Προς το περιεχόμενο

The Official PS3 topic


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
nai to perimeno konta sta 400' date=' ayth einai h problepsh moy, kai pisteyo oti to kostos htan o kyrios logos ths kathysterhshs , nai men ta specs toy blu-ray toys phgan piso, alla kai pali mporoysan na to kathysterhsoyn 1-2 mhnes to poly kai na to kykloforoysan toylaxiston sthn iaponia.

[/quote']

 

 

Κι εγώ δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι υπάρχει πιθανότητα να κυκλοφορήσει κονσόλα στην αγορά με αρχικό pricepoint στα 500 ευρώ (ή 500 δολλάρια στις ΗΠΑ). Συμφωνώ πως είναι λογικότερο να ξεκινήσει στα 400, ενώ το X360 εκείνη την εποχή θα κινείται κάπου στα 340-350.

  • Απαντ. 6,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Cell Designer Talks PS3

There were a lot of IBMers on the project. It was done here in Austin, at the IBM campus…But it really was Sony, and Ken Kutaragi that was the driver for this project.

"And he spent quite a bit of money on it. $400 million for a processor…this is about as serious as it gets," said Hofstee....

 

"I think games are an interesting application area, but quite clearly, Cell is not just for games. There are many other areas it can be used. Games are the thing that inspired us to do it.

http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=2686&Itemid=2

Δημοσ.
Cell Designer Talks PS3

There were a lot of IBMers on the project. It was done here in Austin' date=' at the IBM campus…But it really was Sony, and Ken Kutaragi that was the driver for this project.

"And he spent quite a bit of money on it. $400 million for a processor…this is about as serious as it gets," said Hofstee....

 

"I think games are an interesting application area, but quite clearly, Cell is not just for games. There are many other areas it can be used. Games are the thing that inspired us to do it.

http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=2686&Itemid=2[/quote']

http://www.insomnia.gr/vb3/showpost.php?p=1093985&postcount=3320

Δημοσ.

eimai katakopos kai me treksate na prolavo kai tis sizitisis sas! logodiaria sas epiase simera? xtes mallon! anyway...

 

1. gia ta paixnidia...proxtes dimosieyse o slay 2 selides apto ps magazine kai ekatsa kai tis diavasa...kapou elege se mia gonia poies tainies tha vgoun arxika se blueray... mia sigekrimeni eteria de thymamai guys sorry koitakste to an goustarete egrafe kai times polisis! itan 25 kapoies kai alles 30..aytes einai oi times..dld 5 kai 10 eyropoula pano apta torina dvd ande kano lathos kanoun 20 eyro.. de ksero an o sisxetismos pou kano einai sostos k an leitourgei allios i timologisi sta paixnidia alla an eimai sostos milame gia mia diafora 5 me 10 eyro apto normal dvd... ti trella mou polla einai alla logiki timoula...mi po poli logiki mexri aidias ti stigmi pou to ena diskaki xoraei 9 sti kaliteri gb eno to allo 50gb...e imarton etsi...kai exoun 10 eyro diafora...

 

2. thymaste pou eixa pei gia to kostos oti peftei oso pernaei o kairos...? exoume sxedon xrono na dianisoume akoma...isos o slay na vgei sostos pou ti perimenei ti konsola sta 4 katostarika...ego i alitheia ti perimeno pio akrivi alla oxi kai 600 me ti kamoia..tha einai ypervoli treli na paei ekei i timoula...apla giati de tha to agorasei kaneis! ego perimeno 5 katostarika kai an skasei sta 4 de me xalaei katholou ma katholou...

 

3. guys kata ta psemata oloi me ps2 tha ti vgaloun..kaneis de paei na parei ti konsola molis vgei an den einai gamer... opoios de trelenete gia games poli apla de tha parei ps3 otan vgei...tha to parei meta apo kairo...opos polloi pernoun akoma ps2...

 

eksantlithika! ;-)

Δημοσ.

re petran efages ban? ax ax ax! gia na eimai ilikrinis protimao ayti ti kouventoula pou ginete me tin ipotithemeni timi tou ps3 edo kai kapoies selidoules para tin sinexi antiparathesi me ta kataramena flops pou oute ksero ti einai sti teliki ;-) opote petran otan giriseis kosmia na kanoume kouventoula..den exoume na xorisoume kai tpt... toulaxiston tora tha paizeis pio poli pgr.. ;-)

Δημοσ.
Κόψτο αλλιώς ... τα ίδια έλεγαν και με το Psp , όλα είναι θέμα Marketing .
dld to psp hatn fthno???????

Δεν έχεις μάθει να ζητάς παραπάνω εξηγήσεις ή να προσπαθείς να μιλήσεις σαν άνθρωπος εφόσον ξέρεις και μπορείς να δείξεις το όποιο λάθος ?

filarako exw ma8ei na milaw kai na syzhtaw san an8rwpos me epixeirhmata klp klp opws exw ma8ei otan o allos den katalabainei na kobw thn syzhthsh otan den mporeis na katalabeis pws ayta pou les einai toulaxiston anohta egw den mporw na sou kanw kati

 

2)Το μεγάλο μέγεθος του media και ο σκληρός δεν σημαίνει οπωσδήποτε ότι θα δουλέψουν 3 φορές περισσότερο για να τα γεμίσουν... μπορεί να τους διευκολύνει στην διαχείρηση και να ρίχνει το κόστος παραγωγής.
twra ti 8es na sou pw pws ayta pou les einai asxeta den exoun logikh seira klp klp 3es apo programmatismo estw ta basika mporeis na katalabeis to dev kyklo enws paixnidiou h software genikotera?

 

3)Το ότι η αρχική αναμενομένη παραγωγή της Sony είναι σχεδόν 3 φορές μεγαλύτερη από αυτήν του xbox360 δίνει ευκαιρία για μεγαλύτερες πωλήσεις παιχνιδιών και μεγαλύτερα κέρδη , oπότε και χωρίς τον φόβο της πειρατείας λόγω blueRay μπορούν να τιμολογήσουν και χαμηλότερα το κάθε παιχνίδι και να μην επιρεαστούν αρνητικά.
katarxhn den exeis dei akoma paragwgh, des thn prwta des thn agora kai meta krine,pou tis eides tis megalyteres pwlhseis??? pws 3ereis oti px 8a poulhsei olo to stock kai ante kai to poulaei ayto shmainei oti ka8enas 8a arxisei na pernei 2-3 paixnidia mporei oi mishna to 8eloun gia media centre. Me ti krhthrio kaneis analysh agoras 8 mhnes prin xwris na exei pragmatika dedomena?, opws fysika ayto to peri bd kai peirateias einai megalh mparoufa..... fysika an den mporeis na to katalabeis exeis eilikrina problhma nohmosynhs

(πάντα έτσι μας έλεγαν εξάλλου… ότι η πειρατεία αυξάνει τις τιμές ,αλλά με το ps3 τα έχουν όλα με το μέρος τους και δεν υπάρχει δικαιολογία για να τα πουλάνε πιο ακριβά, παιχνίδια ανάλογα με αυτά του xbox360.)

exeis dei to security tou mhxanhmatos? exeis dei an kleidwnei toso kala? giati px to psp espase paneykola? Hlogikh sou einai opos me to mpouzouki me ton cop

 

 

Αν σε κάνουν να περιμένεις κάτι ακριβό θα σου φανεί πολύ καλή η τιμή του μετά... φαντάσου πχ να το δώσουν 400 ευρώ τελικά, πόσο έκπληξη θα προκαλέσει τώρα.
lol na deis kai poso 8a sou fanei otan den 8a prosferei ayta pou yposxontai
Δημοσ.

enoeite oti to pes rules ;-) kati asxeto tora..xazeya to episimo site tis evolution kai molis tora siniditopoisa oti ektos tou motor storm einai i eteria pou vgazei k to wrc!!! opote terma ta gazia an exei ta idia grafika me to motorstorm to wrc kai idika se xomatines diadromes opos tis elladas px tha liosooooooooo....me to focus fysika! ;-)

Δημοσ.

opws exw ma8ei otan o allos den katalabainei na kobw thn syzhthsh otan den mporeis na katalabeis pws ayta pou les einai toulaxiston anohta egw den mporw na sou kanw kati

Το κόψιμο είναι να μην απαντήσεις ... εσύ χαρακτήρισες υβριστικά επειδή δεν αντιλαμβάνεσαι τι λέω.

 

dld to psp hatn fthno???????

Μα αυτό ακριβώς είπα βρε' date=' ότι ΔΕΝ είναι φτηνό … ίσως είναι λάθος μου που δεν τα λέω πολύ αναλυτικά, αλλά και εσύ προσπάθησε λίγο να καταλάβεις.

 

Το psp ξεπερνάει πολύ τα όρια που έχουμε συνηθίσει για φορητή κονσόλα , αλλά επειδή το περιμέναμε όλοι έως και 100 ευρώ πιο ακριβό φάνηκε φτηνό σε όλους έτσι στην αρχή.

Το ίδιο και με το Ps3 αν κάνει 400-450 ευρώ πχ... θα μας φανεί πολύ φτηνό χωρίς να

είναι πραγματικά .

 

3es apo programmatismo estw ta basika mporeis na katalabeis to dev kyklo enws paixnidiou h software genikotera?

Δεν μιλάμε για τέτοια πράγματα... κατάλαβε πρώτα τα απλά που είπα … το μεγάλο μέγεθος του Media δεν σημαίνει οπωσδήποτε και μεγαλύτερο κόστος development του παιχνιδιού , ΟΚ και εδώ ? .

 

pws 3ereis oti px 8a poulhsei olo to stock kai ante kai to poulaei ayto shmainei oti ka8enas 8a arxisei na pernei 2-3 paixnidia mporei oi mishna to 8eloun gia media centre.

Όλοι μιλάνε για έλλειψη… τίποτα δεν είναι σίγουρο αλλά μιλάμε πάντα με λογική και όχι με βάση το απίθανο.

Κάποιοι θα το παίρνουν για Media center' date=' αλλά στην αρχή που θα γίνει ο πανικός, το μεγάλο ποσοστό θα είναι gamers .

 

, opws fysika ayto to peri bd kai peirateias einai megalh mparoufa..... fysika an den mporeis na to katalabeis exeis eilikrina problhma nohmosynhs

exeis dei to security tou mhxanhmatos?

Το blueRay έχει μεγαλύτερες δυνατότητες προστασίας από το απλό dvd, και είναι απίθανο να το σπάσουν εύκολα και σωστά.

Είναι και ο όγκος που βοηθάει, αλλά σε κάθε περίπτωση έχουν ένα επιπλέον όπλο και αυτό μόνο καλό μπορεί να είναι για τις τιμές των παιχνιδιών του Ps3 σε σχέση με αυτές του xbox360.

 

ΥΓ

Ότι άλλο θές είμαι διαθέσιμος, αλλά σταμάτα να φέρεσαι σαν κακομαθημένο παιδάκι σε παρακαλώ και εξήγησε μου τι πρόβλημα έχεις με αυτά που γράφω .

Δημοσ.
Το κόψιμο είναι να μην απαντήσεις ... εσύ χαρακτήρισες υβριστικά επειδή δεν αντιλαμβάνεσαι τι λέω.
oti les kati den shmainei oti den einai bullshit.

 

Το psp ξεπερνάει πολύ τα όρια που έχουμε συνηθίσει για φορητή κονσόλα , αλλά επειδή το περιμέναμε όλοι έως και 100 ευρώ πιο ακριβό φάνηκε φτηνό σε όλους έτσι στην αρχή.

Το ίδιο και με το Ps3 αν κάνει 400-450 ευρώ πχ... θα μας φανεί πολύ φτηνό χωρίς να

είναι πραγματικά .

fthno mporei na sou fanhke esena kai se allous 10 sony fans.

 

Δεν μιλάμε για τέτοια πράγματα... κατάλαβε πρώτα τα απλά που είπα … το μεγάλο μέγεθος του Media δεν σημαίνει οπωσδήποτε και μεγαλύτερο κόστος development του παιχνιδιού , ΟΚ και εδώ ? .

egw ftaiw pou den katalabaineis re c, otan leme kostos logo bd enooume ta production cost tou media.....

 

Όλοι μιλάνε για έλλειψη… τίποτα δεν είναι σίγουρο αλλά μιλάμε πάντα με λογική και όχι με βάση το απίθανο.

Κάποιοι θα το παίρνουν για Media center, αλλά στην αρχή που θα γίνει ο πανικός, το μεγάλο ποσοστό θα είναι gamers .

malon milas me thn dikia sou logikh giati egw exw diaforetikh ;)

Το blueRay έχει μεγαλύτερες δυνατότητες προστασίας από το απλό dvd, και είναι απίθανο να το σπάσουν εύκολα και σωστά.

exeis mperdepsei thn b me thn p, to protection pou giete syzhthsh afora ths taineies ta data ta kleidwneis aloiws oxi mesw format (to mediacheck einai allo)

 

Είναι και ο όγκος που βοηθάει, αλλά σε κάθε περίπτωση έχουν ένα επιπλέον όπλο και αυτό μόνο καλό μπορεί να είναι για τις τιμές των παιχνιδιών του Ps3 σε σχέση με αυτές του xbox360.
re agori mou pws to lene o ogkos tou media me thn timh einai ASXETOS (8eleis allh grammh paragwghs gia na typwneis bd pws to lene 8es alla mhxanhmata kai alla diskakia)

 

Ότι άλλο θές είμαι διαθέσιμος, αλλά σταμάτα να φέρεσαι σαν κακομαθημένο παιδάκι σε παρακαλώ και εξήγησε μου τι πρόβλημα έχεις με αυτά που γράφω
LOL basika exeis problhma m8 meta8eteis to problhma sou ston allo, ayta pou grafeis sou 3analew ok ektimhshs sou einai alla sou e3hgoun oti einai la8os kai den mporeis na to katalabeis kai 3anagrafeis ta idia asyndeta pragmata pou me thn dikh sou monadikh logikh ta syndeeis.
Δημοσ.

Anygame's Big Time Revenge

New PS3 game in the works, but we don't know squat about it

 

April 7, 2006 - Upstart Korean developer "Anygame Company" has revealed through job postings that it is currently recruiting staff for at least one upcoming PS3 and Xbox 360 project in its Los Angeles offices. The developer is also looking for animators and game designers to help complete the project and is also searching for a Special Effects Supervisor to head a PS2 / PS3 project known as Big Time Revenge. Whether or not Big Time Revenge and the aforementioned 360 / PS3 title are one in the same is still unclear.

 

 

 

No details about Big Time Revenge are currently known, other than the fact that it's an action / adventure title and that it isn't entirely platform-exclusive.

 

More as it develops.

http://ps3.ign.com/articles/700/700633p1.html

Δημοσ.

re agori mou pws to lene o ogkos tou media me thn timh einai ASXETOS (8eleis allh grammh paragwghs gia na typwneis bd pws to lene 8es alla mhxanhmata kai alla diskakia)

Μα αυτό το ξεκαθαρίσαμε από την αρχή βρε φίλε... η ίδια η sony είπε ότι δεν θα κοστίζουν ακριβά τα BR της , τι άλλο θες εσύ για να καταλάβεις?

Δημοσ.

Se prosfato arthro toy Hiroshige Goto h Ageia milaei gia thn arxitektonikh ths kathos kai gia tis omoiothtes toy chip toys me ton Cell.

 

 

...The structure in which a processor core has shared registers accessible from other cores is seen in network processors and the like. For what it's worth, the AGEIA co-founder Manju Hedge was an ex-CTO of a network processor manufacturer.

Memory Architecture Without Cache Hierarchy

 

One of the biggest characteristics of the PPU is its memory architecture. It has 128bit memory interface for external memory, but has no internal cache memory.

 

"We don't have cache memory hierarchy of any kind. This is very important because traditional cache is not suitable for physics," says Hedge.

 

PPU has no structure such as CPU cache that is synchronized with external memory by the set-associative method and updates automatically. It's because in physics simulation it has little data locality. They say memory cache hierarchy is more trouble than it's worth.

 

"In CPU and GPU, data has locality. But in physics not, as it has to do random access to many objects. Data structures are totally different" says Nadeem Mohammad, who moved from a GPU vendor to AGEIA.

 

Still PPU has large internal memory in itself. It has various internal memories instead of cache, and has the organization that does explicit and programmable transfer between internal and external memories.

 

The patent explains memories such as dual-bank Inter-Engine Memory (IEM) connected to VPU, multi-purpose Scratch Pad Memory (SPM), DME Instruction Memory (DIM) which does instruction queuing, and so on. Hedge suggested that those memories in the patent are in the actual implementation by saying "they are probably included" in PPU.

 

Among those memories IEM is used in the way that looks like traditional data cache. According to the patent, DME loads a data set required for operation of processing units into IEM explicitly. Unlike cache memory, low-latency access is possible in IEM and apparently it could implement a large number of I/O ports. As the result, it could achieve huge internal memory bandwidth.

 

"One of the important factors in a physics architecture is it requires huge on-chip memory bandwidth. Our PPU has 2Tb(Tera-bit)/sec on-chip memory bandwidth," says Hedge.

 

In short, removing complicated cache control made it possible that PPU has L2-cache size internal memory with L1-cache latency and huge bandwidth, and it's suitable for physics algorithms according to them.

 

Cell-like Global Structure of PPU

 

By the abstract of the PPU architecture, you'll immediately notice the commonality with Cell. Both of them are parallel processors with huge floating point processing units, have no cache hierarchy, and manage inter-memory data transfer by software programs.

 

If you replace PPU Control Engine (PCE), the RISC core in PPU, with PPE(Power Processor Element), the PowerPC core in Cell, and Vector Processing Engine (VPE), PPU's data processing engine, with SPE(Synergistic Processor Element), Cell's data processor, they almost correspond with each other.

In both the architectures one RISC core does global control and many vector data processors does data processing in parallel. As for the affinity in the architectures Hedge said:

 

"If you look at the very high level they are very alike. Both of them are huge parallel engines, have floating point processing units, and control each internal memory. But the difference is also big. For example, Cell does internal data transfer by a ring bus (so it has limited bandwidth). On the other hand, our architecture has far higher (internal data) bandwidth.

 

But it's also true that Cell is relatively suitable architecture for physics processing. In PS3, the GPU is "GeForce 7900+" architecture, but it has Cell. So in PS3 it can do physics in a PPU-like architecture (Cell), not in GPU."

Looking at the PPU architecture like this, you can imagine AGEIA has a relatively good affinity in PS3 library development.

 

The current transistor count of PPU is 125M and manufactured at the 0.13um process of TSMC. For the chip size it's GeForce FX 5800(NV30) class and the process is the same, the die size is about 182mm and it's a bit smaller than NV30. It won't be far from the reality if you assume you have NV30 for physics.

 

By comparing it with GPU you can imagine the configuration of VPU too. In the 120M class GPU it has 6-12 programmable shaders. Unlike GPU, PPU doesn't do texture handling etc, it should have simpler processing units. Then it's estimated that the current AGEIA PPU have 16 VPUs at most.

 

http://pc.watch.impress.co.jp/docs/2006/0407/kaigai259.htm

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...