Προς το περιεχόμενο

The Official PS3 topic


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Ναι ... τα Gfops είναι τεχνικό χαρακτηριστικό , το πόσα παιχνίδια είναι έτοιμα τώρα για το ps3 δεν είναι.

ok nai

 

Τέλος Αυγούστου που θα βγαίνουν τα πρώτα ολοκληρωμένα δείγματα δουλειάς στο Ps3, θα δεις χωρίς αμφιβολία και στην πράξη, την μεγάλη διαφορά που έχει το ps3.
ok nai
  • Απαντ. 6,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
oxi re ok 8a syndeeis ec thn leased grammh sou me thn gig ethernet gia na exeisterasteies taxythtes' date=' h 8a to syndeeis sto kalwdio dyktiou kai den 8a ephreazete apo ta limitations tou idiou kalwdiou are 8ymata....

[/quote']

 

exei anaferthei nomizw pws to PLAYSTATION 3 tha xreisimopoieite gia rendering farm.

Δημοσ.
Αυτό δεν είναι τεχνικό χαρακτηριστικό... και είναι ο τομέας που η sony είναι δυνατότερη από όλους αν κοιτάξεις στο παρελθόν.

Η microsoft πάντα στηρίζετε στο δυνατό hardware' date=' και τώρα δεν έχει ούτε αυτό.[/quote']

 

Eχει αρκετά ισχυρό h/w, headstart ενός έτους και πολύ περισσότερα games από την προηγούμενη φορά. Οσον αφορά την ισχύ του h/w, βιάζεστε πάρα πολύ κύριοι. Οτι κι αν λέει η Sony (που πάντα αυτά λέει), μεγάλη διαφορά ισχύος δε φαίνεται να υπάρχει. Ας περιμένουμε να δούμε playable games στην τελική μορφή τους πριν βγάλουμε πορίσματα.

 

Τα tflops, gpixels, κτλ είναι ωραία για πλούσια θεωρητικολογία, είναι άλλο πράγμα όμως το πως αυτά θα αξιοποιηθούν μέσω των games.

 

Kάποιοι βιάζονται πολύ να διαπιστώσουν τη συντριβή του 360. Θα τους συνιστούσα να περιμένουν και να μη χάφτουν ότι πετάει η Sony αβάσάνιστα...

Δημοσ.
osa den ftanei h alepoy ta kanei kremastaria

 

Οτι οι Ιάπωνες έχουν ενα κόμπλεξ με τα δυτικά προιόντα, ε όσο να 'ναι ισχύει, κακά τα ψέματα!

 

Μη μου θεοποιείς τώρα τους απωανατολίτες!

Δημοσ.
nai prospathise na gyriseis tora thn koybenta pali' date=' sto thema mas xana, gia thn kalyterh texnologia:

blu-ray

gigabit ethernet

wi-fi

HDMI

Diplasias isxys CPU

Sxedon diplasias isxys GPU

Diplasia buses, CPU->XDR 25gb/sec GPU->GDDR3 22gb/sec kai oxi ena kanali 22gb/sec kai gia cpu kai gia gpu opos sto 360.

Ena Live kai enan disko eixate kai eseis gia na kokoreyeste kai opos deixnoyn ta pragmata xanete kai ayto to xarti.[/quote']

 

Δεν είναι apples to apples comparison Slay. Ισως ο CELL, στο απώτερο μέλλον (2008-9) αξιοποιηθεί σε τέτοιο βαθμό που να ξεπεράσει κατά πολύ την Xe-CPU , ωστόσο το κομμάτι για τη GPU δεν είναι αλήθεια. Τα νούμερα δεν μπορούν να αντιστοιχιστούν ένα προς ένα.

 

Απ' όσα κυκλοφορούν στα h/w forums, το C1 (XGPU) έχει την ωμή δύναμη μιας Χ1800ΧΤ αλλά με feature set λίγο ανώτερο από αυτό μιας Χ1900ΧΤ.

 

Από την άλλη η RSX φαίνεται τελικά πως είναι μια 7800GTX 512 ή αν προτιμάς (πιο σωστά) μια underclocked (στα 550) 7900GTX, με την οποιά έχουν και την ίδια βάση κατασκευής (90nm).

Πιο ισχυρή λοιπόν GPU ναι, διπλάσιας ισχύος σε καμία περίπτωση. Στο feature set δε νομίζω ότι θα υπάρχουν μεγάλες διαφορές.

 

Για τα υπόλοιπα features συμφωνώ στην υπεροχή του PS3 - αν και έχω ακόμη αμφιβολίες για το πως θα αξιοποιήθεί τελικά το bandwidth, αλλά και για την οnline υπηρεσία.

 

Και τα δύο συστήματα έχουν υπέροχο hardware, περιμένω πως και πως να δω το Ηalo 3 στο 360 και το Κillzone 2 στο PS3! :)

Δημοσ.

to pio logiko einai stin arxi na exoun efamila metaksi tous grafika k stin sinexeia to ps3 na iperexei toulaxiston optika logo aksiopoiisis tou kaliterou hardware (opos iparxei k diafora metaksi xbox>ps2 alla tha einai pio emfanis pleon se auti tin genia i diafora hardware).

Δημοσ.
to pio logiko einai stin arxi na exoun efamila metaksi tous grafika k stin sinexeia to ps3 na iperexei toulaxiston optika logo aksiopoiisis tou kaliterou hardware (opos iparxei k diafora metaksi xbox>ps2 alla tha einai pio emfanis pleon se auti tin genia i diafora hardware).

tha daneisto mia frash toy Phil Harisson apo thn E3 perysi.

"in the generation of Cell it's not only how objects look, but how they behave" o Cell arxizei hdh na deixnei to poso kalos einai sto physics simulation, ekei tha fanei prota h diafora kat'eme.

Δημοσ.
tha daneisto mia frash toy Phil Harisson apo thn E3 perysi.

"in the generation of Cell it's not only how objects look' date=' but how they behave" o Cell arxizei hdh na deixnei to poso kalos einai sto physics simulation, ekei tha fanei prota h diafora kat'eme.[/quote']

rofflelmao.gif

hehe.gif

Δημοσ.
...τι να πω ρε slay...μακαρι να ειναι ετσι.. καλο για ολους θα ειναι...

αλλα ρε φιλε στη παρουσιαση' date=' ΕΝΑ ΡΗΜΑΔΟΔΩΜΑΤΙΟ μονο ειχε το u3 engine και μονο αυτα τα ΚΟΚΚΙΝΑ Κ#ΛΟΒΑΡΕΛΑ!!

και δες το screenshot..[/quote']

mallon xehases (eskemena panta) mia allh paroysiash.

 

The game's advanced new mud physics were incredible, leaving ruts behind in the mud using real physics. For example, a motorcycle was seen cutting a deep groove in the mud while kicking up muck at a white truck following it, the trailing vehicle buckily wildly as it battled off the streaming mud while also trying to find a line to drive in the groove-etched bog.

Δημοσ.

Ένα βαρέλι είχε κολλήσει, ενώ μετά την έκρηξη εξαφανίστηκε , και το έβαλαν για να δείξουν ότι δεν είναι καλό το demo.

(μην το ψάχνεις τώρα και παραπάνω μπορεί να λέει ότι νάναι στην χαζοχαρούμενη λογική μερικών...)

Δημοσ.
Οτι οι Ιάπωνες έχουν ενα κόμπλεξ με τα δυτικά προιόντα' date=' ε όσο να 'ναι ισχύει, κακά τα ψέματα!

 

Μη μου θεοποιείς τώρα τους απωανατολίτες![/quote']

Ότι μερικά προϊόντα δεν αξίζουν τρομερά , όσο νάναι ισχύει, κακά τα ψέματα.

Μη είσαι ρατσιστής τώρα με τους απωανατολίτες!

Δημοσ.

αυτη η "εικονα" ειναι το demo του U3 engine να τρεχει στο ps3 στην τελευταια εκθεση.

περιειχε ΕΝΑ μονο στρογγυλο δωματιο (αυτο που βλεπεις), και απο αντικειμενα ΜΟΝΟ αυτα τα κοκκινα βαρελια που βλεπεις.

προφανως θελει ακομα πολυ δουλεια, και ακομα προφανεστερα ειναι εξαιρετικα νωρις να κομπαζει κανεις για τα physics.

ειδικα με τη διαχειριση μνημης του ps3, το χαμηλοτερο compression rate του (που σημαινει οτι ο cpu θα εχει πολυ δουλεια με τα γραφικα) και το πολυ μεγαλο κομματι μνημης που "τρωει" το ps3 os..δεν ειναι τοσο ροδινα οσο τα λεει ο spokesman.. καπως σαν το "τεσσερις διαστασεις" μου κανει και αυτο..

 

θα τα δουμε στην πορεια πως θα γινουνε τα πραγματα..

παντως ξαναλεω μην λετε πολλα......

 

 

p.s.

Slay δεν ηξερα οτι πιο πολυ σε ενδιαφερουνε τα "physics" απο τη λασπη ενος game με αυτοκινητακια παρα το unreal 3 engine....

ΛΟΓΙΚΑ θα επρεπε να ισχυει το αντιθετο... ολο περιεργα μας τα λες τελευταια.... ;)

..και επειδη εισαι εξυπνο παιδι, να θυμασαι οτι οσο πιο συνθετο (γραφικα κλπ) ειναι ενα game, τοσο λιγοτερα resources του μενουν για physics..

Δημοσ.

ειδικα με τη διαχειριση μνημης του ps3' date=' το χαμηλοτερο compression rate του (που σημαινει οτι ο cpu θα εχει πολυ δουλεια με τα γραφικα) και το πολυ μεγαλο κομματι μνημης που "τρωει" το ps3 os..δεν ειναι τοσο ροδινα οσο τα λεει ο spokesman.. καπως σαν το "τεσσερις διαστασεις" μου κανει και αυτο..

..και επειδη εισαι εξυπνο παιδι, να θυμασαι οτι [u']οσο πιο συνθετο (γραφικα κλπ) ειναι ενα game, τοσο λιγοτερα resources του μενουν για physics..

Γιαυτό έκαναν τόσο δυνατότερο τον cell ώστε να προσφέρει πραγματικά καλύτερα physics και γραφικά , προσαρμοσμένο στις ανάγκες του κάθε παιχνιδιού.

Μην το παλεύεις άλλο... το ps3 είναι ανώτερο ΠΑΝΤΟΥ, όχι μόνο στην Cpu, και βοηθάτε από HD-BlueRay ακριβώς για να μπορέσει να κάνει περισσότερα από την αρχή.

 

ΥΓ

-Χαμηλότερο compression ratio = λιγότερη δουλειά.

-Μην φοβάσε ότι θα τρώει την μνήμη των παιχνιδιών το OS... αυτό είναι feature της Microsoft.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...