epote Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2005 διαβασε τα περιοδικα της εποχης με τα δημοσιευματα με τις "απιστευτες" δυνατοτητες του μηχανηματος τα γραφικα που θα εφταναν το επιπεδο oxi oxi, thelo SIGEKRIMENA na mou peis ti legane ESY. To ti thimame ego einai allh istoria
xrest Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2005 kserei kaneis ti xreiazetai to 360 gia na paiksei us games?region free den prepei nanai.
xrest Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2005 kourastikos ginesai megale.an den saresei min asxolisai na oum.perimene to paixnidaki sou otan bgei k grafe mono giauto.
GordonFreeman Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2005 Σύμφωνα με άλλη πηγή το 360 πούλησε 62.135 κομάτια από τα (159.000 που στάλθηκαν) μέσα σε 2 μέρες. http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=10000087&sid=aneIB1J7q2Ss&refer=top_world_news Καθόλου άσχημα εάν σκεφτεί κανείς ότι δεν υπήρχε κανένα Ιαπωνικό launch game από τα αναμενόμενα (DOA , Ninety Nine Nights , Blue Dragon , Enchant Arm , Chromehounds , Lost Odyssey). Οι Ιάπωνες που το πήραν από τώρα μάλον με εξέπληξαν αφού ήταν αναγκασμένοι να παίζουν PDZ και NFSMW. Το μόνο Ιαπωνικό παιχνίδι που υπήρχε ήταν το RR6 το οποίο και έβγαλαν πρώτο σε πωλήσεις (30.000) :grin:
Slay Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2005 Σύμφωνα με άλλη πηγή το 360 πούλησε 62.135 κομάτια από τα (159.000 που στάλθηκαν) μέσα σε 2 μέρες. An kai empisteyomai poly perissotero thn Media Create, as paroyme ayto to noymero san sostotero gia xarin ths koybentas, kai pali einai ta misa apo to proto Xbox (poy patose btw sthn iaponia) mallon blepo na isxyei kai se ekeina ta merh to "fool me once , shame on you, fool me twice shame on me"
deus Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2005 αυτό περιμένω και εγώ φίλε άντε γιατί βλέπω εμάς ευρώπη να μας έχουν στο φτύσιμο πάλι όχι απο MS αλλά απο τις εταιρίες... και κανα hack στο λειψό media player με evox θα έχει απείρως περισσότερα πράγματα που είναι κλειδωμένα, ανυπομονώ και για emulator... kserei kaneis ti xreiazetai to 360 gia na paiksei us games?region free den prepei nanai.
GordonFreeman Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2005 Που ακριβώς το βασίζεις αυτό; Το θέμα με την EDRam (ή όπως λέγεται) είναι ότι το μέγεθος της επαρκεί μόνο για AA 2x. Σε ανάλυση 720p, AA 4x ΔΕΝ μπορείς να έχεις χωρίς έξτρα κόπο στον προγραμματισμό του παιχνιδιού (και το αναφέρω αυτό διότι υποτίθεται πως το XBox 360 προσφέρει AA χωρίς κανένα αντίκτυπο στις επιδόσεις του συστήματος). H EDRAM έχει σχεδιαστεί να προσφέρει 4Χ ΑΑ χωρίς αντίκτυπο στις επιδόσεις όταν χρησιμοποιήται η τεχνική του Predicated Tiling. Αυτό απαιτεί να φτιαχτεί η μηχανή του παιχνιδιού από την αρχή με αυτές τις βάσεις , κάτι που ήταν αδύνατον να γίνει στα Launch Games όπου οι Developers είχαν το τελικό hardware στα χέρια τους μόνο 3 μήνες πριν την κυκλοφορία του παιχνιδιού. Έτσι το 2X AA που έχουν πάρει στα Launch Games (και σε 2,3 παιχνίδια 4ΧΑΑ), το έβγαλαν με συμβατικούς τρόπους και αρκετό Perfomance Penalty. Αυτό όμως δεν αναιρεί σε τίποτα τον σχεδιασμό και την αποτελεσματικότητα της EDram τόσο στο AA όπως και σε κάποιες άλλες βοήθειες που μπορεί να δίνει στην GPU (όπως στην δημιουργία καλύτερων σκιών). Τί θα πει χωρίς κανένα extra κόπο στον προγραμματισμό? Η ATI ποτέ δεν είπε ότι θα πατάς ένα κουμπάκι και θα έχεις 4Χ ΑΑ. :razz: Όσον αφορά το HDR, πριν από λίγες μέρες μόλις ένας developer είπε χαρακτηριστικά "Xbox 360 sucks for HDR16". Υποστηρίζει HDR10 αλλά όλοι παραδέχονται ότι δεν μπορεί να συγκριθεί σε ποιότητα με το HDR16.Είναι νομίζω προφανές πως και οι δύο εταιρίες δίνουν υποσχέσεις που ίσως να μη γίνουν πραγματικότητα παρά μόνο στην επόμενη γενιά κονσολων. Εγώ δεν αγχώνομαι, περιμένω να κυκλοφορήσει το PS3, να δω και από κοντά τα παιχνίδια και να συγκρίνω. Μην τρελαίνεστε! Μάλον έχεις χάσει επεισόδια στο θέμα του HDR φωτισμού. Η Nvidia και η Sony κοκορευόντουσαν ότι μπορούν να δώσουν HDR FP 16 (floating point 16) χωρίς performance penalty και ότι είναι πιο ακριβής από τον HDR fp10 που δίνει ο Xgpu. Πρίν λίγες ημέρες τους άδειασαν οι ίδιοι τους οι developers (του Heavenly Sword) γράφοντας ότι το παιχνίδι θα έχει φωτισμό βασισμένο σε INT8 (και καλά βρήκαν έναν τρόπο να πέρνουν σχεδόν τα ίδια αποτελέσματα αλλά κερδίζοντας σε ταχύτητα αφού ο HDR int8 είναι πιο γρήγορος αλλά θεωρείται κατώτερος σε ακρίβεια από τον HDR fp10 που χρησιμοποιεί η ΧGPU).
Slay Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2005 H EDRAM έχει σχεδιαστεί να προσφέρει 4Χ ΑΑ χωρίς αντίκτυπο στις επιδόσεις όταν χρησιμοποιήται η τεχνική του Predicated Tiling. ayto xereis poly kala oti den einai alitheia, penalty panta yparxei. to thema einai poso megalo einai ayto, kai nai an ginei sosto tiling kai DEN xrhsimopoihseis kai alla effe me thn logikh poy exei epano h edram (DOF, motion blur etc.) tote to penalty einai ontos ashmanto, alla h praxh edeixe oti ta paixnidia apaitoysan kai alla effe pera apo to AA, kai etsi mexri stigmhs (kai mexri na mathoyn kalytera to hardware) yparxei sobaro penalty, mhn xehnas oti to PGR3 anagkasthkana na to ftiaxoyn se 1024x600 logo ton problhmaton poy eixan me ta effe poy xrhsimopoioysan kai logo toy tiling. Αυτό όμως δεν αναιρεί σε τίποτα τον σχεδιασμό και την αποτελεσματικότητα της EDram τόσο στο AA όπως και σε κάποιες άλλες βοήθειες που μπορεί να δίνει στην GPU (όπως στην δημιουργία καλύτερων σκιών). Ayto poy anairei thn apotelesmatikothta ths kat'eme einai proton to megethos ths poy opos deixnoyn ta pragmata den ftanei gia tis shmerines anagkes' date=' alla kyriotera to mikro bandwidth GPU<->edram sta 32gb/sec, na thymiso edo oti to aparxaiomeno PS2 sto idio kommati (GS<->edram) exei bandwidth 48gb/sec. Τί θα πει χωρίς κανένα extra κόπο στον προγραμματισμό?Η ATI ποτέ δεν είπε ότι θα πατάς ένα κουμπάκι και θα έχεις 4Χ ΑΑ. :razz: H ATI mporei na mhn to eipe, to eipe omos h MS Η Nvidia και η Sony κοκορευόντουσαν ότι μπορούν να δώσουν HDR FP 16 (floating point 16) χωρίς performance penalty και ότι είναι πιο ακριβής από τον HDR fp10 που δίνει ο Xgpu. Poio akribhs einai ek ton pragmaton, alla pote den isxyristhke kamia apo tis dyo etairies oti tha einai xoris kapoio performance penalty, ektos kai an exeis na moy doseis kapoio quote toys poy na leei to antitheto. Πρίν λίγες ημέρες τους άδειασαν οι ίδιοι τους οι developers (του Heavenly Sword) γράφοντας ότι το παιχνίδι θα έχει φωτισμό βασισμένο σε INT8 (και καλά βρήκαν έναν τρόπο να πέρνουν σχεδόν τα ίδια αποτελέσματα αλλά κερδίζοντας σε ταχύτητα αφού ο HDR int8 είναι πιο γρήγορος αλλά θεωρείται κατώτερος σε ακρίβεια από τον HDR fp10 που χρησιμοποιεί η ΧGPU). Diabase se parakalo to thread toy Beyond3D poy exo dosei sto ps3 topic, gia to ti akribos ekanan, esy toylaxiston pisteyo oti mporeis na katalabeis 5 pragmata parapano etsi oste na mhn skorpas anakribies san ton kathe asxeto.
clairvoyant Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2005 Μάλον έχεις χάσει επεισόδια στο θέμα του HDR φωτισμού.Η Nvidia και η Sony κοκορευόντουσαν ότι μπορούν να δώσουν HDR FP 16 (floating point 16) χωρίς performance penalty και ότι είναι πιο ακριβής από τον HDR fp10 που δίνει ο Xgpu.Πρίν λίγες ημέρες τους άδειασαν οι ίδιοι τους οι developers (του Heavenly Sword) γράφοντας ότι το παιχνίδι θα έχει φωτισμό βασισμένο σε INT8 (και καλά βρήκαν έναν τρόπο να πέρνουν σχεδόν τα ίδια αποτελέσματα αλλά κερδίζοντας σε ταχύτητα αφού ο HDR int8 είναι πιο γρήγορος αλλά θεωρείται κατώτερος σε ακρίβεια από τον HDR fp10 που χρησιμοποιεί η ΧGPU). Κοίτα, ξέρω καλά τι διαβάζω. Οι προγραμματιστές είπαν ότι: 1) Βρήκαν ένα τρόπο να πετύχουν τουλάχιστον εφάμιλη ποιότητα με το HDR16. Ο προγραμματιστής διευκρίνησε πως η λύση τους δουλεύει σε όλες σχεδόν τις περιπτώσεις καλύτερα από το HDR16 και με καλύτερη απόδοση (προφανώς), οπότε γιατί να μη το χρησιμοποιήσουν; 2) Διευκρίνησαν ακόμη πως αυτή η μέθοδος, που στο παιχνίδι τους δουλεύει άψογα, μπορεί να μην κάνει σε άλλα παιχνίδια. Δεν λένε δηλαδή ότι το HDR16 είναι άχρηστο, κάθε άλλο. Ούτε όμως είπαν ότι είχαν πρόβλημα απόδοσης με το HDR16. Απλούστατα, αφού μπορούν να κάνουν κάτι εξίσου καλά και γρηγορότερα, το χρησιμοποιούν για να εμπλουτίσουν το παιχνίδι περισσότερο. 3) Οι ίδιοι είπαν ότι η μέθοδος αυτή είναι "λουκούμι" ειδικά για το XBox360, όπου "XBox360 sucks for HDR16". Εσένα αυτό σου μοιάζει για σχόλιο που "αδειάζει" τη Sony; 4) Παρότι η μέθοδος μπορεί σε κάποια παιχνίδια να μη δίνει τέλεια αποτελέσματα, θεωρούν ότι σε όλες τις περιπτώσεις είναι ανώτερο του HDR10. Αυτά είπαν οι προγραμματιστές φίλτατε. Απλά και μόνο για να ξέρουμε τι διαβάζουμε.
epote Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2005 Αυτά είπαν οι προγραμματιστές φίλτατε. Απλά και μόνο για να ξέρουμε τι διαβάζουμε. mhn dineis simasia poly sto gordon, exei mia tash na dinei plirofories out of context gia na perasei ta "epixeirimata" tou Σύμφωνα με άλλη πηγή το 360 πούλησε 62.135 κομάτια από τα (159.000 που στάλθηκαν) μέσα σε 2 μέρες. http://www.bloomberg.com/apps/news?...=top_world_news Καθόλου άσχημα εάν σκεφτεί κανείς ότι δεν υπήρχε κανένα Ιαπωνικό launch game από τα αναμενόμενα (DOA , Ninety Nine Nights , Blue Dragon , Enchant Arm , Chromehounds , Lost Odyssey). Οι Ιάπωνες που το πήραν από τώρα μάλον με εξέπληξαν αφού ήταν αναγκασμένοι να παίζουν PDZ και NFSMW. Το μόνο Ιαπωνικό παιχνίδι που υπήρχε ήταν το RR6 το οποίο και έβγαλαν πρώτο σε πωλήσεις (30.000) katse gia na min pedevomai kiolas:P If you actually stopped making excuses, you'd actually see that it really isn't relevant if the launch is good considering whatever reasons you care to point out - the launch is pretty much a failure regardless, plain and simple. The software should have been there as should have been the demand. They should have rather used those units for the other two markets to make a larger impact and achieve a better headstart considering PS3 is just around the corner. What they have now is a big demand in markets they can't keep up with and Japan with a buttload of units that aren't selling but could have been had they been at the right place.
BlizardBill Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2005 διαβασε τα περιοδικα της εποχης με τα δημοσιευματα με τις "απιστευτες" δυνατοτητες του μηχανηματος … Εντάξει, αυτά είναι κλασικά και δεν πρέπει να τους δίνουμε σημασία… αλλά για να γελάσεις μην χάσεις το παρακάτω για το xbox360 !!! «In the HD era, we are going to reach 1 BILLION people with our medium. …. we've unlocked the secret to creating games and entertainment experiences that they can call their ow...» http://www.insomnia.gr/vb3/showthread.php?p=889757&highlight=billion#post889757 giafto evale teleftaia stigmi epanw tin 7800 (pou pire to mikro mou ksaderfaki edw kai kati mines ). Είναι πιο δυνατή από αυτή που πήρε ο ξάδερφος' date=' πολύ πιο δυνατή από τον ανταγωνισμό,[/b'] (Xbox360-Revo), και έχει και τον cell που είναι προϊόν χρόνων δουλειάς. Δεν βλέπω την Sony να τα κάνει όλα βιαστικά, και είναι γεγονός ότι είχε 6 χρόνια να φτιάξει κάτι καλύτερο από το Ps2 και αυτή τι φορά είχε βοήθεια, ενώ η Microsoft 4 για να βελτιώσει το επιδοτούμενο Xbox) (και από ότι φαίνεται μέχρι τώρα, η Microsoft ήταν αυτή που βιάστηκε τρομερά … μου κάνει εντύπωση πως εσύ καταφέρνεις και τα βλέπεις ανάποδα ) to xbox einai poli kalitero texnologika tou ps2' date='k ligo kalitero tou cube.giati einai toso diskolo na to dextei kapoios auto??diafora metaksi tou xbox k ps2 eidame mono sta games apoklistikotites tou xikoutou.[/quote'] Οι αποκλειστικότητες του Xbox ήταν τεχνολογικά ανώτερες, αλλά και οι αντίστοιχες του Ps2 ήταν πολύ κοντά τους . Διαφορά υπήρχε λίγο υπέρ του xbox ίσως, αλλά αν σκεφτείς ότι η Sony θα βγάλει σχεδόν 2 χρόνια αργότερα το μηχάνημά της σε αυτή τη γενιά σε σχέση με την προηγούμενη, δεν σου αφήνει αμφιβολία για το ποιος θα έχει το πάνω χέρι. 2 χρόνια είναι πάρα πολλά... και αν βάλεις επιπλέον το πολύ χρήμα και τους νέους συνεργάτες, είναι θεωρητικά αδύνατο να μην βγάλει η Sony 2-4 φορές καλύτερο μηχάνημα από την μετριότητα που φαίνεται να είναι το xbox360. Καθόλου άσχημα εάν σκεφτεί κανείς ότι δεν υπήρχε κανένα Ιαπωνικό launch game από τα αναμενόμενα (DOA ' date=' Ninety Nine Nights , Blue Dragon , Enchant Arm , Chromehounds , Lost Odyssey). [/quote'] Η πλάκα είναι ότι διαφήμιζαν και το DOA σαν lunch title μέχρι την τελευταία στιγμή, συν το ότι εκεί κοστίζει περίπου 330 δολάρια μόνο το Premium πακέτο. Εμένα σαν αποτυχία μου φαίνεται σε σχέση με την αγοραστική δύναμη της Ιαπωνίας και τις ελπίδες που είχανε στην Microsoft για να ξεπουλήσουν. Αν βάλουμε μαζί τα Psp και ps2 που πουλάνε εκεί σε μια εβδομάδα, είναι περισσότερα από όλο το “shipment” που έφτασε στην Ιαπωνία. Ούτε για να τα μεταπωλήσουν στο ebay δεν τα πήραν.
deus Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2005 και εγώ λέω ότι θα βγάλει η sega νέα κονσόλα σε 6 μήνες και θα είναι ανώτερη απο όλες θα έχει ενεργό floride τριπλάσιο αμονιαζολ και θα έχει και extra whiteneing system αλλά δεν έχει βγάλει ούτε ένα demo απο παιχνίδι για να μας το κρατήσει έκπληξη και την ετοιμάζει 8 χρόνια τώρα οπότε θα είναι καλύτερη και απο το ps3 αφού θα την ετοιμάζει πιο πολύ καιρό και τη ψευτοκονσόλα που έχετε πάρει να την πετάξετε γιατί ο κακός bill o gates έχει βάλει το 666 μέσα ναι αλήθεια αλλά η καλή mama sony που δουλεύει μόνο για εμάς και μας αγαπάει σα παιδία της θα νικήσει στο τέλος γιατί οι καλοί νικάνε στο τέλος και ο καλύτερος όλων απο το live της sony που δεν υπάρχει θα παντρευτεί το βασιλόπουλο και θα ζήσουν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα. Γιατί δε με πιστεύετε δε τα βγάζω απο το μυαλό μου τα έχει πει και ο Χορταρέας αυτά μη κοιτάτε που δεν έχω καμία απόδειξη για αυτά που λέω έτσι είναι. Υ.Γ. γιατί ρε παιδιά προσπαθείτε να μας "ενημερώσετε" τόσο πολύ ότι δεν είναι καλή κονσόλα το xbox360 ωραία εσάς προφανώς δεν σας αρέσει δικαίωμα σας αλλά έχουμε και εμείς το δικαίωμα να μας αρέσει δεν οδηγεί πουθενά όλο αυτό.
Blackjim Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2005 και εγώ λέω ότι θα βγάλει η sega νέα κονσόλα σε 6 μήνες και θα είναι ανώτερη απο όλες θα έχει ενεργό floride τριπλάσιο αμονιαζολ και θα έχει και extra whiteneing system αλλά δεν έχει βγάλει ούτε ένα demo απο παιχνίδι για να μας το κρατήσει έκπληξη και την ετοιμάζει 8 χρόνια τώρα οπότε θα είναι καλύτερη και απο το ps3 αφού θα την ετοιμάζει πιο πολύ καιρό και τη ψευτοκονσόλα που έχετε πάρει να την πετάξετε γιατί ο κακός bill o gates έχει βάλει το 666 μέσα ναι αλήθεια αλλά η καλή mama sony που δουλεύει μόνο για εμάς και μας αγαπάει σα παιδία της θα νικήσει στο τέλος γιατί οι καλοί νικάνε στο τέλος και ο καλύτερος όλων απο το live της sony που δεν υπάρχει θα παντρευτεί το βασιλόπουλο και θα ζήσουν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα. Γιατί δε με πιστεύετε δε τα βγάζω απο το μυαλό μου τα έχει πει και ο Χορταρέας αυτά μη κοιτάτε που δεν έχω καμία απόδειξη για αυτά που λέω έτσι είναι. LOL ! paw na kanw pre-order... pws tha legete i konsola eipame? :P
BlizardBill Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2005 Μα δεν λέμε ότι μας κατέβει εδώ βρε φίλε... η απλή λογική και εκατοντάδες ενδείξεις-αριθμοί λένε ότι το Ps3 θα είναι πολύ καλύτερο. Αν κάποιοι θέλουν να υποθέτουν ότι δεν θα είναι έτσι , και το xbox360 θα σταθεί ισάξια ενώ η sega θα βγάλει την καλύτερη κονσόλα , είναι δικαίωμα τους. Αλλά μην μας ζαλίζετε κιόλας κάθε φορά που αναφέρουμε τα διάφορα πραγματικά γεγονότα που δείχνουν το xbox360 να γίνετε dreamcast. ΥΓ Τελικά σίγουρα κάποιοι Ιάπωνες αγόρασαν το 360 για να το μεταπουλήσουν στην Αμερική, αφού εκεί κοστίζει 330$ και στο ebay οι τιμές είναι κοντά στα 600!!! Έχουν εμφανιστεί κάποια, αλλά και το ότι έχουν αγοραστεί λιγότερα games από ότι κονσόλες αυτό δείχνει. (ratio game-console 0.91 αντί 3-4 σε Αμερική και Ευρώπη) «Εξυπνο» από την Microft κατά μια έννοια, αν το έκανε επίτηδες για να δείξει ότι έχει ξεπουλήσει παντού.
GordonFreeman Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2005 Κοίτα' date=' ξέρω καλά τι διαβάζω. Οι προγραμματιστές είπαν ότι:1) Βρήκαν ένα τρόπο να πετύχουν τουλάχιστον εφάμιλη ποιότητα με το HDR16. Ο προγραμματιστής διευκρίνησε πως η λύση τους δουλεύει σε όλες σχεδόν τις περιπτώσεις καλύτερα από το HDR16 και με καλύτερη απόδοση (προφανώς), οπότε γιατί να μη το χρησιμοποιήσουν;[/quote'] Εχμ... Βασικά λέει: Well to be fair its not the holy grail, it has some issues as you'd expect. Its not magic its simple trading shader instructions for bandwidth Αυτό δείχνει ότι έκαναν μία ανταλαγή για να καταφέρουν να ξεπεράσουν τους περιορισμούς του hardware. Μάλιστα , το hdr 16 που εξυμνούσε ο Developer που αναφέρεις τελικά δεν ήταν τόσο καλό όσο η δική τους λύση που έβγαζε ακρίβεια hdr int8. 2) Διευκρίνησαν ακόμη πως αυτή η μέθοδος, που στο παιχνίδι τους δουλεύει άψογα, μπορεί να μην κάνει σε άλλα παιχνίδια. Δεν λένε δηλαδή ότι το HDR16 είναι άχρηστο, κάθε άλλο. Ούτε όμως είπαν ότι είχαν πρόβλημα απόδοσης με το HDR16. Απλούστατα, αφού μπορούν να κάνουν κάτι εξίσου καλά και γρηγορότερα, το χρησιμοποιούν για να εμπλουτίσουν το παιχνίδι περισσότερο. Αφού μπορούν να πάρουν το ίδιο αποτέλεσμα εξίσου καλά και γρηγορότερα ποιος ο λόγος που μας είχατε ζαλήσει τον έρωτα τόσο καιρό για το FP16. Ναί σίγουρα , έκαναν την αλλαγή για να εμπλουτίσουν το παιχνίδι περισσότερο Μήπως είναι καιρός να σταματήσετε να παίζετε με τις λέξεις και να κρύβεστε πίσω από το δάχτυλό σας ? Οι ίδιοι είπαν ότι η μέθοδος αυτή είναι "λουκούμι" ειδικά για το XBox360, όπου "XBox360 sucks for HDR16". Εσένα αυτό σου μοιάζει για σχόλιο που "αδειάζει" τη Sony; Μήπως ... Λέω μήπως αυτό το είπαν αφού έμαθαν ότι το σχόλιό τους είχε γίνει η αιτία για να γίνουν οι SONY/NVIDIA ρόμπες στα μισά gameforums του ΝΕΤ? ;-) 4) Παρότι η μέθοδος μπορεί σε κάποια παιχνίδια να μη δίνει τέλεια αποτελέσματα, θεωρούν ότι σε όλες τις περιπτώσεις είναι ανώτερο του HDR10. Ναί σίγουρα θα είναι πολύ ανώτερο του FP10 , ρε τα άτομα τι ανακάλυψαν :grin: Αυτά είπαν οι προγραμματιστές φίλτατε. Απλά και μόνο για να ξέρουμε τι διαβάζουμε. Ξέρεις τι διαβάζεις αλλά καλό θα είναι να μην μεταφράζεις αυτά που διαβάζεις όπως σου αρέσει. Πως αλλάζουν οι καιροί τελικά μέσα σε... λίγες μόνο ώρες. Να που βρεθήκατε τώρα να υπερσπίζεστε την ακίβεια του Hdr int8 που βγάζει εξ ίσου καλά αποτελέσματα με τον FP16 (ποιος ξέρει ίσως και από τον fp32) :-P
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.