Προς το περιεχόμενο

The Official PS3 topic


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
panther de to epiasa re sy ayto me tis 2 foto... gia kanto pio liana!

thanks

 

Δεν βρήκες τη διαφορά στις 2 φώτο???? Για κοίταξε καλά, στη δεύτερη στήλη...

 

Εννοώ από πού κι ως πού ξέρουμε ότι το slide που πόσταρε το Inquirer είναι αυθεντικό. Είναι διασταυρωμένο?

 

Το Inquirer έχει πολλές φορές ισχυριστεί ότι ναναι πράγματα.

  • Απαντ. 6,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Όχι δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμα. Ούτε έχει διαψευστεί όμως.

Εχει διαψευστεί από την πολύ απλή λογική... όταν λένε ότι η πρόσβαση του cell στην local μνήμη του είναι 16mb !!!! και άρα πολύ αργή , και στην εξωτερική είναι 22GB και πιο γρήγορη , κάνει μπαμ η super κοτσάνα, για όποιον το διαβάσει και δεν είναι άσχετος .

 

Παντού έχει ενημερωθεί ο κόσμος τι συμβαίνει... η διάψευση της Sony είναι ουσιαστικά άχρηστη και αμφιβάλω αν πρέπει να ασχολούνται καν με τόσο αστεία πράγματα.

(Το μόνο που θα καταφέρουν είναι να δώσουν αξία σε σαχλαμαράκιδες.)

Δημοσ.

Λοιπόν ας βάλουμε τα πράγματα σε μία τάξη... το PS3 διαθέτει δύο τύπους μνήμης, την XDR και την GDDR3. Και οι δύο μπορούν να προσπελαστούν τόσο από τον Cell όσο και από τον RSX.

 

Memory

  • 256 MB Rambus XDR DRAM clocked at CPU die speed (3.2 GHz)
  • 256 MB GDDR3 VRAM clocked at 700 MHz

 

Theoretical system bandwidth

  • 204.8 GB/s Cell Element Interconnect Bus (Theoretical peak performance)
  • Cell FlexIO Bus: 35 GB/s outbound, 25 GB/s inbound (7 outbound and 5 inbound 1Byte wide channels operating at 5 GHz) (effective bandwidth typically 50-80% of total)
  • 25.6 GB/s to Main Ram XDR DRAM: 64 bits × 3.2 GHz / 8 bits to a byte
  • 22.4 GB/s to GDDR3 VRAM: 128 bits × 700 MHz × 2 accesses per clock cycle (one per edge) / 8 bits to a byte
  • RSX 20 GB/s (write), 15 GB/s (read)
  • SB 2.5 GB/s write and 2.5 GB/s read

 

Ας δούμε τώρα το υποτιθέμενο slide που έδωσε το Inquirer:

 

PS3_memory_bandwidths.jpg

 

Όπως φαίνεται υπάρχουν δύο τύποι μνήμης που μπορούν να χρησιμοποιηθούν, η Main Memory και η Local Memory. Διασταυρώνοντας τα bandwidth που φαίνονται στο slide με τα ήδη γνωστά που ανέφερα πιο πάνω (από το Wiki τα βρήκα), διαπιστώνουμε πως Main Memory = XDR και Local Memory = GDDR3.

 

Τι σημαίνει λοιπόν πως ο Cell έχει 16ΜΒit/sec πρόσβαση στην GDDR3; Σημαίνει αυτό ακριβώς που έγραψες bill:

 

Ο Cell έχει αργή πρόσβαση μόνο στην dedicated μνήμη της κάρτας γραφικών ... αυτό λένε στο myps3.gr

 

Το οποίο είναι απόλυτα σωστό. Αυτό λέει και το άρθρο, πως δηλαδή δεν έχει νόημα για κάποιον να προγραμματίσει το game έτσι ώστε να χρησιμοποιεί ο Cell απευθείας τη μνήμη GDDR3.

 

Όπα βρε παιδιά, τι σημαίνει αυτό άραγε; Σημαίνει πως ουσιαστικά o Cell μπορεί να χρησιμοποιήσει μόνο μέχρι 256ΜΒ XDR ανά πάσα στιγμή. Θυμάστε τον p3tran που φώναζε κάποτε πως το PS3 έχει τη μισή μνήμη από το XBOX 360; Ε, λοιπόν αν είναι αληθινό το slide, αυτό ισχύει για τις περιπτώσεις που ο Cell θα χρειαστεί μνήμη επιπλέον των 256ΜΒ. Γι' αυτό είπα πως στο myps3 δεν ξέρουν γιατί φωνάζουν, δεν έχουν καταλάβει που είναι το αληθινό πρόβλημα.

 

Βέβαια κάποιοι που εδώ και μήνες γράφουν "σαχλαμάρες" και "συκοφαντίες" είχαν πει πως ο RSX δεν είναι παρά μία PCIe κάρτα που κοτσάρανε δίπλα στον Cell. Στα PC εξάλλου είναι απολύτως φυσιολογικό η CPU να μην μπορεί να κάνει χρήση της μνήμης της κάρτας γραφικών, ενώ την ίδια στιγμή έχει πολύ γρηγορη επικοινωνία με τη GPU μέσω διαύλου PCIe και η GPU μπορεί να χρησιμοποιήσει την "Main Memory" του συστήματος.

 

Που καταλήγουμε από όλα αυτά; Πως όσοι φτιάχνουν games για PS3, θα πρέπει να έχουν κατά νου πως ο Cell έχει πρόσβαση σε 256ΜΒ XDR, ενώ ο RSX σε 256ΜΒ GDDR3+256 XDR = 512MB. Είναι σαφώς δυσκολότερο από το να έχεις μία πραγματικά ενοποιημένη μνήμη για CPU/GPU, και θέτει κάποιους περιορισμούς τους οποίους πρέπει να λάβουν υπόψιν οι developers.

Δημοσ.

Διάβασε ξανά το άρθρο να καταλάβεις τι λέει με την "local memory" ... είναι τόσο ακραία ηλίθιο, και ίσως θέλει ιδιέτερη προσοχή για να αντιληφθεί κάποιος το μέγεθος της σαχλαμάρας τους.

 

Επιπλέον, δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα αν δεν βλέπει ο Cpu και τα 512mb της μνήμης, αφού σίγουρα δεν θα το χρειαστεί ποτέ μια κονσόλα .

Πιο σημαντικό είναι να την βλέπει η κάρτα γραφικών.

Και αυτό το κάνει, και μάλιστα με διπλάσια ταχύτητα από ότι το RSX ... ενώ ο p3tran έλεγε ότι βλέπει μόνο την μισή, και δεν θα χωράνε όλα τα γραφικά από τα τεράστια περιβάλλοντα του oblivion σε 256MB μνήμης !!!!

(φυσικά όπως φαίνεται, το πρόβλημα το έχει το xbox360 λόγω μικρής ταχύτητας)

Δημοσ.
If you can write at 250x the read speed, it makes Cell local memory just about useless. That means you do all your work out of main memory, and the whole point of local is, well, pointless. This can lead to contention issues for the main memory bus, and all sorts of nightmarish to debug performance problems. Basically, if this Sony presentation to PS3 devs shown to us is correct, it looks like PS3 will be hobbled in a serious way.

 

Μετάφραση επί της ουσίας: η GDDR3 είναι άχρηστη για τον Cell, μπορεί να δουλεύει αποτελεσματικά μόνο με την XDR.

Δημοσ.

???? Το απόσπασμα που έβαλες δεν λέει αυτό που μετάφρασες ... μιλάει για άχρηστη LOCAL memory του cell , και γιαυτό πρέπει να δουλεύει με την main memory η CPU του ps3 !!!!

 

Πίστεψε με, είναι το απόλυτο σκουπίδι αυτό που λέει το site, και αν είχε κάνει τον κόπο να διαβάσει ο privateer το νέο που μας πέταξε, δεν θα το είχε κάν postarei και θα γλυτώναμε από την σαχλαμάρα τους .

Δημοσ.
Console Wars: Episode IV

 

It is a period of console war. Nintendo' date=' striking from a hidden base, have won their first victory against the evil Sony at E3 2006.

 

:mrgreen: :mrgreen:

 

[/quote']

Καλό , αν και μάλλον με το ps2 έπρεπε να το βάλουν να παλεύει ... θα ήταν πιο ρεαλιστικό έτσι, γιατί το ps3 είναι σε άλλο επίπεδο.

Δημοσ.
Καλό , αν και μάλλον με το ps2 έπρεπε να το βάλουν να παλεύει ... θα ήταν πιο ρεαλιστικό έτσι, γιατί το ps3 είναι σε άλλο επίπεδο.

nai se allo epipedo,blepw ta games pou nai se allo epipedo...to grafiko megaleio..

Δημοσ.
Ναι... σε σχέση με του xbox360 τέτοια εποχή, αλλά και με του wii από ανάλυση.

etsi etsi..ontws de mporw na katalabw games san to genji2,untold,tekken 6,resistance,motorstorm etc pws bgainoun toso entipwsiaka re sy.dld auti i dinami tou ps3 einai to kati allo re gmt.ontws simfwnoume oti to ps3 einai 3 genies mprosta.eutixws exei k polles thires apo pisw k gia alles xriseis.e bill??

Δημοσ.

gamwto .. auti tin arnitiki stasi p exoun oloi apenadi sti sony dn mporw na tin katalavw ...

 

eda3ei i etairies .. alla re paidia ka8e post einai kai mia akoma dilwsi tou stil .. min parete ps3 epeidi mpla mpla ...

 

eimaste sovaroi twra ?

giati tetoios polemos apenadi sti sony apo esas ?

Δημοσ.
gamwto .. auti tin arnitiki stasi p exoun oloi apenadi sti sony dn mporw na tin katalavw ...

 

eda3ei i etairies .. alla re paidia ka8e post einai kai mia akoma dilwsi tou stil .. min parete ps3 epeidi mpla mpla ...

 

eimaste sovaroi twra ?

giati tetoios polemos apenadi sti sony apo esas ?

proswpika goustarw trela to ps3,k tha to parw parauta(fobamai mono to launch pou to kobw mapa alla tha deiksei gia to pote tha parthei).apla opws iparxei midenistiki tasi apo ton rainbill,tha iparksei k apo allous.apla i moni mlk einai na rixneis to epipedo sou me kati atoma san k dautous.

Δημοσ.

Sony: PS3 Backwards Compatibility Via PS2 Just 'Speculation'

dot_clear.gif

Gamasutra have followed up on the claims that the PS3 will incorporate PS2 hardware for backwards compatibility, via asking Sony to comment. Sony say that the article should just be treated as speculation and they have no Official statement right now. They said more information on the PS3's hardware will be available in the near future...

 

quote:

 

The article claims that the PS3 will be enabling backwards compatibility with PlayStation 2 games through the inclusion of the PlayStation 2's core chipset (including the combined Emotion Engine and Graphic Synthesizer chip found within the slimline PlayStation 2) within the hardware itself, rather than through software emulation.

 

Responding to an inquiry by Gamasutra regarding the validity of these claims, a SCEA U.S. representative responded: “At this time, that news from IGN is just speculation, and Sony has no official comment at this time. However, we will be sending out more concrete information regarding the hardware in the near future."

 

 

News Source: Gamasutra.com

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...