Προς το περιεχόμενο

The Official PS3 topic


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

...Λές γι αυτό να εμφανίζονται pixelated κάποια games του 360 ενώ κανονικά θα έπρεπε

να έχουν όλα "performance free anti-alaising"???

Giayto ypeythino einai proton to megethos ths e-dram, poy sta 10mb den ftanei gia na exeis olon ton backbuffer kai na kaneis ta effe poy thes (AA, DoF,motion blur, Z stencils) kai kat'epektash to bandwidth metaxh e-dram kai GPU, an eixan eite megalyterh e-dram eite megalytero bandwidth e-dram <-> GPU ayto den tha htan problhma, to polydiafhmismeno performance free AA, to pairneis monon otan den kaneis kai alla backbuffer effects, kai mono an kaneis sosto tiling toy backbuffer gia na xoresei sthn e-dram, kai se ayth thn periptosh bebaia exeis performance penalty alla einai praktika ashmanto.

  • Απαντ. 6,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Ποια game παρουσιαζονται pixelated ???? και ποια η σχεση του anti-alaising με το "pixelated" ???

 

Όταν λέω pixelated εννοώ προφανώς οτι διακρίνονται pixel (όσο επιτρέπει η

εκάστοτε ανάλυση) ειδικά όταν η αντίθεση μεταξύ των χρωμάτων είναι μεγάλη

(π.χ. μαύρο αντικείμενο σε άσπρο background).

Αυτό που κάνει το anti-alaising είναι να προσπαθεί να εξαφανίσει το

φαινόμενο αυτό, με το να ομαλοποιεί τη μετάβαση απο το ένα pixel στο άλλο...

Η embedded RAM των 10Mb στο 360 σύμφωνα με τη microsoft βοηθάει στο

να γίνεται εύκολα anti-alaising στα games χωρίς μεγάλη επίπτωση στις επιδόσεις...

Δημοσ.

Aπο το PS3-live καλά νέα για τους φίλους των RPG που σκοπεύουν να

αποκτήσουν το PS3....

 

"Akihiro Hino , the president of the studio Level 5 ( Dragon Quest VIII, Rogue

Galaxy on PS2 ), declared with the Dorimaga magazine that they will

concentrate mainly on the development for the PS3, as of the next year..."

 

H εταιρία αυτή έχει όπως μπορείτε να δείτε στο ενεργητικό της ορισμένα πολύ

καλά games, με πρώτο και καλύτερο το Dragon Quest 8 (μέσω Squareenix) το

οποίο είναι ικανό να πουλήσει μια κονσόλα απο μόνο του στην Ιαπωνία... :D

Δημοσ.

toso kalo einai ?? (mou exei kollisei sto katevastiri :lol: )

3eretai ti paizei me kati fimes pou eixan vgei pio palia oti paizei i square na kanei merikes epanekdoseis paliwn rpg me veltiwmena grafika ?? kairo exw na akousw nea ...

(oxi dn anaferomai sto gnwsto tech demo)

Δημοσ.
Όταν λέω pixelated εννοώ προφανώς οτι διακρίνονται pixel (όσο επιτρέπει η

εκάστοτε ανάλυση) ειδικά όταν η αντίθεση μεταξύ των χρωμάτων είναι μεγάλη

(π.χ. μαύρο αντικείμενο σε άσπρο background).

Αυτό που κάνει το anti-alaising είναι να προσπαθεί να εξαφανίσει το

φαινόμενο αυτό' date=' με το να ομαλοποιεί τη μετάβαση απο το ένα pixel στο άλλο...

Η embedded RAM των 10Mb στο 360 σύμφωνα με τη microsoft βοηθάει στο

να γίνεται εύκολα anti-alaising στα games χωρίς μεγάλη επίπτωση στις επιδόσεις...[/quote']

 

 

" Antialiasing filter: Στα 3D, antialiasing είναι μια software τεχνική για να μειώσουμε τα Jaggies ----> Stairstep (διαγώνιες συνήθως γραμμές στην μορφή σκάλας) γραμμές που πρέπει να είναι ομαλές. Τα Jaggies εμφανίζονται επειδή η συσκευή παραγωγής (η οθόνη ή ο εκτυπωτής), δεν έχει αρκετό resolution για να αντιπροσωπεύσει μια ομαλή γραμμή.Το Antialiasing filter μειώνει την προεξοχή των jaggies με το να περιβάλει τα stairsteps με ενδιάμεσες αποχρώσεις γκρίζου.Αν και αυτό μειώνει την οδοντωτή εμφάνιση των γραμμών, τις καθιστά επίσης πιό συγκεχυμένες.

Μια άλλη μέθοδος για μείωση των jaggies είναι το smoothing, στο οποίο ο εκτυπωτής αλλάζει το μέγεθος και την οριζόντια ευθυγράμμιση των pixel.

Το antialiasing καλείται ορισμένες φορές και: oversampling.."

 

Δεν απαντησες ποια παιχνιδια του xbox 360 ειναι pixelated ??και απο που αντλειτε το συμπερασμα οτι υπαρχει performance hit στο antialaising του xbox 360 ?

Δημοσ.
" Antialiasing filter: Στα 3D' date=' antialiasing είναι....

....Το antialiasing καλείται ορισμένες φορές και: oversampling.."[/quote']

Δεν μπορώ να καταλάβω τι προσπαθείς να αποδείξεις με το post σου. Μου έκανες

μια ερώτηση και εγώ σου απάντησα απλά νομίζοντας οτι δεν ήξερες....Με το να

ψάχνεις να μου δώσεις ορισμό του anti-aliasing δεν καταλαβαίνω τι κερδίζεις...

 

 

Τελοσπάντων...Αν και δεν νομίζω οτι ρωτάς καλοπροαίρετα θα σου απαντήσω...

Δεν απαντησες ποια παιχνιδια του xbox 360 ειναι pixelated ??

Αν και δεν έχω το 360 (αυτό δεν ήθελες να ακούσεις??) για να σου δώσω κατάλογο(!!),

έχω διαβάσει απο πολλές πηγές μεταξύ των οποίων το gamespot αλλά και αυτό

το forum, οτι διάφορά παιχνίδια του 360 εμφανίζουν jaggies τουλάχιστον όσο

αυτά φαίνονται σε 720p...Μεταξύ αυτών και το Kameo...

 

και απο που αντλειτε το συμπερασμα οτι υπαρχει performance hit στο antialaising του xbox 360 ?

Αυτό που λέμε με τον Slay είναι μήπως βάση μιας εκδοχής που αναφέρει

οι devs αποφεύγουν να χρησιμοποιήσουν anti-aliasing σε κάποια games γιατί

χρησιμοποιούν την embedded vRAM για άλλους λόγους...Δεν σημαίνει αυτό

οτι η εκδοχή ισχύει ούτε είμαστε devs για να ξέρουμε ακριβώς τι παίζει...Και

μέχρι να βγεί η M$ να μας δείξει οτι αυτό δεν ισχύει, ο καθένας μπορεί να

έχει τη γνώμη του...

Δημοσ.
toso kalo einai ?? (mou exei kollisei sto katevastiri :lol: )

Ασε αν προσπαθείς να το κατεβάσεις απο torrent θα σου σπάσουν τα νεύρα...

Εγώ δεν τα κατάφερα τουλάχιστον, όλο κόλαγε σε κάποιο ποσοστό %...

Πάντως είναι πολύ καλό παιχνίδι

 

3eretai ti paizei me kati fimes pou eixan vgei pio palia oti paizei i square na kanei merikes epanekdoseis paliwn rpg me veltiwmena grafika ?? kairo exw na akousw nea ...

(oxi dn anaferomai sto gnwsto tech demo)

Πέρα απο το Final Fantasy 7: Dirge of Cerberus (για PS2) που βασίζεται κάπως

στο Final Fantasy 7 του PS1 και μια επανέκδοση του Dragon Quest 5 (για PS2

και μόνο στην Ιαπωνία) δεν έχω ακούσει κάτι άλλο..

Δημοσ.
Δεν μπορώ να καταλάβω τι προσπαθείς να αποδείξεις με το post σου. Μου έκανες

μια ερώτηση και εγώ σου απάντησα απλά νομίζοντας οτι δεν ήξερες....Με το να

ψάχνεις να μου δώσεις ορισμό του anti-aliasing δεν καταλαβαίνω τι κερδίζεις...

 

Τιποτα δεν προσπαθω να σου αποδειξω ..

Απλα σου δινω τον ορισμο του antialaising γιατι μαλλον εκανες λαθος την πρωτη φορα που ειπες ...για pixelated ...

Δεν νομιζω να ειναι κακο ...

 

 

Τελοσπάντων...Αν και δεν νομίζω οτι ρωτάς καλοπροαίρετα θα σου απαντήσω...

 

Αν και δεν έχω το 360 (αυτό δεν ήθελες να ακούσεις??) για να σου δώσω κατάλογο(!!)' date='

έχω διαβάσει απο πολλές πηγές μεταξύ των οποίων το gamespot αλλά και αυτό

το forum, οτι διάφορά παιχνίδια του 360 εμφανίζουν jaggies τουλάχιστον όσο

αυτά φαίνονται σε 720p...Μεταξύ αυτών και το Kameo...

[/quote']

 

Ευχαριστω που μπαινεις στον κοπο να μου απαντησεις -αν και νομιζω οτι αυτος ειναι και ο λογος που συμετεχουμε ολοι σε αυτο το forum -, αλλα διακρινω μια αδικαιολογητη αρνητικη προκαταληψη στα λεγομενα σου ..

Στο θεμα μας τωρα ..

Οπως ηδη εχει ειπωθει εδω και ενα μηνα σε αυτο το site , αλλα και σε πολλες αλλες πηγες, κανενα παιχνιδι και ουτε το KAMEO εμφανιζει juggies ..

Οντως ειχε εμφανιστει προβλημα με juggie σε καποια κιοσκια επιδειξης ,- το οποιο μαλιστα το ειχα εντοπισει και αναφερει και εγω - οφειλοταν ομως σε μη ενεργοποιηση του HD σηματος απο το διακοπτακι του compontent καλωδιου ..

Αυτο που λεω μπορεις πολυ ευκολα να το διαπιστωσεις ιδιοις ομασοι επισκεπτοντας καποιο καταστημα που εχει καποιο σωστα σεταρισμενο xbox 360 κιοσκι ...

 

Αυτό που λέμε με τον Slay είναι μήπως βάση μιας εκδοχής που αναφέρει

οι devs αποφεύγουν να χρησιμοποιήσουν anti-aliasing σε κάποια games γιατί

χρησιμοποιούν την embedded vRAM για άλλους λόγους...Δεν σημαίνει αυτό

οτι η εκδοχή ισχύει ούτε είμαστε devs για να ξέρουμε ακριβώς τι παίζει...Και

μέχρι να βγεί η M$ να μας δείξει οτι αυτό δεν ισχύει' date=' ο καθένας μπορεί να

έχει τη γνώμη του...[/quote']

 

Παιρνετε ομως σαν δεδομενο οτι υπαρχουν juggies με αποτελεσμα να ξεκινατε απο λαθος αφετηρια και τελικα αυτο που λετε να μην ισχυει γιατι δεν υπαρχουν juggies ...

Και σου ξαναλεω , οτι αντι να περιμενεις την M$ να σου απαντηση κανε μια βολτα να το δεις και μονος σου , η αν μενεις και κοντα σε εμενα (Πετρουπολη) ελα να το τσεκαρεις με την ησυχια σου ...

Δημοσ.

Εγω το εχω βαλει σε μια HDtv Lcd $ony Bravia , αλλα το εχω δει σε απλη τηλεοραση 29"philips crt 100hz , σε μονιτορ crt για PC οπως επισης σε plasma tv και σε οθονη LCD TFT οθονη υπολογιστη..

Δημοσ.

Στο θεμα μας τωρα ..

Οπως ηδη εχει ειπωθει εδω και ενα μηνα σε αυτο το site ' date=' αλλα και σε πολλες αλλες πηγες, κανενα παιχνιδι και ουτε το KAMEO εμφανιζει juggies ..

[/quote']

cod2pc3607rr.jpg

ME0000630047_2.jpg

call-of-duty-2-20050930084411971.jpg

perfect-dark-zero-20051123110155568.jpg

kameo-elements-of-power-20051004105116346.jpg

Δημοσ.
Ασε αν προσπαθείς να το κατεβάσεις απο torrent θα σου σπάσουν τα νεύρα...

Εγώ δεν τα κατάφερα τουλάχιστον' date=' όλο κόλαγε σε κάποιο ποσοστό %...

Πάντως είναι πολύ καλό παιχνίδι

[/quote']

 

oxi me to pado katevazw kai paei kai full speed alla einai tria parts kai to ena itan down to proi kai ta eixa parei .. to deutero :D

Δημοσ.
Τιποτα δεν προσπαθω να σου αποδειξω ..

Απλα σου δινω τον ορισμο του antialaising γιατι μαλλον εκανες λαθος την πρωτη φορα που ειπες ...για pixelated ...

Δεν νομιζω να ειναι κακο ...

Aν παρανόησα κάτι ζητώ συγνώμη' date=' απλά θεώρησα ειρωνικό να μου δίνεις

ορισμό για κάτι που έχεις εσύ ρωτήσει πιο πρίν...

Αυτό που δεν κατάλαβα είναι ποιο λάθος έχω κάνει όταν μίλησα για pixelated...

Έτσι λέγεται κάθε εικόνα στην οποία μπορεί να διακρίνει κανείς pixel ή σκαλοπάτια

όπως είπες εσύ πιο πρίν...Με τη χρήση FSAA το φαινόμενο αυτό θεωρητικά

εξαφανίζεται...Το λάθος μου που είναι???

 

Παιρνετε ομως σαν δεδομενο οτι υπαρχουν juggies με αποτελεσμα να ξεκινατε απο λαθος αφετηρια και τελικα αυτο που λετε να μην ισχυει γιατι δεν υπαρχουν juggies ...

Βλέποντας τις εικόνες που παραθέτει ο Slay πιο πάνω τι συμπέρασμα μπορεί

να βγάλει κανείς? Αν κάνει κανείς δεξί κλίκ θα δεί οτι είναι στην full ανάλυση

1280x720, δηλαδή δεν έχει γίνει resize ή κάτι τέτοιο που χαλάει την ποιότητα...

 

Κλείνοντας να πω πως αυτά που αναφέραμε πιο πάνω για το 360 μπορεί να μην ισχύουν

τελικά και να οφείλονται σε παράληψη απο τους devs ή κακό προγραμματισμό λόγω

περιορισμένου χρόνου. Αλλά όπως λές και εσύ γι'αυτό δεν είναι τα forum?? ;)

Δημοσ.
Aν παρανόησα κάτι ζητώ συγνώμη' date=' απλά θεώρησα ειρωνικό να μου δίνεις

ορισμό για κάτι που έχεις εσύ ρωτήσει πιο πρίν...

Αυτό που δεν κατάλαβα είναι ποιο λάθος έχω κάνει όταν μίλησα για pixelated...

Έτσι λέγεται κάθε εικόνα στην οποία μπορεί να διακρίνει κανείς pixel ή σκαλοπάτια

όπως είπες εσύ πιο πρίν...Με τη χρήση FSAA το φαινόμενο αυτό θεωρητικά

εξαφανίζεται...Το λάθος μου που είναι???

[/quote']

 

Ειλικρινα φιλε ,δεν το εκανα με σκοπο να δειξω καμια ιδιαιτερη "επιστιμονικη" καταρτηση ...απλα απο αυτα που ξερω ειναι αλλο το alaising και αλλο το pixelated...

Δεν εχει ομως λογο να το συνεχιζουμε αυτο , γιατι απ'οτι καταλαβα εννοουσες τα jaggies ..

 

Βλέποντας τις εικόνες που παραθέτει ο Slay πιο πάνω τι συμπέρασμα μπορεί

να βγάλει κανείς? Αν κάνει κανείς δεξί κλίκ θα δεί οτι είναι στην full ανάλυση

1280x720' date=' δηλαδή δεν έχει γίνει resize ή κάτι τέτοιο που χαλάει την ποιότητα...

[/quote']

 

Που να δεις τι συμπερασμα μπορει να βγαλει καποιος βλεποντας το πραγματικο παιχνιδι μπροστα του ...

Στο ξαναλεω ελα να το δεις με τα ματια και βγαλε το δικο σου συμπερασμα και μην ακους ουτε τι λεεω εγω ουτε καποιος αλλος..

Τι αλλο να πω επ'αυτου ??

 

Κλείνοντας να πω πως αυτά που αναφέραμε πιο πάνω για το 360 μπορεί να μην ισχύουν

τελικά και να οφείλονται σε παράληψη απο τους devs ή κακό προγραμματισμό λόγω

περιορισμένου χρόνου. Αλλά όπως λές και εσύ γι'αυτό δεν είναι τα forum?? ;)

 

Ακριβως γι'αυτο ειναι τα forum και γι'αυτο ειπα την αποψη μου συμφωνα με αυτο που βλεπουν καθημερινα τα ματακια μου..

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...