Προς το περιεχόμενο

The Official XBOX360 topic


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το λινκ είναι αυτό που είχε δώσει ο privateer :

 

http://www.xboxyde.com/news_1994_en.html

 

Το κακό είναι ότι τρώει πολύ χρόνο από το clip o υπεύθυνος της EPIC που εξηγεί στους γιαπωνέζους (και καπάκι η γιαπωνέζα που μεταφράζει γιατί αυτός μιλάει αγγλικά).

 

Υ.Γ όλοι οι βετεράνοι gamers θα έχουμε πάντα την AMIGA μέσα στην καρδιά μας 8-)

  • Απαντ. 2,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

pistevw oti oi dynatotites twn dyo mhxanhmatwn einai paraplisies

opote mono oi titloi einai auto pou tha thesoun thn prwtia sthn agwra

mhn xehname to xbox me to ps2

 

pantos ena sovaro provadisma exei h sony logo ths terastias epityxias twn ps1 kai 2

Δημοσ.

goustarw na dw ti tha ta kanoun ola afta ta paixnidia oi eteries

an to ps3 argisei merikous mhnes akoma

 

malon mazi me ta paixnidia tha perneis mazi kai ta

walkthru gramena apo tous ............ developers

 

 

xaxaxaxaxaaxaxaxaaxaxaxaxa........................................

Δημοσ.

Επειδή όπως όλα δείχνουν το Gear of War αναμένεται να είναι ένα από τα κορυφαία exclusives του καινούργιου XBOX360 φρόντισα με όλα τα στοιχεία που μάζεψα από το νετ (με τα μέτρια αγγλικά μου) να φτιάξω ένα preview του παιχνιδιού.

Διαβάστε το τώρα και με πληρώνετε μετά. :lol:

 

 

Υπόθεση :

 

Πρόκειται για μία ομάδα πεζοναυτών του μέλλοντος από την οποία διαχωρίστηκαν δύο από τα μέλη της (Markus and Dom) .

Για να ξαναβρούν αυτοί οι δύο τους υπόλοιπους πρέπει να περάσουν μέσα από μία πόλη φάντασμα.

Άρα στην ουσία αυτοί είναι που παίρνουν μέρος στο παιχνίδι , συν κάποια άτομα που συναντούν στην πορεία μέσα στην πόλη και τους βοηθάνε.

Η πόλη είναι κατειλημμένη από εξωγήινα τέρατα τα οποία θα κάνουν ότι μπορούν για να τους στείλουν στον άλλο κόσμο.

 

ΓΡΑΦΙΚΑ:

Σύμφωνα με τους δημοσιογράφους του GAMESPOT το παιχνίδι είναι πολύ καλύτερο από οτιδήποτε έχουνε δει μέχρι σήμερα στην περασμένη γενιά κονσολών και στα περισσότερα high end PC.

Όπως οι ίδιοι λένε "Θα ήμασταν ψεύτες αν χαρακτηρίζαμε το παιχνίδι οτιδήποτε άλλο εκτός από ένα από τα καλύτερα και πιο όμορφα παιχνίδια για xbox360" , παρόλο που το 5λεπτο trailer έδειχνε μόνο ορισμένες από τις δυνατότητες του τελικού παιχνιδιού.

Χάρη στο hardware του XB360 , χρησιμοποιεί στο έπακρο την μηχανή Unreal 3 της Epic (φωτισμούς , εφέ , σκιάσεις) για να δημιουργήσει μία πολύ υποβλητική ατμόσφαιρα της πόλης φάντασμα με λεπτομερέστατους χαρακτήρες.

 

 

GAMEPLAY:

Όπως είπε και ο Cliff Bleszinski , αρχηγός σχεδιασμού του παιχνιδιού , αν και στο παιχνίδι υπάρχει πολύ πιστολίδι σκοπός τους ήταν να κάνουν κάτι πιο πρωτότυπο από ένα shoot and run Game.

Καταρχήν το στοιχείο που συνήθως δεν είναι ρεαλιστικό σε αυτά τα games , είναι το γεγονός ότι οι ήρωες πυροβολούν τους εχθρούς καταπρόσωπο χωρίς να κάνουν κινήσεις αποφυγής των αντίπαλων πυρών η να καλύπτονται από αυτά.

Στο GoW αυτό αλλάζει.

Σημαντικό στην εξέλιξη του gameplay θα είναι το evade button (κουμπί αποφυγής) , το οποίο θα έχει μία ποικιλία αντιδράσεων για τον παίκτη.

Αν ο παίκτης τρέχει σε ακάλυπτο μέρος και το πατήσεις τότε αυτός θα κάνει μία τούμπα προς τα εμπρός η στο πλάι ανάλογα με την κατεύθυνση που τρέχει αποφεύγοντας έτσι τα αντίπαλα πυρά. Αν όταν το πατήσεις ο παίκτης βρίσκεται μπροστά σε κάποιο σημείο που μπορεί να του προσφέρει κάλυψη τότε καλύπτεται . Επειδή τα σημεία κάλυψης παίζουν μεγάλο ρόλο η Epic έχει φροντίζει να δημιουργήσει τόνους από αυτά σε κάθε map του παιχνιδιού.

Πολλά όμως είναι εν δυνάμει σημεία κάλυψης , πρέπει δηλαδή να τα δημιουργήσεις ο ίδιος. Π.Χ στο demo ένας κομάντο πυροβολεί μία βενζιναντλία με αποτέλεσμα να ανατιναχτεί και η δύναμη της έκρηξης τινάζει ένα σκουριασμένο σκελετό αυτοκινήτου που βρίσκεται κοντά της και τον πετάει στην μέση του δρόμου.

Στην συνέχεια τρέχει και καλύπτεται πίσω από το σημείο αυτό.

Γενικά όπως είπαν στην παρουσίαση του Τόκυο , αυτό που ήθελαν να κάνουν είναι να φτιάξουν ένα δημιουργικό , πιο ρεαλιστικό πεδίο μάχης στο οποίο ο παίκτης δεν θα χρησιμοποιεί μόνο τα αντανακλαστικά του αλλά και το μυαλό του για να σκεφτεί πια θα είναι η καλύτερη κάλυψη και τακτική για αυτόν.

Όταν είσαι καλυμμένος μπορείς είτε να εκθέσεις ένα μικρό μέρος του σώματός σου και να πυροβολήσεις , είτε να μείνεις τελείως κρυμμένος πυροβολώντας στα τυφλά.

Εννοείται ότι στην δεύτερη περίπτωση δοκιμάζεις την τύχη σου αφού η ακρίβεια στόχευσης μειώνεται δραματικά.

Ένα άλλο σημείο που προσθέτει στο gameplay είναι η σκοτοφοβία που δημιουργεί στον παίκτη. Απαράβατος νόμος του μηχανισμού του παιχνιδιού είναι ότι τα τέρατα δεν βγαίνουν στο φως αλλά κρύβονται σε σκιές και σκοτεινά μέρη. Αυτό το στοιχείο προάγει την horror πλευρά του παιχνιδιού με έναν διαφορετικό τρόπο από ότι είχαμε συνηθίσει σε παιχνίδια τύπου doom στα οποίο ο φωτισμός χρησιμεύει μόνο για να μπορείς να στοχεύσεις.

Πλέον εάν οι δύο ήρωες θέλουν να επιβιώσουν θα πρέπει όχι απλά να μένουν σε φωτισμένα σημεία αλλά εάν δεν υπάρχουν τέτοια θα πρέπει να τα δημιουργούν.

Ένα καλό τέτοιο παράδειγμα βλέπουμε στην αρχή του demo όπου οι δύο παίκτες πρέπει να διασχίσουν μία κατηφόρα η οποία είναι κατασκότεινη .

Λίγο πριν από αυτή βρίσκεται ένα σμπαραλιασμένο αυτοκίνητο που καίγεται .

Το σπρώχνουν και οι δύο μαζί μέχρι την αρχή της κατηφόρας και όταν αυτό αρχίζει να τσουλάει προς τα κάτω δημιουργεί μία κινητή εστία φωτός .

Στην συνέχεια αυτοί τρέχουν από πίσω του για να διασχίζουν μαζί του την κατηφόρα.

Βέβαια εδώ βρίσκεται και το κωμικό στοιχείο που έχει προσθέσει η Epic.

Μόλις το αυτοκίνητο φτάνει στο τέλος της κατηφόρας ανατρέπεται και η φωτιά σβήνει αφήνοντάς τους στο σκοτάδι. Εκεί σταματάει η σκηνή αφήνοντάς εμάς να φανταστούμε τι θα γίνει στην συνέχεια. :???:

 

Το gameplay είναι γραμμικό με διακλαδώσεις. Δηλαδή υπάρχουν σημεία που πρέπει να διαλέξεις ποιο δρόμο θα ακολουθήσεις.

Επίσης υπάρχει και ένα co-operative mode στο οποίο εσύ χειρίζεσαι τον ένα κομάντο και παίρνεις τον ένα δρόμο και ο άλλος μπορεί εάν θέλει να πάρει τον άλλο για να δείτε ταυτόχρονα και τις δύο πλευρές του παιχνιδιού.

Βέβαια εάν κάποιοι παίζουν το παιχνίδι νύχτα με τα φώτα σβηστά , δεν νομίζω ότι θα τους είναι τόσο εύκολο να χωριστούν …

 

Τέλος όπως είπε ο Bleszinski έχει προβλεφθεί και ένα multiplayer mode για το xbox live. (φαντάζομαι τα εκνευριστικά άκυρα όταν ένας παίκτης θα είναι καλυμμένος τελείως , θα ρίξει μία ριπή στα τυφλά και μία σφαίρα από αυτές που θα φύγουν θα τύχει να βρει στο κεφάλι έναν μη καλυμμένο παίκτη.) :grin:

 

 

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:

το demo έπαιζε καλά με μερικές φορές όμως να πέφτει κάτω από τα 30 καρέ εξαιτίας των βαριών γραφικών.

Ο Bleszinski είπε ότι αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα γιατί στο συγκεκριμένο demo δεν έχει μαζευτεί ακόμα ο κώδικας και εκτός αυτού έτρεχε μόνο στον ένα από τους 3 πυρήνες του xbox360.

To τελικό παιχνίδι θα έχει τουλάχιστον τις διπλάσιες επιδόσεις.

 

 

10bv3.th.jpg 15zw.th.jpg 21wy.th.jpg 39ax.th.jpg 40kf.th.jpg 57ls.th.jpg 66im.th.jpg

 

 

 

Σύμφωνα με την μηχανή μέτρησης δημοτικότητας του gamestats.com , το παιχνίδι βρίσκεται πρώτο σε δημοτικότητα μεταξύ όλων των παιχνιδιών για ΧΒΟΧ360 με βαθμολογία 99,5.

Δείτε ολόκληρη την λίστα εδώ : http://www.gamestats.com/stats/gpm/661955/1.html

Δημοσ.
Δημοσ.

Footage of the final giant troll army fight in Kameo:

 

http://xboxyde.com/news_2017_en.html

 

Another day, another Kameo video. Discover the amazing water effect of the game, the draw distance and the final version of the throne room, at night. What an incredibly beautiful game this is !

 

http://xboxyde.com/news_2015_en.html

 

Gears of Wars video

http://xboxyde.com/news_2016_en.html

 

TGS 2005: Our Love Affair with the Xbox 360 Controller

How do we love thee, 360 controller? We count the ways.

 

http://xbox360.ign.com/articles/651/651988p1.html

Δημοσ.

Φίλε GordonFreeman πολύ καλη η έρευνα που έκανες.. Μπράβο!!!!

 

Συνέχισε το, είναι πολύ καλό να μπορούμε να διαβάζουμε σε ελληνικό Site μαζεμένες τόσες πληροφορίες.

Δημοσ.

Παιδιά ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.

 

Βασικά οι γνώσεις μου στα αγγλικά είναι μέτριες και είναι κάπως δύσκολο για εμένα να μεταφράζω γρήγορα τις πληροφορίες που μαζεύω.

Νομίζω ότι κάποια άτομα που έχουν περισσότερες γνώσεις θα μπορούσαν να έκαναν πιο εύκολα και γρήγορα αυτή την δουλειά.

Προσωπικά θα προτιμούσα να έβλεπα μεταφρασμένες πληροφορίες , έστω και τις πιο σημαντικές , παρά αυτά τα αγγλικά κατεβατά που σου κόβουν την όρεξη για να τα διαβάσεις αφού πρέπει να το κάνεις συνοδεία λεξικού.

Εμένα η συνεισφορά μου θα περιοριστεί σε άλλο ένα preview που θα έχω ετοιμάσει μέχρι αύριο για το KAMEO. :smile:

Δημοσ.

By the way , μόλις είδα το βίντεο υψηλής ανάλυσης του Kameo που λίνκαρε ο privateer.

 

http://xboxyde.com/news_2015_en.html

 

Όποιος θέλει να δει ορισμένα real time wow efects όπως το "mathematicaly correct water" , οι 1.000.000 μικροσκοπικές εστίες φωτός μέσα στην αίθουσα του θρόνου , και η εναλαγή της ημέρας σε νύχτα , αξίζει να το κατεβάσει.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...