p3tran Δημοσ. 28 Απριλίου 2006 Δημοσ. 28 Απριλίου 2006 xrest 384/128 ή 128/384 (μειον o/s) ειναι πολυ ρεαλιστικες κατανομες, οι οποιες μπορουνε να δεσμευτουν/αποδεσμευτουν δυναμικα και on the fly, αναλογως τις αναγκες της καθε εφαρμογης. πχ στο μελλον ειναι σιγουρο οτι θα δουμε σκηνες με παρα πολυ φορτωμενα γραφικα, και αλλες σκηνες με συγκριτικα απλουστερα γραφικα αλλα πολυ φορτωμενα physics, a.i. κλπ μεσα στο ιδιο game, αναλογως την κατασταση. ο cell απο την αλλη, ξεκιναει με 256 μειον αυτα για το o/s (θυμομαστε ποσα ειναι αυτα, right?)
xrest Δημοσ. 28 Απριλίου 2006 Δημοσ. 28 Απριλίου 2006 k ennoeis oti i katanomi pou pes,sto ps3 de ginetai logw oti exei etoima posa to sistima?256+256?
p3tran Δημοσ. 28 Απριλίου 2006 Δημοσ. 28 Απριλίου 2006 ναι, το ps3 δεν εχει unified memory. 256+256 o cell ειναι 'κουρδισμενος' εσωτερικα απο μονος του, και αν προσπαθησει να χρησιμοποιησει τη μνημη της καρτας γραφικων απλα θα γινει μπαχαλο.. αυτο ειναι με απλα λογια το θεμα. (συν οτι λειπει μια γεφυρα για να μπορουσε να γινει αυτο) οταν βρω καιρο και ορεξη, και οταν η sony δεησει να δωσει τα τελικα blueprints, τοτε θα γραψω ενα αναλυτικο τεχνικο αρθρακι για τις διαφορες αρχιτεκτονικης και το τι μπορει να σημαινουνε αυτες στην πορεια. προς το παρον θα περιμενω μπας και ο slay δημοσιευσει τα στοιχια που εβγαλε η ibm στη φορα, αλλιως κατα το τελος της ημερας θα τα δημοσιευσω εγω..
xrest Δημοσ. 28 Απριλίου 2006 Δημοσ. 28 Απριλίου 2006 pantws auto pou exw katalabei einai pws i XDR mnimi tis cpu einai thirio k taxitati.dld prepei na boitha paaaara poli tin cpu.anameno to link pou les tis IBM
p3tran Δημοσ. 28 Απριλίου 2006 Δημοσ. 28 Απριλίου 2006 pantws auto pou exw katalabei einai pws i XDR mnimi tis cpu einai thirio k taxitati.dld prepei na boitha paaaara poli tin cpu.anameno to link pou les tis IBM μιλας για το ps3, right?
Slay Δημοσ. 28 Απριλίου 2006 Δημοσ. 28 Απριλίου 2006 ναι' date=' το ps3 δεν εχει unified memory.256+256 o cell ειναι 'κουρδισμενος' εσωτερικα απο μονος του, και αν προσπαθησει να χρησιμοποιησει τη μνημη της καρτας γραφικων απλα θα γινει μπαχαλο.. αυτο ειναι με απλα λογια το θεμα. (συν οτι λειπει μια γεφυρα για να μπορουσε να γινει αυτο)[/quote'] sto eipa mia, sto eipa dyo, tipota esy den to paratas to thema, tha soy apanthso to brady poy tha gyriso apo thn doyleia analytika, gia na pareis ena oloklhromeno xeftyliki gia akoma mia fora, ektos kai an me exoyn prolabei mexri tote kanenas kallair h apple64.
p3tran Δημοσ. 28 Απριλίου 2006 Δημοσ. 28 Απριλίου 2006 ασχετακο slay τραβα διαβασε, μαθε, και μετα μιλα για "ξεφτυλικια" ;p
xrest Δημοσ. 28 Απριλίου 2006 Δημοσ. 28 Απριλίου 2006 μιλας για το ps3, right? nai.etsi exw diabasei,alla k exw katalabei apo ton slay
p3tran Δημοσ. 28 Απριλίου 2006 Δημοσ. 28 Απριλίου 2006 καλα, εγω βλεπω οτι ο slay δεν καταλαβαινει που του παν'τα τεσσερα, οποτε μονο ακριβεις αναδημοσιευσεις αλλων που κανει ο slay να κοιτας. οχι τι λεει ο ιδιος.. δεν κοζαρει Χριστο λεμε για το cell τωρα και τη μνημη του, ετσι ειναι. αυτο εννοω οταν γραφω με απλα λογια ακριβως πριν, οτι ο cell ειναι 'κουρδισμενος' μονος του, και αμα πας να κανεις μαγκιες με τη μνημη απο την gpu θα παρεις τα @@ μου
BlizardBill Δημοσ. 28 Απριλίου 2006 Δημοσ. 28 Απριλίου 2006 οπως εχουμε πει ξανα και ξανα' date=' [b']το ps3 εχει 256mb για το CPU και ξεχωριστα 256mb για το GPU. το 360 εχει ΜΙΑ ΜΠΑΝΚΑ ΜΕ 512mb KOINH MNHMH και για το CPU αλλα και για το GPU. (unified memory architecture) [/b] οποιος δεν μπορει να καταλαβει τι σημαινει αυτο, καλυτερα να μην σχολιαζει πριν το εμπεδωσει. Και για να καταλάβουμε στην πράξη, το xbox360 μπορεί να προσπελάσει αυτά τα 512 MB της μνήμης του με ταχύτητα περίπου 22GB/sec. Το ps3 μπορεί να προσπελάσει με 22gb/sec τα 256mb, αλλά ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ και τα άλλα 256mb πολύ γρήγορης μάλιστα xdr μνήμης. (με άλλα 25gb/sec memory bus bandwith - δίαυλος επικοινωνίας της μνήμης με το υπόλοιπο σύστημα). Πιο απλά, η Gfxcard του xbox360 πρέπει να μοιραστεί τα 22gb bandwidth αυτών των 512 mb μνήμης με την Cpu, ενώ το ps3 όχι . Σωστός ? Το πως κατάφερες να σου φαίνεται καλό το xbox360 και εδώ , είναι ένα από τα περίεργα.
p3tran Δημοσ. 28 Απριλίου 2006 Δημοσ. 28 Απριλίου 2006 Και για να καταλάβουμε στην πράξη' date=' το xbox360 μπορεί να προσπελάσει αυτά τα 512 MB της μνήμης του με ταχύτητα περίπου 22GB/sec.Το ps3 μπορεί να προσπελάσει με 22gb/sec τα 256mb, και ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ και τα άλλα 256mb πολύ γρήγορης xdr μνήμης. (άλλα 25gb/sec memory bandwith). Πιο απλά, η Gfxcard του xbox360 πρέπει να μοιραστεί τα 22gb bandwidth αυτών των 512 mb μνήμης με την Cpu, ενώ το ps3 όχι . Σωστός ?[/quote'] οχι και πολυ σωστος... το ps3 εχει δυο 128bit busses, γιατι απλα εχει 2 ξεχωριστα memory pools. 1 για το cpu, 1 για το gpu. δεν προσθετεις τα 2 bandwidths. αλλο το ενα, αλλο το αλλο. για το 360, θα ησουνα πιο σωστος αν συνυπολογιζες το γεγονος οτι στην αρχιτεκτονικη του απανω, εχει το πολυ γρηγορο κομματι της edram, το οποιο παιρνει ολο το framebuffer bandwidth εξω απο το system memory η edram της nec φαινεται στα αριστερα του gpu. να πως περιπου εχουνε τα πραγματα μεσα στο 360
BlizardBill Δημοσ. 28 Απριλίου 2006 Δημοσ. 28 Απριλίου 2006 Καταρχήν δεν μιλάμε για άλλες άλλες ώστε να τις υπολογίσω τώρα , και ο cell πχ έχει μνήμη αν το ψάξουμε. Μιλάμε μόνο για τα 512 unified ή όχι , με το υπερδιπλάσιο bandwith (δυνατότητα μεταφοράς δεδομένων ανάμεσα σε μνήμες και σύστημα) του ps3. Δες μια εικόνα στο xbox360 που βρήκα πρόχειρα, και φαντάξου δύο μνήμες 256mb με 22GB δίαυλο επικοινωνίας η κάθε μία. (Σαν να έχεις ένα μεγάλο γκαράζ με μια είσοδο για μεταφορά αυτοκινήτων, σε σχέση με 2 μικρότερα αλλά με 2 ίδιου μεγέθους εισόδους.)
p3tran Δημοσ. 28 Απριλίου 2006 Δημοσ. 28 Απριλίου 2006 αφου κοιτας στο wikipedia, διαβασε καλυτερα τι γραφει εκει και πηγαινε και στα λινκς του arstechnica να καταλαβεις λιγο καλυτερα. εξακολουθεις μαλλον να μην εχεις καταλαβει το ρολο της edram.. δες κι αυτο απο παλια: ATI patent for a “method and apparatus for supporting anti-aliasing oversampling in a video graphics system that utilizes a custom memory for storage of the frame buffer.” In layman terms, that is embedded video RAM for the GPU to use it as a frame buffer. The eDRAM graphics chip is manufactured in NEC Electronics' 300-millimeter (mm) wafer fabrication facility, which runs the company's most advanced processes. "The next-generation Xbox platform will provide gamers with a highly advanced graphics experience," said Todd Holmdahl, corporate vice president, Xbox Product Group. "NEC Electronics' cutting-edge embedded DRAM technology plays a vital role in enabling our graphics engine's performance, while its manufacturing process provides a reliable resource that can deliver the volumes required to support what will be an extremely popular gaming platform." "Microsoft's next-generation Xbox platform promises to be a revolutionary gaming platform and must-have consumer device," said Hirokazu Hashimoto, executive vice president, NEC Electronics Corporation. "NEC Electronics is pleased to be an integral part of this device and looks forward to working with Microsoft to make the next-generation Xbox platform a top seller." Microsoft wants to eliminate current graphics architectures' bottlenecks and this embedded DRAM solution is the key to enable advanced visuals at high resolutions. The name "embedded DRAM" is used because the memory is embedded directly onto a chip. The advantage of embedded RAM is that it offers a speed and bandwidth far superior to conventional out-of-the-chip memory. Think of it as comparing system memory (your computer RAM) with a microprocessor's cache memory. Of course, this memory will be of a limited size because it is a lot more expensive than regular external memory. The use of the embedded DRAM can be better understood when viewing the following image from the ATI patent: The figure illustrates a block diagram of a “graphics processing system” that supports oversampling anti-aliasing. The system includes a graphics processor (GPU), a sample memory (the standard memory on today's video cards) and a custom memory module (the embedded RAM). This custom memory has been created mostly to perform anti-aliasing operations and help overcome today's biggest problem in graphics: memory bandwidth. By using this embedded RAM, which is similar to a processor's cache memory. ........... με 2 λογια, κανεις δεν ισχυριζεται οτι το 360 κανει θαυματα. ειναι ομως ενα πολυ καλα μελετημενο κοματι σιλικονης. μελετημενο ΓΙΑ GAMES. o cell απο την αλλη, παρ'ολο που παρουσιαζεται απο τη sony σαν το αγιο δισκοποτηρο των gamers, στην ουσια ειναι ενα πολυ καλο dsp που 100% θα βρει πολυ καλες χρησεις σε αλλους τομεις (και της ιδιας της sony) αλλα αγιο δισκοποτηρο των gamers δεν ειναι με την καμια.. και τα 2 μηχανηματα θα ειναι πολυ καλα, και αναλογως τους προγραμματιστες και τα budget θα δουμε και ..θαυματα αλλα και ...μπουρουχες. το ευχαριστο για αυτους που εχουνε 360 ειναι πως σε αυτη τη γενια, αν παλι παμε σε κατασταση first develop weakest platform then port, τουλαχιστον αυτη φορα τα ports απο τη πλατφορμα της sony θα ειναι πιο αξιολογα απο οτι last time..
p3tran Δημοσ. 28 Απριλίου 2006 Δημοσ. 28 Απριλίου 2006 διαβασε τα απο πανω. τι σημασια εχει τι συγκρινεις εσυ? τι με νοιαζει αν μιλας ή οχι για την πολυ καλη λυση της edram? εσυ μπορει να μην την βλεπεις καν, ή να μην την λαμβανεις υποψην σου.. ομως αυτο δεν εχει καμια απολυτως σημασια.. σημασια εχει να δεις πως ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ!!!! με την ιδια λογικη μπορω και εγω να σου πω, οτι αφου το 360 εχει 1 bus, δεν θα λαβω υποψην μου το 2ο bus του ps3 (!!!!) αρα το ps3 ή μνημη για gpu δεν εχει καθολου, ή μνημη για cpu. χαζο δεν ειναι αυτο?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.