Exoskeletor Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 kala h ekdosh tou xbox h fthnh eine toso eliphs pou anagastika sxedon pernhs thn full. thimame enas filos mou phre 360 gia na pezei ninja gaiden kai ithele na path thn fthnh. eytyxos pou den ipirxe tote giati molis eblepe pos prepei na exeis sklhro gia na peksis xbox1 games.. tha pathene. arage ayto to leei pano to xbox360?
p3tran Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 GamersReports.com Namco-Bandai E3 2006 Lineup >2006/05/03 10:47:41: Posted by DM Namco has revealed this year's E3 lineup, and besides Mobile Ops, their next-gen showind leaves a lot to be desired. They had previously announced that Tekken 6 is planned for the Playstation 3 for sure, but it looks like the game will not be showing. ελπιζω να κανουνε λαθος!!:???:
Super Moderators paredwse Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Super Moderators Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Ειλικρινά δεν αντιλαμβάνομαι γιατί υπάρχει τόση επιθετικότητα σε αυτό το topic. Βρε παιδιά, εκτός κι αν δουλεύετε στη Sony ή στην Microsoft και δεν μας το λέτε, υπάρχει λόγος να τσακώνεστε και να προσβάλλετε τους συνομιλητές σας για ένα... μηχάνημα (είτε αυτό είναι το PS3 είτε το XBOX 360); :? Ειλικρινά δεν μπορώ να το χωνέψω. ΥΓ: Το παρόν topic έχει ήδη κερδίσει επάξια τον τίτλο του "topic με τα περισσότερα reports". Έχουν ήδη σβηστεί αρκετά μηνύματα. Μην μας αναγκάσετε να προχωρήσουμε παραπέρα. Συγκρατηθείτε. Διαφωνήστε αλλά μην προσβάλλετε τα άλλα μέλη.
Narayan Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Ήταν πολύ παλιό βρε το άρθρο ' date=' δεν είχε όλα τα στοιχεία τότε και έπρεπε να υποθέτει και να συγκρίνει από σκόρπια πράγματα και με ανάλογες κάρτες των pc ,με απίστευτα χοντροκομμένους υπολογισμούς όπως είδες.Για την εποχή μας είναι σαχλαμάρα, για τότε ίσως κάπου δικαιολογείται . Δοθήκαν οι πληροφορίες και έχουν γίνει δεκάδες επεξηγήσεις σαν του slay σε όλα τα forum. Δεν υπάρχει αμφισβήτηση πουθενά στον κόσμο, (εκτός του insomnia δηλαδή, και ανάλογες περιπτώσεις ).[/quote'] 'Εστω ότι το [H]ardOCP έχει κάνει λάθος (δύσκολο). Θα περίμενα σε αυτή την περίπτωση να κάνουν κάποια διόρθωση αν είναι όντως ανακριβές, και το κυριότερο, να μην βρίσκω τα ίδια ακριβώς στοιχεία όπου κι αν κοιτάξω. Θα μου πείτε τώρα, σαχλαμάρες κι αυτά τα site, ότι θέλουν γράφουν. Έλα όμως που ακόμα και η Wikipedia το λέει: 2 Shader operations per pipe per cycle 40 Shader operations per cycle across the entire shader array Shader performance: 48 billion (48,000 million) shader operations per second (96 shader operations x 500 MHz) Xbox 360 GPU is capable of doing two of those shaders per cycle. If programmed for correctly, the Xbox 360 GPU is capable of 96 billion shader operations per second. Compare this with ATIʼs current PC add-in flagship card and the Xbox 360 more than doubles its abilities Επομένως, Slay, οι 2 shader ops per pipe και οι 2 shaders per cycle είναι δύο ξεχωριστά πράγματα. Αλλά τι να ξέρει η Wikipedia, σαχλαμάρα είναι κι αυτή και όποιος θέλει μπαίνει και γράφει ότι γουστάρει (αλλά όταν μας συμφέρει βάζουμε κανένα διάγραμμα ή κάποια specs του PS3 για να δείξουμε πως ξέρουμε που παν τα τέσσερα :roll: ). Στο άρθρο του [H] πάντως, δεν τα κατεβάζει ο Kyle από την κουρούπα του, πήγε στην ATi και ρώτησε, "βρε παιδιά, πέραν του θεωρητικού 48 bill/sec, κάνει και τπτ άλλο;". Την απάντηση την προανέφερα αλλά δεν προσέχετε: First off, we reported on page 2 in our chart that the capable “Shader Performance” of the Xbox 360 GPU is 48 billion shader operations per second. While that is what Microsoft told us, Mr. Feldstein of ATI let us know that the Xbox 360 GPU is capable of doing two of those shaders per cycle. So yes, if programmed correctly, the Xbox 360 GPU is capable of 96 billion shader operations per second. Compare this with ATIʼs current PC add-in flagship card and the Xbox 360 more than doubles its abilities. Α, δεν ντρέπονται στην ATi, να λένε ψέματα για το προϊόν τους. Βέβαια μόνο εμείς εδώ στο Insomnia ξέρουμε καλύτερα και ενημερώνουμε τον κόσμο Βέβαια η "αμφισβήτηση" του RSX δεν είναι αποκλειστικότητα του Insomnia... η πλειοψηφία των gaming fora έχει αντιπαραθέσεις που γράφουνε πάνω-κάτω τα ίδια πράγματα. Εγώ απλά εκφράζω την απορία μου, ποιός από του δύο κατασκευαστές είναι πιο αξιόπιστος στα μάτια μου; Αυτός που είπε, "η GPU μας θα είναι έτσι, με αυτά τα χαρακτηριστικά" και έκανε launch με αυτά ακριβώς τα χαρακτηριστικά, ή αυτός που είπε αρχικά, "η GPU μας θα είναι πιο ισχυρή από 2 6800 Ultra", μετά είπε "τελικά, θα είναι σαν 7800GTX" και τελευταία κυκλοφορεί την (ανεπίσημη) φήμη πως "ξέρετε, μπορεί να είναι και σαν την 7900 τελικά!". Συγνώμη κύριοι, δεν με ενδιαφέρει τι κάρτα βάζετε στα dev kit με κάθε revision, αν ποτέ κατασταλάξετε στο τι GPU θα δώσετε στη Sony για το τελικό προϊόν εδώ είμαστε.
xrest Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Pre-E3 2006: Ubisoft's E3 Roll-Call Voila! The company announces the games its ready to show-off. Today Ubisoft announced its games that they've decided will attend the Electronic Entertainment Expo next week in L.A. Yves Guillemot, president and chief executive officer of Ubisoft, said of the proposed game repertory, "Ubisoft is very excited to be introducing ground-breaking new intellectual property and showcasing how we bring innovation to our best-selling franchises. Our award-winning development teams are pushing the limits of what can be achieved and leading the industry into the future." The list teases a "game to be unveiled" for next-gen systems from Free Radical, which developed the Timesplitters first-person shooter series with Ubisoft. The divulged titles are as follows: * Assassin's Creed (PS3) * Brothers In Arms: Hell's Highway (PC, PS3, X360) * Dark Messiah of Might & Magic (PC) * Enchanted Arms (Xbox 360) * Open Season (X360, Xbox, PS2, PSP, PC, GC, GBA, DS) * Rayman Raving Rabbids (PS2, X360, Xbox) * Red Steel (Wii) * Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent (PS2, Xb360, Xbox, PC) * Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas (PS2, X360, Xbox)
xrest Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 How Good Can Graphics Get in the Next Generation? Developers from all over the industry help us wade through the hype. http://xbox360.ign.com/articles/704/704638p1.html
Slay Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Θα μου πείτε τώρα' date=' σαχλαμάρες κι αυτά τα site, ότι θέλουν γράφουν. Έλα όμως που ακόμα και η Wikipedia το λέει: Shader performance: 48 billion (48,000 million) shader operations per second (96 shader operations x 500 MHz) agaphte moy h wikipedia leei oti soy eipa kai ego, 96ops/cycle * 500mhz = 48 billion ops/sec Επομένως, Slay, οι 2 shader ops per pipe και οι 2 shaders per cycle είναι δύο ξεχωριστά πράγματα. Αλλά τι να ξέρει η Wikipedia, σαχλαμάρα είναι κι αυτή και όποιος θέλει μπαίνει και γράφει ότι γουστάρει (αλλά όταν μας συμφέρει βάζουμε κανένα διάγραμμα ή κάποια specs του PS3 για να δείξουμε πως ξέρουμε που παν τα τέσσερα :roll: ). olo ayto soy to quote einai irrelevent giati profanos den katalabes ti egrafe h wiki. Στο άρθρο του [H] πάντως, δεν τα κατεβάζει ο Kyle από την κουρούπα του, πήγε στην ATi και ρώτησε, "βρε παιδιά, πέραν του θεωρητικού 48 bill/sec, κάνει και τπτ άλλο;". Την απάντηση την προανέφερα αλλά δεν προσέχετε: kai perimene h ATI apo ton H na ths pei ti isxy exei, ma eisai ontos toso afelhs? h to paizeis? an ayto to noymero isxye tha to eixan shmaia toso MS oso kai ATI, apla den isxyei giayto arxizoun thn allh grammh amynas, oti to diko mas einai 100% efficient to allo einai 70% opote telika exoyn idia isxy. Edo h MS ebale sta flops ths CPU entoles poy den mporei na trexei taytoxrona gia na ftasei sta 115 gflops, tha kolone na kanei kati tetoio gia thn GPU ths?
privateer Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Μέλος Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 preview http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3150299&did=1
privateer Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Μέλος Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Cell yields 'horrible', sources claim SOURCES CLAIM that yields of the Cell microprocessor for the Playstation 3 are not good. A process mole tells us that the Cell yields are far enough below par that the amounts of good dies off the test wafers are "horrible". The problem is that IBM and Sony designed the chip for some very aggressive process technologies that did not materialise in the way the fab boys were expecting. Because of this, we are told Sony is scrambling to get yields up before it has to make them for real, a fast approaching deadline. Will it get it done? Who knows. Will it be able to make enough to satisfy initial demand? Not a chance. Then again, in consoles, what else is new?µ http://www.theinquirer.net/?article=31443
Slay Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 [b']Cell yields 'horrible', sources claim[/b] klassiko inquier, kapoioi (den xeroyme poioi) isxyrizontai to tade.
p3tran Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 αφου σβηστηκε, παμε παλι... <<Tο δικαίωμά σας να ομιλείτε δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά.>> agaphte moy h wikipedia leei oti soy eipa kai ego' date=' 96ops/cycle * 500mhz = 48 billion ops/sec[/quote'] η wikipedia εκτος απο αυτο που εγραψες, λεει ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΓΡΑΜΜΗ και ΑΥΤΟ: # Shader performance: 48 billion (48' date='000 million) shader operations per second (96 shader operations x 500 MHz) [b']# Xbox 360 GPU is capable of doing two of those shaders per cycle. If programmed for correctly, the Xbox 360 GPU is capable of 96 billion shader operations per second. Compare this with ATIʼs current PC add-in flagship card and the Xbox 360 more than doubles its abilities[/b] http://en.wikipedia.org/wiki/Xbox_360 βρισκεται λιγο μετα το μεσο της σελιδας, και οπως εγραψα, ειναι η ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΠΟΜΕΝΗ ΓΡΑΜΜΗ απο αυτη που εκανες copy/paste. ειναι προφανες οτι παραλειποντας την αληθεια, προσφερεις ΚΑΛΠΙΚΕΣ υπηρεσιες και ΨΕΥΤΙΚΕΣ πληροφοριες. ειναι πραγματικα λυπηρο το ποσο χαμηλα φτανει καποιος απο τη ζηλεια του για μια παιχνιδομηχανη.. ο λογος που η microsoft δεν καθεται να κανχαζει για το hardware, ειναι γιατι εχει αλλα πραγματα να τονιζει. πραγματα που απλα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ στον ανταγωνισμο.. το hardware υπαρχει για να δημιουργειται περιεχομενο, και η microsoft τονιζει το ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ * το xbox live εχει 60% των κατοχων του 360 συνδεδεμενους. * το xbox live arcade ειναι η καλυτερη ιδεα και σαφως η καλυτερη εφαρμογη στον κοσμο για delivered content * το xbox marketplace ειναι επισης πρωτοποριακο και σιγουρα ανοιγει νεες αγορες που ολοι οι αλλοι απλα τις φανταζονται. οπως καταλαβαινεις, η microsoft δεν εχει λογο να καθεται να λεει "εχω τοσα flop πανω απο τη sony", γιατι πολυ απλα εχει πολυ καλυτερα πραγματα να τονισει σε σχεση με τον ανταγωνισμο, και πραγματα που μετρανε και ειναι κατανοητα και χειροπιαστα απο τον τελικο (οχι τεχνικα καταρτισμενο) καταναλωτη. υ/γ και παρακαλω πριν σβηνονται τα μηνυματα, να ελεγχονται για το περιεχομενο τους.. δεν αρκει καποιος να παταει ενα κουμπακι "file complaint" φανταζομαι....
Slay Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 αφου σβηστηκε' date=' παμε παλι... [b']<<Tο δικαίωμά σας να ομιλείτε δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά.>> [/b] den se pairnoyme sta sobara mhn anyshxeis. ειναι προφανες οτι παραλειποντας την αληθεια, προσφερεις ΚΑΛΠΙΚΕΣ υπηρεσιες και ΨΕΥΤΙΚΕΣ πληροφοριες. pseyths kai kalpikos exeis apodeixei peritrana oti eisai esy, gia na doyme ti leei analytika 1 ALU per fragmentpipe for vertex or pixel shader processing synepos oi 48 pipes exoyn 48 ALU 2 Shader operations per pipe per cycle ara kathe ALU sto kyklo ektelei 2 shader ops kai etsi oi 48 ALU sto kyklo ekteloyn 48*2=96 ops/cycle kai synepos Shader performance: 48 billion (48,000 million) shader operations per second (96 shader operations x 500 MHz) koinos gia na bgei to noymero poy theleis h kathe ALU h pipe (to idio kai to ayto) tha eprepe na ektelei oxi 2 alla 4 shader ops /cycle. Kai na analysoyme kai to mega psema ths MS gia ta flops ths CPU ths, h MS leei oti h CPU bgazei 115 gflops, apo ayta omos ta 38 einai kalpika, giati? giati poly apla h MS prosthese kai ta flops ths FPU, poy nai men einai meros toy hardware, alla to problhma einai oti den mporeis na trexeis taytoxrona kai VMX entoles kai FPU, h to ena h to allo, etsi h theoritikh megisth isxy ths CPU einai 77gflops, antoistixo klepsimo exei kanei kai h sony gia ton Cell, mono poy ekei yparxei mono ena PPE kai etsi to klepsimo einai 12,6gflops bazontas ton Cell sto theoritiko maximum ton 206gflops
p3tran Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 το ξαναγραφω: the Xbox 360 GPU is capable of 96 billion shader operations per second. επειδη γινεσαι αστειος για ακομη μια φορα, σε προκαλω να στειλεις λοιπον email στην ΑTi, στη WIKIPEDIA, στο HardOCP, στο ARSTECHNICA και σε ολα τα υπολοιπα site και να τους ενημερωσεις για το λαθος τους. μεχρι να αλλαξουνε specs ομως στις σελιδες τους (να δουμε πότε θα γινει αυτο) καταλαβαινεις οτι εισαι μονος σου εναντιον ολων αυτων των τεχνικων sites. οποτε ξαναλεω... μπορεις να λες οτι θες, αλλα αυτο δεν υποχρεωνει κανενα να σε παρει στα σοβαρα. αλλωστε δεν ειναι η πρωτη φορα που λες τα δικα σου.. και φανταζομαι ουτε και η τελευταια.
Slay Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 το ξαναγραφω:the Xbox 360 GPU is capable of 96 billion shader operations per second. επειδη γινεσαι αστειος για ακομημια φορα' date=' σε προκαλω να στειλεις λοιπον email στην ΑTi, [/quote'] dose moy link apo thn ATI poy na leei oti to Xenos bgazei to noymero poy les μεχρι να αλλαξουνε specs ομως στις σελιδες τους (να δουμε πότε θα γινει αυτο) καταλαβαινεις οτι εισαι μονος σου εναντιον ολων αυτων των τεχνικων sites. en antithesi me sena, kapoioi exoyn arketo IQ oste na kanoyn aples praxeis, kai genikotera na krinoyn oti diabazoyn , kai na mhn to katapinoyn opos toys to dinoyn amashto.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.