Προς το περιεχόμενο

The Official PS3 topic


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

συμφωνα με καποιους devs στο beyond3d, (και φυσικα συμφωνα με αυτα που εχω πει παλιοτερα)

το ps3 χρησιμοποιει για το O/S (μετα απο ολα τα configurations):

* 64mb system memory,

* 32mb graphics memory,

* ενα spe για redundancy,

* ενα spe μονιμα για το O/S και

* αλλο ενα spe για on demand αναγκες του O/S.

 

αυτο ειναι ΒΕΛΤΙΩΣΗ σε σχεση με πριν, αλλα παραμενει πολυ πισω σε efficiency απο το 360 (32mb)

 

καταλαβαινω οτι αυτο ισως ειναι πολυ τεχνικο θεμα για μερικους, αλλα οσοι ενδιαφερεστε περισσοτερο μπορειτε να διαβασετε για αρχη στο beyond3d το θεμα " So is the cell spe's "downgrade" confirmed ?"

εκει γραφουνε καποιοι που ξερουνε πολλα, και καποιοι αλλοι που ξερουνε λιγα ή τιποτα.

επισης γυρω-γυρω εχει και αλλα ενδιαφεροντα λινκς..

  • Απαντ. 6,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
ενα spe για redundancy

 

Εεεε? Προσωπικά δεν το πιστεύω αυτό. Απίστευτα υπερβολικό. Σιγά μην θέλει και μία spe για να μετράει την ώρα!:mrgreen:

 

Μήπως αυτός που το έγραψε αυτό ανήκει στην κατηγορία... "και καποιοι αλλοι που ξερουνε λιγα ή τιποτα."?

Δημοσ.

άκουσα πως θα κυκλοφορήσει το PS3 το Νοέμβρη του 06 σε 2 εκδόσεις (ξέρω γω ακριβώς....?) μια των 500 και η άλλη των 600 ευρώ. Έ φτηνά μωρέ..... !!!

Δημοσ.

me 2 nomizo to xo ksanapei alla de peirazei..mono oi alloi tha anevazoun ta posts tous? ;-) vasika ta 500(mou aresei pou lete 499 btw :-) ) einai mia logiki timi..ante kai kana 50raki akoma.. vasika ego perimeno na do kai ta games..ayto me kaiei pio polu! thelo na do ti tha vgei kai pote na kano ta koumanta mou..

Δημοσ.
...ενα spe για redundancy
Εεεε? Προσωπικά δεν το πιστεύω αυτό. Απίστευτα υπερβολικό. Σιγά μην θέλει και μία spe για να μετράει την ώρα!:mrgreen:

 

Μήπως αυτός που το έγραψε αυτό ανήκει στην κατηγορία... "και καποιοι αλλοι που ξερουνε λιγα ή τιποτα."?

 

κι ομως apple, αυτο που σου κανει εντυπωση, ειναι αυτο που ητανε γνωστο απο την αρχη...

 

...μηπως εισαι ...nintendακιας? ;P

Δημοσ.

Ξέρεις τι είναι το redundancy?

Πόσο τις εκατό της CPU του 360 χρησιμοποιείται για τον ίδιο λόγο?

 

...μηπως εισαι ...nintendακιας? ;P

 

Στην υπογραφή τι λέει?

Δημοσ.
συμφωνα με καποιους devs στο beyond3d' date=' (και φυσικα συμφωνα με αυτα που εχω πει παλιοτερα)

το ps3 χρησιμοποιει για το O/S (μετα απο ολα τα configurations):

* 64mb system memory,

* 32mb graphics memory,

* ενα spe για redundancy,

* ενα spe μονιμα για το O/S και

* αλλο ενα spe για on demand αναγκες του O/S.[/quote']

Γιατί να το κάνουν αυτό ? μήπως είδαν ότι η δύναμη του cell είναι τόσο τεράστια τελικά που δεν ξέρουν τι να την κάνουν ?

Μήπως αποφάσισαν να επιτρέψουν ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ την στιγμή που παίζεις και Pc-server λειτουργίες ,web browsing κλπ στο δεύτερο monitor που υποστηρίζει το ps3 ?

(Γιαυτό και η graphics memory έτσι ? ... και θα είναι σαν να έχεις πάντα έναν υπολογιστή σε λειτουργία ακόμα και όταν παίζεις )

 

ΥΓ

Δώσε και κανά link για αυτά που λες, γιατί αν δεν έχουν αναφερθεί σε κάποιο site ο Mod θα στα σβήσει όπως με αυτά του slay , άσχετα αν είναι απόλυτα σωστά.

Δημοσ.
ΥΓ

Δώσε και κανά link για αυτά που λες' date=' γιατί αν δεν έχουν αναφερθεί σε κάποιο site ο Mod θα στα σβήσει όπως με αυτά του slay , άσχετα αν είναι απόλυτα σωστά[/quote']

καταλαβαινω οτι αυτο ισως ειναι πολυ τεχνικο θεμα για μερικους, αλλα οσοι ενδιαφερεστε περισσοτερο μπορειτε να διαβασετε για αρχη στο beyond3d το θεμα " So is the cell spe's "downgrade" confirmed ?"

http://www.beyond3d.com/forum/showthread.php?t=29818&highlight=So+is+the+cell+spe%27s+downgrade+confirmed+%3F

 

"c:\"+etic ;)

Δημοσ.

:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

μπορει συμφωνα με εσενα bill να ειναι ολα καλα, και το ps3 να εχει ανεξαντλητους πορους κλπ που γραφεις,

αλλα αυτο δεν σημαινει οτι ετσι ειναι και η πραγματικοτητα...

 

...επισης αν δεν το ηξερες, στο 360 ειναι ΠΑΝΤΑ διαθεσιμο το O/S, πατωντας απλως το μεσαιο κουμπι (αυτο με το μεγαλο Χ)

το αλλο δε που ειπες, περι του να παιζεις φουλ παουερ στη μια τηλεοραση, και παραλληλα στην αλλη να κανεις web surfing... :mrgreen:

ξεπερασες και τον kutaragi.

καννα τετρις μπορει...

Δημοσ.

Δεν μας ενδιαφέρει ένα λινκ από ένα forum που έδωσες, δεν έχω χρόνο να ψάχνω αν είπε κάποιος user το συγκεκριμένο ή όχι, και αν το έβγαλε μόνος του ή του ήρθε με email.

Όπως σβήστηκε και το post του slay ,(παρότι απόλυτα σωστή πληροφορία ), επειδή δεν είχε δώσει στην αρχή link από κάποιο site, καντο και εσύ πριν το δει ο Mod και στο σβήσει.

 

-----

 

Και 32 ΜΒ grafx memory !!! με μισό spu είναι υπεραρκετά για να κάνεις τις περισσότερες συνήθης λειτουργίες ενός υπολογιστή, ταυτόχρονα με το gaming!!!

Και σε δεύτερο monitor με κάποιο wireless πληκτρολόγιο θα είναι πραγματικά σαν να έχεις ένα δεύτερο μηχάνημα...

Μακάρι παιδιά να έχουν πραγματικό multitasking στο ps3 ... να παίζεις πχ κανονικά και στο δεύτερο μόνιτορ video-conferance ή ότι άλλο γουστάρεις.

Δημοσ.

Δεν είπαμε 2 οθόνες με gaming και στις 2 ταυτόχρονα ... αλλά σχεδόν όλα τα άλλα φαίνονται εφικτά στο δεύτερο monitor αν έχεις 32 mb gfx memory , μισό spu και όχι windows για OS.

 

ΥΓ

Θυμάμαι το Amiga OS παιδιά, και μου σηκώνετε η τρίχα με τις απαιτήσεις που έχει το λειτουργικό της Microsoft... μακάρι το ps3 να μας δείξει πραγματικά τι μπορεί να γίνει.

Δημοσ.
..μου σηκώνετε η τρίχα με τις απαιτήσεις που έχει το λειτουργικό της Microsoft[/b']... μακάρι το ps3 να μας δείξει πραγματικά τι μπορεί να γίνει.

 

blizard, επειδη λες παλι οτι θες, ξαναγραφω τι πορους κραταει το o/s καθε κονσολας

 

PS3:

* 64mb system memory,

* 32mb graphics memory,

* ενα spe για redundancy,

* ενα spe μονιμα για το O/S και

* αλλο ενα spe για on demand αναγκες του O/S.

 

 

XBOX360

* 32mb ram

* 5% απο ενα thread (απο τα 6)

 

οντως ειναι να σου σηκωνεται η τριχα με αυτη την παλιοmicrosoft..

και το χει βγαλει κι απο ...περσυ :D

Δημοσ.
συμφωνα με καποιους devs στο beyond3d,

ap'oloys poy exoyn grapsei se ayto to thread poy les, mono o Vysez einai dev, kai den exei pei tipota apo ta parakato.

 

* 64mb system memory,

* 32mb graphics memory,

sxolio apo kapoion poy otan toy zhthsan sources apanthse oti eipe hdh arketa kai den xanaegrapse, o sygkekrimenos den einai epibebaiomenos dev sto beyond3d.

* ενα spe για redundancy,

ayto den exei kamia sxesh me to leitoyrgiko, alla me ta yields toy Cell kai to xerame apo perysi ton maio.

* ενα spe μονιμα για το O/S

ayto yphrxe sthn texnikh analysh toy Goto meta thn GDC, kai einai pithanotata sosto.

* αλλο ενα spe για on demand αναγκες του O/S.

ayto pali den xero poy to eides.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...