privateer Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Μέλος Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 EE Times reports that TDK has just begun shipping 25GB recordable and rewritable Blu-ray Disc media nationwide. TDK is the first company to start selling bare Blu-Ray based media. Retail pricing is set at $19.99 for a 25 GB BD-R (Recordable)' date=' [b']$24.99 for a 25 GB BD-RW[/b] (Rewritable). Additionally, TDK will ship 50 GB Blu-ray Disc media later this year. They will be priced at $47.99 for a 50GB BD-R (Recordable) and $59.99 for a 50G B BD-RW (Rewritable). Bare DisksTDK is manufacturing the Blu-ray Discs at its Chikumagawa Techno Factory in Japan. The company uses a high-sensitivity, copper silicon material recording material for long-lasting performance. Unfortunately, equipment to play the Blu-ray Discs remains scarce. It's still waiting for its killer application, i.e. the PS3. It will be interesting to see the response to Blu-Ray once the PS3 is released. Samsung has delayed U.S. introduction of Blu-ray Disc players until late June. http://ps3.qj.net/TDK-mass-producing-Blu-ray-Disc-media/pg/49/aid/18460 Poy akriba. Gia thn wra den axizei. Me 80 euro perneis 200gb hdd kai 8eloun 60$ gia ena diskaki? Ante geia
privateer Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Μέλος Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Sony Playstation 3 is far from complete Big and still incomplete http://www.theinquirer.net/?article=30931
KYRIAKOS_GKLEZAKOS Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Αρα φιλε privateer συμφωνα με τη θεωρια Slay,που λεει και μια ψυχη,και το inquirer παιρναει στη λιστα της αναξιοπιστιας.
xrest Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 narayan egrapses...poli kalo post..katse omws tha se bgalei trelo me tin eperxomeni apantisei tou.tha sou pei oti ton brizeis.. toxoume ksanapei.o slay tekmiriwnei k kserei ti leei sti pleuta tou playstation.gia 360 de kserei..me to simpathio na oum slay;)
Narayan Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Το Inquirer ανέκαθεν δεν ήταν και το πιο αξιόπιστο site...
Braveheart1980 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Aπο το λινκ του privateer: Basically, don't hold your breath waiting, you may be blue till next spring lol!
ProEvoFan Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 telos panton les kai eipa oti einai axrista ta games...bros se ayta pou paizame einai TELEIA!!! apla sorry mallon den entyposiazomai eykola! vre xrest des sto xboxyde screens apo to test drive kai tha katalaveis ti sou leo...leptomeria tha mou peis apla xalastika..kai ksanaleo, to idio tha po an einai etsi ena antistoixo game sto ps3.. de thelo na anfertho sto demo tou motorstorm apo gdc giati tha me fate... kratao pisini gia tin tileorasi kai to ksero oti de vlepo ayta pou tha borousa na do omos oi perissoteroi apli tv exoun... ;-) kai vevea tha paro tv kapoia stigmi meta to ps3..elpizo na min einai ayti i stigmi poli makria vevea... poios mou eipe gia to burn out nomizo o zeus? mou arese genika apla to varethika more meta apo 5-6 kourses..genika ayto einai to game pefteis stous allous k tous petas ektos? i exei kai alla kolpa? opos to most wanted as poume pou se kinigoun kai batsoi...? oso gia ti mi iparksi ilikou stin e3 pou fimilogeite ti na po? an einai alitheia tha kseneroso ligaki..me to tsigeli mathainoume nea gia to ps3 kai arxizei na kourazei ligo ayto...allous borei na tous exei idi kourasei..ego exo ipomoni...
Daredevil Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Dark Watch 2 PS3 Video Footage Remember the Vampire-Themed FPS set in the old west called Dark Watch? Well, apparently it is getting an sequel on the Playstation 3 and BlogStation has some shakycam footage for us. The game looks good, but the quality of the video prevents us from seieng much more than motion and overall quality. >Link
apple64 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Θα προσπαθήσω να εξηγήσω την λειτουργία των Cell (PS3) και Xenon (XBox 360) με όσο γίνεται πιο απλά λόγια. Κυρίως βέβαια θα ασχοληθώ με τον Xenon μια και δεν αντέχω να ακούω συζητήσεις για το ποιος είναι ποιο γρήγορος, ο Xenon ή ο Cell. Xenon 90 nm process, 165 million transistors Three symmetrical cores, each one SMT-capable and clocked at 3.2 GHz One VMX-128 (IBM's branding for AltiVec) SIMD unit per core 128?128 register file for each VMX unit 1 MB L-2 cache (lockable by the GPU) running at half-speed (1.6 GHz) with a 256bit bus 51 gigabytes per second of L-2 memory bandwidth (256bit x 1600 MHz) DOT products performance: 9.6 billion per second 115 GFLOPS theoretical peak performance ROM storing Microsoft private encrypted keys Καταρχήν να ξεχωρίσουμε τους επεξεργαστές σε δύο κατηγορίες, τους επεξεργαστές που έχουν μεγάλο αριθμό execution units αλλά μικρό βάθος (pipeline) και τους επεξεργαστές με μικρό αριθμό execution units αλλά μεγάλο βάθος (pipeline). Έχουμε λοιπόν: IBM PowerPC G3 -> 4 Motorola PowerPC G4 ->7 Intel Pentium 3 -> 10 AMD Athlon 64 (Hammer) -> 12 Sun UltraSparc IV+ -> 14 Intel Pentium 4 (Northwood) -> 20 IBM PowerPC Xenon -> 22 IBM Cell (Main Processor) -> 23 Intel Pentium 4 (Prescott) -> 31 Ο Xenon ανήκει στην δεύτερη κατηγορία και έχει τρεις πυρήνες που έχουν την δυνατότητα να τρέχουν δύο thread ο κάθε ένας αλλά έχουν μεγάλο pipeline, 22 stages. Ο Xenon θέλει (όπως και ο Cell) πάρα πολύ δουλειά σε επίπεδο software. Είναι αυτονόητο ότι πρέπει ο προγραμματιστής να έχει περισσότερα από 1 thread ώστε να χρησιμοποιεί μεγάλο μέρος των δυνατοτήτων του επεξεργαστή. Εάν λοιπόν ο προγραμματιστής δεν χρησιμοποιεί πολλά threads ή/και ο compiler δεν είναι καλός τότε ο Xenon θα είναι πιο αργός από έναν κανονικό επεξεργαστή! Πολλά threads σημαίνουν πολύ κόπο, πολύ χρόνο και πολύ χρήμα. Για δείτε όμως και αυτό το σχόλιο: «This TLP strategy will work extremely well for tasks like procedural synthesis that can be parallelized at the thread level. However, it won't work as well as an old-fashioned wide execution core + large instruction window for inherently single-threaded tasks. In particular, three types of game-oriented tasks are likely to suffer from the lack of a out-of-order processing and core width: game control, artificial intelligence (AI), and physics.» Game Control, AI and Physics are likely to suffer!!! Αρχίζει να μου αρέσει πολύ αυτό που κάνει η Nintendo αλλά αυτό είναι άσχετο. Ας επανέλθουμε στο θέμα μας που είναι η "τεράστια" ισχύς του Xenon. (Λέμε και κανένα αστείο.) Εντάξει γρήγορος είναι. Αλλά όχι και όσο νομίζεται. Τι είπαμε πριν; Ο Xenon έχει 3 πυρήνες. Αυτοί οι 3 πυρήνες είναι σχεδόν ίδιοι με τον PPE του Cell και έχουν τα εξής χαρακτηριστηκά: L1 cache: 32K instructions/32K data Two-issue superscalar execution In-order execution Two-way simultaneous multithreading Τα pipeline stages του PPE είναι τα ακόλουθα: Αν μετρήσετε τα στάδια θα δείτε ότι είναι 23. Η φωτογραφία γράφει ΛΑΘΟΣ πως είναι 21. Μικρή διαφορά πάντως. Αξίζει να σημειωθεί ότι έχει 4 stages για fetch!!! Ωραία. Έχει 23 Pipeline stages. Και? «Branch mispredicts and cache misses cause the pipeline to stall, thereby eliminating pipelining's performance-enhancing advantages. Deeply pipelined processors invariably include fairly large caches and very elaborate, highly accurate branch prediction schemes aimed at preventing pipeline stalls.» Ένα λάθος στο branch prediction unit και... ξανά από την αρχή! Αυτό βέβαια γίνεται σε κάθε CPU αλλά σε μία CPU που έχει μεγάλο pipeline το πρόβλημα είναι πολύ μεγαλύτερο. Προσθέστε και μερικά bubbles (είτε γιατί δεν πρόλαβε η μνήμη να στείλει δεδομένα, είτε γιατί μία εντολή περιμένει τα αποτελέσματα κάποιας άλλης διεργασίας) για να έχετε την συνολική εικόνα που θα έχει η pipeline σε νορμάλ καταστάσεις. Παρʼ ότι λοιπόν η ταχύτητα της μνήμης είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ σημασίας για τον Xenon και τον Cell, την γρηγορότερη μνήμη την έχει το Revolution! Μπράβο και πάλι στην Nintendo που επενδύει χρήματα εκεί που πρέπει. Microsoft XBOX 360 -> DDR3 700MHz Sony Playstation 3 -> DDR3 700MHz Nintendo Revolution -> 1T-SRAM Πως θα δείξει τι αξίζει ένας επεξεργαστής σαν τον Xenon και τον Cell χωρίς ανάλογη μνήμη; Αλλά δεν είναι μόνο αυτό... «The Xenon's PPE's have 32K instruction cache size and data cache sizes, both of which seem a bit small for a dual-threaded, deeply pipelined core.» 32Κ;;; Υπερβολικά λίγο. Σκεφθείτε ότι (ο αγαπημένος μου) IBM PowerPC G4 έχει 32Κ για ένα pipeline των 7 επιπέδων! Θέλετε και άλλα; «The Xenon's 1MB L2 cache is much smaller than what you'd expect for a three-core CPU; ideally, the more cores you have sharing a cache the larger you'd like it to be. In fact, it's even more accurate to say that the more simultaneously running threads you have sharing a cache the larger you'd like it to be, and in this respect the Xenon's 1MB L2 looks even worse. Each of the Xenon's cores is two-way multithreaded, which means that up to six threads will have to share the same 1MB L2 cache.» Λίγη και αυτή. Τα bubbles που λέγαμε πιο πάνω μάλλον θα είναι πολλά. Ποιος είναι ο χαμένος και πάλι; «Game Controls, AI and Physics» « The L2 cache also has the very unusual feature of being directly readable from the GPU, which allows the GPU to consume geometry and texture data from L2 and main memory simultaneously.» Τώρα μάλιστα. Μια και έχει πάρα πολύ cache η CPU ας την μοιραστεί και με την GPU. Έχω διαβάσει πως μόνο το 5% της ισχύς ενός από τα έξη threads θα χρησιμοποιεί το OS του XBOX 360. Είναι αλήθεια αυτό; Μάλλον καλύτερα, μπορεί να είναι αλήθεια αυτό; Ας πούμε ότι λένε αλήθεια. Μετά την cache σε έναν επεξεργαστή με 23 pipeline stages πρέπει να έχεις ένα πολύ καλό branch prediction unit. Ο Xenon μοιράζεται το ίδιο branch prediction unit με τον Cell το οποίο είναι μετριότατο! Η hardware υλοποιήσεις όμως είναι έτσι και αλλιώς χειρότερες από τις software. Μήπως λοιπόν η Microsoft δεν έχει καμία υλοποίηση software του branch prediction unit; Προφανώς δεν έχει αν λέει αλήθεια για τη χρήση της CPU από το OS. Αν έχει λέει ψέματα για το OS. Διαλέγετε και παίρνετε. Τι έχουμε λοιπόν; « Furthermore, the Xenon may be capable of running six threads at once, but the three types of branch-intensive code listed above are not as amenable to high levels of thread-level parallelization as graphics code. On the other hand, these types of code do benefit greatly from out-of-order execution, which Xenon lacks completely, a decent amount of execution core width, which Xenon also lacks; branch prediction hardware, which Xenon is probably short on; and large caches, which Xenon is definitely short on. The end result is a recipe for a console that provides developers with a wealth of graphics resources but that asks them to do more with less on the non-graphical side of gaming.» Πειστικότατο νομίζω. Συνοψίζοντας λοιπόν... « In sum, the Xenon will certainly make the Xbox 360 a 3D graphics powerhouse. Though history suggests that the Xbox 360's games will probably never attain the level of graphical realism promised by Microsoft's pre-launch hype and portrayed in the pre-rendered "game demos" that were shown off at E3» Η Sony από την άλλη συνεχίζει να λέει ότι της κατέβει στο κεφάλι για τις επιδόσεις του PS3. Ο Cell έχει μία και μοναδική PPE και αυτό σημαίνει ακόμα μικρότερες δυνατότητες για καλό Game Control, AI και Physics. Η πιθανότητα να κάνουν αυτή την δουλειά τα 8 SPEʼs είναι μικρή. Γιατί; Δεν έχουν branch prediction unit. Ξεχάστε το, θα είναι αργό. Εκτός αν η Sony τρέχει software branch prediction unit συνεχώς στο OS του PS3 με κόστος σε επιδόσεις βέβαια. Προσθέστε και την μικρότερη L2 Cache (512KB) και αρχίστε να αντιλαμβάνεστε την αλήθεια πίσω από τα νούμερα. Από την άλλη βέβαια έχει 256ΚΒ σε κάθε SPE. Και μια ερώτηση. Το OS που τρέχει; Λογικά στην PPE. Μήπως τελικά η PPE πρέπει να κάνει πάρα πολλά; Το PS3 θα είναι χειρότερο σε Game Controls, AI και Physics αλλά θα είναι πολύ καλύτερο σε γραφικά (παρʼ ότι έχει χειρότερη GPU). Λίγο μεγάλο εεε? Μιλάω σαν τρίτος πάντως. Εγώ θα πάρω Nintendo Revolution. Έχει κάτι να πει. Τα άλλα είναι μία από τα ίδια. Δεν με ενδιαφέρει αν θα έχει 10 CPU και 1000 GPU. Θέλω Mario και Zelda! Θέλω το Revolution ΤΩΡΑ!!! http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=231928 arstechnica.com/articles/paedia/cpu/xbox360-2.ars http://www.blachford.info/computer/Cell/Cell1_v2.html
Slay Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 πιο γρηγορη cpu, χειροτερη gpu, H G70 einai kalyterh GPU apo to xenos, synexise esy na oneireysai oti h RSX tha einai xeiroterh. χειροτερη αρχιτεκτονικη nai poly mas xalaei poy anti gia 22,6gb/sec bandwidth me thn mnhmh gia GPU + CPU exoyme 47gb/sec, poly mas xalaei poy apo to kanali CPU<->GPU den xanoyme bandwith gia tis anagkes prospelashs mnhmhs apo thn CPU, kai gia na mhn mpeis kan ston kopo na anafereis to bandwidth ths e-dram, ayto to bandwidth to exeis mono gia backbuffer effects, den mporeis na to xrhsimopoihseis oyte gia textures, oyte gia geometria, oyte gia hxo, oyte gia video, oyte gia physics, oyte gia gaming kodika. και slopy programming inteface. allh fora na arkeisai na les "dyskolotero programmatismo" giati den xereis oyte to programming interface toy ps3, oyte toy 360. το ps3 οπως λενε οι καλυτεροι απο τους developers του, θα κανει παπαδες απο την τριτη γενια και μετα. Pes mas mia konsola gia thn opoia ayto den isxyei, to ps3 tha einai kai sta launch games kalytero apo to 360 (problepsh moy) kai sto diasthma poy les apla tha megalosei to xasma. δηλαδη αυτη κατα την οποια τα spe's θα κανουνε ολη τη δουλεια, ενω ο cpu θα το παιζει πλεον gpu. ding ding, helloooooooo ta SPE einai MESA sthn CPU. εξάλλου δεν ειναι και τυχαιο που ολοι οι προγραμματιστες που εχουνε δει και τα δυο, προτιμανε το 360 να κανουνε τη δουλεια τους. oi PC-ades, den einai tyxaio poy to 360 opos kai o prokatoxos toy einai tigka sta PC games. ta ypoloipa htan apla fantasioseis soy opote den yphrxe logos na tis sxoliaso.
Slay Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Microsoft XBOX 360 -> DDR3 700MHz Sony Playstation 3 -> DDR3 700MHz Nintendo Revolution -> 1T-SRAM Edo eisai lathos ' date=' nai men o Cell mporei na dei thn mnhmh ths GPU (GDDR3@700) alla h dikh toy mnhmh einai XDR@3200 Η Sony από την άλλη συνεχίζει να λέει ότι της κατέβει στο κεφάλι για τις επιδόσεις του PS3. Ο Cell έχει μία και μοναδική PPE και αυτό σημαίνει ακόμα μικρότερες δυνατότητες για καλό Game Control, AI και Physics. h Ageia diafonei Η πιθανότητα να κάνουν αυτή την δουλειά τα 8 SPEʼs είναι μικρή. Γιατί; Δεν έχουν branch prediction unit. milontas panta gia to sygkekrimeno kommati, pali h Ageia exei pei oti einai praktika axrhsto, giati sthn oysia den mporeis na problepseis tipota, alla akoma kai an to ekanes, pali tha eprepe na ta kaneis ola flush kai na ypologizeis apo thn arxh, opote sto sygkekrimeno kommati toys endiaferei to raw floating point performance.
Daredevil Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Θα προσπαθήσω να εξηγήσω την λειτουργία των Cell (PS3) και Xenon (XBox 360) με όσο γίνεται πιο απλά λόγια. Κυρίως βέβαια θα ασχοληθώ με τον Xenon μια και δεν αντέχω να ακούω συζητήσεις για το ποιος είναι ποιο γρήγορος' date=' ο Xenon ή ο Cell. Xenon 90 nm process, 165 million transistors Three symmetrical cores, each one SMT-capable and clocked at 3.2 GHz One VMX-128 (IBM's branding for AltiVec) SIMD unit per core 128?128 register file for each VMX unit 1 MB L-2 cache (lockable by the GPU) running at half-speed (1.6 GHz) with a 256bit bus 51 gigabytes per second of L-2 memory bandwidth (256bit x 1600 MHz) DOT products performance: 9.6 billion per second 115 GFLOPS theoretical peak performance ROM storing Microsoft private encrypted keys Καταρχήν να ξεχωρίσουμε τους επεξεργαστές σε δύο κατηγορίες, τους επεξεργαστές που έχουν μεγάλο αριθμό execution units αλλά μικρό βάθος (pipeline) και τους επεξεργαστές με μικρό αριθμό execution units αλλά μεγάλο βάθος (pipeline). Έχουμε λοιπόν: IBM PowerPC G3 -> 4 Motorola PowerPC G4 ->7 Intel Pentium 3 -> 10 AMD Athlon 64 (Hammer) -> 12 Sun UltraSparc IV+ -> 14 Intel Pentium 4 (Northwood) -> 20 IBM PowerPC Xenon -> 22 IBM Cell (Main Processor) -> 23 Intel Pentium 4 (Prescott) -> 31 Ο Xenon ανήκει στην δεύτερη κατηγορία και έχει τρεις πυρήνες που έχουν την δυνατότητα να τρέχουν δύο thread ο κάθε ένας αλλά έχουν μεγάλο pipeline, 22 stages. Ο Xenon θέλει (όπως και ο Cell) πάρα πολύ δουλειά σε επίπεδο software. Είναι αυτονόητο ότι πρέπει ο προγραμματιστής να έχει περισσότερα από 1 thread ώστε να χρησιμοποιεί μεγάλο μέρος των δυνατοτήτων του επεξεργαστή. Εάν λοιπόν ο προγραμματιστής δεν χρησιμοποιεί πολλά threads ή/και ο compiler δεν είναι καλός τότε ο Xenon θα είναι πιο αργός από έναν κανονικό επεξεργαστή! Πολλά threads σημαίνουν πολύ κόπο, πολύ χρόνο και πολύ χρήμα. Για δείτε όμως και αυτό το σχόλιο: «This TLP strategy will work extremely well for tasks like procedural synthesis that can be parallelized at the thread level. However, it won't work as well as an old-fashioned wide execution core + large instruction window for inherently single-threaded tasks. In particular, three types of game-oriented tasks are likely to suffer from the lack of a out-of-order processing and core width: game control, artificial intelligence (AI), and physics.» Game Control, AI and Physics are likely to suffer!!! Αρχίζει να μου αρέσει πολύ αυτό που κάνει η Nintendo αλλά αυτό είναι άσχετο. Ας επανέλθουμε στο θέμα μας που είναι η "τεράστια" ισχύς του Xenon. (Λέμε και κανένα αστείο.) Εντάξει γρήγορος είναι. Αλλά όχι και όσο νομίζεται. Τι είπαμε πριν; Ο Xenon έχει 3 πυρήνες. Αυτοί οι 3 πυρήνες είναι σχεδόν ίδιοι με τον PPE του Cell και έχουν τα εξής χαρακτηριστηκά: L1 cache: 32K instructions/32K data Two-issue superscalar execution In-order execution Two-way simultaneous multithreading Τα pipeline stages του PPE είναι τα ακόλουθα: Αν μετρήσετε τα στάδια θα δείτε ότι είναι 23. Η φωτογραφία γράφει ΛΑΘΟΣ πως είναι 21. Μικρή διαφορά πάντως. Αξίζει να σημειωθεί ότι έχει 4 stages για fetch!!! Ωραία. Έχει 23 Pipeline stages. Και? «Branch mispredicts and cache misses cause the pipeline to stall, thereby eliminating pipelining's performance-enhancing advantages. Deeply pipelined processors invariably include fairly large caches and very elaborate, highly accurate branch prediction schemes aimed at preventing pipeline stalls.» Ένα λάθος στο branch prediction unit και... ξανά από την αρχή! Αυτό βέβαια γίνεται σε κάθε CPU αλλά σε μία CPU που έχει μεγάλο pipeline το πρόβλημα είναι πολύ μεγαλύτερο. Προσθέστε και μερικά bubbles (είτε γιατί δεν πρόλαβε η μνήμη να στείλει δεδομένα, είτε γιατί μία εντολή περιμένει τα αποτελέσματα κάποιας άλλης διεργασίας) για να έχετε την συνολική εικόνα που θα έχει η pipeline σε νορμάλ καταστάσεις. Παρʼ ότι λοιπόν η ταχύτητα της μνήμης είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ σημασίας για τον Xenon και τον Cell, την γρηγορότερη μνήμη την έχει το Revolution! Μπράβο και πάλι στην Nintendo που επενδύει χρήματα εκεί που πρέπει. Microsoft XBOX 360 -> DDR3 700MHz Sony Playstation 3 -> DDR3 700MHz Nintendo Revolution -> 1T-SRAM Πως θα δείξει τι αξίζει ένας επεξεργαστής σαν τον Xenon και τον Cell χωρίς ανάλογη μνήμη; Αλλά δεν είναι μόνο αυτό... «The Xenon's PPE's have 32K instruction cache size and data cache sizes, both of which seem a bit small for a dual-threaded, deeply pipelined core.» 32Κ;;; Υπερβολικά λίγο. Σκεφθείτε ότι (ο αγαπημένος μου) IBM PowerPC G4 έχει 32Κ για ένα pipeline των 7 επιπέδων! Θέλετε και άλλα; «The Xenon's 1MB L2 cache is much smaller than what you'd expect for a three-core CPU; ideally, the more cores you have sharing a cache the larger you'd like it to be. In fact, it's even more accurate to say that the more simultaneously running threads you have sharing a cache the larger you'd like it to be, and in this respect the Xenon's 1MB L2 looks even worse. Each of the Xenon's cores is two-way multithreaded, which means that up to six threads will have to share the same 1MB L2 cache.» Λίγη και αυτή. Τα bubbles που λέγαμε πιο πάνω μάλλον θα είναι πολλά. Ποιος είναι ο χαμένος και πάλι; «Game Controls, AI and Physics» « The L2 cache also has the very unusual feature of being directly readable from the GPU, which allows the GPU to consume geometry and texture data from L2 and main memory simultaneously.» Τώρα μάλιστα. Μια και έχει πάρα πολύ cache η CPU ας την μοιραστεί και με την GPU. Έχω διαβάσει πως μόνο το 5% της ισχύς ενός από τα έξη threads θα χρησιμοποιεί το OS του XBOX 360. Είναι αλήθεια αυτό; Μάλλον καλύτερα, μπορεί να είναι αλήθεια αυτό; Ας πούμε ότι λένε αλήθεια. Μετά την cache σε έναν επεξεργαστή με 23 pipeline stages πρέπει να έχεις ένα πολύ καλό branch prediction unit. Ο Xenon μοιράζεται το ίδιο branch prediction unit με τον Cell το οποίο είναι μετριότατο! Η hardware υλοποιήσεις όμως είναι έτσι και αλλιώς χειρότερες από τις software. Μήπως λοιπόν η Microsoft δεν έχει καμία υλοποίηση software του branch prediction unit; Προφανώς δεν έχει αν λέει αλήθεια για τη χρήση της CPU από το OS. Αν έχει λέει ψέματα για το OS. Διαλέγετε και παίρνετε. Τι έχουμε λοιπόν; « Furthermore, the Xenon may be capable of running six threads at once, but the three types of branch-intensive code listed above are not as amenable to high levels of thread-level parallelization as graphics code. On the other hand, these types of code do benefit greatly from out-of-order execution, which Xenon lacks completely, a decent amount of execution core width, which Xenon also lacks; branch prediction hardware, which Xenon is probably short on; and large caches, which Xenon is definitely short on. The end result is a recipe for a console that provides developers with a wealth of graphics resources but that asks them to do more with less on the non-graphical side of gaming.» Πειστικότατο νομίζω. Συνοψίζοντας λοιπόν... « In sum, the Xenon will certainly make the Xbox 360 a 3D graphics powerhouse. Though history suggests that the Xbox 360's games will probably never attain the level of graphical realism promised by Microsoft's pre-launch hype and portrayed in the pre-rendered "game demos" that were shown off at E3» Η Sony από την άλλη συνεχίζει να λέει ότι της κατέβει στο κεφάλι για τις επιδόσεις του PS3. Ο Cell έχει μία και μοναδική PPE και αυτό σημαίνει ακόμα μικρότερες δυνατότητες για καλό Game Control, AI και Physics. Η πιθανότητα να κάνουν αυτή την δουλειά τα 8 SPEʼs είναι μικρή. Γιατί; Δεν έχουν branch prediction unit. Ξεχάστε το, θα είναι αργό. Εκτός αν η Sony τρέχει software branch prediction unit συνεχώς στο OS του PS3 με κόστος σε επιδόσεις βέβαια. Προσθέστε και την μικρότερη L2 Cache (512KB) και αρχίστε να αντιλαμβάνεστε την αλήθεια πίσω από τα νούμερα. Από την άλλη βέβαια έχει 256ΚΒ σε κάθε SPE. Και μια ερώτηση. Το OS που τρέχει; Λογικά στην PPE. Μήπως τελικά η PPE πρέπει να κάνει πάρα πολλά; Το PS3 θα είναι χειρότερο σε Game Controls, AI και Physics αλλά θα είναι πολύ καλύτερο σε γραφικά (παρʼ ότι έχει χειρότερη GPU). Λίγο μεγάλο εεε? Μιλάω σαν τρίτος πάντως. Εγώ θα πάρω Nintendo Revolution. Έχει κάτι να πει. Τα άλλα είναι μία από τα ίδια. Δεν με ενδιαφέρει αν θα έχει 10 CPU και 1000 GPU. Θέλω Mario και Zelda! Θέλω το Revolution [b']ΤΩΡΑ!!![/b] Υ.Γ. Οι φωτογραφίες δεν ανέβηκαν. θα το κάνω αργότερα. http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=231928 arstechnica.com/articles/paedia/cpu/xbox360-2.ars http://www.blachford.info/computer/Cell/Cell1_v2.html nice m8 poly kalo to post slay h aigeia edw eixe bgei prin kan bgei ena a3ioprepes dev kit kai eixe pei papades gia to mhxanhma kai eixe 8apsei to 360 (meta ta mazepse bebaia) opote mou fainete oti oti leei einai psilohyped gia to ps3(dont know y bebaia) oi gnwseis mou sto hardware kommati einai periorismens arketa oso afora domh kyklwmatwn klp klp, opote den mporw na krinw apo prwto xeri blepwntas 2 tech sheets, 8a mporousa fysika an epiana sta xeria mou ta dev kits to mono sigouro pantws einai kai to 3analew oti me 400-500e den prokeitai pote na agoraseis twn deep-blue
xrest Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 telos panton les kai eipa oti einai axrista ta games...bros se ayta pou paizame einai TELEIA!!! apla sorry mallon den entyposiazomai eykola! vre xrest des sto xboxyde screens apo to test drive kai tha katalaveis ti sou leo...leptomeria tha mou peis apla xalastika..kai ksanaleo' date=' to idio tha po an einai etsi ena antistoixo game sto ps3.. de thelo na anfertho sto demo tou motorstorm apo gdc giati tha me fate... kratao pisini gia tin tileorasi kai to ksero oti de vlepo ayta pou tha borousa na do omos oi perissoteroi apli tv exoun... ;-) kai vevea tha paro tv kapoia stigmi meta to ps3..elpizo na min einai ayti i stigmi poli makria vevea... poios mou eipe gia to burn out nomizo o zeus? mou arese genika apla to varethika more meta apo 5-6 kourses..genika ayto einai to game pefteis stous allous k tous petas ektos? i exei kai alla kolpa? opos to most wanted as poume pou se kinigoun kai batsoi...? oso gia ti mi iparksi ilikou stin e3 pou fimilogeite ti na po? an einai alitheia tha kseneroso ligaki..me to tsigeli mathainoume nea gia to ps3 kai arxizei na kourazei ligo ayto...allous borei na tous exei idi kourasei..ego exo ipomoni... [/quote'] pro evo egw to bala stin tv mou k to da.den me endiaferoun oi fotos.ama thes ela spiti mou mia mera na kaneis ena full test drive me oti game exei bgei.k gw eimai diskolos sta grafika,mias k exw pantodinamo pc opote de piga apo ps2 ksafnika se 360.alla to pgr3 einai polli omorfo.na mou peis oti sa game de sarese na sou pw nai.k mena to motorstorm de maresei sa game.alla grafika exei omorfa.tpt to entipwsiako omws. Slay apokleietai to ps3 naxei tetoio texnologiko probadisma apo to 360 pou na ksefeugei toso. K kati allo.Re paidia afou kseretai apo specs giati de bazetai dipla to ps3 k to 360 k tha deite tin diafora k to elafry probadisma tou ps3.pounai to problima?o fx 60 einai o pio dinatos cpu twra.ok?dedomeno.de to arneitai kaneis.auto ginetai k me to ps3.einai to pio dinato auto faibetai apo ta specs.Telos.. ksanalew omws einai mikro to probadisma sto sinolo.an ola ta parts itan san ton cell tote i ms thaxe problima me ta dika tis specs..alla den einai edit:otan egw milaga k elega otii L2 k twn 2 sistimatwn einai poli mikri gia tetoia sistimata eixate apantisei oti den paizei rolo giati den kanei tin douleia antistoixou cpu gia pc.einai dinaton o xenon k o cell me autous tou pirines naxoun toso mikri L2?emena mou kanei treli entipwsei
Slay Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Slay apokleietai to ps3 naxei tetoio texnologiko probadisma apo to 360 pou na ksefeugei toso. na moy peis poy diafoneis na to syzhthsoyme. K kati allo.Re paidia afou kseretai apo specs giati de bazetai dipla to ps3 k to 360 k tha deite tin diafora k to elafry probadisma tou ps3. to ps3 exei diplasias isxys CPU' date=' diplasio system bandwidth, kai GPU xalara ena 30% kalyterh , ayto se mena deixnei sobaro probadisma kai oxi elafry. egw milaga k elega otii L2 k twn 2 sistimatwn einai poli mikri gia tetoia sistimata eixate apantisei oti den paizei rolo giati den kanei tin douleia antistoixou cpu gia pc.einai dinaton o xenon k o cell me autous tou pirines naxoun toso mikri L2?emena mou kanei treli entipwsei mhn sygkrineis anomoia pragmata, ena PC prepei na trexei oti kodika toy petas kai na trexei polles efarmoges taytoxrona, den einai idies h anagkes se cache se mia CPU gia PC me mia kleisth arxitektonikh opos einai ton konsolon. slay h aigeia edw eixe bgei prin kan bgei ena a3ioprepes dev kit kai eixe pei papades gia to mhxanhma kai eixe 8apsei to 360 (meta ta mazepse bebaia) opote mou fainete oti oti leei einai psilohyped gia to ps3(dont know y bebaia) h Ageia den exei kanena perisotero ofelos apo ta licences sto Ps3 ap'oti sto 360, antithetos exei kerdos apo thn agora toy PC, ayto poy symbainei einai oti aneptyxan paromoia arxitektonikh gia physics me thn Sony.
BlizardBill Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Ωστόσο δεν έχω δει ούτε ένα post σου στο οποίο να απαντάς επί της ουσίας και να μην περιορίζεσε σε [b']ανυπόστατες υποθέσεις τύπου:[/b] Εισαι σοβαρός βρε φίλε ? διάβασες τι έκανες quote πριν το πεις ανυπόστατο ή απλά ήθελες να μας δείξεις τι είναι trolling χωρίς smiles όπως είπες ? Δείτε ολόκληρα τα πρώτα quote μου που έκανε ο τύπος σαν ανυπόστατα !!!!! Απίστευτο. Blizardbill:Όλοι θα ακολουθήσουν στον δρόμο του cell και την πολυεπεξεργασία . Αυτό είναι το μέλλον, και παράδειγμα είναι η επιλογή της Microsoft για ΙΒΜ και όχι για κάτι από τα ίδια . Τώρα η Sony είναι μπροστά. -Μήπως είναι ψέματα ότι το μέλλον είναι η πολυεπεξεργασία ? υπάρχει ένας στον κόσμο που έχει πει το αντίθετο ? -Ψέματα είναι ότι η Microsoft πήγε σε ΙΒΜ CPU , αντί σε κλασική λύση από Intel-Amd ? -Δεν είναι μπροστά εδώ η sony όταν έχει δώσει απίστευτα ποσά για τον επεξεργαστή μαζί με την IBM ακριβώς για αυτό το λόγο ? δεν το καταλαβαίνεις αυτό ? Blizardbill:Και είπα πως ΟΤΑΝ τρέχεις σαν τρελός, τα γραφικά σου φαίνονται σαν μουτζούρες και δεν έχει νόημα η τεράστια λεπτομέρεια. Αν είσαι πιο σταθερός όμως, η δύναμη που σου δίνει το blueray με τον αποθηκευτικό χώρο και ο HD μπορούν να λάμψουν και να αλλάξουν την αίσθηση ενός παιχνιδιού. -Δεν είδες και με link ότι "μουτζούρες" είναι και το motion blur που ενεργοποιείτε για να δώσει αίσθηση της ταχύτητας ? -Δεν μπορείς να καταλάβεις ότι ο τεράστιος όγκος δεδομένος σου δίνει και τεράστιες δυνατότες απεικόνισης ενός σταθερού κτιρίου πχ ? υπήρχε συγκεκριμένο άρθρο . Blizardbill: Θα έχεις και εκεί "οντότητα" .... θα είναι μάλιστα δωρεάν και δεν έχει τους περιορισμούς του live. To ιδανικό σχήμα που θα κάνει πολλούς xbox users να νιώθουν άσχημα που τους αναγκάζουν να πληρώνουν στην Microsoft και να παίζουν μόνο μεταξύ τους για κάτι που οι άλλοι έχουν δωρεάν και ελεύθερα. -Αλήθεια είναι , το ps3-online είναι ενοποιημένο σαν το live (οντότητα - pstran) -Ήδη άρχισαν να διαμαρτύρονται οι xbox χρήστες, και περιμένουν απάντηση από την Microsοft , λογικό είναι. Έδωσα και link από το xbox news από πάνω. Και είναι ιδανικό σχήμα γιατί απλά έχει όλα τα θετικά που θα μπορούσαμε να φανταστούμε… και υποστήριξη από την sony, και ελευθερία , και δωρεάν και τα πάντα. Μην κουράζω άλλο με τα υπόλοιπα και γεμίζουμε το topic, στα ίδια επίπεδα τυχαίων quote για trolling μέσο προσωπικής επίθεσης είναι . EDIT Συνεχίζω γιατί κάποιος συνεχίζει την συκοφαντία. Αρχικό μήνυμα απο BlizardBill Όσο θέλουν θα πουλάνε games... το γεγονός ότι το ps3 θα έχει πολύ περισσότερους users στην αρχή από τους αντίστοιχους του xbox360, και τα παιχνίδια του σίγουρα δεν θα αντιγράφονται για αρκετό καιρό, τους δίνει το δικαίωμα να τιμολογήσουν και πολύ φτηνότερα. Το κόστος του BR είναι ελάχιστο σε σχέση με την τιμή του παιχνιδιού εξάλλου. (Πάντα λέγανε ότι αν δεν υπάρχει πειρατεία μπορούν να πέσουν οι τιμές... η sony έχει την ευκαιρία να το εκμεταλλευτεί αυτό .) Η Sony έχει δηλώσει ότι θα παράγει 1εκ το μήνα ,και εκτός αυτού είναι λογικό να υπάρξει μεγάλο ενδιαφέρον στην Αρχή για το ps3. Πρόβλημα κόστους δεν υπάρχει , πειρατεία δεν θα έχουμε, οπότε γιατί να μην μπορούν να τιμολογήσουν όσο θέλουν και να τα βγάλουν από τις μεγαλύτερες πωλήσεις και την μεγαλύτερη βάση χρηστών στην αρχή ? ( είπα ότι δεν θα το κάνουν γιατί τα θέλουν όλα δικά τους, αλλά σίγουρα η δυνατότητα υπάρχει) Αν δεν πιάσει κι αύτο,προκαλείς τους κατόχους 360 μήπως και ξεκινήσουν κανένα flame war: Αρχικό μήνυμα απο BlizardBill Για εμένα ίσως να θυμίζει σφαγή και όχι ρίνγκ ... ενός κόκορα που προορίζετε για μεσημεριανό και τον έχεις στριμώξει στην γωνία. Αυτό ήταν σε απάντηση άλλου χρήστη ... είχαν γραφτεί πολλά απίστευτα που σβήστηκαν και απλά έμειναν κάποια ξεκάρφωτα. Δεν ήταν αρχή πρόκλησης. Αρχικό μήνυμα απο BlizardBill Πραγματικά σου εύχομαι να βρήκες επιτέλους ένα παιχνίδι που να σε κρατήσει πάρα πολύ καιρό κολλημένο στο xbox360 σου. (μην στεναχωριέσαι, αν είναι πολύ καλό, θα πάρω την βελτιωμένη έκδοσή του σε λίγο καιρό) Σιγά την βρισιά... ο p3tran με ζάλιζε ΠΡΙΝ το πω αυτό με τα ωραία παιχνίδια που χάνουμε και που είμαι κοροΐδο που περιμένουνε, και απλά του ευχήθηκα να το ευχαριστηθεί και να μην τρώει όλο το χρόνο του εδώ. Αρχικό μήνυμα απο BlizardBill Δεν ξέσπασε κανένας πόλεμος ποτέ ... απλά αυτός είναι τρόπος για να μας "επιβάλουν" λογοκρισία και να μην αναφέρονται τα ελαττώματα του xbox360. Πολύ κλασικός τρόπος και πολύ χαμηλού επιπέδου για όσους δώσουν λίγο προσοχή. Εδώ δικαιώθηκα τελικά , αφού εκτός τις βρισιές που ακούγαμε για να σταματήσουμε να γράφουμε αρνητικά νέα ο petran ξεκάθαρα μας απειλεί ότι αν δεν σταματήσουμε θα συνεχίσει να trollarei για εκδίκηση. Αρχικό μήνυμα απο BlizardBill Όλα αυτά είναι σωστά που είπα Privateer ... γιατί πάντα μίλαγα για Japan launch . Για Ευρώπη προέβλεπα αρχές Δεκέμβρη, ενώ οι περισσότεροι λέγατε ότι με τίποτα δεν προλαβαίνει το 2006 ! Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σε ενοχλεί... όλοι μιλάγαμε για Ιαπωνία πρώτα ακόμα και εσείς. Ασε που εγώ είχα πει για 6 μήνες διαφορά σε Ιαπωνία από 2 χρόνια πριν, και συγκεκριμένα για Οκτώβριο και Δεκέμβριο σαν πρόβλεψη για Ευρώπη και Αμερική. Κάπου ενδιάμεσα βέβαια ήλπιζα για Αυγουστο-Σεπτέμβρη Αμερική , και είπα ότι ίσως εγώ αγοράσω τότε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.