Exoskeletor Δημοσ. 26 Απριλίου 2006 Δημοσ. 26 Απριλίου 2006 kath pou mou irthe tora, fantazeste na yparxei tropos na peksoun ta psp games sto ps3? mexrh tora emena mono to gta liberty city stories me endiaferei
p3tran Δημοσ. 26 Απριλίου 2006 Δημοσ. 26 Απριλίου 2006 kalair ολος ο κοσμος στο oblivion δρα μονος του, ειτε εισαι εσυ μπροστα ειτε οχι. π.χ. ειχα κολλησει σε ενα mission επειδη η γκομενα που εψαχνα στο σπιτι και στη γειτονια της ειχε παει ταξιδι στην αλλη πολη στην οικογενεια της. το ταξιδι αυτο το κανει μια φορα το μηνα, ειτε εισαι εσυ μπροστα ειτε οχι. οσο για τις μαχες, εγω πολλες φορες εχω επιδιωξει/δημιουργησει πολυ συνθετες μαχες, πχ φευγω τρεχοντας εχοντας κλεψει/σκοτωσει/αλονισει αρκετα μεσα στην πολη, και με ενα μικρο στρατο να με ακολουθει, παω σε καποιο necromancer hideout. εκει οι necomancers μου κανουνε επιθεση και αυτοι, και κανουνε spawn entities, οι οποιες κανουνε με τη σειρα τους spawn, και πλακωνει και το πεζικο κλπ κλπ κλπ καθε χαρακτηρας/αντικειμενο διεπεται απο το havoc physics engine, και καθε non-playable character διαθετει radiant a.i. Radiant AIRadiant AI is a new system made by Bethesda to make all the NPCs coming alive more than ever. This includes fully facial expressions and lip synchronisation. Every NPC is unique and everyone has his own time-shedule. There is a really 24-hour shedule feeling, more than ever. It will also be hard to find NPCs, because they will walk and go on adventure outside cities, and travel outside cities. How this will affect your system is not known, and we don't know the right System Requirements yet. http://www.oblivionsource.com/?page=content&op=view&id=50 Carter says, "Scripting tends to be very limited in its ability to adjust to a situation. With scripts, the character plays out the scripted actions exactly the same way every time. Radiant AI allows for varied responses based on the situations and the characters. For instance, a hungry character might steal, a lawless character might kill, and a fearful character might run. We have random conversations that will change based on a number of factors. With our continuing world of full day/night cycles and NPCs with real character arcs, players expect characters to behave like real people. Radiant AI accomplishes this goal much better and more easily than scripting ever could." "The Radiant AI system dictates the daily lives of all 1000+ NPCs in Oblivion," Carter explains. "They all have 24-hour schedules which include activities like sleeping, eating, going to work, and reading to name a few." While some characters will have more depth than others, the team strove to reduce the gap between the important, story-driving NPCs and the average peasant. Also, every character can act independently, and they all have a chance to get in trouble. http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=627&Itemid=34 ...οπως ειπα, το oblivion παει στανταρ για "Game of the Year", και πραγματικα αξιζει να το χαρουν ακομα και οι εντελως κολλημενοι. στην Ε3 που ερχεται σε λιγες μερες, το περιπτερο της bethesda ειναι και φετος οπως και αλλες φορες, διπλα σε αυτο της sony, οποτε ειτε ετσι ειτε γιουβετσι, θα το ξερουμε σε λιγο καιρο... edit: kalair αμα το pc σου δεν ειναι πολυ ....trendy, αντε τσεκαρε ενα λινκ (αν δεν το ξερεις ηδη) που εβαλα στο τοπικ pc-oblivion.
Exoskeletor Δημοσ. 26 Απριλίου 2006 Δημοσ. 26 Απριλίου 2006 sou kanoun epithesh oi necromandes epeidh tous irthe fax i epeidh blepoun pou se kinigane? giati exo paratirisi kamia fora na me kinigane atoma apo alou les kai tous phre kaneis tilefono pos katazhtoume...
p3tran Δημοσ. 26 Απριλίου 2006 Δημοσ. 26 Απριλίου 2006 ..ας δουμε και τι σχολιασε πανω στο θεμα αυτο και μαλιστα στο ιδιο αρχικο thread που εκανε ολη τη φασαρια, καποιος Vark, ο οποιος ειναι μεσα απο την bethesda: http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=3204970&postcount=282 και μετα απο αυτο, εγραψε και τα υπολοιπα: It's more fun to be vague. On one hand if people deny rumors then people assume them to be true. But if you KNOW that people are going to think something is true if you deny and its NOT true, then maybe its more fun to NOT say anything and let people think you did in fact confirm it with your denial even though you were being honest. Buy Horse Armor! http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=96767&page=6 μεταφραση? ..αν καποιος αρνειται μια φημη, τοτε οι αλλοι συνηθως πιστευουνε οτι η φημη ισχυει. ομως αν ΞΕΡΕΙΣ οτι οι ανθρωποι θα πιστεψουν κατι ως αληθινο, ακομα κι αν το αρνηθεις και ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ αληθινο, τοτε εχει πιο πολυ πλακα να μην αρνηθεις τιποτα, απο το να αφησεις τους αλλους να πιστευουν οτι ουσιαστικα επιβεβαιωσες τη φημη με την αρνηση σου, ενω εσυ ηθελες απλως να εισαι τιμιος. μετα εχουμε το 1up.com.. http://1up.com/do/newsStory?cId=3149936 αυτοι αφου αντεγραψαν τα rumors απο το gaf, πηγανε και πηρανε τηλεφωνο τη bethesda.. ...When contacted, Bethesda didn't categorically deny the information. "At present we have no announced plans to bring Oblivion to any other platforms than PC or Xbox 360. We'll certainly let folks know if that changes," says VP of PR and marketing Pete Hines. ομως πιστεψαν οτι η απαντηση ειναι καθε αλλο παρα αληθινη, και ΞΑΝΑρωτησαν. ...Let's ask Bethesda again just to make sure. Maybe they'll slip up. "I'm saying we have not announced any plans to do a PS3 or PSP version of Oblivion. I don't know who that person is or where they came up with that information," he said. Okay, not yet. Patience, PlayStation fans. UPDATE: Official PlayStation Magazine readers might recognize the Game Envy feature - the OPM editors have Oblivion as their most wanted game. So, if the news is true, great. If not, that game envy hasn't stopped editor Joe Rybicki from picking up a 360 and playing through Bethesda's RPG. - LMS αφηνουνε τη φημη να αιωρειται, αλλα λενε και απο την αλλη (σαν update) οτι ο αρχισυντακτης του official playstation magazine αγορασε xbox 360 και παιζει μανιωδως oblivion.. αυτο κι ειναι hint.. :mrgreen: :mrgreen: κριμα... πραγματικα θα ειναι μεγαλο κριμα αν δεν υπαρξει oblivion για ps3, και για τους gamers που ειναι παπαδακια της sony, αλλα κυριως (προσωπικο ενδιαφερον) γιατι το oblivion θα ητανε μιας πρωτης ταξεως ευκαιρια και μαλιστα νωρις-νωρις, να δουμε τι κανουνε τα συγκριτικα μηχανακια της "επομενης γενιας" σε ενα σχετικα βαρυ τιτλο. 8) ελπιζω να βγει τελικα για ps3. ας ελπισουμε σε ευχαριστα νεα στην Ε3.
privateer Δημοσ. 26 Απριλίου 2006 Μέλος Δημοσ. 26 Απριλίου 2006 E3 2006: The big 3 http://www.1up.com/do/blogEntry?bId=6947747&publicUserId=1002415
Daredevil Δημοσ. 26 Απριλίου 2006 Δημοσ. 26 Απριλίου 2006 Xbox 360 GPU vs PS3 GPU The original article (in Japanese) is here, and (some of) the translation is here along with discussion. Good stuff if you want to talk about what is under the hood of the two machines GPU-wise, and how they do (and will) handle HD output.
kallair Δημοσ. 27 Απριλίου 2006 Δημοσ. 27 Απριλίου 2006 krima petran giati xarika oti mou edoses xrisimo link gia na veltioso ta grafika stin periptosi mou. tzifos giati to provlima mou emena den einai i karta grafikwn( i ati radeon 9600xt pou exo einai auti auti kai tin douleuo iperxonismeni(kanoniki sixnotita 500/270 kai tin paizo me 515/330 peipou)). to provlima mou einai mono o epeksergastis mou pou einai palios. p4 sta 1.9ghz. kai apo mnimi 1gb exo. an vreis kana mod pou na voithaei na veltioso ta fps in game, rikse kana pm. endiaferon auta pou eipes gia tin a.i. tou oblivion. alla den ta exo dei pouthena mesa sto paixnidi os tora. auto pou vlepo einai sigkekrimenes erotiseis pou mporo na tous kano, sigkekrimenes apantiseis pou pairno kai sigkekrimenes allages pou vlepo analoga ta tasks pou exo oloklirosei. px sto arena mou dinei kapoios mission na vro tin katagogi tou. o sigkekrimenos einai kai o "telikos" tou arena. an den tou vro tin katagogi, an ftaso ston teliko monomaxo-antipalo (pou einai autos), tha me g@misei anapoda. o monos tropos na ton nikiso, einai na vro tin katagogi tou, na tou tis po gia na olokliroso auto to task, na ksenerosei kai na min thelei na zisei allo kai etsi na me afisei na ton skotoso. pio poli me hype tis etairias mou fainontai auta pou lene para gia apta pragmata in-game. kai to oti i gkomena eleipe taksidi, den paei na pei oti se spript den ginetai na peis stin gkomena " kathe 1 mina na pigainei o tade xaraktiras se ekeino to meros". to olo radiant AI mou fainetai aplos ena veltiomeno script pou na lamvanei ipopsin tou kai kapoia in-game stoixeia. aplos i bethesda exei dimiourgisei ena mikro hype giro apo to olo thema tou radiant AI. isterografo 1. prosoxi! den leo oti to oblivion den einai gamato paixnidi. alla oxi kai oti o kathe xaraktiras sto oblivion einai kai ksexoristi ontotita. isterografo 2. to olo thema pou egrapsa gia to pc mou den einai gia to an to paizei to diko mou pc. to skeptiko mou einai oti: afou to pc mou, pou einai toses fores katotero apo to ps3 kai to xbox360, mporei na diaxeirizetai auto to toso spoudaio radiant AI pou dilonei i bethesda oti den kserei to "right system requirement" tou, kai episis na exw ena A epipedo physics na droun sto pc mou, den vlepo ton logo to ps3 na min mporei na antapekselthei sta physics tou oblivion. tora na mou peis oti to ps3 logw tis kartas tou den exei auto to perifimo hdr+ AA den to polipisteuo giati alli i arxitektoniki tou pc, kai alli auti tis konsolas. to idio apotelesma tha mporei na paraxthei me kapoion tropo an kai den eimai sigouros kata poso xrisimopoiei to ati mod tou oblivion to xbox360 gia na mas dosei to optiko apotelesma pou exoume. to sigkekrimeno mod bgike meta tin kikloforia tou paixnidiou(diorthoste me an kano lathos) kai einai patch twn driver tis ati. kikloforise i ms se sinergasia me tin bethesda kapoio tetoio patch gia to xbox 360?
privateer Δημοσ. 27 Απριλίου 2006 Μέλος Δημοσ. 27 Απριλίου 2006 Sony expects a game division loss of 100 billion yen for 2006/2007 TOKYO, April 27 (Reuters) - Sony Corp. (6758.T: Quote, Profile, Research) said on Thursday that it expected its game division to post a loss of about 100 billion yen in the current business year, hit by start-up costs for its PlayStation 3 game machine. Sony also said it expects its TV division to be profitable in the year that started April 1. http://today.reuters.com/investing/financeArticle.aspx?type=marketsNews&storyID=2006-04-27T064317Z_01_TKV002652_RTRIDST_0_TECH-JAPAN-SONY-GAME.XML
p3tran Δημοσ. 27 Απριλίου 2006 Δημοσ. 27 Απριλίου 2006 kallair το 360 δεν χρειαζεται ΚΑΝΕΝΑ patch. παιζει full HDR+AA απο τη μαμα του. τα PC δεν παιζανε, και εξακολουθουν να μην παιζουνε εκτος απο την περιπτωση της ati. οι drivers αυτοι για το pc, δεν βγηκανε ουτε απο την bethesda, ουτε απο την ati, αλλα απο ενα γατο και στη συνεχεια βγηκε πιο επισημα οτι βγηκε. οσο για το radiant a.i., ισως εισαι ακομα στην αρχη του παιχνιδιου και δεν ειχες την ευκαιρια να το εκτιμησεις οπως πρεπει. κανεις δεν ειπε οτι ειναι το αγιο δισκοποτηρο του a.i., αλλα οπως και να το κανεις ειναι πολυ καλυτερο απο scripted behaviours. αν βιαζεσαι και θες να δεις παραδειγματα απο αλλους και οχι να τα δεις μεσα απο το παιχνιδι σου, υπαρχει σε καθε μεγαλο φορουμ για oblivion ενα θεμα με τιτλο "radiant a.i. stories" ή κατι παρομοιο, οπου ολοι περιγραφουνε πραγματα που τους εντυπωσιασανε. για τον δε arena champion, μπορεις να φυγεις απο εκει, να πας για adventuring, και καποια στιγμη εχοντας δυναμωσει το χαρακτηρα σου να τον κανεις φετες ή να τον κρεμασεις αναποδα με μαγεια.. το radiant a.i. απο μονο του μπορει να μην λεει πολλα για το αν "σηκωνεται" ή οχι το oblivion, αλλα αν το συνδιασεις με havoc παντου και τα γραφικα οπως ειναι στο 360, τοτε μιλαμε για ενα σχετικα βαρυ παιχνιδι.
Slay Δημοσ. 27 Απριλίου 2006 Δημοσ. 27 Απριλίου 2006 kallair το 360 δεν χρειαζεται ΚΑΝΕΝΑ patch. mallon theleis na peis oti to Oblivion gia to 360 den xreiazetai patch, giati gia polla alla paixnidia exoyn bgei patches.
p3tran Δημοσ. 27 Απριλίου 2006 Δημοσ. 27 Απριλίου 2006 ....to sigkekrimeno mod bgike meta tin kikloforia tou paixnidiou(diorthoste me an kano lathos) kai einai patch twn driver tis ati. [b']kikloforise i ms se sinergasia me tin bethesda kapoio tetoio patch gia to xbox 360?[/b] απαντουσα σε αυτο...εννοειται πως μιλαμε για το oblivion στο 360. στο 360 λοιπον το oblivion εχει απο τη "μαμα" του hdr+aa. patches εχουνε βγει για αλλα games, οπως αυτο που εξαλειφει το lag απο το call of duty, αυτο που βαζει extra features στο pg3, αυτο που ενεργοποιει το online co-op play στο kameo, κ.ο.κ.
Slay Δημοσ. 27 Απριλίου 2006 Δημοσ. 27 Απριλίου 2006 Virtua Tennis 3 Official Next-gen tennis title slated for Sony's next machine. April 25, 2006 - In a joint announcement made by SEGA Europe and SEGA America just moments ago, Virtua Tennis 3 was officially confirmed to be in development for the PlayStation 3 and Xbox 360 consoles. Developed by AM2 Studios (Virtua Fighter 4, Shenmue II), Virtua Tennis 3 is said to have the best visuals in the series so far, and will reportedly show off player-specific mannerisms and behaviors unique to their personalities. Facial expressions and improvements to the AI are also planned. "The familiar depth of the Virtua Tennis franchise returns with improvements that can only be fully realized on next-gen systems," said Scott A. Steinberg, Vice President of Marketing, SEGA of America, Inc. "Great pick-up and playability, life-like details, and incredible physics are benchmarks of the series and will make Virtua Tennis 3 the standard by which all tennis games are judged." http://ps3.ign.com/articles/703/703131p1.html
Slay Δημοσ. 27 Απριλίου 2006 Δημοσ. 27 Απριλίου 2006 Konami Digital Entertainment GmbH will use 2006's E3 Expo in Los Angeles to show its eagerly-awaited Pro Evolution Soccer 6 title for the first time. It will mark the first time the series has been revealed at the US event, and is testament to the global appeal of the series. Held at the Los Angeles Convention Centre from May 10th-12th, E3 is regarded as the year's most important gaming event. Pro Evolution Soccer 6 will be one of several key releases on the Konami stand (South Hall, Stand #800), and is certain to be one of the lead attractions of the 2006 show. Once again the work of series creator Shingo 'Seabass' Takatsuka, Pro Evolution Soccer 6 slips past rival titles with ease with an impressive roster of new moves, licensed clubs, and gameplay modes. "It is fitting that the world's leading video game show will this year feature the introduction of the leading football title," said Martin Schneider, European PR and Marketing Director for Konami Digital Entertainment GmbH. "The show will offer fans of the series an early glimpse of what will be a landmark title, and whet their appetites as we gear up for what will be a key release for Konami." New product details regarding Pro Evolution Soccer 6's many new additions will be announced at the show, and the game's Producer and creator Shingo 'Seabass' Takatsuka will also be on hand to celebrate the unveiling the new version. "This marks my first trip to E3 and I am greatly looking forward to this chance to expand the game's amazing popularity to a wider, global level," he explained.
kallair Δημοσ. 27 Απριλίου 2006 Δημοσ. 27 Απριλίου 2006 αν παντως βγει' date=' θα εχει ενδιαφερον να δουμε πως θα παει στα γραφικα, αφου οι αντιστοιχες καρτες της nvidia στα pcια [u']αδυνατουν[/u] να δειξουν HDR+AA και παιζουνε με bloom. ara to parapano sxoliio pou eixes kanei se proigoumeno post einai atopo, ap tin stigmi pou opos kai sto xbox360 etsi kai sto ps3, i arxitektoniki twn konsolwn einai teleiws diaforetiki apo enos pc. den antilego me auto pou les gia ton monomaxo kai na ton antimetopiso argotera. apla sou eipa tin entiposi pou mou exei dimiourgithei oti kapoia pragmata einai kathara script(min meineis mono sto paradeigma pou edosa me ton monomaxo). tora to keimenaki pou edoses gia to radiant A.I., na me sigxoreseis, alla einai pera gia pera hype. nai men edose mia alpha megaliteri eleutheria stin antidrasi twn xaraktirwn alla oxi kai oti eginan kai autonomoi xaraktires! kai to olo thema to ksekinisa giati den ginetai sto tapeino mou pc na trexei to oblivion ,estw kai metria, kai na les oti sto ps3 pou einai arketes 10des fores kalitero apo to pc mou, tha paizoune me bloom. ps. dokimasa kai evala AA 6x kai kati alla pragmatakia.nai men epaize, alla eixe to miso framerate apo oti prin.
Hal9000 Δημοσ. 27 Απριλίου 2006 Δημοσ. 27 Απριλίου 2006 Konami Digital Entertainment GmbH will use 2006's E3 Expo in Los Angeles to show its eagerly-awaited Pro Evolution Soccer 6 title for the first time. It will mark the first time the series has been revealed at the US event' date=' and is testament to the global appeal of the series.[/quote'] Επιτέλους πληροφορίες για το καλύτερο soccer game. !!!! Περιμένω με ανυπομονησία τα πρώτα screenshots
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.