BlizardBill Δημοσ. 3 Μαΐου 2006 Δημοσ. 3 Μαΐου 2006 παιδια' date=' εγω τη φωτο με το ΠΡΑΣΙΝΟ ΣΚΑΦΑΚΙ σχολιασα αρχικα…εσεις σκαλωσατε λιγο μετα με τα "εφε της θερμοτητας", βρισκοντας αφορμη να πειτε οτι τα γραφικα δεν ειναι τοσο ..μετρια [/quote'] Καμία σχέση … πρώτον είπες ότι το κόκκινο έχει πολύγωνα, και όχι ότι είναι άσχημο, trollarontas μαζί . P3tran: αφου σε ξενερώνει το πρασινακι, πάρε ένα κοκκινακι.. ελα δω ρε slay ρε γμτ να μας ζωγραφισεις καννα βελακι στα "διακριτα πολυγωνα" Και αν κάποιος σου έλεγε το λάθος σου , παρότι συμφωνούσε ότι τα γραφικά δεν είναι ωραία ,άρχιζες το βρίσιμο... Exoskeletor :P3tran elpizo na katalabeneis pos h 1h fotografia eine ena efe kai kala thermotitas Bebea ego prosopika protimo poligono se ena shmeio para pixel pantou opote ean parameinei etsi sthn telikh ekdosh tha exeis dikio P3tran:εγω να καταλαβαινω? ουυυυ! καταλαβαινω,εσενα και μερικους αλλους, ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΜΠΡΟΣ!! ps3 suckers group photo!! Αν το αναγνωρίζεις έστω και τώρα , και δεν είναι απλά συνέχεια του trolling , ζήτα κανα τυπικό συγνώμη, δεν είναι τρομερό .
Slay Δημοσ. 3 Μαΐου 2006 Δημοσ. 3 Μαΐου 2006 Re blizard ti toy apantas afoy soy eipa den tha bgaleis akrh, den eides ti egrapse prin? pairnei apospasmatika oti ton boleyei gia na kanei to trolling toy, toy les oti den sygkrinontai giati einai diaforetika paixnidia , to agnoei pantelos (giati den ton symferei) kai steketai mono sthn diaforetikh etairia, poy kai ayto kanei megalh diafora, idia games bgazei h kojima productions me thn Rare as poyme? oxi to talento den einai default to idio se oloys.
Daredevil Δημοσ. 3 Μαΐου 2006 Δημοσ. 3 Μαΐου 2006 Full Auto: Battlelines PS3 Screens Parte kai 3 apo idia etaireia me to idio paixnidi na sygkrinete gia na mhn malwnete
Narayan Δημοσ. 3 Μαΐου 2006 Δημοσ. 3 Μαΐου 2006 Για τα αντικειμενικά στοιχεία κοίτα οποιοδήποτε site ... τα έβαλα και εγώ εδώ ' date=' και φαίνεται πόσο καλύτερο είναι το ps3 ακόμα και στην Gpu. (σχεδόν 2 φορές)http://www.insomnia.gr/vb3/showpost.php?p=1122386&postcount=3964 [/quote'] Ακολουθώντας τη συμβουλή σου κοίταξα ένα "οποιοδήποτε site", και δες τι βρήκα: In Depth GPU Comparison I know this may upset some people expecting this site to be dedicated to the Xbox 360 and nothing else but I have been doing a lot of research on the GPU for the PS3 and the GPUs(that's right there's two) of the Xbox 360. First let me list the basic specs and then tell you what those numbers mean: PS3 GPU codenamed RSX 550 mhz core clock speed 256 mb GDDR3 ram 700 mhz core clock speed 128 bit memory interface (Flex IO) 24 texture units 24 fragment shader pipelines (running at 5.6 per clock cycle) Total Transistors: 300 Xbox 360 codenamed Xenon 500 mhz core clock speed Varied use of 512 mb GDDR3 ram running at 700 mhz core clock speed 48 pixel and shader pipelines with 2 ALUs each(running at 2.0 per clock cycle) 10 mb embedded EDRam(I'll explain what it does later) Unified Shader Architecture(I'll ellaborate as well) 128 bit memory interface (I/O on PCI Express for main chip) 256 bit memory interface (For the embedded EDRam) Total Transistors: 339 million(234 on main chip and 105 on EDram chip) All of this can be very confusing for people wondering what the heck EDram is and what all of these numbers. First of all let me tell you that the 360's GPU contains 2 chips. One is the main chip and one is the one that contains EDram and extra instructions. This EDram is really the special part of the 360's GPU. What it does is antialiases (Smooths) images without any power from the GPU. This means all of the motion blur, depth of field, and lens flare you see in games is being processed by that EDram as well as 4x antialiasing for smoother images. This antialiasing is enabled in ALL games and means that the 360's graphics card could process 1080p or any other resolution up to 1080p without any use of the graphics card. Why Microsoft chose not to enable the 1080p is probably because they did not see any use in it considering there were no 1080p TVs at the time. Although the PS3 may have a faster clock speed you have to take into consideration the EDram processes information at 2 ghz and has 256 gb/second memory bandwidth. This let's the graphics card do more of the other stuff which should greatly help because the PS3's card has the burden of having to do those effects unlike the 360s. Now onto Unified Shader Architecture. The ALUs are what in the end translate into graphical horsepower. Ati's unified shader architecture makes the ALUs near 100% efficent, unlike other graphic cards which are usually around 70% efficent. Normally ALUs stall and are simply not doing anything but ATi's advanced Unified Shader Architecture makes the data to be ALWAYS doing something. I will not go into details about this because it gets VERY, VERY complicated. The total of 100% efficency for the Xbox 360's core is equal to 96(units will be added later but this is basically the final measure(sans edram). The PS3's 100% efficency rating is 136. That's because Nvidia's ALUs are faster with a rating of 5.7 each and Ati's only getting a 2.0(which is where you get the numbers 136 and 96). Here's where Ati's two technologies come into place. The PS3 GPU does not have unified Shader Architecture and can't run at 100% but more like at 70%. So we give it a new number: About 95(95.2 to be exact). This shows you how close the one GPU of the 360 and the GPU of the PS3 stack up. But here's Microsoft's trump card, the 10 mb EDram which means the ALUs in the 360's main card don't have to do antialiasing and other operations which the PS3's card does have to do. And another fact is that the 360's memory interface is 128 bit for the main chip and 256 bit for the EDram and the PS3's is 128 bit giving the 360 the edge. This gives Microsoft the edge in Graphics for this generation. Without Unified Shader Architecture and embedded EDram the PS3 would have superior graphics. However Ati has created a much more efficent graphics card and put in future technologies which we won't see in PC graphics cards for at least a year. ATi has truly created the next generation graphics card. http://xbox360hq.blogspot.com/ Με άλλα λόγια αν κάποιος εκτός από τα νούμερα που βγαίνουν από τα specs εξετάσει και την αρχιτεκτονική των GPU, φαίνεται πως το Xenos έχει το πάνω χέρι
ultralisk Δημοσ. 3 Μαΐου 2006 Δημοσ. 3 Μαΐου 2006 @ultralisk ma thelontas k mi ayti ti stigmi to 360 ginete metro sigrisis gia tis next gen konsoles... o kathenas pisteyo ayto skeftete...eite kakoproereta eite kaloproereta..i apooria den allazei...de ksero an ginomai katanoitos... to idio tha ginotan an to ps3 eixe vgei proto..tha anarotiosoun "tha einai k sto 360 etsi? i tha einai ok ekei? ara tha exei pio poli dynami..." kai ou to katheksis..seira skepsis einai.. simfono,alla legontas apo tora oti to PS3 tha einai kalitero kai den tha exei ta provlimata tou XBOX360 ktl ktl den einai kapos viastiko?etsi to vlepo ego.allo na anaferoume kapoia provlimata tou XBOX pou ta vlepoume tora kai allo na to ipovathmizoume se sxesi me to PS3 pou den to kseroume
Slay Δημοσ. 3 Μαΐου 2006 Δημοσ. 3 Μαΐου 2006 Ακολουθώντας τη συμβουλή σου κοίταξα ένα "οποιοδήποτε site"' date=' και δες τι βρήκα:The PS3 GPU does not have unified Shader Architecture and can't run at 100% but more like at 70%. http://xbox360hq.blogspot.com/ ayto einai megalo paramythi ths ATI, kamia CPU h GPU den tha einai pote 100% efficient, einai apla adynato, h ATI leei nai exoyme ligoterh megisth isxy alla emeis mporoyme na thn paroyme h nvidia oxi, kai rotao ego thn ATI, afoy exei edo kai enan xrono toso kataplhktika efficient texnologia, giati den thn bgazei kai sta PC kai na skisei thn Nvidia? kai bebaia ola ayta se xbox site panta etsi
BlizardBill Δημοσ. 3 Μαΐου 2006 Δημοσ. 3 Μαΐου 2006 Ακολουθώντας τη συμβουλή σου κοίταξα ένα "οποιοδήποτε site"' date=' και δες τι βρήκα:http://xbox360hq.blogspot.com/[/quote'] Ήθελα να πω οποιοδήποτε άλλο site εκτός του Xbox 360 Headquarters...
Narayan Δημοσ. 3 Μαΐου 2006 Δημοσ. 3 Μαΐου 2006 Δεν φταίω εγώ, ο Bill μου είπε "οποιοδήποτε" site και υπέθεσα πως το net θα είναι γεμάτο με αριθμούς υπέρ του G70 του PS3. Αντιθέτως, όπως και σε παλιότερηξ αναζήτηση, βρήκα πολλά links που λένε πως λόγω αρχιτεκτονικής ο Xenos είναι καλύτερος, με το συγκεκριμένο να το αναλύει κιόλας. Αν βάλω link από το IGN δηλαδή θα είμαι πιο πιστεύτος;
Slay Δημοσ. 3 Μαΐου 2006 Δημοσ. 3 Μαΐου 2006 Δεν φταίω εγώ, ο Bill μου είπε "οποιοδήποτε" site και υπέθεσα πως το net θα είναι γεμάτο με αριθμούς υπέρ του G70 του PS3. ma oi arithmoi einai yper toy ps3, h ermhnia poy toys edose to sygkekrimeno site einai h problhmatikh. Αν βάλω link από το IGN δηλαδή θα είμαι πιο πιστεύτος; phges kai dialexes kai esy eggyro site gia texnikes analyseis, aytoi einai pantelos blakes, eixan grapsei paliotera oti mia CPU me 3 cores sta 3,2ghz einai san mia CPU me 1 core sta 9,6ghz, gia toso asxetoys milame.
ProEvoFan Δημοσ. 3 Μαΐου 2006 Δημοσ. 3 Μαΐου 2006 τοτε οπως ειπα και στο slay, ισως ειναι καιρος να κοψετε λιγο την π@π@ρα με το ποσο μαπα ειναι το 360 και το ποσο καλο ειναι το ps3. akoma ekei eisai? μονο παραπληροφορηση ειναι αυτο για τους καταναλωτες siga re megale! siga! ksereis xtes molis eipane se ektakto deltio oti o slay ekthiase to ps3 sto insomnia k tora oli i ellada perimenei to ps3 k ftynoun to 360... zeis sto mikro sou kosmo ores ores... imarton! και ενοχληση για τους κατοχους 360. kala exoume ksefygei...de to ksera oti sto insomnia an kaneis register meta yparxei panta enas firefox/explorer panta anoixtos sto pc sou pou sou deixnei to forum tou insomnia...koita na deis pramata... k prepei kathe fora pou kanei post o slay kati arnitiko gia to 360 na kanei ena ekofantiko hxo pou tarazei ta spitia ton katoxon 360... e an den einai ayto enoxlitiko poio einai?
Narayan Δημοσ. 3 Μαΐου 2006 Δημοσ. 3 Μαΐου 2006 ma oi arithmoi einai yper toy ps3' date=' h ermhnia poy toys edose to sygkekrimeno site einai h problhmatikh. phges kai dialexes kai esy eggyro site gia texnikes analyseis, aytoi einai pantelos blakes, eixan grapsei paliotera oti mia CPU me 3 cores sta 3,2ghz einai san mia CPU me 1 core sta 9,6ghz, gia toso asxetoys milame.[/quote'] Ναι αλλά δεν μπορείς να πεις ότι το RSX είναι καλύτερο βασιζόμενο στα MHz και το εύρος διαύλου, από τη στιγμή που το Xenos έχει διαφορετική και βελτιστοποιημένη αρχιτεκτονική. Είναι σαν να μη λαμβάνεις καθόλου υπόψιν τη δουλειά που κάνει η EDRAM στον πυρήνα και ο 256-bit διαύλος που τη συνδέει με την κυρίως GPU. Είναι σαν να συγκρίνεις δύο CPU και ο ένας να έχει 1ΜΒ cache και ο άλλος να μην έχει καθόλου, δεν έχει νόημα να λες ότι ο δεύτερος είναι καλύτερος επειδή βγάζει περισσότερα whetstones ή GFLOPS.
Slay Δημοσ. 3 Μαΐου 2006 Δημοσ. 3 Μαΐου 2006 Ναι αλλά δεν μπορείς να πεις ότι το RSX είναι καλύτερο βασιζόμενο στα MHz και το εύρος διαύλου, από τη στιγμή που το Xenos έχει διαφορετική και βελτιστοποιημένη αρχιτεκτονική. mporo na sygkrino me shader ops /sec omos, kai ekei to pleonekthma einai emfanes. Είναι σαν να μη λαμβάνεις καθόλου υπόψιν τη δουλειά που κάνει η EDRAM στον πυρήνα και ο 256-bit διαύλος που τη συνδέει με την κυρίως GPU. h gnomh moy einai oti h edram htan kalh idea alla ylopoihthike lathos, eprepe eite na exoyn perissoterh mnhmh, eite megalytero diaylo giati einai profanes apo ta paixnidia poy exoyn bgei gia to 360, oti anti na toys dieykolynei toys dyskoleyei. Είναι σαν να συγκρίνεις δύο CPU και ο ένας να έχει 1ΜΒ cache και ο άλλος να μην έχει καθόλου, δεν έχει νόημα να λες ότι ο δεύτερος είναι καλύτερος επειδή βγάζει περισσότερα whetstones ή GFLOPS. atyxes to paradeigma soy, thn cache thn xrhsimopoioyn ola ta programmata xoris kamia tropopoihsh, den isxyei to idio gia thn e-dram omos
BlizardBill Δημοσ. 3 Μαΐου 2006 Δημοσ. 3 Μαΐου 2006 Ναι αλλά δεν μπορείς να πεις ότι το RSX είναι καλύτερο βασιζόμενο στα MHz και το εύρος διαύλου, από τη στιγμή που το Xenos έχει διαφορετική και βελτιστοποιημένη αρχιτεκτονική. Δεν είναι πια και τόσο διαφορετική... αν εξαιρούσαμε δηλαδή τα 10mb edram, είναι πολύ κατώτερη σε έναν προς ένα σε όλα τα χαρακτηριστικά της, ακριβώς όπως και όλο το υπόλοιπο μηχάνημα. Συμφωνούμε καταρχήν εδώ ? Απλά αυτή η τεχνική διαφορά επιτρέπει σε xboxsite να κάνουν "παιχνίδι" και να λένε ότι θέλουν. Η Σύνδεση της edram(10mb) με την κάρτα γραφικών είναι 32Gb/s, οχι πολύ μεγαλύτερο από τα 22gb της κανονικής μνήμης και δεν μπορεί να αντικαταστήσει το τεράστιο πλεονέκτημα του ps3. H χρησιμότητά της εξάλλου δεν είναι για να συγκριθεί με αυτήν, αλλά να δώσει σχεδόν free AA πχ ...μεγάλη συζήτηση, αλλά σίγουρα δεν έχει επιβεβαιωθεί ότι μπορεί να το πετύχει ακόμα. Είναι σαν να συγκρίνεις δύο CPU και ο ένας να έχει 1ΜΒ cache και ο άλλος να μην έχει καθόλου, δεν έχει νόημα να λες ότι ο δεύτερος είναι καλύτερος επειδή βγάζει περισσότερα whetstones ή GFLOPS. Είπαμε δεν είναι το ίδιο πράγμα, αλλά και πάλι, το ps3 νικάει σε όλες τις "μετρήσεις"... δεν βγάζουν την edram , ούτε την cashe των συστημάτων όταν δίνουν τις αποδώσεις .
Narayan Δημοσ. 3 Μαΐου 2006 Δημοσ. 3 Μαΐου 2006 mporo na sygkrino me shader ops /sec omos' date=' kai ekei to pleonekthma einai emfanes. h gnomh moy einai oti h edram htan kalh idea alla ylopoihthike lathos, eprepe eite na exoyn perissoterh mnhmh, eite megalytero diaylo giati einai profanes apo ta paixnidia poy exoyn bgei gia to 360, oti anti na toys dieykolynei toys dyskoleyei. atyxes to paradeigma soy, thn cache thn xrhsimopoioyn ola ta programmata xoris kamia tropopoihsh, den isxyei to idio gia thn e-dram omos[/quote'] Η αναφορά στα shader ops είναι συνηθισμένο λάθος που κάνουν οι υποστηρικτές του RSX, καθώς οι GPU για PC πάνω στις οποίες βασίζεται πραγματοποιούν μόνο 1 shader / κύκλο ρολογιού. Αντίθετα, ο Xenos κάνει δύο ops / κύκλο ρολογιού: Adaptable / Unified Shader Approach First off, we reported on page 2 in our chart that the capable “Shader Performance” of the Xbox 360 GPU is 48 billion shader operations per second. While that is what Microsoft told us, Mr. Feldstein of ATI let us know that the Xbox 360 GPU is capable of doing two of those shaders per cycle. So yes, if programmed correctly, the Xbox 360 GPU is capable of 96 billion shader operations per second. Compare this with ATIʼs current PC add-in flagship card and the Xbox 360 more than doubles its abilities. http://www.hardocp.com/article.html?art=NzcxLDM= 96 billion > 74 billion. Sorry Bill αλλά κάπου έκανες λάθος στους υπολογισμούς Από το ίδιο άρθρο δες τι είναι ακριβώς η EDRAM και γιατί είναι πολύ έξυπνη σαν σχεδίαση: The Xbox 360 Smart 3D Memory is a relatively small piece of DRAM sitting off to the side of the GPU but yet on the same substrate. The Smart 3D Memory weighs in at only 10MB. Now the first thing that you might think is, “Well what the hell good is 10MB in the world of 512MB frame buffers?” And that would be a good line of questioning. The “small” 10MB of Smart 3D memory that is currently being built by NEC will have an effective bus rate between it and the GPU of 2GHz. This is of course over 3X faster that what we see on the high end of RAM today. Inside the Smart 3D Memory is what is referred to as a 3D Logic Unit. This is literally 192 Floating Point Unit processors inside our 10MB of RAM. This logic unit will be able to exchange data with the 10MB of RAM at an incredible rate of 2 Terabits per second. So while we do not have a lot of RAM, we have a memory unit that is extremely capable in terms of handling mass amounts of data extremely quickly. The most incredible feature that this Smart 3D Memory will deliver is “antialiasing for free” done inside the Smart 3D RAM at High Definition levels of resolution. (For more of just what HiDef specs are, you can read about it here. Yes, the 10MB of Smart 3D Memory can do 4X Multisampling Antialiasing at or above 1280x720 resolution without impacting the GPU. Therefore, not only will all of your games on Xbox 360 be in High Definition, but they also will have 4XAA applied. The Smart 3D Memory can also compute Z depths, occlusion culling, and also does a very good job at figuring stencil shadows. Stencil shadows are used in games that will use the DOOM 3 engine such as Quake 4 and Prey. Now remember that all of these operations are taking place on the Smart 3D Memory so they will have very little impact on the workload GPU itself. You may now be asking yourself what exactly the GPU will be doing. Με άλλα λόγια δεν πρόκειται απλά για 10ΜΒ γρήγορης μνήμης, αλλά και ένα δεύτερο GPU που αναλαμβάνει όλο το AA. Στα θεωρητικά νούμερα που παρέθεσε ο BlizardBill βέβαια δεν μπορούμε να δούμε το impact στις επιδόσεις του RSX που θα έχει η εφαρμογή 4xAA στα παιχνίδια και μάλιστα στην θεωρητική ανάλυση των 1920x1080 (ενδεικτικά αναφέρω πως στο PC η ενεργοποίηση του ΑΑ επιφέρει πτώση του framerate κατά 10-25% ανά περίπτωση). Βρε λέτε ο Cell να κάνει και το ΑΑ; Ούτως ή άλλως το software που είναι γραμμένο για το 360 είναι optimized ώστε να εκμεταλλεύεται και την EDRAM -το γιατί πιστεύω αναφέρθηκε παραπάνω-, οπότε μάλλον ατυχής είναι η παρατήρησή σου.
Narayan Δημοσ. 3 Μαΐου 2006 Δημοσ. 3 Μαΐου 2006 A, και Bill, δεν ξέρω που το βρήκες το 32Gb, στα 256Gb είναι η σύνδεση ανάμεσα σε GPU και EDRAM :roll: Aaaaanyway εδώ είναι PS3 topic κατά τα άλλα. <----- Check out my avatar
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.