Προς το περιεχόμενο

The Official PS3 topic


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
mia koinoxristei mnimi opws to xbox den tha wfelouse?bebaia gnwrizw oti ta buses tou 360 einai pio arga apo to ps3,alla den tha mporousan na to kanoun k sto ps3 me ta idia buses pouxei k twra?

den einai thema bus opos soy eipa, kyrios gia ton cell einai thema latency, nai tha mporoysan na baloyn kai sthn GPU XDR mnhmh, opote ayto to problhma den tha yphrxe, ayto omos tha anebaze to kostos toys systhmatos, gia ena feature ths mnhmhs to opoio einai axrhsto sthn GPU, opote kanane ton symbibasmo kai dosane thn poio grhgorh mnhmh ston Cell (kai se bandwidth kai se latency) kai balane poio symbatikh GDDR3 gia thn GPU, etsi epishs den xreiasthke na epanasxediasoyn to memory interface ths GPU.

En katakleidi tha anaibene to kostos, me oxi analogo ofelos.

  • Απαντ. 6,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
oxi einai poly eykolo na to doyme

http://www.insomnia.gr/vb3/showpost.php?p=988908&postcount=2673

apla to topic eixe ftasei polles selides kai o moderator apofasise na anoixei allo.

Ας απαντήσει ο moderator γιατί κλειδώθηκε το προηγούμενο.Ο moderator γράφει επί λέξει "ώρα για νέο topic". Δεν γράφει "το topic έχει φτάσει πολλές σελίδες".Αυτή είναι η δική σου ερμηνεία.Εγώ έχω μία άλλη ερμηνεία : "ώρα για νέο topic................ γιατί το παρόν γαμ...θηκε (από ποιον άραγε;)".Γι' αυτό ας αφήσουμε να πει ο moderator γιατί το έκανε.

Βέβαια αν ισχύει η δική σου ερμηνεία, έχει περάσει προ πολλού η ώρα να κλειδωθεί και το topic του ps3 (πάνω από 3.000 απαντήσεις) και να ανοίξει καινούριο!

Δημοσ.
k mia alli erwtisei i XDR mnimi einai poli grigori?diaferei apo alles?

to oneiro kathe CPU, doyleyei sthn syxnothta ths CPU kai exei poly xamhlo latency to arthro toy watch dinei to exopragmatiko noymero ton 140 kyklon, san bandwidth bebaia den eixei thn idia diafora, kai bebaia einai kai arketa poio akribh.

Δημοσ.

ksekolate re.....kathiste na vgei to ps2(2008) kai to sigkrinoume me xbox...kalo einai na min ipostirizoume mia konsola mono....mas aresei na paizoume kai auto tha to kanoume opos ki an legete i konsola

Δημοσ.

xrest αυτο που ειδα εγω απο τα slides (αν ισχυουν),

ειναι πως ο ppe του cell δηλωνει 128 vectors στο vmx και οτι μπορει να τρεχει dp instruction sets.

με αλλα λογια φαινεται να εγινε λιγο πιο πολυ σαν τον XENON του 360.

 

ξαναλεω πως ΑΝ αυτα τα slides ισχυουν, η εντυπωση που παιρνω ειναι πως μαλλον θα παμε σε περιβαλλον αναπτυξης τυπου

"οπου υπαρχει branched code, ριχτα ολα πανω στο cell και οσο παει"

ετσι κι αλλιως αυτη η αλλαγη ταιριαζει με τα μακροχρονια προβληματα -που εμεις μαθαμε μολις τις προηγουμενες βδομαδες- σχετικα με το πως θα εξιδεικευεται/διοχετευται ο κωδικας στα spe's.

και οταν αργοτερα (πολυ αργοτερα) καταφερουνε και το κανουνε να δουλεψει οπως πρεπει, βλεπουμε και για τα spe's

αυτο θα μαντευα αν επρεπε να μαντεψω κατι..

 

 

 

ultra το ps3 κατα τη γνωμη μου θα ειναι μια αξιολογη κονσολα.

απλα δεν προκειται με τιποτα να ειναι κατι που θα κανει το 360 να φαινεται β' διαλογης.

το ξενερωμα ειναι οτι αφου βγαινει ενα χρονο μετα, και μετα απο ολα αυτα που εχει ταξει η sony,

θα το περιμενε κανεις καλυτερο απο το 360. :neutral:

 

περα απο αυτο, ολα τα παιδακια που δεν καταλαβαινουνε τιποτα και απλα ζηλευουνε το 360 περιμενωντας το ps3 ειναι επισης ξενερωμα καμια φορα.

Δημοσ.

simfono p3tran...den iparxei periptosi na ksepernaei toso poli to xbox...omos afou vgainei ena xrono meta prepei na einai toulaxiston ligo kalitero,allios as vroune kammia petra na kriftoun ekei stin sony...epeisis theoro katantia na mporei enas na parei to xbox kai na peksei to OBLIVION (gia emas tous RPGades, makran oti kalitero exei vgei) kai na min to agorazei epeidi enai kollimeno mialo me to ps3

Δημοσ.
Εγώ έχω μία άλλη ερμηνεία : "ώρα για νέο topic................ γιατί το παρόν γαμ...θηκε (από ποιον άραγε;)".Γι' αυτό ας αφήσουμε να πει ο moderator γιατί το έκανε.

Οποίος θέλει να δει και μόνος του ας κοιτάξει ποιος έβρισε τελευταίος εμένα, και τι απίστευτα πράγματα είχαν πει πριν το κλείδωμα , και θα καταλάβει ποια "ομάδα" χάλαγε το topic.

 

To γιατί θα το καταλάβεις αν προσέξεις ποιοι χαλάνε και αυτό....

Τότε ήθελαν να μας επιβάλουν λογοκρισία και να κάνουν το insomnia ένα διαφημιστικό xbox forum , τώρα προσπαθούν να χαλάσουν με trolling χαμηλότατου επιπέδου αυτό το τοπικ.

Δημοσ.
φανταζομαι οτι το παιζεις σε pc. σε αυτην την περιπτωση συμφωνω μαζι σου.

χρειαζεται ενα τελειο pc -και ακομα περισσοτερο- ενα τελεια ρυθμισμενο pc' date=' για να παιξει το game οπως πρεπει.

 

αν μπεις στο official forum του oblivion, θα δεις διαφορα threads με φωτογραφιες απο τους χαρακτηρες που εχει φτιαξει ο καθενας αλλα και απο ωραια σκηνικα.

 

οι φωτογραφιες που προερχονται απο το 360, ξεχωριζουνε σαν τη μυγα μεσ'το γαλα.

και φαντασου κι'ολας οτι στην περιπτωση του pc μιλαμε για screen grabs (τελεια ποιοτητα) ενω στου 360 φωτογραφιζουν την τηλεοραση. (:???: ποιοτητα)

 

στο 360 απλως ειναι χαρμα οφθαλμων. μπες και δες, εχει ενδιαφερον ετσι κι αλλιως αν παιζεις το oblivion γενικοτερα.

 

το θεμα ειναι [b']πως [/b]θα ειναι.. :confused:

 

 

tis exo dei ths eikones. ti exei sto 360? hdr? kai taytoxrona antialaising? nai kai? ayta ta efe kanoun ta kala grafika? afto pou les gia ta screentabs diafono. megalitero proterhma exoun oi photos apo plasma othones. Pantos ego de leo pos den tha fenete tromero to oblivion sto 360, eime sigouros tha eine yperoxo kai xestika an genikos eine kalo h den eine to 360. ego gia ta games tou leo

Δημοσ.
Οποίος θέλει να δει και μόνος του ας κοιτάξει ποιος έβρισε τελευταίος εμένα' date=' και τι απίστευτα πράγματα είχαν πει πριν το κλείδωμα , και θα καταλάβει ποια "ομάδα" χάλαγε το topic.

 

To γιατί θα το καταλάβεις αν προσέξεις ποιοι χαλάνε και αυτό....

Τότε ήθελαν να μας επιβάλουν λογοκρισία και να κάνουν το insomnia ένα διαφημιστικό xbox forum , τώρα προσπαθούν να χαλάσουν με trolling χαμηλότατου επιπέδου αυτό το τοπικ.[/quote']

 

Ας μιλήσει ο moderator!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δημοσ.
[b']PS3 Technical info from GDC... [/b]

Από ότι φαίνεται οι 8 SPEs έγιναν 7 και τώρα γίνονται 6 (αυτές που θα χρησιμοποιούνται στα παιχνίδια). Αυτό είναι και μία επιβεβαίωση ότι το OS του ps3 θα είναι πολύ βαρύ αφού εκτός από τα resourses της PPU θα χρειάζεται και μία ολόκληρη SPE.

 

Η επιβεβαίωση επίσης ότι ο RSX είναι κάτι ανάμεσα σε ένα G70 και G71 ήρθε.Τίποτα το φοβερό σαν τεχνολογία αλλά σίγουρα θα συρικνώσει το γενικό κόστος κατασκευής και θα βοηθήσει στην χαμηλότερη τιμή του ps3.

To παράξενο στον RSX είναι ότι οτί ενώ αναφέρουν πως θα έχει 24 pixel shaders (pipes) , δεν αναφέρουν πουθενά τον αριθμό των vertex shaders (????)

Το λογικό θα είναι να έχει 8 VS αλλά και πάλι μου κάνει εντύπωση που δεν το αναφέρουν καθόλου και το κρατάω για διευκρίνηση στο μέλλον.

 

 

Η αναβάθμιση των vectors units της PPU μου φαίνεται μούφα και από ότι διάβασα στο beyond3d δεν προκύπτει πουθενά από τις αυθεντικές πηγές αλλά μάλον είναι εικασία του συγραφέα του άρθρου.

Για να θυμίσω οι 3 VMX UNITS στις PPUs του Χ360 ήταν 128X128 registers ενώ η αντίστοιχη στην PPU του PS3 ήταν 128Χ32 registers.

Παραταύτα δεν υπάρχει κανένας λόγος να τις μεγαλώσουν καθώς αν κάτι δεν λείπει στο CELL αυτό είναι τα GFLOPs.

Δημοσ.

Playstation 3 RSX Graphics is NV47 Based

 

Itʼs long since been known that NVIDIA will be providing the graphics processor for Sonyʼs Playstation 3, otherwise known as the RSX "Reality Synthesizer". While the expectation has been that it would be of a similar configuration to NVIDIAʼs G70 chip, powering the GeForce 7800 series, a precise answer as to its composition has never been given before. However, accordingly to an article at watch.impress.co.jp, which has slides from Sonyʼs GDC briefings, RSX is confirmed as being “NV47” based.

 

NV47 is actually the previous codename for G70 – in fact development tools still list G70ʼs codename as NV47 rather than G70. The graphics slide also highlights that RSX has 24 texture units, which is consistent with G70. Given the architecture of NVIDIA's G7x series, this indicates that RSX will also have 24 fragment shader pipelines with two ALUʼs per pipeline.

 

This may also give some clues to why NVIDIA sought to release G71 in the configuration that it has, with the same pipeline counts as G70, rather than opting for a chip with more pipelines as the popular speculation indicated prior to G71ʼs release. It is likely that much of the 90nm optimisation undertaken with G71 was to cut down on duplication on the work being carried out on RSX.

 

The other, known, primary differences between G71 and RSX is that the PC's PCI Express interface will be replaced with a FlexIO interface for communication to the Cell processor, and RSX will only use a 128-bit bus, rather than a G71's 256-bit interface. Given the memory bandwidth difference between RSX and the PC versions, it begs the question as to whether RSX will retain all 16 of G71's ROP's. With the previously stated 700MHz memory speeds for RSX it will end up with the same local bandwidth as NVIDIA's mid-range GeForce 7600 GT, but also has to contend with twice the texture consumption (when sampling from graphics RAM) and pixel processor capability - it may not be much of a surprise if RSX enables 8 ROP's as opposed to the full 16 of G71

 

http://www.beyond3d.com

Δημοσ.

θελετε τη γνωμη μου για την GPU οπως φαινονται τωρα τα πραγματα?

 

ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ

οτι το ps3 θα ειχε μεσα μια αντιστοιχη 7800GTX με τη μιση μνημη και το μισο bandwidth,

αλλα με ωραιο τροπο επικοινωνιας με το συστημα.

 

με την καμια δεν θα ητανε καλυτερο απο το GPU του 360, αλλα αυτο δεν θα στερουσε το δικαιωμα στον RSX να περηφανευεται οτι ειναι και αυτος ενα παρα πολυ καλο GPU.

απλα οχι το ιδιο καλο.

πχ στο PS3 στα συνθετα games θα ειχαμε το ιδιο φαινομενο που ειδαμε με τις εκδοσεις oblivion pc/360 (οχι HDR και ΑΑ μαζι στο pc/ps3)

 

 

ΟΜΩΣ

συμφωνα με τα τελευταια "νεα" (ελεγχεται η ορθοτητα τους)

εχουμε την εξης ανισοτητα:

 

7800GTX@430 Mhz:

* 2x Vector-4 + Scalar + Norm PS ALU

* 648 Flops per clock (PS) + 80 Flops per clock (VS)

 

RSX@550 Mhz:

* officially 384 Flops per clock @ 550MHz

 

 

 

ξερουμε επισης οτι ο κωδικος G70 αναφερεται στη σμικρυνση στα 90nm που εγινε απο την nvidia για να φτιαχτει το rsx.

στην συνεχεια προφανως η nvidia περασε τα 90nm και στα pc, καθως ητανε οικονομικα συμφερον και καλυτερο να το κανει.

ετσι προεκυψε η 7900GTX.

 

πολλοι λοιπον ηθελαν να πιστευουνε οτι το ps3 θα ειναι καλυτερο απο 7800GTX και ισο ή καλυτερο απο 7900GTX

ε, @@

 

ναι μεν στα 90nm ειναι το RSX, αλλα απο τα στοιχεια που εχουμε φαινεται πως οχι 7900 δεν ειναι, αλλα ουτε καν 7800 με μιση μνημη και μισο bandwidth.

 

απο οτι "οσφριζονται" οι ειδικοι, (μιας και η Sony δινει μονο τα στοιχεια που κανουνε το rsx να φαινεται ανταγωνιστικο και οχι ολα)

μαλλον προκειται τελικα για μια 6800 πανω σε 90nm, που της δωσανε 24 piplines και 128bit bus για 256mb local memory και γκαζι.

 

αυτο σιγουρα δεν ειναι καθολου καλο νεο, και μαλλον απογοητευτικο για μια κονσολα που υποτιθεται θα φερει επανασταση και θα καταργησει τον ανταγωνισμο.

 

 

αν αφησουμε τους φιλους μου τους "ειδικους" στην απεξω, και παμε πιο mainstream,

αξιζει να δουμε τι λεει το beyond3d..

Given the memory bandwidth difference between RSX and the PC versions, it begs the question as to whether RSX will retain all 16 of G71's ROP's. With the previously stated 700MHz memory speeds for RSX it will end up with the same local bandwidth as NVIDIA's mid-range GeForce 7600 GT, but also has to contend with twice the texture consumption (when sampling from graphics RAM) and pixel processor capability - it may not be much of a surprise if RSX enables 8 ROP's as opposed to the full 16 of G71.

 

 

επισης αξιζει να σημειωσουμε οτι με τα παροντα specs,

ευκολα μπορει να καταλαβει κανεις οτι 3d games στα 1080p θα παιζει μονο στον υπνο του ο kutaragis,

μιας και το 128bit bus σε αυτη τη δομη, θα κοψει τα ποδια σε οτιδηποτε θελει να ζωγραφιζει με αξιωσεις σε αναλυση πανω απο 720p.

χωρια που ξαναλεω οτι πραγματα που ειναι default στο 360 οπως HDR και ΑΑ ταυτοχρονα,

στο ps3 θα πρεπει να βγαλουνε λαγους απο τα καπελα τους για να τα δουμε.

 

 

edit. με προλαβε ο priv στα του beyond3d.

θα σας γραψω ομως περισσοτερα απο την αναλυση των "ειδικων" μου φιλων, μολις βρω χρονο.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...