p3tran Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 dose moy link apo thn ATI poy na leei oti to Xenos bgazei to noymero poy lesen antithesi me sena' date=' kapoioi exoyn arketo IQ oste na kanoyn aples praxeis, kai genikotera na krinoyn oti diabazoyn , kai na mhn to katapinoyn opos toys to dinoyn amashto.[/b'] ετοιμασου λοιπον αδαη και δυσπιστε μικρουλη να καταπιεις ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΜΑΣΗΤΟ ...First off' date=' we reported on page 2 in our chart that the capable “Shader Performance” of the Xbox 360 GPU is 48 billion shader operations per second. While that is what Microsoft told us, [b']Mr. Feldstein of ATI let us know that the Xbox 360 GPU is capable of doing two of those shaders per cycle. So yes, if programmed correctly, the Xbox 360 GPU is capable of 96 billion shader operations per second. Compare this with ATIʼs current PC add-in flagship card and the Xbox 360 more than doubles its abilities. Now that we see a tremendous amount of raw shader horsepower,..... http://www.hardocp.com/article.html?art=NzcxLDE= ..ποιος ειναι αυτος ο mr. Feldstein?? καννας φιογκος του μαρκετινγκ? Bob Feldstein, Vice President of Engineering, ATI Technologies, Inc. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: πλεον μονο να διασκεδασει μπορει κανεις μαζι σου... αντε γεια!
BlizardBill Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Παιδιά δώστε ελάχιστη προσοχή να μην λέμε τα ίδια συνεχώς ... O υπολογισμός : 1) Υπάρχουν 48 shader Operation Pipes .... (48 αγωγοί μέσο των οποίων περνάνε οι shader operations που λέμε .) 2)Μπορεί να περάσουν 2 shader operations per cycle ... (Αρα για κάθε αγωγό έχουμε 2 shader operations για κάθε κύκλο-hz , πολύ σημαντικό αυτό) 3)Συνολικά δηλαδή έχουμε 2 shader operation σε κάθε "σωλήνα" , επί 48 σωλήνες , με σύνολο 96 shader operations συνολικά per cyrcle. (48*2=96) 4) Και τελικά , 96 shader operation για κάθε κύκλο(hz) επί 500mhz (500.000hz/sec) μας κάνει 48 billions shader operations /sec. (96*500.000 = 48.000.000) Tα λάθη : H Hardcop λεει: "First off, we reported on page 2 in our chart that the capable “Shader Performance” of the Xbox 360 GPU is 48 billion shader operations per second. While that is what Microsoft told us, Mr. Feldstein of ATI let us know that the Xbox 360 GPU is capable of doing two of those shaders per cycle. So yes, if programmed correctly, the Xbox 360 GPU is capable of 96 billion shader operations per second. Ο άνθρωπος δεν ήξερε τα χαρακτηριστικά της κάρτας , και υπέθετε ότι κάνει 1 shader operation per cycle για κάθε pipe, όπως και στα pc, γιαυτό και σκέφτηκε να διπλασιάσει το συνολικό αποτέλεσμα που του δώσανε. ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΔΑΜΕ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ... ΤΑ 48Billlions ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΕΝΑ ΜΕ 2ops per sec. Τα άλλα λάθη είναι από παραπληροφόρηση και ασχετοσύνη ... ψάχνουν κάπου να κρατηθούν οι xbox users, έστω και σε τόσο αστεία πράγματα.
BlizardBill Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 'Εστω ότι το [H]ardOCP έχει κάνει λάθος (δύσκολο). Θα περίμενα σε αυτή την περίπτωση να κάνουν κάποια διόρθωση αν είναι όντως ανακριβές' date=' και το κυριότερο, να μην βρίσκω [b']τα ίδια ακριβώς στοιχεία[/b] όπου κι αν κοιτάξω. Θα μου πείτε τώρα, σαχλαμάρες κι αυτά τα site, ότι θέλουν γράφουν. Έλα όμως που ακόμα και η Wikipedia το λέει: To ένα link είναι αυτό που εξήγησα γιατί κάνει λάθος , το άλλο ένα forum που στηρίζετε στο ίδιο link και κάνει το ίδιο λάθος, το nextdeal δεν λέει ουσιαστικά τίποτα, και στο wikipedia κάποιος αντέγραψε την έκφραση του ίδιου ξανά site , και ίσως διορθωθεί πάλι σύντομα από κάποιον άλλο user. (Εκεί είναι πολύ σαφές, γιατί λίγο πιο πάνω υπολογίζει με 2 ops για μα βγάλει τα 48billions, και μετά λέει ότι αντί για ένα μπορεί να κάνει 2 ops, αρά και διπλάσια billions!!!!) ΥΓ Παιδιά, όποιος δεν καταλαβαίνει ας ρωτήσει εδώ , ή στο σχολείο, είναι αρκετά ενδιαφέρον μάθημα, γιατί έχει και πρακτική αξία)
p3tran Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 χμμμ για να το σκεφτουμε λιγο... εχω δυο επιλογες... επιλογη (α) πιστευω εσενα και τον slay, και αποφασιζω οτι ολο το συμπαν, τα τεχνικα sites αλλα και o αρχιμηχανικος της ATi κανει λαθος. επιλογη (β) πιστευω το συμπαν, τα τεχνικα sites και τον αρχιμηχανικο της Ati, και θεωρω οτι εσυ και ο slay ειστε χαιρεκακα trolls. χμμμμμ... δυσκολη επιλογη....
Slay Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 ετοιμασου λοιπον αδαη και δυσπιστε μικρουλη να καταπιεις ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΜΑΣΗΤΟ den moy eipes tipota neo, to idio akribos arthro ekanes quote, kai malista den einai emfanes an to sxolio gia thn apodosh einai toy typoy, kai oxi toy hardocp, opote sta idia eisai akoma, ego zhthsa link apo thn ATI h thn MS, an den mporeis na breis einai diko soy problhma oxi diko moy.
Slay Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 χμμμ για να το σκεφτουμε λιγο... εχω δυο επιλογες... επιλογη (α) πιστευω εσενα και τον slay' date=' που αποδειξατε με τις πραξεις οτι το νουμερο δεν βγαινει επιλογη (β) πιστευω οτι με βολευει εμενα, επισης πιστευω σε νεραιδες, φαντασματα και λοιπους μυθους. χμμμμμ... δυσκολη επιλογη....[/quote'] fixed Epishs an isxye ayto poy les, tote to parakato keimeno den exei kamia apolytos logikh The PS3 GPU does not have unified Shader Architecture and can't run at 100% but more like at 70%. So we give it a new number: About 95(95.2 to be exact). This shows you how close the one GPU of the 360 and the GPU of the PS3 stack up. http://xbox360hq.blogspot.com/ koinos ean ontos to xenos eixe megalytero shader power, den einai dynaton xrhsimopoiontas to mythiko 100% efficiency na erxetai sta idia epipeda me thn RSX, tha eprepe na megalosei akoma h diafora.
BlizardBill Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 χμμμ για να το σκεφτουμε λιγο... εχω δυο επιλογες... επιλογη (α) πιστευω εσενα και τον slay' date=' και αποφασιζω οτι ολο το συμπαν, τα τεχνικα sites αλλα και o αρχιμηχανικος της ATi κανει λαθος. επιλογη (β) πιστευω το συμπαν, τα τεχνικα sites και τον αρχιμηχανικο της Ati, και θεωρω οτι εσυ και ο slay ειστε χαιρεκακα trolls. χμμμμμ... δυσκολη επιλογη....[/quote'] Δεν κάνει κανείς ουσιαστικά λάθος χωρίς δικαιολογία , μόνο εσύ. Μπορείς να κάνεις τον υπολογισμό και μόνος σου για να δεις, ή ρώτα κάποιον να σε βοηθήσει . Δεν βγαίνουν 96 billions operations με κανένα υπολογισμό, 48 βγαίνουν. (2 shader per cycle * 48 pipes *500mhz = 48 billions.) Ο μόνος που κάνει "λάθος" ,στο λέει καθαρά ότι δεν ξέρει λεπτομέρειες τότε , και πιστεύει πως η κάρτα βγάζει 1 s.op . Και πως η microsoft όταν του είπε 48billions εννοούσε με 1 shader per cycle σαν τα pc, γιαυτό και όταν η Ati είπε 2 τελικά το διπλασίασε!!! (o ίδιος το λέει βρε πως το έκανε, το έχεις διαβάσει 5 φορές) Τώρα είδες γιατί έβγαλε 96billions και που ακριβώς ήταν το λάθος του . Oσο σκληρό και να είναι που υποβιβάζετε στο μισό το xbox, πρέπει να το δεχτείς … στα απλά μαθηματικά δεν μπορεί να trollarei ο καθένας , γιατί υπάρχουν και κομπιουτεράκια να το επαληθεύσει ο καθένας μόνος του .
BlizardBill Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Ειλικρινά δεν αντιλαμβάνομαι γιατί υπάρχει τόση επιθετικότητα σε αυτό το topic. Βρε παιδιά' date=' εκτός κι αν δουλεύετε στη Sony ή στην Microsoft και δεν μας το λέτε, υπάρχει λόγος να τσακώνεστε και να προσβάλλετε τους συνομιλητές σας για ένα... [b']μηχάνημα [/b](είτε αυτό είναι το PS3 είτε το XBOX 360); :? Ειλικρινά δεν μπορώ να το χωνέψω. Ρίξε μια ματιά στα τελευταία post και θα καταλάβεις... δεν έχει σχέση με κονσόλες, αλλά με εκ προθέσεως βιασμό της απλής λογικής , και trolling .
panther_512 Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Ναί ρε p3tran, τα quotes που γράφεις καλά είναι, αλλά όπως και να το κάνεις 96 billion δεν βγαίνουν. Από δώ να το φέρεις, από κεί να το πάς, το 96 δεν βγαίνει. Τώρα ποιός ξεκίνησε το λάθος, ποιός το πρωτοδημοσίευσε και ποιοί ακολούθησαν, αυτό είναι άλλο καπέλο. Μαθηματικώς και με βάση τα στοιχεία που έχουμε, τα 96 billion είναι ανύπαρκτα. Τώρα το αν η μία GPU είναι καλύτερη από την άλλη, αυτό είναι επίσης άλλο καπέλο.
p3tran Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 48x2 κανει 96 εδω και πολλα χρονια ρε πανθηρα.. και δεν ειναι αλλο καπελο ποια GPU ειναι καλυτερη.. το θεμα ξεκινησε οταν γραφτηκε εδω οτι καλυτερη GPU εχει το ps3
BlizardBill Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 48x2 κανει 96 εδω και πολλα χρονια ρε πανθηρα.. Ωραια ... 96 σκέτο λοιπόν, επι 500mhz μας κάνει το 48billions per secont που λέμε !!!! Γιατί τα 500mhz είναι 500.000 κύκλοι ανά δευτερόλεπτο. Βάλτο και στο κομπιουτεράκι των windows να δεις ...
Slay Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Ωραια ... 96 σκέτο λοιπόν, επι 500mhz μας κάνει το 48billions per secont που λέμε !!!! ma ma ma h RSX exei 74billion, ma ma ma h ATI kai h MS mas elegan oti exoyme kalyterh GPU, ma ma ma kai CPU kai GPU xeiroterh exoyme?
Super Moderators paredwse Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Super Moderators Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Προφανώς η παράκλησή μου έπεσε στο κενό. Οπότε αρχίζουν άλλα κόλπα... Δυστυχώς είμαι αναγκασμένος να το κάνω, αφού μερικοί φαίνεται να μην παίρνουν από λόγια.
Narayan Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Ναί ρε p3tran' date=' τα quotes που γράφεις καλά είναι, αλλά όπως και να το κάνεις 96 billion δεν βγαίνουν. Από δώ να το φέρεις, από κεί να το πάς, το 96 δεν βγαίνει. Τώρα ποιός ξεκίνησε το λάθος, ποιός το πρωτοδημοσίευσε και ποιοί ακολούθησαν, αυτό είναι άλλο καπέλο. Μαθηματικώς και με βάση τα στοιχεία που έχουμε, τα 96 billion είναι ανύπαρκτα. Τώρα το αν η μία GPU είναι καλύτερη από την άλλη, αυτό είναι επίσης άλλο καπέλο.[/quote'] Φίλτατε προσωπικά είμαι ανοιχτός σε οποιαδήποτε διόρθωση, παρέθεσα κάποια links που αναφέρουν αυτό το νούμερο βασιζόμενοι σε κάποια στοιχεία, και κάποιοι έβγαλαν το μπακαλόχαρτο να δείξουν ότι δεν είναι αλήθεια αυτά που διαβάζω σε σοβαρά και πολύπειρα site του εξωτερικού. Στα site αυτά αναφέρεται ένα νούμερο: 96 εκατομμύρια. Κατ' εμέ η ερμηνεία αυτού του αριθμού έχει ως εξής: 2 εργασίες ανά pipeline x 48 pipelines = 96 εργασίες 2 εργασίες ανά κύκλο ρολογιού x 500 εκατομμύρια κύκλοι ανά δευτερόλεπτο = 1 δισεκατομμύριο εργασίες ανά δευτερόλεπτο 96 x 1 = 96 δισ. εργασίες ανά δευτερόλεπτο. Θα παρακαλούσα όποιον θέλει να αντικρούσει τα μέχρι τώρα γεγραμμένα να παραθέσει και αντίστοιχο σύνδεσμο που αναπτύσει την δεύτερη θεωρία (για ευνόητους λόγους εξαιρούνται όσοι ιστότοποι έχουν το συνθετικό "ps3" στο όνομά τους). Σεβαστοί οι υπολογισμοί, στη συγκεκριμένη περίπτωση ωστόσο τίθεται θέμα ερμηνείας των τεχνικών χαρακτηριστικών που αλλάζει το τελικό νούμερο.
panther_512 Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Ωπ!!!!! Μα κάνεις λάθος μαθηματικούς υπολογισμούς!!!! Πρόσεξε λίγο: Μας λές ότι 2 εργασίες ανα pipeline x 48 pipelines= 96 εργασίες Εδώ είσαι σωστός 2 εργασίες ανά κύκλο ρολογιού x 500 εκατομμύρια κύκλοι ανά δευτερόλεπτο = 1 δισεκατομμύριο εργασίες ανά δευτερόλεπτο Και πάλι σωστός. Άρα έχουμε λοιπόν 1 δισεκατομμύριο εργασίες ανά δευτερόλεπτο σε κάθε pipeline. 48 pipelines άρα 48 billion εργασίες φίλε μου. Πρόσεξε τους υπολογισμούς σου γιατί κάνεις λάθος Πολλαπλασίασες 2 φορές τον ίδιο παράγοντα. Έκανες: 2 εργασίες σε κάθε pipeline X 48 pipelines X 2 εργασίες σε κάθε pipeline X 500 εκατομμύρια 2 εργασίες σε κάθε pipeline = 2 εργασίες σε ένα κύκλο ρολογιού (σε κάθε pipeline)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.