BlizardBill Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2005 H sony είχε κάνει το γνωστό μεγάλο λάθος να δημιουργήσει υπεραυξημένες προσδοκίες στο αγοραστικό κοινό με τα γνωστά πλέον videos του Μαίου... Στην πραγματικότητα όμως όπως κάθε έξυπνος άνθρωπος μπορεί να καταλάβει δεν υπάρχει καμία τέτοια διαφορά. Οι κονσόλες - σε πραγματικούς και όχι σε θεωρητικούς όρους- είναι σχεδόν ισοδύναμες.... Όπως και να έχει το πράγμα ' date=' είμαι πολύ περίεργος να δω πως θα καταφέρει να τα βγάλει πέρα η Sony έτσι όπως τα έχει κάνει.[/quote'] Καταρχήν όσα λάθη και να κάνει η Sony ,δεν μπορεί να είναι περισσότερα από όσα έκανε με το ps2, που υπερίσχυσε των ανταγωνιστών άνετα . Το dreamcast ήταν πραγματικά φοβερό και με καλύτερα παιχνίδια στην αρχή, το xbox υποτιμολογημένο ,πιο πλήρες, σύγχρονο ,με την συνεργασία κολοσσών , και τυχερό να έχει 2-3 φοβερούς τίτλους , ενώ η Sony μόνη της . Τώρα τα έχει όλα αυτά υπέρ της , και δεν βλέπω πως μπορεί να μην κυριαρχήσει ξανά . Όσο για την δύναμη του PS3, νομίζω είναι σαφές από δηλώσεις προγραμματιστών και ανεξάρτητων εταιριών, πως είναι σαφώς ισχυρότερο, αλλά θα χρειαστεί λίγο παραπάνω δουλειά . Δεν μιλάμε για Hype αλλά για πραγματικότητα, και όποιος δεν θέλει να παίζει την χειρότερη έκδοση ενώς φοβερού κοινού game, ας το προσέξει.
Slay Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2005 Στην πραγματικότητα όμως όπως κάθε έξυπνος άνθρωπος μπορεί να καταλάβει δεν υπάρχει καμία τέτοια διαφορά. Οι κονσόλες - σε πραγματικούς και όχι σε θεωρητικούς όρους- είναι σχεδόν ισοδύναμες. Kathe exypnos anthropos mporei na dei oti to PS3 einai kai isxyrotero kai me perissotera features. Έτσι αρχικά έκανε μία ανακοίνωση ότι και καλά δεν θα παρουσιάσει ακόμα gameplay από τα παιχνίδια της για να μην κόψει τις πωλήσεις του ps2 Pote den ekane tetoia dhlosh' date=' ayta ta lene oi dhmosiografoi kai exoyn ena dikio me thn plhthora neon AAA paixnidion poy bgainoyn ayton ton kairo kai poy tha synexisoyn na bgainoyn kai toys epomenoys mhnes. Φυσικά δεν μπορείς να δείξεις κάτι που δεν υπάρχει. Έτσι δεν έβγαλε άχνα με αποτέλεσμα η Ms να έχει σχεδόν ξεπουλήσει μέχρι και τις χαρτοταινίες από τις 2.500.000 κονσόλες που θα μπορέσει να βγάλει σε παραγωγή μέχρι το τέλος του χρόνου. katse na doyme an tha mporesei kan na poylhsei ayton ton arithmo giati tora h idia h M$ paradexetai oti to world launch den htan kai h exypnoterh idea, kai oti tha exoyn problhmata me thn dianomh, ayta apo dhloseis ton Allard kai Moore, ase poy sto launch oles oi konsoles poylane, to meta einai to thema. Από την άλλη όμως ξέρει ότι κάτι τέτοιο θα είναι καταστροφή για τις ευρωπαικές πωλήσεις της αφού κανένας δεν θα περιμένει 1 χρόνο για να παίξει παιχνίδια που μπορεί να έχει σε 1' date='5 μήνα στο σαλόνι του.[/quote'] Kai edo erxetai to dikopo maxairi ton PC ports poy einai tigka to 360, oti nai men ayxaneis thn bibliothikh paixnidion soy, alla an den einai kai exclusive o allos mporei na to parei gia PC kai na perimenei alla exclusives se allh konsola :grin: Όπως και να έχει το πράγμα , είμαι πολύ περίεργος να δω πως θα καταφέρει να τα βγάλει πέρα η Sony έτσι όπως τα έχει κάνει. Koita ti ekane me to dreamcast to opoio kai 1 oloklhro xrono eixe bgei prin to ps2 , kai me thn sega apo piso toy me thn opoia eixe antagonismo pragmatiko sthn iaponikh agora.
nestorn Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2005 ειλικρινα' date=' αν το πω αλλη μια φορα θα κρεμαστω απο τα αντερα μου μονο και μονο γιατι δεν μπορω να εχω τα χερια μου γυρω απο τους λαιμους σας! [/quote'] :) :) :) .......Kαλά ντέ, δεν θέλω να γίνω η αιτία μιας τέτοιας τραγωδίας... :) Πέρα απο την πλάκα πάντως, δεν διαφωνώ οτι το ΚΟΣΤΟΣ ανάπτυξης δεν επιρρεάζεται ιδιέταιρα απο τον προγραμματισμό αλλα πολύ περισσότερο απο σχεδιασμό μοντέλων, motion capture και άλλα τέτοια που πλέον τα απαιτούμε απο τα games, ούτε είπα ποτέ οτι θα φύγει κανένας dev απο το PS3. Όμως θα διαφωνήσω στο οτι "τα περι ευκολιας προγραμματισμου εινα ενα ματσο @@ριες και τιποτα αλλο" Και ο λόγος είναι γιατι δεν είναι το θέμα απλά να καταφέρεις να τρέξεις ένα κώδικα στο hardware του PS3, αυτό είναι το θεωρητικά εύκολο κομμάτι. Το θέμα είναι να εκμεταλλευτεί κανείς πλήρως και εξειδικευμένα τις διαφορετικές και επιπλέον δυνατότητες που σου δίνει το μηχάνημα και αυτό πιστεύω πως είναι η πραγματική σπαζοκεφαλια και η δυσκολία για τους devs, στο οποίο ευτυχώς η sony τους έχει βοηθήσει στο παρελθόν με τους performance analyzer της και πιστεύω πως θα το κάνει και με το PS3. Και εδώ επεισέρχεται και η ικανότητα των devs να ξεζουμίσουν το εκάστοτε hardware... Άκου τώρα και την δική μου εξήγηση Nestorn. Mάλιστα....σεβαστή η άποψή σου και με βρίσκει και σύμφωνο σε ορισμένα σημεία. Διαφωνώ όμως στο οτι οι δύο κονσόλες είναι σχεδόν ισοδύναμες, αφού όπως αναφέρω και παραπάνω ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ developer δεν λέει κάτι τέτοιο. Ακόμα και ο Itagaki της team ninja(Νinja Gaiden) που είναι ταγμένος στην MS, αφού καταλογίζει πρώτα κάποια μειoνεκτήματα του PS3 στο τέλος λέει πως είναι τελικά πιο ισχυρο απο το 360. Eπίσης in-game γραφικά απο PS3 έχουμε δεί και απο την KOEI με ένα tech demo του Dynasty wariors και απο την Κοnami με το MGS4 και απο την Epic με το Unreal και στο Lair της Factor5....Τα οποία δεν απέχουν και ΤΟΣΟ απο το fake video του Killzone νομίζω(ειδικά το MGS4) Tώρα το HYPE και τα παιχνίδια του marketing είναι γνωστά και τα ακολουθούν όλοι πλήν της nintendo ίσως...Πάντως νομίζω πως ο λόγος για τον οποίο γενικά η Sony αποφεύγει τα gameplay videos είναι το ότι δεν θέλει λόγω πρόημης μορφής του κώδικα να δώσει την εντύπωση οτι έχει ένα μέτριο μηχάνημα κάτι για το οποίο έχει κατηγορηθει άδικα ίσως το xbox360
panther_512 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2005 Kai edo erxetai to dikopo maxairi ton PC ports poy einai tigka to 360' date=' oti nai men ayxaneis thn bibliothikh paixnidion soy, alla an den einai kai exclusive o allos mporei na to parei gia PC kai na perimenei alla exclusives se allh konsola[/quote'] Χμ... Το κάθε νόμισμα έχει δύο όψεις. Ισχύει αυτό που λές, αλλά πό την άλλη ισχύει και το άλλο, ότι δηλαδή πολλοί PC gamers που έχουν βαρεθεί τις συνεχόμενες αναβαθμίσεις, θα στραφούν σε εκείνη τη κονσόλα που έχει τα πιό πολλά παιχνίδια που κυκλοφορούν σε PC. Ακριβώς για αυτό το λόγο μου γυαλίζει εμένα το XBOX360.
Slay Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2005 Ego apo thn allh phga sto Ps2 kyrios epeidh eixa barethei na paizo sto PC olo ta idia kai ta idia, FPS kai pali FPS, RTS kai pali RTS, pera apo to kostos ton anabathmiseon.
Slay Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2005 Sony tested during October and September the retro-compatibility of PlayStation 3 on sets of old generations. According to these tests, 90% of its plays would be compatible with the PS3 (nearly 300 plays have were tested). It is true that 10%, that can appear enormous, but when one sees the number of plays available to 2 old consoles (PS1 and PS2), one does not have too much concern to be done. The tests also related to the DVD, CD, and other formats which the console can read. On the latter no problem was detected. Source: Sony H arxikh phgh einai to http://www.ps3-live.com to opoio einai galliko site kai to keimeno einai metafrasmeno me bebelfish.
jimbrav Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2005 http://www.gameover.gr/default.php?pid=6&cat_id=11&cat=PS3&art_id=1102
panther_512 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2005 O Slay, μας έδωσε ήδη αυτή τη πληροφορία. Υπολογίζεται ότι ένα 10% θα έχει πρόβλημα. Εντάξει τώρα, σιγά το κακό. Έχουμε 5200 τίτλους PS2 και 7700 PS1. Από τους 12900 τίτλους θα μπορούμε να παίξουμε τους 11610. Τρομερή απογοήτευση......
epote Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2005 η οποία οφείλετε σε αποκλειστικά δικούς της τελείως λάθος χειρισμούς . βασικα οφειλετε στο γεγονος οτι η MS εκαψε την οικονομικη αιμοραγια που λεγοταν xbox πολυ νωρις. Αν η ms εβγαζε λεφτα απο το xbox θα το κρατουσε ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2 ακομα χρονια... για το ονομα, ΣΚΕΨΟΥ πριν γραψεις, αληθεια, βοηθαει κάτι το οποίο αποτελεί μακράν την πιο αστεία δικαιολογία που έχει ακουστεί φέτος ... resident evil 2 god of war 2 final fantasy xii ... εισαι σοβαρος? Ξερεις τι θα εκανε η κοναμι, η square κτλ αν η sony εκαιγε το ps2? Στα @@ της της κοναμι αν το xbox το σταματησανε, ουτος η αλλως δεν εβγαζε λεφτα απο εκει. πραγματικα, σκεψου λιγακι ολες τις παραμετρους πριν γραψεις.
GordonFreeman Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2005 βασικα οφειλετε στο γεγονος οτι η MS εκαψε την οικονομικη αιμοραγια που λεγοταν xbox πολυ νωρις. Αν η ms εβγαζε λεφτα απο το xbox θα το κρατουσε ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2 ακομα χρονια... για το ονομα, ΣΚΕΨΟΥ πριν γραψεις, αληθεια, βοηθαει Tο τι είναι οικονομική αιμοραγία και το τι είναι επένδυση είναι κάτι που δεν μπορείς και δεν θέλεις να το καταλάβεις. Άστο λοιπόν μην προσπαθείς , αυτοί που που μπορούσαν καταλάβαν ακριβώς τι ήθελα να πω. Εσύ μείνε στον κόσμο σου Γενικά μου αρέσει να σκέφτομαι αλλά όταν μιλάω μαζί σου δεν το κάνω για να παίζουμε στα ίσια , μην κλέβω και εκλησίες κιόλας ...resident evil 2 god of war 2 final fantasy xii ... εισαι σοβαρος? Ξερεις τι θα εκανε η κοναμι, η square κτλ αν η sony εκαιγε το ps2? Στα @@ της της κοναμι αν το xbox το σταματησανε, ουτος η αλλως δεν εβγαζε λεφτα απο εκει. πραγματικα, σκεψου λιγακι ολες τις παραμετρους πριν γραψεις. Χαχαχαχαχα , καλά τελικά η δικαιολογία της Sony ήταν η δεύτερη πιο αστεία που άκουσα φέτος. Όποιος διαβάσει την απάντηση σου ακριβώς από πάνω θα καταλάβει εύκολα πια ήταν η πρώτη :grin: :grin: :grin:
Slay Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2005 Tο τι είναι οικονομική αιμοραγία και το τι είναι επένδυση είναι κάτι που δεν μπορείς και δεν θέλεις να το καταλάβεις. Akoma blepo oti epimeneis oti h M$ epithdes exase lefta gia na mpei sthn agora (ayto katalabaino apo ta symfrazomena soy) an to pisteyeis loipon ayto, prepei na dexteis oti h M$ einai hlithia kai anikanh ,giati h Sony mphke sthn agora ton handhelds poy basileye h Nintendo edo kai 20 xronia kai me to PSP thn xtypaei sta isia paroti kanei kai 100 eyro parapano sthn timh, kai einai poly pithanon na thn perasei kai se polhseis kapoia stigmh, isos na ftaiei to gegonos oti h Sony den phre ena pocket PC na to kanei handheld, opos h M$ phre ena PC gia na to kanei konsola. Kai bebaia h M$ ithele kai na parei ena megalo meros ths agoras kai na bgalei kai kerdos, oxi na arkestei se ena 16% kai 4 dis zhmia. Edit: Koita na deis ti briskeis an psaxeis ligaki sto google :grin: "You have to realize that game platforms last for five years typically, so you want to put out performance that is as cutting edge as possible," Holmdahl says The company is betting that it can lose money on the units and make its profits from royalties on software titles as well as online gaming http://www.designchain.com/featurearticle.asp?id=1&issue=fall02. Whether Microsoft can actually sell 50 million Xboxes over the long term, as Allard says they will, comes down to the games themselves. John O'Rourke, director of Xbox sales and marketing, says that the launch will be as big as the rollout of Windows 95. The goal was not simply to take on Sony and Nintendo in gaming, but to get a toehold in the more lucrative world of digital home entertainment. "What started out as something that had potential for 100,000 units turned into a console that will go to tens of millions of users and grow into a business that'll be worth billions," says Allard. http://www.wired.com/wired/archive/9.11/flex_pr.html
GordonFreeman Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2005 Akoma blepo oti epimeneis oti h M$ epithdes exase lefta gia na mpei sthn agora Όχι λάθος συμπέρασμα βγάζεις. Η Ms θα ήθελε εάν ήταν δυνατόν να πουλήσει όχι 50 αλλά 100.000.000 κονσόλες από το πρώτο XBOX και σε αυτό δεν θα διαφωνήσω αφού είναι κάτι αυτονόητο. Εγώ λέω κάτι που είναι είδη γνωστό. Ότι ένα σημαντικό μέρος από τα λεφτά που έδωσε η Ms και τα οποία υπολογίζονται στα έξοδα ήταν πολύ έξυπνες επενδύσεις με μακροπρόθεσμα οφέλη και οι οποίες μόνο ζημιά δεν θα μπορούσαν θεωρηθούν. Το μεγαλύτερο από όλα τα παραδείγματα για αυτό που λέω είναι το live και η τεράστια επένδυση που έκανε σε αυτό. Όποιος πιστεύει ότι τα λεφτά αυτά πήγαν τζάμπα και μπορούν έτσι αβασάνιστα να υπολογίζουνται σαν ζημιά απλά κάνει μεγάλο λάθος. Το ότι δεν είχε άμεσα οφέλη από το live στο πρώτο xbox δεν σημαίνει ότι η επένδυση δεν έπιασε και έχασε λεφτά. Το live είναι μία τεράστια επένδυση η οποία σε αυτήν την γενιά κονσολών έφτασε η ώρα να "πληρώσει". To γεγονός ότι η Μs έχει είδη εξαγγείλει και δεύτερο εξ ίσου μεγάλο πρόγραμμα για τα επόμενα χρόνια , με σκοπό να μεγαλώσει σημαντικά την εμβέλεια του αλλά και το επίπεδο των υπηρεσιών που αυτό θα παρέχει , δείχνει πόσο πολύ έχει πιάσει το νόημα του οργανωμένου online gaming και των κερδών που αυτό θα επιφέρει. Η επιτυχία που αναφέρεις για το PS3 έχει να κάνει σε μεγάλο βαθμό με το γεγονός ότι βρισκόταν στην αγορά ένα χρόνο νωρίτερα. Η Μs το είδε πολύ σωστά αυτό και απλά πολεμάει την Sony με τον ίδιο τρόπο αφού κατάφερε να φέρει την κονσόλα της ένα χρόνο νωρίτερα στην Ευρώπη. Το τρέξιμο που έκανε η IBM στον επεξεργαστή του 360 προκειμένου να μπορεί να βγεί ένα χρόνο νωρίτερα στην Ευρωπαική αγορά φυσικά δεν το έκανε για την ψυχή της μάνας της. Τα πήρε χοντρά για να βάλει περισσότερες ομάδες να δουλέψουν στο συγκεκριμένο project για περισσότερες ώρες την εβδομάδα. Μήπως έιναι ζημιά και αυτό? Γιατί εξ αιτίας αυτής την κίνησης η Μs θα κάνει την περατζάδα της από την Ευρωπαική αγορά με όλο της το πασο και μέ όλα τα οφέλη που θα αποκομίσει σε πωλήσεις από αυτήν την κίνηση.
ababapanos Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2005 Όχι λάθος συμπέρασμα βγάζεις. Η Ms θα ήθελε εάν ήταν δυνατόν να πουλήσει όχι 50 αλλά 100.000.000 κονσόλες από το πρώτο XBOX και σε αυτό δεν θα διαφωνήσω αφού είναι κάτι αυτονόητο. Εγώ λέω κάτι που είναι είδη γνωστό. Ότι ένα σημαντικό μέρος από τα λεφτά που έδωσε η Ms και τα οποία υπολογίζονται στα έξοδα ήταν πολύ έξυπνες επενδύσεις με μακροπρόθεσμα οφέλη και οι οποίες μόνο ζημιά δεν θα μπορούσαν θεωρηθούν. Το μεγαλύτερο από όλα τα παραδείγματα για αυτό που λέω είναι το live και η τεράστια επένδυση που έκανε σε αυτό. Όποιος πιστεύει ότι τα λεφτά αυτά πήγαν τζάμπα και μπορούν έτσι αβασάνιστα να υπολογίζουνται σαν ζημιά απλά κάνει μεγάλο λάθος. Το ότι δεν είχε άμεσα οφέλη από το live στο πρώτο xbox δεν σημαίνει ότι η επένδυση δεν έπιασε και έχασε λεφτά. Το live είναι μία τεράστια επένδυση η οποία σε αυτήν την γενιά κονσολών έφτασε η ώρα να "πληρώσει". To γεγονός ότι η Μs έχει είδη εξαγγείλει και δεύτερο εξ ίσου μεγάλο πρόγραμμα για τα επόμενα χρόνια ' date=' με σκοπό να μεγαλώσει σημαντικά την εμβέλεια του αλλά και το επίπεδο των υπηρεσιών που αυτό θα παρέχει , δείχνει πόσο πολύ έχει πιάσει το νόημα του οργανωμένου online gaming και των κερδών που αυτό θα επιφέρει. Η επιτυχία που αναφέρεις για το PS3 έχει να κάνει σε μεγάλο βαθμό με το γεγονός ότι βρισκόταν στην αγορά ένα χρόνο νωρίτερα. Η Μs το είδε πολύ σωστά αυτό και απλά πολεμάει την Sony με τον ίδιο τρόπο αφού κατάφερε να φέρει την κονσόλα της ένα χρόνο νωρίτερα στην Ευρώπη. Το τρέξιμο που έκανε η IBM στον επεξεργαστή του 360 προκειμένου να μπορεί να βγεί ένα χρόνο νωρίτερα στην Ευρωπαική αγορά φυσικά δεν το έκανε για την ψυχή της μάνας της. Τα πήρε χοντρά για να βάλει περισσότερες ομάδες να δουλέψουν στο συγκεκριμένο project για περισσότερες ώρες την εβδομάδα. Μήπως έιναι ζημιά και αυτό? Γιατί εξ αιτίας αυτής την κίνησης η Μs θα κάνει την περατζάδα της από την Ευρωπαική αγορά με όλο της το πασο και μέ όλα τα οφέλη που θα αποκομίσει σε πωλήσεις από αυτήν την κίνηση.[/quote'] epitelous kapios grafei ta pragmata me to onoma tous! simfonw apolita se ola ta parapanw .... kai as parw kai to ps3
BlizardBill Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2005 Εγώ λέω κάτι που είναι είδη γνωστό. Ότι ένα σημαντικό μέρος από τα λεφτά που έδωσε η Ms και τα οποία υπολογίζονται στα έξοδα ήταν πολύ έξυπνες επενδύσεις με μακροπρόθεσμα οφέλη και οι οποίες μόνο ζημιά δεν θα μπορούσαν θεωρηθούν. Νομίζω ότι δεν έχεις δίκιο.... τα περισσότερα λεφτά που έχασε η Microsoft ήταν απλά για να κρατάει το xbox φτηνό και ανταγωνιστικό, αφού αν το τιμολογούσε 50-60% παραπάνω από το ps2, δεν θα το έπαιρνε κανείς. Άσε που θα έβλεπαν όλοι πόσο άχρηστη είναι ... Eνώ τώρα μπορεί να έχασε λεφτά, αλλά ο κόσμος νομίζει ότι ξέρει να φτιάχνει κονσόλες. Τα λεφτά που χάθηκαν βέβαια δεν πήγαν τελείως τζάμπα, αφού προκάλεσαν μείωση τιμών και κυρίως μείωση κερδών στον ανταγωνιστή. Έτσι η Sony δεν είχε όσα κέρδη θα είχε αν ήταν μόνη της, και έτσι επένδυσε λιγότερα στο Ps3. Αυτός είναι νομίζω και ο σκοπός της Microsoft... να μην αφήσει την αγορά στην Sony, γιατί αν δυναμώσει πολύ και γρήγορα ο ανταγωνιστής, μετά ξέρει ότι μπορεί να τα χάσει όλα. Από μια κονσόλα με κάποιο άλλο λειτουργικό, που θα πάρει σιγά-σιγά την θέση των pc.
GordonFreeman Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2005 Νομίζω ότι δεν έχεις δίκιο.... τα περισσότερα λεφτά που έχασε η Microsoft ήταν απλά για να κρατάει το xbox φτηνό και ανταγωνιστικό, αφού αν το τιμολογούσε 50-60% παραπάνω από το ps2, δεν θα το έπαιρνε κανείς.Άσε που θα έβλεπαν όλοι πόσο άχρηστη είναι ... Eνώ τώρα μπορεί να έχασε λεφτά, αλλά ο κόσμος νομίζει ότι ξέρει να φτιάχνει κονσόλες. Τα λεφτά που χάθηκαν βέβαια δεν πήγαν τελείως τζάμπα, αφού προκάλεσαν μείωση τιμών και κυρίως μείωση κερδών στον ανταγωνιστή. Έτσι η Sony δεν είχε όσα κέρδη θα είχε αν ήταν μόνη της, και έτσι επένδυσε λιγότερα στο Ps3. Αυτός είναι νομίζω και ο σκοπός της Microsoft... να μην αφήσει την αγορά στην Sony, γιατί αν δυναμώσει πολύ και γρήγορα ο ανταγωνιστής, μετά ξέρει ότι μπορεί να τα χάσει όλα. Από μια κονσόλα με κάποιο άλλο λειτουργικό, που θα πάρει σιγά-σιγά την θέση των pc. BlizardBill Tα ποερισότερα λεφτά στα έξοδα του XBOX ήταν αυτά που έδωσε στο 5ετές πρόγραμμα ανάπτυξης του LIVE , περίπου 2δισ $ , Μετά έρχεται το μάρκετινγκ το οποίο πλησιάζει το 1δισ αλλά με κάποιες τεράστιες εξαγορές όπως αυτή της RARE να συνυπολογίζονται σε αυτό. Επίσης πολύ σημαντικό ρόλο έπαιξαν και τα δικαιώματα (κοινώς το νταβατζιλίκι) που πλήρωνει στην Νvidia από κάθε κονσόλα που πουλάει και έχουν φτάσει το μισό δίσ. Φυσικά αυτά δεν θα υπάρχουν πλέον ενώ από τα άλλα δύο που ανέφερα , ήρθε η ώρα να εισπράξει. Όσον αφορά την μείωση των τιμών αυτό δείχνει πως ο ανταγωνισμός είναι προς όφελος του καταναλωτή και γιαυτό θα είναι καλό για όλους μας να μην μένει καμία SONY μόνη της στην κορυφή αλλά να είναι και οι τρεις εταιρείες κοντά στο παιχνίδι των κερδών και των πωλήσεων.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.