Προς το περιεχόμενο

The Official PS3 topic


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

[*]Η αναφορά στα shader ops είναι συνηθισμένο λάθος που κάνουν οι υποστηρικτές του RSX' date=' καθώς οι GPU για PC πάνω στις οποίες βασίζεται πραγματοποιούν μόνο 1 shader / κύκλο ρολογιού. Αντίθετα, ο Xenos κάνει [b']δύο[/b] ops / κύκλο ρολογιού:

poly sosta giayto to parakato einai lathos.

First off, we reported on page 2 in our chart that the capable “Shader Performance” of the Xbox 360 GPU is 48 billion shader operations per second. While that is what Microsoft told us, Mr. Feldstein of ATI let us know that the Xbox 360 GPU is capable of doing two of those shaders per cycle. So yes, if programmed correctly, the Xbox 360 GPU is capable of 96 billion shader operations per second. Compare this with ATIʼs current PC add-in flagship card and the Xbox 360 more than doubles its abilities.

 

http://www.hardocp.com/article.html?art=NzcxLDM=

 

96 billion > 74 billion. Sorry Bill αλλά κάπου έκανες λάθος στους υπολογισμούς ;)

to hardocp ekane lathos ,oxi o bill, gia na kanoyme loipon tis praxeis na doyme ti bgazoyme, exoyme 48 alu me 2 shader ops/cycle ayto mas kanei 96ops/cycle , an kanoyme kai ton pollaplasiasmo me ta 500mhz bgainei 48 dis shader ops/sec poy einai kai to theoritiko maximum.

 

 

Με άλλα λόγια δεν πρόκειται απλά για 10ΜΒ γρήγορης μνήμης, αλλά και ένα δεύτερο GPU που αναλαμβάνει όλο το AA. Στα θεωρητικά νούμερα που παρέθεσε ο BlizardBill βέβαια δεν μπορούμε να δούμε το impact στις επιδόσεις του RSX που θα έχει η εφαρμογή 4xAA στα παιχνίδια και μάλιστα στην θεωρητική ανάλυση των 1920x1080 (ενδεικτικά αναφέρω πως στο PC η ενεργοποίηση του ΑΑ επιφέρει πτώση του framerate κατά 10-25% ανά περίπτωση). Βρε λέτε ο Cell να κάνει και το ΑΑ; :mrgreen:

ayto poy kanan sto xenos einai na paroyn ena meros ton ROP kai na to pane dipla sthn edram gia na exoikonomhsoyn backbuffer bandwidth (o frontbuffer einai sthn kyria mnhmh) to problhma einai omos oti den xoraei olos o framebuffer sthn edram, giayto kai anagkazontai na kanoyn tiling, kai ekei einai poy arxizoyn ola toys ta problhmata, giayto blepeis to pgr3 na kanei render se mikroterh analysh, giayto blepeis aliasing sta paixnidia toy 360, giati akoma paleyoyn me to tiling.

A, και Bill, δεν ξέρω που το βρήκες το 32Gb, στα 256Gb είναι η σύνδεση ανάμεσα σε GPU και EDRAM

kaneis lathos, h syndesh GPU<->edram einai 32gb/sec ta 256gb/sec poy les einai on chip bandwidth metaxy ths mnhmhs kai ths logikhs poy yparxei sto idio die.

  • Απαντ. 6,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

[*]Η αναφορά στα shader ops είναι συνηθισμένο λάθος που κάνουν οι υποστηρικτές του RSX' date=' καθώς οι GPU για PC πάνω στις οποίες βασίζεται πραγματοποιούν μόνο 1 shader / κύκλο ρολογιού. Αντίθετα, ο Xenos κάνει [b']δύο[/b] ops / κύκλο ρολογιού:

http://www.hardocp.com/article.html?art=NzcxLDM=

To άρθρο είναι ενός χρόνου και, ενώ ο υπολογισμός είναι εντελώς χοντροκομμένος και φυσικά λάθος.

Η microsoft τα έχει υπολογίσει με 2 δύο ops / κύκλο ρολογιού ... η κατασκευή των καρτών και τα bus στις κονσόλες είναι διαφορετικά από τις κάρτες των Pc.

 

Αν δεν το λέει βρε επίσημα η Microsoft, δεν το ισχυρίζονται ούτε τα δικά σας site, κάθεσαι και πιστεύεις αυτή τη σαχλαμάρα σαν μοναδική αλήθεια ???

 

 

A' date=' και [b']Bill[/b], δεν ξέρω που το βρήκες το 32Gb, στα 256Gb είναι η σύνδεση ανάμεσα σε GPU και EDRAM :roll:

Δες το σε εικόνα, η διάβασέ το από τα specs όπου και να κοιτάξεις.... το έχουμε πει αρκετές φορές και εδώ αν πρόσεχες λίγο.

http://en.wikipedia.org/wiki/Image:X360bandwidthdiagram.jpg

Δημοσ.

Μάαααλιστα δηλαδή και το [H]ardOCP είναι πλέον αναξιόπιστο και "σαχλαμάρα";

 

Δεν ξέρω βρε παιδιά, κάποιος από τους δυό σας δεν τα έχει καταλάβει καλά... ο ένας μπλέκει τις ALU με τα 48 FPU pixel pipelines και μου βγάζει από εκεί τα 48 ops /sec (ενώ αναφέρεται καθαρά πως είναι 48x2 δις. / δευτερόλεπτο και όχι ανά κύκλο ρολογιού), ο άλλος μου λέει πως όχι είναι 24x2 = 48 δις. / δευτερόλεπτο, αλλά ταυτόχρονα μου λέει πως δεν το έχει πει επίσημα η Μ$, οπότε εγώ καταλαβαίνω πως μπορεί να ισχύει και το 96 που λέει το άρθρο :roll:

 

Ειλικρινά με μπερδέψατε οι δυό σας... πάω να πάρω ένα Depon για να καταλάβω πως γίνεται να έχετε και οι δύο δίκιο :lol:

Δημοσ.
παιδια' date=' εγω τη φωτο με το ΠΡΑΣΙΝΟ ΣΚΑΦΑΚΙ σχολιασα αρχικα.

 

εσεις σκαλωσατε λιγο μετα με τα "εφε της θερμοτητας", βρισκοντας αφορμη να πειτε οτι τα γραφικα δεν ειναι τοσο ..μετρια, γιατι τα χαλαει το "εφφε".

δηλαδη ειναι σοβαρο εφε αυτο? σε 360 εχετε δει πως ειναι τα αντιστοιχα εφε? σε καννα pc της προκοπης εστω?

μην γινεστε αστειοι και δικαιολογειτε πραγματα που σε αλλη περιπτωση κατακρινετε.

 

...

 

γενικα παρτε οποια φωτο θελετε απο το μετριο fatal inertia, και ελατε να τη σχολιασουμε..

να τη σχολιασουμε, οπως σχολιαζει ο slay και ο blizard και ο exoskeletor κ.α. τα screens απο το 360..

αντεχετε?

 

....[/quote']

 

Katse gia na katalabo mas les oti to paixnidi eine mapa epeidh esena den sou aresei ayto to efe? Kala mas douleyeis? Kai poios eise esy o megas kriths? Emena mou aresei ase pou eine diskolo na to pei kapoios ayto ean den dei to efe se kinhsh. (Opos px to efe tou motion blur, an to deis se photo blepeis mia tholoura. se kinhsh eine realistikotato. simfonis?)

 

Ayto to oti ego sxoliazo ta screens apo to 360 den to katalaba.. enoeis oti diaforetika sxoliazo ta games tou 360 kai alios tou ps3? :D Giati ti tha kerdiso ego ean po mia asxhmh kritikh gia to 360? Mpas kai eime tipota idikos pou me akouei o misos planhths kai den to ksero?

 

A re p3tran, de mporo na se katalabo me kamia panagia

Δημοσ.
Μάαααλιστα δηλαδή και το [H']ardOCP είναι πλέον αναξιόπιστο και "σαχλαμάρα";

Ήταν πολύ παλιό βρε το άρθρο , δεν είχε όλα τα στοιχεία τότε και έπρεπε να υποθέτει και να συγκρίνει από σκόρπια πράγματα και με ανάλογες κάρτες των pc ,με απίστευτα χοντροκομμένους υπολογισμούς όπως είδες.

Για την εποχή μας είναι σαχλαμάρα, για τότε ίσως κάπου δικαιολογείται .

 

Δοθήκαν οι πληροφορίες και έχουν γίνει δεκάδες επεξηγήσεις σαν του slay σε όλα τα forum.

Δεν υπάρχει αμφισβήτηση πουθενά στον κόσμο, (εκτός του insomnia δηλαδή, και ανάλογες περιπτώσεις ).

Δημοσ.
Μάαααλιστα δηλαδή και το [H']ardOCP είναι πλέον αναξιόπιστο και "σαχλαμάρα";

e ama kanei lathos stis praxeis, tora poy to skeftomai, ore les??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Δεν ξέρω βρε παιδιά, κάποιος από τους δυό σας δεν τα έχει καταλάβει καλά... ο ένας μπλέκει τις ALU με τα 48 FPU pixel pipelines και μου βγάζει από εκεί τα 48 ops /sec (ενώ αναφέρεται καθαρά πως είναι 48x2 δις. / δευτερόλεπτο και όχι ανά κύκλο ρολογιού),

eipame ekanan lathos, to xenos exei 48 alu, kathe alu kanei ston kyklo ena integer kai ena floating operation, ara 96 ops/cycle * 500.000.000 = 48dis poio apla den mporo na sto po, to idio site isxyrizotan kai oti h GPU exei 256gb/sec bandwidth me thn edram poy epishs einai lathos.

Δημοσ.

narayan, μην χολοσκας.. ακρη δεν θα βγαλεις με δαυτα..

το εκνευριστικο της υποθεσης ειναι οτι απαντανε ψευδως, και ακομα και οταν δεν μπορουν να κανουνε ουτε αυτο,

τοτε λενε "η ati λεει ψεμματα", "κανει λαθος το site", "ok, αλλα τοτε τo 360 εχει τα μισα", "o carmack δεν ξερει τι λεει", κλπ κλπ κλπ

και μετα, αν επιμεινεις για το προφανες, θα σε πουνε και trol orly κλπ (!!!!) :D

 

ξερεις τι λεω εγω?

πραγματικα τους αξιζει αυτο που περνανε!! :mrgreen:

και το ευχαριστο ειναι οτι θα παραμεινουνε στην ιδια ακριβως θεση μεχρι τουλαχιστον τον ιανουαριο.

δες το ετσι και περνα καλα ;)

 

 

καλυτερα απλα περιμενε τα επομενα demos και screenshots..

it will be worth the wait..:twisted:

Δημοσ.

Αν δεν κάνει λάθος το site, τότε κάνουν λάθος τόσες χιλιάδες site σε όλο τον κόσμο που τα λένε διαφορετικά, ή ίδια η microsoft και η Ati, και όλα τα άρθρα που ακολούθησαν στο ίδιο site .

Όλα μιλάνε για 48 billions.

 

Δικαίωμα σας να θέλετε να πιστέψετε το συγκεκριμένο , παρότι είναι πολύ παλιό και ο υπολογισμός του σαφώς μπακάλικος και λάθος (αφού με 2 ops έγινε και ο υπολογισμός της Microsoft, όχι 1 που νομίζει) αλλά μην μας κατηγορείς για ψεύτες.

Συνεχίζεις βλέπω να trollareis είς βάρος μας , αλλά μέχρι ένα όριο έτσι ?

Δημοσ.

mhn xoloskas bill me to poy bgei to ps3 kai to teleytaio epixeirhma toy troll tha exanemistei, kai tote h tha symbibastei kai tha parei ps3, h tha meinei me to skarto to pragma, ti na kanoyme opoios biazetai skontqaftei kamia fora.

Δημοσ.

Καλά κάνεις ... και εγώ αν είχα πολλά λεφτά για σκόρπισμα που να σου λέω τι θα έκανα.

Πάρε και ένα ακριβό pc , να παίζεις σχεδόν όλα τα games του xbox καλύτερα.

Δημοσ.
mhn xoloskas bill me to poy bgei to ps3 kai to teleytaio epixeirhma toy troll tha exanemistei' date=' kai tote h tha symbibastei kai tha parei ps3,

[b']h tha meinei me to skarto to pragma,[/b] ti na kanoyme opoios biazetai skontqaftei kamia fora.

 

πως ειναι "σκαρτο πραμα" ρε καημενε κατι που τρεχει το oblivion οπως το τρεχει?

κατι που εχει το καλυτερο live service που εχει υπαρξει ποτε?

κατι που η πολυαγαπημενη σου sony το αντιγραφει σε ολα τα επιπεδα?

ε?

Δημοσ.
πως ειναι "σκαρτο πραμα" ρε καημενε κατι που τρεχει το oblivion οπως το τρεχει?

κατι που εχει το καλυτερο live service που εχει υπαρξει ποτε?

κατι που η πολυαγαπημενη σου sony το αντιγραφει σε ολα τα επιπεδα?

ε?

Και οι δύο αντιγράψανε από τον άλλο...

 

-Η sony τον HD του xbox , το ότι βγήκε μετά και ήταν τεχνολογικά καλύτερο, το ενοποιημένο live , τις δυνατότητες για μεγαλύτερη ανάλυση και για media center του σπασμένου .

-Η Microsoft από το ps2 ότι δουλεύει χωρίς σκληρό με ακριβή memory card και χωρίς extra δυνατότητες.

 

ΥΓ

Τα πάντα είναι σχετικά .

Δημοσ.

Tο ps2 ήταν το πρώτο που είχε προαιρετικά δίσκο αλλά έπαιζε σχεδόν όλα τα games και χωρίς , και αυτό ακριβώς αντέγραψε το xbox360. (έστω και που είναι οπισθοδρομικό, έχει κάποια πλεονεκτήματα ακόμα).

Και το ps3 γενικά αντέγραψε ότι καλό είχε το xbox, μαζί με τον υποχρεωτικό hd για όλα τα games.

Δημοσ.
Tο ps2 ήταν το πρώτο που είχε προαιρετικά δίσκο αλλά έπαιζε σχεδόν όλα τα games και χωρίς ' date=' και αυτό ακριβώς αντέγραψε το xbox360. (έστω και που είναι οπισθοδρομικό, έχει κάποια πλεονεκτήματα ακόμα).

Και το ps3 γενικά αντέγραψε ότι καλό είχε το xbox, μαζί με τον υποχρεωτικό hd για όλα τα games.[/quote']

 

 

μηπως θυμασαι ποτε βγηκε το HDD για το ps2?

ποια χρονιά εστω?

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...