p3tran Δημοσ. 18 Απριλίου 2006 Δημοσ. 18 Απριλίου 2006 nai an den agnooyses pantelos to gegonos oti sta specs toy PS3 o Cell einai sta 90nm kai oxi sta 65' date=' an labeis ypopsin kai perysines dhloseis toy kutaragi poy elege oti tha ithele na ton bgalei sta 65, kai ayto tha ginei kapoia stigmh, alla gia ta arxika ps3 den tha prolabei. Ara olo to parapano poy egrapses einai kathara apokyhma ths oneiroxhs soy kai tipote allo, opos synithos alloste.[/quote'] 'ονειρωξη' ειναι μια λεξουλα που δεν θα επρεπε να τη χρησιμοποιεις.. παρε ενα λινκ για ολες σου τις απαντησεις.. Sony invests $1.67 billion in 65 nm fab line This line might make the "cell" chips for the upcoming PlayStation 3 posted 5:10pm EST Mon Apr 21 2003 - submitted by Sander Olson BLURB Sony Corp. has decided to build a 65 nm' date=' 300 mm wafer line[/b']. The line will exist within Sony's fab2 plant, located in Nagasaki, Japan. The Japanese company has decided to invest US$1.67 billion dollars in the fab, which will produce 65 nm chips on 300 mm wafers. Given the enormous difficulty in developing these ultra-sophisticated fabs, Sony might need to invest more money to get this line up and running. A full-sized fab of that sophistication is predicted to cost approximately $4 billion, so Sony's decision to have a single 65 nm line operate within the existing fab will probably end up being a cost-effective decision. Sony wants to be able to fabricate its own cell chips, along with IBM and Toshiba. The cell architecture will be an integral part of Sony's upcoming PlayStation 3 console, which Sony claims will have 1,000 times the power of a PlayStation 2. The cell chip was originally supposed to be made on a 90 nm process, but I wouldn't be surprised if the companies wait until the 65 nm generation to deploy this architecture. 65 nm chips are supposed to be crafted with 157 nm lithography, but this lithographic process has been substantially delayed. As a result, Sony, IBM, and Toshiba may not end up launching the cell architecture until 2005. http://www.geek.com/news/geeknews/2003Apr/bga20030421019680.htm αρα λοιπον εχοντας ως δεδομενα: α) τις δηλωσεις ολοκληρης της sony αλλα και του kutaragi (1000 φορες) οτι το ps3 θα κατασκευαζεται στη sony και β) η μια και μοναδικη γραμμη παραγωγης ητανε αποφασισμενο απο πριν 3 χρονια οτι θα επαιζε στα 65nm, (λογω κοστους) συμπεραινει κανεις ευκολα οτι δεν θα μπορουσε ποτε να βγει το ps3 στα 90nm, γιατι πολυ απλα τοτε η sony δεν θα ειχε καμια συμμετοχη στην κατασκευη του (αφου εχει φτιαξει μια και μοναδικη γραμμη στα 65nm, και ολα της τα resources ητανε στραμμενα σε αυτο το στοχο) αρα λοιπον τα περι 90nm μαλλον δεν πολυ-ισχυουνε.. και ξαναλεω λοιπον.. τοσους μηνες μετα απο τοτε που θα εβγαινε, και ΤΩΡΑ αγορασανε software για να φτιαξουνε τις μητρες (το λεω απλα οπως ζητησε ο stako) απο τις οποιες θα προκυψουνε τα τσιπς. splendid news indeed.. και προς θεου, πιστοι φανς, δεν σας δουλευε η sony οταν σας εταζε οτι σημερα θα παιζατε ..ps3 p.s. α, και με κοκκινα γραμματακια ενα bonus hype για την παρτη σας ;D
Slay Δημοσ. 18 Απριλίου 2006 Δημοσ. 18 Απριλίου 2006 α) τις δηλωσεις ολοκληρης της sony αλλα και του kutaragi (1000 φορες) οτι το ps3 θα κατασκευαζεται στη sony και β) η μια και μοναδικη γραμμη παραγωγης ητανε αποφασισμενο απο πριν 3 χρονια οτι θα επαιζε στα 65nm' date=' (λογω κοστους)[/quote'] proton h grammh paragoghs ths Sony sta 90nm leitoyrgei apo to 2004, h deyterh ton 65nm mallon tethike prosfata se leitoyrgia opos eidame sto arthro, kai einai kai ayth sto idio ergostasio me ayth ton 90nm. συμπεραινει κανεις ευκολα οτι δεν θα μπορουσε ποτε να βγει το ps3 στα 90nm,γιατι πολυ απλα τοτε η sony δεν θα ειχε καμια συμμετοχη στην κατασκευη του (αφου εχει φτιαξει μια και μοναδικη γραμμη στα 65nm, και ολα της τα resources ητανε στραμμενα σε αυτο το στοχο) opos hdh eipa h Sony exei 90nm fabrication , ena gegonos poy mono apo sena xefyge, toso ta chip sto ps2 slim, oso kai to psp kataskeyazontai se ayto to ergostasio, oso gia ton stoxo ths sony.... In Ken Kutaragiʼs interview, he made it clear that the first iteration of the Cell was to be on 90nm. “ I intend to stick to 90nm technology. I know some people who suggested going into mass production using such outrageous technologies such as 65nm or 45nm, but you canʼt make something only by dreaming. In my management role, Iʼm determined to start mass production with 90nm. Unlike in the past, it has become extremely difficult to establish a single process. Through mass production of PSP chips, Sony succeeded in stabilizing 90nm manufacturing technology.” http://www.macsimumnews.com/index.php/archive/sony_interview_cell_a_revolution_that_will_change_computing_history/ αρα λοιπον τα περι 90nm μαλλον δεν πολυ-ισχυουνε.. opos blepeis isxyoyn kai para isxyoyn.
Narayan Δημοσ. 18 Απριλίου 2006 Δημοσ. 18 Απριλίου 2006 Από αυτά που έχω διαβάσει αλλού και από αυτά που διαβάζω παραπάνω, κατάλαβα ότι τα πρώτα PS3 θα έχουν τον Cell στα 0.09 micron και εν συνεχεία θα ξεκινήσουν να παράγονται και σε 0.065 micron ώστε να βγαίνουν περισσότερα chip ανα wafer. Θα ήταν ουτοπικό να πούμε πως μόλις τώρα ξεκινά η παραγωγή των τσιπ... αν ίσχυε αυτό τα πρώτα batch θα είχαν μεγάλο ρυθμό αστοχίας και θα χρειαζόντουσαν αρκετοί μήνες μέχρι να φτάσει η γραμμή παραγωγής σε ικανό ρυθμό (>80% ποσοστό επιτυχίας).
p3tran Δημοσ. 19 Απριλίου 2006 Δημοσ. 19 Απριλίου 2006 ...opos hdh eipa h Sony exei 90nm fabrication , ena gegonos poy mono apo sena xefyge, toso ta chip sto ps2 slim, oso kai to psp kataskeyazontai se ayto to ergostasio, oso gia ton stoxo ths sony.... αρα οι γραμμες παραγωγης ειναι απασχολημενες ή ελευθερες? τα θεματα κοστους δεν χρειαζεται να τα αναφερουμε καν... αρα λοιπον τα περι 90nm μαλλον δεν πολυ-ισχυουνε.. opos blepeis isxyoyn kai para isxyoyn. δηλαδη ισχυριζεσαι οτι θα βγουνε ps3 και στα 65 και στα 90nm ?
Slay Δημοσ. 19 Απριλίου 2006 Δημοσ. 19 Απριλίου 2006 αρα οι γραμμες παραγωγης ειναι απασχολημενες ή ελευθερες? mia grammh paragoghs den ftiaxnei mono ena chip xereis δηλαδη ισχυριζεσαι οτι θα βγουνε ps3 και στα 65 και στα 90nm ? bebaia, opos bghkan ps2 sta 130, sta 110, kai sta 90.
p3tran Δημοσ. 19 Απριλίου 2006 Δημοσ. 19 Απριλίου 2006 mia grammh paragoghs den ftiaxnei mono ena chip xereis yes, αλλα την τελευταια φορα που κοιταξα, για καθε μηχανη υπαρχει μια ορισμενη ικανοτητα παραγωγης σαν συνολο, σωστα? επισης οι οποιες μεταβολες στις γραμμες παραγωγης κοστιζουν επιπλεον downtime. (κ.α.) δηλαδη ισχυριζεσαι οτι θα βγουνε ps3 και στα 65 και στα 90nm ? bebaia, opos bghkan ps2 sta 130, sta 110, kai sta 90. ok, θα το δουμε..
fabiawrc Δημοσ. 19 Απριλίου 2006 Δημοσ. 19 Απριλίου 2006 να δω το petran με το slay και blizardbill να τρωνε παιδακια σε ταβερνα και ας πεθανω!
p3tran Δημοσ. 19 Απριλίου 2006 Δημοσ. 19 Απριλίου 2006 αμα το μενου εχει bliz στα καρβουνα με σως ala-slayon, δεν αποκλειεται. εκτος κι αν....
privateer Δημοσ. 19 Απριλίου 2006 Μέλος Δημοσ. 19 Απριλίου 2006 Ridge Racer 7 for PS3/Playable at E3, with 14 player online mode source: this week's Famitsu http://jbbs.livedoor.jp/game/19635/ http://www.computerandvideogames.com/r/?page=http://www.computerandvideogames.com/news/news_story.php?id=137776
privateer Δημοσ. 19 Απριλίου 2006 Μέλος Δημοσ. 19 Απριλίου 2006 KillZone PS3 Not A Launch Title http://www.ps3blog.net/2006/04/13/phil-harrison-interview-2/ Edge: On the subject of those E3 demos, at this years E3, when people are able to play these titles & see the imagery from this year & last year side by side, how well will the quality match up? PH: I think weʼve demonstrated that today. If you look at Warhawk, that was part of the presentation last year. I-8, what is now Resistance: Fall of Man, that was there. With MotorStorm we didnʼt show the game, we just showed the technology, but you could see the underlying deformation systems, which is the key to that, & thatʼs there now. So come E3, I think it will be there. [Pause] Killzone is not a launch title anyway, & was never intended to be.
poromenos Δημοσ. 19 Απριλίου 2006 Δημοσ. 19 Απριλίου 2006 Ridge Racer 7 for PS3/Playable at E3' date=' with 14 player online mode [/b'] source: this week's Famitsu http://jbbs.livedoor.jp/game/19635/ http://www.computerandvideogames.com/r/?page=http://www.computerandvideogames.com/news/news_story.php?id=137776 kati poio prototipo? einai pleon nomos( ) oti kathe konsola tis sony kikloforei me ena ridge racer titlo. ligi prototipia den vlaptei
Daredevil Δημοσ. 19 Απριλίου 2006 Δημοσ. 19 Απριλίου 2006 kati poio prototipo?einai pleon nomos( ) oti kathe konsola tis sony kikloforei me ena ridge racer titlo. ligi prototipia den vlaptei na dior8wsw pleon ka8e konsola
Exoskeletor Δημοσ. 19 Απριλίου 2006 Δημοσ. 19 Απριλίου 2006 ithela na ksera merika games mexrh poio arithmo tha ftasoun? se 20 xronia tha exoume final fantasy 86 h gia prototipia final fantasy riza 7396
Slay Δημοσ. 19 Απριλίου 2006 Δημοσ. 19 Απριλίου 2006 http://img424.imageshack.us/img424/4562/rr77yx.jpg
privateer Δημοσ. 19 Απριλίου 2006 Μέλος Δημοσ. 19 Απριλίου 2006 Ridge Racer 7 for PS3/Playable at E3' date=' with 14 player online mode [/b'] source: this week's Famitsu http://jbbs.livedoor.jp/game/19635/ http://www.computerandvideogames.com/r/?page=http://www.computerandvideogames.com/news/news_story.php?id=137776 the game is produced by Hideo Teramoto, responsible for the Sound is Hiroshi Okubo. the director is Masaya Kobayashi. Reiko Nagase will be used again as the 'Image Character'. they started working on the game directly after finishing Ridge Racer 6 (Xbox 360). 'while we were doing rr6, we decided to make a rr game for the ps3', says Produzent Teramoto. the goal is according to Teramoto, to make the costomer want to buy a PlayStation3: 'those who see Ridge Racer 7 should say: i weant a PS3!'. the pictures are from the comming E3-Trailer 'Ridge Racer Vision 2010', which will be shown during e3 2006. Release: November 2006 (Japan)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.