-distances, but the differences weren't drastic or that easy to see. Like we did, you'd have to stare at them side-by-side and critically compare." http://xbox360.ign.com/articles/654/654961p1.html Αρα αν με τους ισχυρισμους εβγαλες οτι το Xenos δεν μπορει να σηκωσει Doom3 μηχανη, το IGN μας λεει οτι το Χ360 παει τσιτες το CoD2 εκει που οι καινουριες GPU για PC γονατιζουν (κανε και μια βολτα απο HardOCP να βεβαιωθεις).
Exoskeletor Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2005 Stormwatch to demo tou call of duty mou epiane kai emena 30fps kai den epefte oute anebene oute 1 fps. se oti analysh kai na ebaza to idio emene. kai 640x480 30fps kai 1152x768 30fps kai se poio pano. mporeis na mou eksigisis giati ginete ayto?? san na exoun bali limit sta fps
Pytzamarama Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2005 To topic exei ksefigei edw kai 45 selides.O monos pou postarei news kai den mpainei se trip manouras einai O Privateer. opote afou apo xbox360 pigame se XBOX360-PS3 kai twra ATI-Nvidia tha xarw na sxoliasoume to teleftaio epeisodeio tis Xainti. Kai sinexizontas tin offtopic kouventa mas mias kai pleon kaneis allos den mpainei se afto to thread gia XBOX360 news pleon (ante psachse 60 selides me antidikies kai jpgs 8MB) rwtw ta eksis 1)To xenos ws GPU den einai to pio kontino sto WFG2.0? 2)To OpenGL den pathainei me ta Vista? 3)H Nvidia den eixe kanei dilowsi oti kalovlepei sto mellon tin arxitektoniki twn Unified Shaders? 4)To Xenos den apotelei to pio megalo breakthrough stis kartes grafikwn apo tin epoxi tis 3dfx kai tou Glide? 5)H 7800 den itan lisi anagis (piran tin pio kali gia aftous iparxousa stock karta) apo tin Sony otan to cellopragma den tous vgike pows to perimenan? 6)To xenos ktistike apo tin arxi gia ena skopo.Ara kai einai poli pio efficient.says me! 7)An to Xenos thelei special coding (pou poio hardware den thelei otan psachno peak performance) ti na poume gia to Cell? 8 )To telos tou OpenGL gia ta Windows den simainei akrivotero development gia to PS3 apo oti to xbox360/pc development(dx,XNA,Windows)? kai mias kai milame gia ATI (voutiksa ta parakatw freska apo beyond3d) Xenos as Physics Processor? http://www.xbitlabs.com/news/video/display/20051005202331.html "New Performance Architecture... Ideal for Physics and Data Parallel Processing" http://www.techpowerup.com/reviews/ATI/R5XX/images/X1800-1.jpg The real innovation however is just an idea at this time, but promises to have a major impact on the industry, if brought to reality. Heye mentioned that ATI plans to open the hardware architecture of the X1000 to allow third party developers to write non-graphics-related applications to run on the graphics processor. The company calls this feature "dynamic load balancing." Compared to a Pentium 4 CPU, which delivers a floating point performance of 12 GFLOPs and a bandwidth of just under 6 GByte per second, a graphics processor is a calculation monster: According to ATI, an X1800 XT chip reaches 83 GFlops and 42 GByte per second. The full performance of a graphics may not always be needed - especially in dual-graphics environments - and users will be able to relocate processing power to other applications. According to ATI, these applications could include scientific applications such as fluid dynamics, but also entertainment-related functions such as physics or 3D audio processing. Similar features have been demonstrated by academic projects in the past on ATI and Nvidia platforms, but dynamic load balancing as described by ATI officials promises a whole new use of graphics processors. The company expects GPU specific third-party API's to become common within a few years - with one of the most promising being physics processing: ATI believes that graphics chips provide enough power to cover the features that are currently promoted by Ageia. If ATI's vision comes true, Ageia's idea for physics board for every gaming PC may more--> http://www.tomshardware.com/hardnews/20051005_090950.html
Stormwatch Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2005 "Mhpos katalabes pleon ti leo edo kai tosa posts?" Αυτο που εχω καταλαβει (εδω και πολυ καιρο) ειναι οτι ο ενας-και χρονος σου πεφτει πολυς και εχεις χαλαστει... Ενθουσιαζεσαι με videaκια του PS3 (αλλα και του PS2 - προσφατα ποσταρες ενα screenshot απο ενα FPS με 100x antialiasing και ηθελες να μας πεισεις οτι ειναι real) ,αλλα τα γραφικα του PGR3 τα βρισκεις απλως "καλα" (λεπτομερειεα βεβαια οτι σε ολα τα sites -πλην ισως του 1up.com για ευνοητους λογους- τους επεσε το σαγονι). Δεν πειραζει, σκεψου οτι σε καμια 500 μερες θα αποκτησεις το αγαπημενο σου PS3.Αν και οπως σε κοβω, σε βλεπω το Δεκεμβρη στο Πλαισιο, με το Χ360 στη μια μασχαλη και 3-4 παιχνιδακια στην αλλη...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.